Beoordelingen over Chequers Hotel 4-sterren

Old Rectory Lane, Pulborough, RH20 1AD, Verenigd Koninkrijk

#1 van de 5 hotels in Pulborough

Chequers is meer een B&B dan een hotel, maar dan ik de...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Externe Badkamer

We hadden kamer 4, die geen badkamer heeft. We kregen wel een privé badkamer ter beschikking op de gang, maar daarvoor moesten we natuurlijk telkens een badjas aantrekken, en over de gang lopen. In februari had ik een andere, veel ruimere kamer. Het is dus belangrijk te checken welke kamer je krijgt.

Chequers is meer een B&B dan een hotel, maar dan ik de positieve zin: heel vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Je voelt je er dadelijk thuis!

Sympathiek en charmant hotelletje

Toch niet echt 4 sterren, eerder een 3 sterren hotel.

Sympathieke ontvangst door eigenaars. Een beetje een B&B sfeer. Ik werd letterlijk met klokkengeschal ontvangen. De "Bell Ringers Society" was aan het repeteren in het kerkje aan de overkant van straat. Daarna kwamen ze in de bar een glas drinken. Veel meer "Midsomer Murders" dan dat wordt het niet ;)

• Beoordeeld op: 23 september 2018

geweldig

schitterende kamer (grote kamer) en zeer vriendelijk personeel echt een aanrader omgeving (west sussex) zeer mppi

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

heerlijk ontbijt, prachtige locatie, ook voor wandelingen,...

wel wat gehorig

heerlijk ontbijt, prachtige locatie, ook voor wandelingen, zeer vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Of je in een warm bad terecht komt.

Helemaal niets

Of je in een warm bad terecht komt. Binnenkomst ontzettend vriendelijk en een persoonlijke benadering door de eigenaar. Wij waren 3 uur te vroeg en dat was geen probleem. Meteen kijken of de kamer al schoon was. Ruime kamer met zitje en badkamer. Daarna heerlijk buiten gezeten in de tuin met een goed glas wijn. Het voordeel van dit hotel is dat het maar 7 kamers heeft en een goed restaurant. Ontbijt was ook prima.

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Hartelijke omgeving, lekker vers eten.

Ligt aan een drukke weg, kamer aan de achterkant vragen!

Hartelijke omgeving, lekker vers eten.Klein hotel vlakbij prachtig natuurgebied. Tuin met zitjes, zeer hulpvaardig personeel

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Het eten was fantastisch.

Langs een drukke weg. Onze kamer had een zeer hard bed die 10 centimeter scheef stond. Minder geschikt voor lange mensen ( douche, deuren)

Het eten was fantastisch. De indoor pub heeft alles in huis. Personeel zeer bekwaam en de kok verdient een stoel in de hemel. Als je alles dicht houdt valt de herrie mee.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Hotel én omgeving

Gebruik van de sproeier in het bad

Hotel én omgeving

• Beoordeeld op: 21 april 2015