Beoordelingen over The Cliff Hotel & Spa 3-sterren

Cardigan, Gwbert On Sea, Cardigan, SA43 1PP, Verenigd Koninkrijk

#1 van de 5 hotels in Cardigan

Prachtige locatie
    • Executive Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Het was best een druk hotel. 3 nachten en 3 dagen bruiloft al had je op de kamer zelf geen overlast van. Er waren ook nog bouwwerkzaamheden.

De ligging Heel mooi hotel met gratis spa. Goed eten.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Kan in één woord: Fantastisch.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De verlichting in de badkamer is slecht. Badkamer t.o.v. de suite klein. Schoonmaak laat te wensen over: in 6 dagen niet éénmaal gestofzuigd.

Top locatie. We boekten kamer met zeezicht en kregen een upgrade naar een junior suite met patio. Zeer goed bed, leuk zitje, terras meubels, perfect. Zullen hier zeker terugkomen.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Dit zou Booking nooit mogen aanbieden aan zijn klanten!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik begrijp niet dat Booking dit soort kamers aan zijn klanten laat verhuren. Het is een schande! We hadden eerst een kamer zonder enig uitzicht en met een erg slechte geur. Als "oplossing" kregen we dan een grotere kamer op het gelijkvloers, waar een muur voor het raam stond! Zonder zonlicht! In de badkamer waren vlekken van zwarte schimmel... Hoe is dit mogelijk? Het antwoord van de medewerkster was, "dit is de kamer die bij Booking aangeboden wordt". Zaterdagavond was er een trouwfeest in het hotel, er was lawaai tot middernacht.

Het enige positieve dat we kunnen vertellen over The Cliff Hotel, is het heel lekkere ontbijt en het mooie uitzicht vanaf de eetplaats

Prachtige ruime kamer met uitzicht
    • Standaard Familiekamer

Hele grote ruime gezinskamer (kmr 115) met heel groot 2persoonsbed en 1persoonsbed. Een bank, 2 tv's en mooie badkamer met regendouche. Schitterend uitzicht op zee. De spa is klein maar wel lekker voor een keer.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Waanzinnig mooie locatie met mooi gerestylde kamers, we hadden helaas een kamer aan de achterkant.
    • Standaard Familiekamer

Het diner was erg gemiddeld, we hadden er meer van verwacht

Het uitzicht vanuit de openbare ruimtes en de mogelijkheid om buiten te zitten en rond te lopen.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

heerlijk om gebruik te kunnen maken van de spa en wellness...

bij de sauna was geen mogelijkheid om buiten af te koelen. ramen aan de voorzijde zouden vaker = dagelijks gewassen moeten worden.

heerlijk om gebruik te kunnen maken van de spa en wellness voorzieningen. prachtig uitzicht. dineren in de ondergaande zon.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Het ontbijt was goed,het diner ook goed.

De kamers zijn aan renovatie toe!

Het ontbijt was goed,het diner ook goed.locatie prachtig.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Locatie en uitzicht