Beoordelingen over BEST WESTERN PLUS Dover Marina Hotel & Spa 4-sterren

Dover Waterfront, Dover, CT17 9BP, Verenigd Koninkrijk

#24 van de 34 hotels in Dover

Gebaseerd op 2076 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Heerlijke keuken, goede locatie, vriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen warm water door de douchekop, dus moet je bad nemen, waardoor haar wassen niet zo comfortabel is. Hotel mocht beter aangeduid zijn, we hebben lang moeten zoeken.

Heerlijke keuken, goede locatie, vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan boek ik wel een kamer met zeezicht.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Geweldige locatie, een uitstekend ontbijt, maar te duur want de kamer was klein.

De kamer was niet groot; dit vond ik de grootste tegenvaller. We hebben voor bijna de helft van de prijs in veel ruimere accommodaties gezeten die hier niet voor onder deden of beter waren. En onze kamer was aan de achterzijde. Wat ik zeker niet vind kunnen in deze prijsklasse is, dat er een stoel in de kamer staat die best vuil is en een douchegordijn in de badkamer.

Het ontbijt beviel het beste; dit was uitstekend! Het is verder een goed hotel maar voor dit bedrag verwacht je simpelweg meer. De ambiance in dit hotel is erg goed en het is er sfeervol. Er was ook een strijkplank aanwezig en de douche had een goede straal; dit is meestal anders.

Prima als overnachting voor een vroege overtocht
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ramen kunnen maar op een kiertje open. Rest zit vastgekit. Als het buiten warm is kan het dus wel eens erg onaangenaam zijn gok ik.

Ontbijt prima maar voor de prijs van 11.95 pp ( of niet vooraf besproken 13,95) naast de kamer van 123 euro per nacht is redelijk hoog voor het buffet wat er staat. Wat overigens verder wel goed en compleet was. Kamer niet al te groot maar wel keurig netjes. Op de vierde verdieping te bereiken met een kleine lift. We hadden ook het diner blijkbaar vooraf moeten reserveren dus konden niet aan tafel om 20.00 uur maar in de aanwezig bar is er een eenvoudige maaltijd te bestellen. Was heerlijk. Parkeren gratis achter het hotel. Wij hadden het geboekt om in de ochtend vroeg van boot van Dover naar Duinkerken te kunnen nemen. Daarvoor is het prima geschikt.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Vriendelijke ontvangst, gezellig hotel, leuke bar, zeer...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Vriendelijke ontvangst, gezellig hotel, leuke bar, zeer vriendelijk personeel, mooie en nette kamer, heel lekker en verzorgd ontbijt, prachtige locatie om te verblijven, een aanrader! De beste plaats om te verblijven wanneer je in Dover bent.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Perfecte locatie met uitzicht over de haven en strand.
    • Familiekamer met een Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Beetje gedateerd hotel. We waren met 3; bedbank had dun matras zodat je alle vering voelde bij beweging. Elektrische verwarming in badkamer was aan en bloedheet. Was even zoeken naar de uitknop.

Perfecte locatie met uitzicht over de haven en strand. Naast het restaurant ook een kleine coffeeshop waar je verschillende ontbijtkeuzes hebt. Gratis parkeren achter het hotel en lekker dichtbij centrum. Ruime kamer en goede douche.

Prima hotel, wel een beetje breder bed volgende keer!

Wij hadden een heel klein bed, ik denk dat het maar 1,20m was, ideaal voor verliefde stelletjes, maar na 23 jaar (gelukkig weliswaar) huwelijk mag er al wat meer plaats in bed zijn! Daar het restaurant volzet was, hebben wij gelukkig nog in de bar kunnen eten, wij hadden fish en chips gekozen, de frietjes waren écht niet hard genoeg gebakken en de tartaarsaus werd geserveerd dmv knijpbus, dat had wel veel beter gekund, maar de vis was wel super lekker!

Wij waren met de Ferry naar Dover gereisd en het hotel was op wandelafstand gelegen, ook het prachtige kasteel was vlakbij. Het ontbijt was voortreffelijk, wel is het aangeraden om te reserveren als je 's avonds wil gaan eten.

Hotels in Engeland zijn over het algemeen zeer slecht en...

Alles kan en moet beter.

