Beoordelingen over DoubleTree by Hilton Manchester Piccadilly 4-sterren

One Piccadilly Place, Manchester City Centre, Manchester, M1 3DG, Verenigd Koninkrijk

#22 van de 93 hotels in Manchester

Prima hotel op top-locatie!
    • Kamer met Kingsize Bed

Prima hotel. Moderne entree / receptie. Kamers iets gedateerd, maar uitstekend. Super leuke receptioniste (Julia) die ons ontving (met een warm choco-koekje... lekker!)

Uitstekend hotel, centraal gelegen!

Geen tegenvallers, het verblijf was uitstekend!

Het verblijf was uitstekend! De kamer was groot genoeg en voorzien van alle benodigdheden. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. De omgeving van het hotel is levend met allerlei winkeltjes, op loopafstand van het centrum en station Manchester Piccadilly. Dit hotel is echt een aanrader!

• Kamer met Queensize Bed

Ontbijt voor 12,95 maar ik vond het echt niet te vreten. Maar denk dat het vooral door de bevolking zelf komt want elke eettent eet je bagger en bagger vet.

Top locatie, je stapt het station uit en je loopt tegen het hotel aan. Als je de deur uit gaat loop je binnen 3 min het centrum in. Daarnaast had ik bij booking een aanbieding dit was helaas vanuit booking niet door gecommuniceerd naar het hotel, kreeg dus eerst als mededeling dat ik de volle mep moest betalen toen liet ik mijn boeking gegevens zien en hebben ze de prijs gelijk veranderd. Daarnaast was de receptie heel vriendelijk en behulpzaam. Kamers schoon! helaas geen foto's Mocht ik nog een keer naar manchester gaan zal ik weer dit hotel nemen. Tip voor mensen, Trafford centre met de bus x50 prima te doen maar trek er wel een dag voor uit zo groot is de shoppingmall.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Fijn hotel en absoluut de moeite waard.
    • Kamer met Queensize Bed - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Bij de bar hadden we een chagrijnige medewerkster die helaas veel te vertellen had. Onze zit bij de bar werd abrupt afgebroken omdat mevrouw naar huis wilde. Dit terwijl een andere barvrouw ons graag nog wilde helpen.

Goed Engels ontbijt. Treinstation om de hoek en centrum op 5 minuten lopen. Bedden zijn fantastisch. Kortom echt een aanradert.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

uitstekend

snelheid personeel in de bar...........en geen kleine snacks of iets dergelijks.

voor derde maal hier.............ontbijt was weer geweldig goed........en ook de kamers waren weer prima.goede bedden........nice uitzicht ook .

Uitstekend hotel, centraal gelegen vlakbij het treinstation!
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Voor 1 persoon lagen de handdoeken in de badkamer, voor de ander bleken deze in de kast te liggen. Persoonlijk had ik voor ons beiden de handdoeken liever direct bij binnenkomst op het bed gevonden.

De zeer vriendelijke ontvangst door de dames van de receptie, ook bij vragen en het uitchecken! Goede bedden en douche. Het ontbijt was uitstekend, evenals de bediening!

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Mooi hotel op perfecte locatie. Aanrader.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ondanks alle lovende comments vond ik persoonlijk het ontbijt toch ietsje tegenvallen. Zeker niet slecht, maar 2 dagen geen sinaasappelsap omdat het niet geleverd is, eerste dag geen kaas, geen vers brood (zoals op 2e dag), en roerei dat duidelijk een fabrieksproduct is en niet vers. Veel typische Engelse dingen die veel buitenlanders niet eten (porridge, black pudding, bonen), maar miste bijv wel wafels of pancakes. Wel netjes dat je eieren kon bestellen uit de keuken. Iets tegenvallend ontbijt niet perse een reden om niet meer naar dit hotel te gaan. Ik ben 1.93 en paste maar net onder de douche. Dat vond ik wel tegenvallen voor een 4* hotel. En ik dacht dat in info stond dat je ook standaard een bad had. Zat er niet in. Maar verder wel een hele prima badkamer.

Kamers waren heel netjes en goed voorzien van alles. Niet heel ruim, maar op zich prima voor 2 dagen. Bedden heel erg goed. De ligging op paar honderd meter van Piccadilly Station en op loopafstand van het centrum zijn de bonus. echt heel fijn!

• Beoordeeld op: 25 november 2017

De hotelbar ging veel te vroeg dicht :)

Goede degelijke kamers, schoon en vriendelijk personeel. Alles was naar wens

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Locatie & onbijt

Locatie & onbijt

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

mooi modern hotel, alles nieuw en schoon, en bovendien in de binnenstad.
    • Kamer met Queensize Bed

alleen dat het miezerde de laatste 2 dagen ;)

Alle medewerkers waren opgewekt! Dat alleen al maakte het verblijf gezellig.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

prima hotel,prima locatie...leuke stad met uitgaansmogelijkheden

ontbijt is heerlijk..personeel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Ontbijt was prima: erg uitgebreid, met oa lekker veel vers...

Ik vond de prijs aan de hoge kant. Misschien vanwege een druk paasweekend.

Ontbijt was prima: erg uitgebreid, met oa lekker veel vers fruit. Personeel erg aardig en behulpzaam. Het hotel ligt heerlijk dichtbij het Piccadilly station, en op loopafstand van leuke wijken, zoals China Town en Northern Quarter.

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Heerlijke bedden.

Wij hadden een kamer die wat gehorig was met de tram van buiten

Heerlijke bedden. Thee- en koffie faciliteiten op de kamer. Lekker dichtbij het centrum.

• Beoordeeld op: 28 november 2015

Het ontbijt was erg goed en de wifi was goed .

De omschrijving van de kamers klopt niet geen Apple computer op de kamer . Bij aankomst werd een duurdere kamer aangeboden .

Het ontbijt was erg goed en de wifi was goed .

• Beoordeeld op: 4 november 2015

Mooie ligging, vlak aan Piccadilly Station, uitstekende...

Vast tapijt op de vloer, vinden we minder hygiënisch.

Mooie ligging, vlak aan Piccadilly Station, uitstekende bedden. Heel leuk dat men een gratis ontbijtje voorziet in de lobby voor gasten die gehaast zijn.

• Beoordeeld op: 13 januari 2015

prima kamers, niet heel groot maar voldoende comfortabel.

skylounge gesloten

prima kamers, niet heel groot maar voldoende comfortabel. zeer goede douche, ook niet te groot maar zeer functioneel en voldoende water.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Schitterend hotel op toplocatie.

Schitterend hotel op toplocatie. Dicht bij station, dicht bij centrum, goed ontbijt, mooie kamer, zeer vriendelijk personeel.

Er zijn ook 14 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.