Beoordelingen over Club Quarters Hotel, St Paul's 4-sterren

24 Ludgate Hill, City of London, Londen, EC4M 7DR, Verenigd Koninkrijk

#325 van de 977 hotels in Londen

Heerlijk weekendje weg
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Omdat wij wat eerder waren dan de incheck tijd, zorgde het personeel ervoor dat onze koffers op de kamer gezet werden. Je kunt in het hotel zelf je water flesje vullen, drinken pakken. Daarna hebben we geen overlast gehad van geluid oid. De kamer was groot genoeg met prima voorzieningen. Het hotel ligt op een steenworp afstand van St. Paul's Cathedral en metro verbindingen.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Prima hotel, iets aan de dure kant voor de faciliteiten. Geen ontbijt in de prijs.
    • Eenkamersuite met Kitchenette

Het had wat persoonlijker gemogen. Sfeerverlichting kon niet aan. Met een druk op de knop waren alle lampen aan of uit. Een vaasje of iets dergelijks had het wat vriendelijker gemaakt.

Locatie van het hotel. De ruimte van de kamers.

Super verblijf met vriendelijk personeel
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Comfortabele kamers, lekker ontbijt en avondeten in restaurant is een aanrader. Dicht bij de metro en Cathedraal. Ideaal om Londen te verkennen. In het weekend heel rustige buurt. Voor het hotel stopt de hop and off bus.

Locatie was zeer goed, zeker 3 metrostations binnen een...
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Slecht geïsoleerde kamers. Je hoort uw buren tijdens het gebruik van het water (wc, douchen,..) wanneer ze per ongeluk tegen de muur stoot, lijkt het alsof het naast ons gebeurde. Storend tijdens het slapen. Slechte kamers tegenover de prijs en de zogenaamde 4 sterren.

Locatie was zeer goed, zeker 3 metrostations binnen een straal van 1km. Verder was er gratis water met lege flessen aanwezig die je altijd op elk moment kan bijvullen. In de lobby was er ook, tussen een bepaalde uur, gratis thee, koffie, snackjes voorzien om rustig in stilte te genieten.

Super verblijf
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Om iets heel kleins te noemen; er wordt 50 pond op je creditcard gereserveerd voor als je bijvoorbeeld een international call maakt. Ik heb liever dat ze niets reserveren en je eventueel bij laten betalen als je uitcheckt, in plaats van andersom. Maar dit is haast niet noemenswaardig vergeleken met hoe fijn het hotel was!!

Heel fijn verblijf! De ligging is ideaal, kamer groot en schoon, douche en bed heel fijn. Wij hebben totaal geen last gehad van de gehorigheid waar anderen het over hebben. Wellicht geluk met de ligging van onze kamer (niet aan de drukke straat) of geluk met rustige buren. Gratis (?!, ja gratis!) wasserette als je zelf de was doet. Ook gratis koffie, thee, en blikjes frisdrank beneden te krijgen in de lounge. Wifi deed het erg goed.

Goed hotel op zeer goede lokatie
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Wij hadden een kamer met kingsize bed geboekt (betekent tussen de 151 en 180) en natuurlijk was het bed 151 wat niet ruim is.

Het personeel was viendelijk, niets was hun teveel. Badkamer was niet erg groot maar goed ingedeeld

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Ruime kamers, goede locatie maar erg gedateerd hotel.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Het hotel en de kamers doen erg gedateerd aan, met een inrichting van (vermoedelijk) begin jaren '90, en is toe aan een grondige renovatie. Airconditioning is lastig aan te passen, maar de ramen kunnen desgewenst geopend worden. Badkamers zijn klein en gedateerd, met een (in mijn ogen) onhygiënisch douchegordijn in plaats van een douchewand.

De kamers zijn zeker voor Londense begrippen erg ruim. Locatie is zeer goed, praktisch tegen St. Pauls Cathedral aan, en op loopafstand van business district rondom Fleet Street / New Street Square. Gratis gekoeld water op elke verdieping en diverse gratis drankjes in de business lounge worden erg gewaardeerd.