Hotels in Engeland zijn over het algemeen zeer slecht en vooral heel oud. Kleine kamers, kleine bedden, oude slechte badkamers, etc. Echt niet van deze tijd. Zal wel Engelse 'charme' zijn....

Goede ligging maar hotel mag heel wat beter onderhouden worden
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamers veel te warm , niet werkende airco. Ook op het vlak van netheid kon het heel wat beter. De kamer was heel stoffig en moesten om handdoeken gaan vragen. Deze waren niet op de kamer aanwezig

Goede ligging bij de haven

Ruime (familie)kamer.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Geen airco in alle kamers. Wel Goed en netjes opgelost door personeel met extra ventilator

Ruime (familie)kamer. Uitgebreid ontbijt. Prachtig pand en ontzettend beleeft personeel

de kamer op de 4de verdieping was slecht.

de kamer op de 4de verdieping was slecht. De vloer was scheef, raam kon niet open, en geen warm water voor de douche. Nadat we gingen klagen, kregen we na 2 dagen een mooie kamer op de 1ste verdieping.

Onder de maat voor een kamer van ruim 115 euro zonder ontbijt Volgende keer wat verder weg slapen.

Bediening in het restaurant was onder de maat. Bij binnenkomst om 20.30 wilden ze eigenlijk niet meer een tweede shift doen. Uiteindelijk toegestemd maar de snelheid waarmee de maaltijd vervolgens op tafel kwam was bedroevend. Om 11 uur zijn een aantal vrienden onder te betalen naar bed gegaan, omdat de rekening al een half uur op zich liet wachten. Het eten was van een redelijke kwaliteit.

Kamer die wij kregen met sea view was zo smal dat je nauwelijks in het tweede bed kon komen. Alles is scheef en in de nacht geeft dat een wat vreemd gevoel. Bedden wel van goede kwaliteit. Vrienden van de dezelfde groep hadden een grotere kamer, maar ook daar alles scheef.

Zeer matig niet in verhouding tot de prijs

Slechte organisatie binnen het horeca gedeelte, langzaam en rondlopen zonder te reageren op de gast. Rekening onduidelijk en chaotisch Tafels vrij en toch geen tijd hebben om je binnen te laten?..onbegrijpelijk Het geserveerde diner is niet in verhouding tot de prijs en matig van smaak duurde lang voor we het eindelijk geserveerd kregen, jammer

Niet veel eigenlijk , zeer matig

Oude grandeur van Dover uit zich hier het best

Spa treatment was niet beschikbaar tijdens de dagen dat wij er waren, enkel het publiek toegankelijk deel zoals sauna en jacuzzi. We hadden dit vroeger moeten boeken, maar het was een last minute boeking. Wel opletten voor brutale binnenvliegende duiven, een raam op een kiertje en ze zitten op de loer en vliegen naar binnen. Ook in de nabij gelegen Marina Pub liggen de meeuwen op de loer, een tafel werd letterlijk leeggeroofd in de tuin toen iemand binnen een drankje ging halen.

Het hotel wordt momenteel gerenoveerd, airco is bvb nog niet aangesloten. Charmant hotel, past goed in de omgeving, leuk shoppingcomplex met aangrenzende pub aan de achterkant (the Marina) (kant ingang is niet aan het strand). Goed ontbijt, zijn geld waard, in een mooie zaal. De ouderdom zie je aan de scheve vloeren, klemmende deuren,.. maar alles is wel heel netjes. Enige wat tegenviel was de waterdruk: slappe douchestralen, toilet in 1 keer doortrekken lukt niet,... Je bent voortdurend bewust van de oude grandeur van Dover door de stijl van het hotel, maar de stad zelf heeft wel veel van zijn pluimen gelaten. Voor een uitstapje raad ik Canterbury aan, dat is wel heel bruisend gebleven. Ondanks late reservering toch kamer met zeezicht.

Zeer teleurstellend

Tweepersoonsbed veel te smal. Kamertemperatuur was te hoog en bijna niet koeler te krijgen. TV deed het niet. Douche deed het ook niet.

Prima ontbijt met uitzicht op zee

Aardiger personeel bij de receptie, ontbijt zaal.

