Beoordelingen over Ramada London Finchley 3-sterren

3 Leisure Way, High Road, Finchley, Barnet, N12 0QZ, Verenigd Koninkrijk

#15 van de 17 hotels in Barnet

Voor herhaling vatbaar.
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Overdag soms een beetje herrie van bouwwerkzaamheden verder op maar daar kan het hotel niets aan doen

Het eten was prima en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Gewoon goed voor een 3-sterren hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Afstand tot Underground. Tijdens ons verblijf waren er werkzaamheden aan de Northern Line, waardoor reistijden flink opliepen.

Waar voor je geld. Er is niets overdreven goed, maar vooral niets beneden de maat.

Goed voor een overnchting on the road, maar niet meer...

Parkeerplaatsen voor gehandicapten bezet door niet-gehndicapte gaste naburig restaurant. Weinig verluchting op de kamer, zeker op een warme dag.

Vriendelijkheid bij ontvangst

Goed hotel voor korte, betaalbare city trip naar Londen

Beperkt ontbijt qua brood en beleg

Vriendelijk onthaal, goede uitvalsbasis om Londen te bezichtigen. Aanpalend restaurant is absoluut een meerwaarde. Accomodatie is basic en wat verouderd, maar desalniettemin proper en het noodzakelijke is aanwezig.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Een goed hotel voor Londen of een beus in Alexandra Palace.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeerplaats is te krap, veel foutgeparkeerde auto's. Personeel van het restaurant is niet vriendelijk. Kamers kunnen beter onderhouden worden.

De kamer is redelijk ruim. Goede douche in de badkamer. Ontbijtbuffet is goed met ruime openingstijden, ook in het weekend kun je tijdig ontbijten. Bus stopt voor de deur.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

ok
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden 2 losse bedden geboekt, maar er stond 1 groot bed gedekt Het hotel zou op 1,5 km van Alexandra Palace zijn, dat was absoluut niet het geval. Veel extra taxi kosten daardoor.

Rij er gerust aan voorbij!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is op haar retour, de hygiëne is slecht (houtrot, schimmel, slechte afwerking), het interieur is achterhaalt/ouderwets en muffig. Het ontbijt wordt in een povere opstelling uitgeserveerd, bij een hostel neemt men er zelfs meer moeite voor. Wellicht dat er wat frisse wind, met 21e eeuw ideeën langs het hotel zou mogen waaien, want ook al ligt het hotel uit de buurt van het centrum, met het leisure center er naast heeft het wel wat te bieden voor een verblijf.

Naast het hotel ligt een geweldig leuk en gevarieerd leisure center, met bioscoop, bowling, restaurants en bars.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

prettig hotel om te overnachten in de buurt van Londen.

doordat de zon op de kamer stond was het er behoorlijk warm. Er stond wel een ventilator.

de kamer was rustig en de bedden fantastisch. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Een hotel met een goede prijs/kwaliteitsverhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De omgeving van het hotel is erg rommelig. De bar is heel beperkt, zowel het assortiment als de zitruimte en het was niet toegestaan om drankjes buiten de bar mee te nemen.

De kamer is ruim. Het ontbijt(buffet) is prima. De parkeerplaats is net voldoende maar kan in de avond soms vol zijn.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

aangenaam verblijf

ouder hotel, mag gerenoveerd worden.

aangenaam verblijf, ouder hotel, mag gerenoveerd worden, maar voor ons werkte alles naar behoren. Ontbijt op een rustige manier georganiseerd, geen stress toestanden zoals in sommige andere ketenhotels. voldoende en vriendelijk personeel, goede gratis wifi, gratis parking. 20 minuten wandelen tot metrohalte, dan vlotte verbinding tot London centrum (30 min) . ofwel met bus 82 naar Victoria station.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Lekker ontbijt, geen lawaai, mooie grote kamer

Lekker ontbijt, geen lawaai, mooie grote kamer

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

alles in orde.Het ontbijt had wat beter gekund.

niet iets opvallends

Goede ervaring gehad i.c.m. Ally Pally WK Darts.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Was niet veel keuze bij het ontbijt.