De kamer was geluidsdicht.
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

De verwarming viel tegen. Er was enkel een blazer, en deze had precies maar 2 standen: koude of hete lucht. Als we de verwarming instelden op bv. 21 graden, blies het toestel hete lucht tot 23 graden en nadien koude lucht. Dit is erg storend, aangezien de blazer op het bed gericht was. Het was een afwisseling tussen veel te warm of veel te koud.

De kamer was geluidsdicht. We zaten aan de straat kant op het tweede verdiep, maar we hoorden geen auto voorbij rijden, echt top!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Absolute aanrader
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Ik heb slecht geslapen omdat het koud was in de kamer en in bed (satijnen lakens?). Bed was op zich wel goed. Verder werd je hier, net als in veel andere hotels, erop gewezen dat ze milieubewust waren: airco werd uitgezet als je niet in de kamer was en je werd erop gewezen dat je zuinig met water moest zijn. De douche kon je echter alleen aan en uitzetten, je kon de waterkracht niet regelen (temperatuur uiteraard wel) en er kwam behoorlijk wat water uit. Had best wat minder gemogen. En ook de handdoeken die niet op de grond lagen werden gewoon iedere dag gewisseld. Zeg dan niet dat je milieubewust bent...

Mooie grote rustige kamer, netjes, schoon en met waterkoker en supersnelle wifi. Gratis goede koffie, thee, frisdrank, appels, snoepjes en nootjes in de lobby. Wij hadden geen ontbijt bijgeboekt, maar zijn iedere ochtend in het restaurantje (Cote) naast het hotel gaan ontbijten, waar voor 9,50 een continental breakfast werd geserveerd en voor 13,95 een English breakfast. Overigens bleek dat bij het hotel te horen, maar als je via hen het ontbijt boekte, was het 16,50... Goede locatie, halverwege Tower Bridge en Westminister, pal naast St Pauls Cathedral en vlakbij diverse metrostations. Schuin tegenover een Tesco Express en veel restaurantjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Het best mogelijk hotel in Londen voor mij!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het ontbijt maar ook de lunch of het diner is voortreffelijk. Super vriendelijk personeel en een uitstekende ligging. Een busstop op 50m van de deur. Kan niet beter!

De locatie is heel prettig.

De mensen achter de receptie waren kortaf tot ronduit onaardig, spraken matig Engels en steeds Russisch met elkaar. Ze groeten de hotelgasten niet bij binnenkomst of weggaan. Wij hebben de bejegening als zeer onprettig ervaren. De slaapkamermuren waren zo dun, dat we letterlijk de gesprekken, wc bezoeken en douchepartijen van beide buren konden horen. Slaapkamers waren veel te warm, airco deed het niet en maakte desalniettemin een zeer hard geluid. De temperatuur in de kamer was niet zelf aan te passen. Onze zoon en schoondochter hebben om middernacht een andere kamer gekregen omdat het in hun kamer 30.4 graden was..

De locatie is heel prettig. St. Paul’s cathedral was nóg dichterbij dan het op de foto lijkt. Evenzo het metrostation.

Goed hotel, prettig verblijf en uitstekende lokatie naast St. Paul's Cathedral.
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Geen bar in het hotel. De kamer was koud (16 graden bij binnenkomst) en de temperatuur kwam met de veel lawaai producerende ventilator niet boven de 18 graden.

Uitstekende ligging, schone kamer, zeer vriendelijk personeel.

Het was een fijn verblijf in een hotel dat luxe aanvoelt.
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

De kamer was wat gehorig.

Het was een fijn verblijf in een hotel dat luxe aanvoelt. De lounge waar je wat kan drinken (koffie, thee, water, fris en doordeweeks van 17 tot 18 uur zelf een wijntje) was heel fijn om na een dag even te vertoeven, omdat de kamer zelf klein, maar prima, was. Locatie van het hotel was geweldig, de hele stad is vanaf hier goed te bereiken.

De badkamer is aan renovatie toe.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De badkamer is aan renovatie toe. Niet echt schoon te krijgen. Douchestraal niet goed te richten. Vuile schaaltjes voor yoghurt bij ontbijt waardoor we de keuze hebben gemaakt te ontbijten bij de buren. Wat overigens prima bevallen is!

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Locatie is een goede basis om London te verkennen, tube...
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Als je aan de voorkant de kamer hebt hior je ieder kwartier de klok van st Paul.