Het personeel bij de bar, je moest zelf het personeel halen om drinken te bestellen of eten. Als ik het haalde moest ik meteen betalen, en mijn partner hoefde dit niet. Heb dit als vervelend ervaren, als of ik in mijn trendy spijkerbroek met gaten anders behandeld wordt dan de rest van de gasten.

Aardiger personeel bij de receptie, ontbijt zaal. Lekker ontbijt!

Schitterende ligging!

We hadden een kamer met zicht op zee. Maar de ramen zijn zo verouderd (enkel glas, grote kieren, terrasdeur sloot niet helemaal) dat de ijzige wind (18, 19 maart) er zomaar doorheen blies. Een piepkleine radiator kon de kamer niet verwarmen.

Schitterende ligging! 3 minuten wandelen naar ‘tcentrum van Dover. Kamer met terras en zicht op zee, op de haven. Lekker ontbijt, vriendelijk personeel.

op zich ok maar niet echt comfortabel

kamer was erg warm. verwarming uitgezet maar omdat de buizen van anderen door onze kamer liepen, bleef het toch nog erg warm kamer liep scheef (gek gevoel) miezerstraaltje uit douche veel stof en andere viezigheid bij en achter de verwarmingsbuizen in de badkamer

locatie en, ondanks dat het een keten betreft, toch een persoonlijke en authentieke atmosfeer leuke bar

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Het Dover Marina Hotel is een oud hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het Dover Marina Hotel is een oud hotel. De kamers op de 4e verdieping zijn erg klein en hebben wel een renovatie nodig. In de douchebak liep het water niet goed weg. In de kamer, op de gang en in de lift was het te warm.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

5,5
    Slechte matrassen.

Slechte matrassen. s'avonds veel lawaai door kerstmispartys tot 12.00 uur in de nacht wat pas in de avond bekend werd gemaakt en niet van te vooren

Geweldig mooi hotel, top gewoon.

Alles was top.

Vriendelijk personeel, historisch nostalgisch prachtig hotel. We hadden 1 nachr geboekt om de volgende ochtend met de boot mee te gaan, 63 euro voor een nacht, de kamer leek wel een suite zo groot, kaptafel met föhn, zithoek, flatscreen tv 2 hele grote heerlijke bedden, fantastisch gewoon.

Leuk aankomst hotel in England

Leuk historisch hotel met goede bar en spa faciliteiten. Prachtig gelegen aan de boulevard en vlak.bij stadscentrum Dover. Erg goed uitgebreid ontbijt

niet voor herhaling vatbaar
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

dekbed van de kinderen uitermate vies (met bruine vlekken) roomservice was deel bestelling vergeten bij aankomst bon moeten ondertekenen met volledige prijs, pas bij vetrek de afgesproken prijs via booking.com op de rekening

dichtbij de ferry

Een prachtig verblijf vlakbij de "white cliffs of Dover"
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Dover is een beetje vergane glorie. Op dit moment! Want er wordt hard gewerkt & geïnvesteerd in upgrading en modernisering van Dover en zijn havens/pier.

Zeer flexibele opstelling personeel toen onze familie kamer te klein bleek voor 4 personen. We kregen een nieuwe kamer met zelfs uitzicht op zee!

Vergane glorie

De kamer was niet erg schoon: onder het bed lag rommel van voorgaande gasten. Het hotel was ooit erg mooi. Nu: vergane glorie. Er is slechts één kleine lift waardoor je soms lang moet wachten. In de bar werden wij niet zo vlot geholpen en ook de tafels stonden vol vies glas- en vaatwerk van voorgaande gasten.

Dicht bij de carferry gelegen met uitzicht op zee. Parkeren is mogelijk op het parkeerterrein van het hotel in een straat erachter. Vriendelijk personeel. Hotelgasten kunnen de fitnessruimte en de sauna gratis gebruiken. Veel mogelijkheden voor allerhande massage- en schoonheidsbehandelingen.

Prima hotel met charmant krakende vloeren
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Zonder creditcard niet te boeken. De kamers op de 2e verdieping waren vrij warm, maar dat zijn ze thuis ook in de zomer. Maak gebruik van de ventilator.

Een professioneel hotel met klassieke krakende ruimtes. Heerlijk 3-gangen diner.