Goede ruime kamers.

Personeel heel vriendelijk.

Aftandse boel. Matras uit het jaar nul.gordijn miste wat haakjes. Lawaaiig van de straat

Personeel heel vriendelijk.

Het personeel zeer vriendelijk en vrolijk👌🏻

Het personeel zeer vriendelijk en vrolijk👌🏻

• Beoordeeld op: 26 februari 2016

Met 4 personen hadden we 3 kamers geboekt.

1 kamer was tochtig. De receptionist wilde onze klacht niet serieus nemen en zei dan de verwarming hoger te zetten. Gordijnen zag je waaien. Dus ramen sluiten niet goed. Na rustig aandringen kreeg mijn zoon met zijn vriendin een betere kamer .Receptionist had de klant in zijn waarde moeten laten door zonder mokken een andere kamer te geven. Bar/Hotel liggen in het zelfde gebouw, maar je moet voor de bar direkt afrekenen. Bedrag kan niet op je kamernummer gezet worden. Ontbijt vonden wij duur. Dus die hebben wij maar 1x gebruikt. Andere 2 keren buiten gegeten.

Met 4 personen hadden we 3 kamers geboekt. Het fijne van dit hotel is dat je er met de auto gratis kunt parkeren.

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Ik werd zeer aangenaam verrast door de bereidwilligheid en...

Ik werd zeer aangenaam verrast door de bereidwilligheid en de vriendelijkheid van al het personeel van dit hotel. De parkeerfaciliteiten zijn ook uitstekend (en gratis).

• Beoordeeld op: 25 september 2015

Nabijheid voor het 10-daags evenement waarvoor we in Londen...

Oncomfortabel warme omgeving, slechte airco, zeer slecht warm ontbijt, geluidsoverlast in weekend door herrie uit bar/restaurant en braaksel in trappenhuis na partij, slechte barvoorziening, ongetraind Oost-Europees personeel.

Nabijheid voor het 10-daags evenement waarvoor we in Londen waren. Verder aan het hotel geen bijzonder positieve ervaringen overgehouden.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

De fijne, rustige, ruime kamer.

De matige beheersbaarheid van Engels door al het personeel. Hierdoor nogal eens misverstanden, die voor irritaties zorgde. Het regelmatig geven van verkeerde informatie door de receptie.

De fijne, rustige, ruime kamer. De donkere goed sprekende Engelse receptioniste is een weldaad. Kunnen dineren en iets drinken in het hotel.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Goede verbinding met bus/metro naar centrum.

Toilet maakt veel lawaai en loop heel lang door. Wastafel met onlogische warm / koud water kranen.

Goede verbinding met bus/metro naar centrum.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

bediening van het personeel tijdens het ontbijt, de eerste...

bediening van het personeel tijdens het ontbijt, de eerste dag kregen we geen ontbijt omdat we een paar minuten te laat waren,ontbijt is maar tot 9uur,wat wel vroeg is.Ten eerste hadden ze ons al niet op de lijst staan.Gelukkig had ik mijn booking.com bevestiging.Bij hun stond de 29 ste, heb nogmaals heel duidelijk gemaakt dat ik dat nooit geboekt heb.

• Beoordeeld op: 2 april 2015

Goede (gratis) Wi-Fi

Restaurant ongezellig Hotel kan wat onderhoud gebruiken

Goede (gratis) Wi-Fi Gratis parkeren Bus voor de deur (naar metro station, snel in centrum Londen)

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Weinig

Ontbijt vrij beperkt en oubakken pistolets

Weinig

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

BEDDEN

ER WAS GEEN FRIGO IN DE KAMER AL HOEWEL DEZE STAAT IN DE BESCHRIJVING VERMELD

BEDDEN

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Vriendelijk

Het ontbijt en de douche

Vriendelijk