Locatie is een goede basis om London te verkennen, tube vlakbij. Hop on voor de deur, gratis koffie en frisdrank in de lobby. Vlakbij goed ontbijtrestaurant.

De ligging is top.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Airco viel erg tegen. Het was erg koud en de verwarming ging maar niet aan. Hele oude badkamer. Doucheslang en standaard waren roodbruin, het zag er oud uit. Het duurt even voordat het licht van de badkamer aan gaat. Interieur is erg ouderwets.

Wifi was erg goed. Bereikbaarheid metrostations. Drukke straat. Veel cafetjes, eetgelegenheden, supermarkt etc. Kamer was ruim en gratis drinkwater die je kan vullen met lege schone flessen.

Locator, ontbijt bij Cote
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Eerste dag verstopt toilet, bed smal voor twee personen. Snachts bleed toilet stromen. Toilet probleem was volgende dag opgelost. Bed bleef erg smal( 1.40) voor twee

Locator, ontbijt bij Cote

hotel is absoluut te mijden, ontbijt liet lang op zich wachten, personeel spreekt Balkan-Engels
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Ontbijt was zeer matig , personeel spreekt alleen gebroken "Balkan Engels" - problemen met de kamer (twin geboekt, kregen kamer met 1 twijfelaar (bed) en badkamer voor mindervaliden - TV werkte niet - haardroger zeer gevaarlijk (persoon met wie ik reisde is een pak haar kwijtgeraakt...) daarna van kamer gewisseld maar toch..

de omgeving was top, hotel allesbehalve

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Lokatie was prima, aardig personeel, gratis goede koffie en...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Doucherand was laag (voor mensen met rolstoel perfect), dus hele badkamer liep tijdens douchen onder water. We vroegen om een trekker maar dat werd niet begrepen. Raam kon niet geopend worden, vind ik zelf wel prettig als dat kan.

Lokatie was prima, aardig personeel, gratis goede koffie en thee in de lobby.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

De gastvrijheid van het personeel was top.
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

De gastvrijheid van het personeel was top. Het bij inbegrepen water en frisdranken koffie en thee maakte het wel af. Er zijn zelfs nootjes en pinda's en m&m's wat je de dag door kunt pakken. Zelf vers fruit. Top

Ik heb bij Booking.
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Ik heb bij Booking.com gekozen voor de kamer (twinsize bed) MET ontbijt. En daar ook voor betaald (17E per persoon). Maar ontbijt stond niet op mijn bevestiging en bij aankomst bleek dit er ook niet (nooit, volgens de Hotel man) bij in te zitten. Omdat ik ook niks op mijn bevestiging heb staan heb ik natuurlijk geen poot om op te staan, ga ik het ook niet eens proberen, maar houd ik wel een naar gevoel aan over (juist daarom, omdat ik denk: laat maar, gaan ze toch niet goedmaken)

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prima hotel op toplocatie
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

De stijl van de kamers is typisch hotelstijl, maar dat is een kwestie van smaak, fijn dat er voldoende handdoeken lagen, de douche maakte nogal lawaai maar was verder prima!

De ligging! En fijn dat we de bagage al konden droppen ruim voor inchecktijd. fijn dat we stekkers konden lenen en dat er USB laadpunten in de kamer zijn.

Nachtmerrie voor groepen
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Check in was een nachtmerrie. Vooraf alles betalen was een nachtmerrie Personeel was niet behulpzaam Hierdoor ook weer discussie over een extra charge op betaalkaart

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Zeer vriendelijk personeel, nette kamer
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Jammer genoeg ligt het hotel vlakbij St Paul's cathedral waardoor ik elk uur wakker werd van de klokslagen.

Zeer vriendelijk personeel, nette kamer

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Prettig hotel voor weekendje Londen
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Badkamer viel erg tegen. Problemen met wc (spoelde niet goed door) en minimaal water uit douche. Kamer was klein maar voldoende.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende locatie. Lekkere koffie en thee hele dag beschikbaar.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Ontbijtbuffet is niet uitgebreid voor z'n prijs, beleg zoals kaas, hesp, etc zijn niet aanwezig aan het buffet.