Voor 1 nacht te doen
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Er was niet gezogen, rommel op de vloer van vorige bezoekers. Erg warm op de kamer. Ontbijt was niet perfect, wel keuze maar verkleurde stukjes kaas, uitgedroogde vleeswaren. Mindere kwaliteit dan je verwacht bij boeking.

Het hotel ligt aan de zee, gelijk naast de Ferry.

Prachtige ligging van het hotel

In februari geboekt en 2 kamers naast elkaar gevraagd. We hadden kamer 201 en 211. Volgende keer 3 jaar vroeger boeken?

Prachtige ligging van het hotel

Bed was goed - sliep prima.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Onze reservering was via Booking.com voor 4 personen (2 volw; 2 kids) op familiekamer. De kamer die wij ineerste instantie kregen was een gewone kamer met 1 extra 1 persoonsbed (3 slaapplaatsen ipv 4). De kamer had onvoldoende ruimte voor nog een extra bed. Receptie heeft ons overgeboekt in een andere kamer waar wel 2 extra bedden pasten (ook opklapbedden). Dit was ook niet per se een familiekamer. Kamer was verder ok, badkamer een beetje morsig. Er werd ons verteld dat booking.com het aantal gasten niet doorgeeft bij boeken van een familiekamer. Dat lijkt me een raar verhaal. Jullie mogen zelf uitzoeken waar de communicatie bug zit, maar voor ons was het een domper. De prijskwaliteit verhouding vonden wij niet in orde. Redelijk duur hotel zonder ontbijt. Lift was klein en niet geweldig; te traag. Hotel zag er allemaal een beetje shabby uit. Bij een spa hotel verwacht je een zwembad - die was er niet. Wel sport en beauty faciliteiten.

Bed was goed - sliep prima. We moesten volgende dag veerboot naar calais - dus locatie was handig.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

dit hotel mijden is mijn enige advies, de externe factor van het lawaai maakt het daar onmogelijk
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

het lawaai dag en nacht de veel te warme kamer

de kamers zijn uitzonderlijk warm en de ramen geblokkeerd op een kleine kier waardoor je geen frisse lucht kunt binnenlaten toch moet je de hele nacht de ramen openlaten anders is het stikken maar rechts van het hotel is een grindfabriek die heel de nacht doorgaat daar moet geen plaatje bij denk ik

Ontbijt was goed, locatie ook.

Pre-autorisatie via je creditcard als je binnenkomt voor een hoger bedrag dan de rekening. Geen uitleg, geen specificatie van dat bedrag. Rekening krijg je de volgende ochtend en dan is het gelukkig het afgesproken bedrag. Erg kleine kamer, armoedige badkamer. Toilet liep niet goed door. Douche was een soort nevel die er uit kwam. Mocht de naam douche niet hebben. Stank van de keuken in de badkamer. Geen airco in hotel. Hitte uit kamer via luidruchtige waaier. Bed erg klein. Samen met 15 jarige zoon in dat kleine tweepersoonsbed. Volgende keer een ander hotel.

Ontbijt was goed, locatie ook. Je loopt zo het kiezelstrand op. Makkelijk om naar het centrum te lopen. Dicht bij de veerboot.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Klasse hotel op toplocatie

Het bed was wat kort en er zaten voortdurend duiven voor ons raam.

Het Best Western is een prachtig hotel op een goede locatie met vriendelijk personeel. Ik heb het geboekt omdat het gemakkelijk te bereiken is vanaf de boot (1x links en verder rechtdoor), wat wel handig is als je nog niet bent gewend aan het links rijden.

Duur verblijf voor een slechte kamer en een toch niet zo interessante locatie.

Voor de prijs van £109 viel de kamer erg tegen. Daar was het ontzettend warm en en er was geen airco. Toen we dit melden aan de receptie konden we een andere (koelere) kamer krijgen voor een meerprijs. Maar er kon niets van de prijs af van de kamer die wij geboekt hadden. Bovendien was de kamer en de badkamer ontzettend klein en benepen en was er ook geen ontbijt noch parking inbegrepen in de prijs.

Klein, slechte faciliteiten. Niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Veel was niet in orde! Tv werkte niet, kamer was onwijs klein, wc werkte niet (konden niet doortrekken), de ramen konden maar een heel klein stukje open en het was bloedheet op de kamer....helaas konden we niet naar de receptie bellen, omdat de telefoon het niet deed. Uitzicht op zee klonk mooi, maar daar zag je maar een streepje van. De lift was erg klein, we konden er nauwelijks in samen (vader, moeder en kleuter). Dit alles voor 104pond (excl. ontbijt). In de ochtend ons beklaag gedaan bij de medewerkster bij de receptie, zij schreef snel alles op een briefje, maar leek er verder weinig mee te doen. Ook geen excuses.

Locatie was prima.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Ik was beter gewend van Best Western.

Ik had heel specifiek een twin room geboekt incl. ontbijt, beide waren niet doorgekomen. Er moest dus iets geregeld worden waardoor ik geen zeezicht meer had, de double bedroom had die wel maar daar passen mijn vrouw en ik niet in samen. Ik heb moeten bewijzen met een print-out dat ik een twin room met ontbijt had geboekt en er kon niet eens sorry gezegd worden.

Goede plek, redelijk ontbijt, nette kamers.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Best Western Dover is aan renovatie toe.

De bedden, het personeel in de ontbijtzaal. Veel te lang wachten op de lift en als je met de trap wilt, dan moet je via 2 trappenhuizen. Het lijkt een kopie van Fawlty Towers.

Het uitzicht op de haven en in de verte de lichten van Calais.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Prima parkeervoorziening.

De klimaatregeling in onze hotelkamer was niet zo best: we hadden een ijskoude vloer, een hete radiator en het raam kon niet open.

Prima parkeervoorziening. De locatie aan de haven, op loopafstand van het Caste van Dover is prachtig. In het hotel proef je de sfeer van het mondaine badgebeuren. Prachtig gebouw ook.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Charmant ouderwets badhotel.

- Het buiten terras viel tegen (vergeleken bij de meeste Europese terrassen). Geen kussens in de stoelen en/of plaids voor de avond kou; ook geen heater en de asbakjes werden niet geleegd. Gemiste kans, want het is de hoofdentree vanaf de boulevard. - Slaapkamer was bloedheet, maar raam kon maar op een kiertje open. Er stond een fan die we daarom een tijd hebben laten draaien. Het is duidelijk een echt oud badhotel met krakende vloeren enz. Dit maakt het aan de andere kant ook juist leuk. Niet zo'n eenheidsworst.

Zeer uitgebreid ontbijt. Het beste ontbijt wat wij tijdens onze reis hebben gehad. Het ligt aan de boulevard met mooi uitzicht op de haven en 5 minuten rijden van de ferry.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Het is een prima hotel wel een beetje gedateerd.

Het is een prima hotel wel een beetje gedateerd. Prima personeel en service.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Ruime kamer, dichtbij Dover, ideaal na de laatste boot!

Bed was aan de harde kant.

Ruime kamer, dichtbij Dover, ideaal na de laatste boot! Goed uitgebreid ontbijt in een mooie locatie.

Plug beschilbaar voor continale stekkers.

Erg warme kamer.

Plug beschilbaar voor continale stekkers.

Ontbijt!

Ontbijt!

gezellig kort verblijf, ideaal hotel om Dover en omstreken te verkennen.

niks op aan te merken

de kamer was heel ruim en we hadden zicht op de haven.

Verbetering t.o.v. vorig verblijf in standaard kamer. Lighthouse suite: erg prett
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

De frisse kamer

Het was weer een prima verblijf van 1 nacht!

Niets viel ons tegen.

Het was weer een prima verblijf van 1 nacht!

de lokatie, het restaurant

de lokatie, het restaurant

Dichtbij de Ferry

Slechte bedden en ontzettend warm. Niet op iedere kamer airco.

Dichtbij de Ferry

het was keurig netjes en het ontbijt was klasse!

het was compleet

het was keurig netjes en het ontbijt was klasse!

Mooie kamer met zeezicht.

Parkeren was wat verder dan gedacht.

Mooie kamer met zeezicht. Schone kamer, goed ingericht.

Ondermaats bed
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Een bed van 140cm in een viersterrenhotel ! ? Booking.com zou reizigers moeten informeren over zulke ondermaatse bedden.

Ligging en goede keuken.

de ligging dichtbij de ferry

de ligging dichtbij de ferry

Uitstekende keus

Locatie is top. Aan het water

Vriendelijke mensen en behulpzaam

voor 1 nacht prima

anders dan in een review, kleine kamer.

bij de haven. locatie

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Kort bij ferry

Enorm lawaaiige

Kort bij ferry

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Goed voor één nacht.