Vriendelijk personeel TIP: boek je hopon hopoff tickts aan de receptie, je ontvangt een aardige korting

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

• Superior Kamer met Queensize Bed

bedden zeer slecht en er was een lift kapot en geen mogelijkheden per trap zodat 15 min wachten heel normaal was, er moest vooruit worden betaald inchecken mogelijk vanaf 15.00 uur

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Matig tot goed, had beter verwacht.
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

1. Op de website staat "priveparkeren inbegrepen", dat hier kosten voor van toepassing zijn of wat de kosten hiervan zijn staat niet of niet duidelijk vermeld. De parkeergarage was ook niet van het hotel zelf en op 5 minuten loopafstand verwijderd. 2. De lift in het hotel geeft geluidsoverlast in de avond wat zeer storend is bij het slapen. De hotelkamer die wij hadden zat op een redelijke afstand van de lift af, wat betekend dat wij niet de enige zijn die hier last van hadden. 3. Wij konden kiezen tussen een kamer aan de voorkant met een beter uitzicht of een kamer aan de achterkant wat rustiger is. Wij kozen voor de kamer met meer uitzicht, echter konden wij helemaal niets zien omdat de buitenste ramen continu beslagen waren.

1. Betere check-out tijd dan meeste hotels (12:00 i.p.v. 10:30 zoals bij andere hotels). 2. Comfortabel bed.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

London is een top stad, aanrader! En dan is dit hotel een prima uitvalsbasis voor een goede prijs!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Ontbijt kon in naastgelegen restaurantje. Was niet veel bijzonders. Joe's Kitchen aan de andere kant van het hotel is dan stukken beter!

De ruimte van de kamer is prima voor 3 personen met extra bed en klein keukentje. De locatie/ligging is top: uitzicht op St Paul's, metro in de buurt en via de Millenium Bridge loop je zo de Thames over.

Een aanrader voor de modale reiziger.
    • Eenkamersuite met Kitchenette

'S nacht was het gebruikt van de lift hoorbaar (wij sliepen praktisch naast de lift) maar dit was verder niet storend.

Ruim opgezette kamer met voldoende ruimte en ordelijk ingericht.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Ontbijt was erg basic, tegen meerprijs kon je bijv,...
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Dat op de vrijdagmorgen en zaterdagmorgen om 7:00 de vuilnis werd opgehaald, vlak onder ons raam. Jammer!

Ontbijt was erg basic, tegen meerprijs kon je bijv, scrambled egg krijgen .

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Hadden de 7.

De liftcapaciteit met twee liften is echt te weinig voor dit hotel. Met de trap mag niet want dan gaat het brandalarm af. Daarom regelmatig rijen voor de lift. Personeel niet bijzonder vriendelijk maar wel adequaat.

Hadden de 7.00 vlucht van R'dam, hotel is snel te bereiken van City Airport met de DLR + 1 metrohalte, kamers waren al klaar bij aankomst dus om 8 uur Engelse tijd stonden we in onze hotelkamers met nog de hele dag voor ons! Buurtje is leuk met genoeg ontbijt tentjes, alles prima bereikbaar met metro.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

locatie is fantastisch, veilige buurt, leuke restaurants in...
    • Eenkamersuite met Kitchenette

De liften geven zeer veel overlast in de kamers die naast de liften liggen, je hoort ze continu! Vraag dus om een kamer die NIET dicht bij de liften ligt. Zeer gehorige kamers.

locatie is fantastisch, veilige buurt, leuke restaurants in directe nabijheid van het hotel, St Paul's cathedral op 50 mtr en museum Tate Modern ook op loopafstand. Restaurant direct naast het hotel is heerlijk!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Ideale ligging voor verkenning London als je er de prijs wil voor betalen.
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Wat kaas of charcuterie mag ook bij een ontbijt.'s Avonds geen plaats in de bar binnen om nog iets te drinken, hoewel een gedeelte op een lager verdieping vrij was.

Het continentaal ontbijt was eerder sober.Bagage kon na vrijmaken van de kamers in depot gegeven worden om later op te halen.Behulpzaam en vriendelijk personeel aan de balie.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Prima.
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Geen mogelijkheid raam open te doen. Erg warm,wel airco maar erg veel lawaai.