De kamer. Had beter gegund.

Dichtbij de port van Dover

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Gunstige ligging

Het bed, volgende keer twee eenpersoonsbedden bestellen. Is there a disabeld room availeble?

Gunstige ligging

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bij incheck niet zo vriendelijk maar dat ligt eraan wie je hebt.

Vriendelijk en heerlijk eten.

De kamer was erg warm, erg gehorig en de bedden zijn erg...

De kamer was erg warm, erg gehorig en de bedden zijn erg klein, daardoor slechte nachtrust gehad

Erg kleine kamer, er was nauwelijks ruimte om langs het bed te lopen.

Ontbijt en de handige plek bij de haven

Te warm in het hotel Weinig water uit de douche

Ontbijt en de handige plek bij de haven

4 sterren niet waard. kleine kamers, zielig straaltje water in douche, geen luchtverversing
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

grootte van de kamer waterdruk ontbreken van luchtverversing

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Dicht bij de overtocht naar Calais.

Prijs kwaliteitverbouding!

Dicht bij de overtocht naar Calais.

prachtig voormalig 19e eeuws pand aan de...

een 2e comforabele stoel

prachtig voormalig 19e eeuws pand aan de haven/kiezelstrand

Was aan de kleine kant en de vloeren liepen erg schuin .

Was aan de kleine kant en de vloeren liepen erg schuin . Oud maar heeft wel wat,

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Het verblijf in dit hotel was uiterst aangenaam; het heeft ook een stijlvolle en gezellige atmosfeer

Alles was goed.

De grote, comfortabele kamer met balkon en uitzicht op zee. Het restaurant. De service van het personeel. Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Bed te zacht

Het zeezicht incl. op de ferries vanaf het balkon

Uitgebreid ontbijt

Wat warm op de kamer

Uitgebreid ontbijt

Goed hotel

Goed hotel

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Lokatie

Grootte van zowel bed als kamer

Lokatie

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Toplocatie aan de boulevard en vlakbij de haven met...

Toplocatie aan de boulevard en vlakbij de haven met veerboten naar het vasteland.

• Beoordeeld op: 10 januari 2016

Ligging aan het water

Kamer had geen zeezicht maar was niet een probleem. Hotel is oudbollig en mag best wel opgeknapt worden. De ligging is perfect. De parkeerfsciliteit mag we beter omschreven worden en zie ik niet als een veilige plek.

Ligging aan het water

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Mooi uitzicht vanuit de grote familiekamer, waar, zonder...

Het eten in het restaurant is niet geweldig, en aan de dure kant. Het ontbijt daarentegen is wel goed.

Mooi uitzicht vanuit de grote familiekamer, waar, zonder extra kosten, een babybedje makkelijk inpast. Dover is geen geweldige vakantieplaats, maar in dit hotel is het heerlijk bijkomen van de autoreis. De service over het algemeen is erg goed.

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Het ontbijt, we vonden het wel slecht dat je een pond moet...

Het was veel te warm in het hotel. Zo'n 26 graden. Hierdoor hebben we snachts niet geslapen.

Het ontbijt, we vonden het wel slecht dat je een pond moet bij betalen voor cappuchino

• Beoordeeld op: 23 november 2015

Gezellig lounge met uitzicht op strand, zee en veerhaven.

De kamer was ongelofelijk warm zonder dat de verwarming aan was. Een ventilator was beschikbaar, maar hielp zelfs met open raam niet voldoende.

Gezellig lounge met uitzicht op strand, zee en veerhaven.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

het ontbijt, de prijs is nu wel voldoende hoog intussen.

het ontbijt, de prijs is nu wel voldoende hoog intussen..de kamers zijn echt marginaal wat de kwaliteit van de matras betreft...ondanks het zicht op zee

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Wij verbleven daar op de laatste dag vd vakantie.

Prijs kwaliteit. Waarschijnlijk door de ligging zo duur. Ondanks dit hebben we geen spijt van onze keuze.

Wij verbleven daar op de laatste dag vd vakantie. Erg handig om dichtbij de haven te zijn.

Er zijn ook 38 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.