De locatie en erg vriendelijk personeel. Het restaurant dat er naast ligt en er bij hoort is prima en niet duur.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Wine at diverse, en het water bij te vullen

Wine at diverse, en het water bij te vullen

Prima ligging om Londen te verkennen
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Wc spoelde zeer slecht door

Fijne ligging met schuin tegenover een leuk tentje voor ontbijt.

perfecte lokatie, goed hotel zeer redelijke prijs

---

vriendelijk personeel en extra's (waterflesjes om mee te nemen, etc.)

Nabijheid centrumt

Kingsisebed heeft bij mij een grotere omvang dan 150 × 180

Nabijheid centrumt

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Locatie, vriendelijkheid en de grastis voorzieningen in de...

Kamer was niet zo groot

Locatie, vriendelijkheid en de grastis voorzieningen in de lobby

De ligging!

De ligging!

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Kamers waren erg warm

Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Bussiness verblijf met een toeristisch randje.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Goede locatie en een goed ontbijt tegen redelijke prijs. Club access met snacks, koffie en water. Great Gym.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Hotelkamer ZONDER raam

Kamer was 5m2 groot en GEEN raam

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

lounge met gratis koffie en thee en ideale ligging

lounge met gratis koffie en thee en ideale ligging

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

De bedden waren wat klein voor twee personen.

De bedden waren wat klein voor twee personen.... smaller dan een normaal 2-persoons bed

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Super!

De klimaarbeheersing

De vriendelijkheid van de receptie en alle extra's watcje kreeg

Goede Lokatie voor een ok hotel.

Bedden

extra's als gratis koffie en koekjes

extra's als gratis koffie en koekjes

Goed verblijf op mooie locatie, beetje prijzig

Mocht iets beter schoongemaakt worden. En eerste dag hadden we maar twee handdoeken.

Hele dag koffie en thee in de lounge. S ochtends ook nog fruit.

Kleine oude gehorige kamers en onvriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kleine oude gehorige kamers en onvriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

• Standaard Kamer met Queensize Bed

Wc spoelde slecht door, geen druk op het water

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Location

Airco

Location

Perfect
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Ligging perfect, tegen over st. Pauls. Metrosation om de hoek, Central line dus alles snel bereikbaar. Hop on Hop off bus stopt bij het hotel.

London!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Hotel kan wel een update gebruiken

De voorzieningen waren goed en de locatie van het hotel. Grootte van de kamer was prima

Kamer was niet goed.
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Kamer was niet goed. Klein bed. Te dunne kussens en veel lawaai door slechte isolering.

Onvriendelijk personeel

Onvriendelijk personeel

Prima hotel op goede locatie als je reist vanaf Luton of Gatwick.
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Bed was erg smal; de kamer ruimer dan verwacht.

Prima schoon hotel
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Faciliteiten in meetingroom waren er alleen op werkdagen, niet in het weekend.

Locatie, kamer, meetingroom

ok hotel in goede lokatie...goed voor kort verblijf voor zakenreizigers

ontbijt was zeer slecht

prima verblijf
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Geen eurosport op tv en de straal van de douche was wat slapjes.

De locatie en de ruime kamer. Twee persoons met extra bed.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Gerieflijk

Sublieme locatie.

Gym

Gym

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

We komen graag terug!!
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Locatie was geweldig, prettig hotel!

Redelijk hotel op uitstekende locatie

Grotte van kamer * badkamer Comfort badkamer

Check in heel slecht

Check in was rampzalig.

Check in was rampzalig. Duurde bijna 2 uur voor 34 personen

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Ik heb er alleen geslapen
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De check out tijd was later dan normaal en dat beviel prima

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Airco ging pas aan vanaf begin mei.
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Airco ging pas aan vanaf begin mei... Kamer was veel te warm. Raam kon open maar klok St Pauls slaat ieder uur.

Prima hotel om te verblijven

De lokatie was ideaal, ontvangst heel hartelijk, ontbijt bij naburig restaurant ok met aardige bediening

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Mooi hotel ,goed gelegen zeer goed
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Stopcontact in badkamer voor haardrogers

Mooie kamers

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

perfecte locatie voor stedentrip

Bar in hotel

Afstand tot centrum en bezienswaardigheden was perfect

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Kamer waren geweldig