Beoordelingen over City Continental London Kensington 3-sterren

11-13 Penywern Rd, Earl's Court, Kensington and Chelsea, Londen, SW5 9TT, Verenigd Koninkrijk

#792 van de 977 hotels in Londen

6,1

5,9

6,4

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Stank in de badkamer; defect handvat vd kamer toegangsdeur “Smoezelig” interieur van het hotel in het algemeen.

Douche en bedden tv rn thee kamer was schoon

Op zich prima uitvalsbasis voor city trip. Het ontbijt zou ik echter elders nuttigen.
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Ontbijt en ontbijtruimte. Ontbijt zeer karig, oud brood alleen het fruit was vers. Leek in niets op een "English breakfast". De ontbijtruimte was te klein en vrij deprimerend.

Goede bedden, rustige (familie) kamer. Kamer gelegen op 1e verdieping. Met raam open kunnen slapen, geen last van omgevingsgeluiden.

Prima kamers op een prima locatie
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Ontbijt, 1e ochtend aangekomen in de ontbijtzaal, weinig keus en onvoldoende zitplaatsen. Alle plaatsen waren bezet en er stonden nog mensen in de rij bij het buffet. Wij sliepen aan de achterzijde van het hotel en in dr ochtend kwam de geur van verbrand brood je tegemoet.

De kamers waren niet al te ruim( familiekamer) maar wel erg schoon en prima bedden. Schone badkamer, elke dag schone handdoeken indien gewenst. Goede locatie, omde hoek bij metro station Earls Court.

Slechte en dure accomodatie

Toen ik incheckte werd mij verteld dat ik een kamer had op de 4e etage en dat de lift stuk was. Aangezien ik geen zin had om 4 etages met de trap te beklimmen met koffer na een lange werkdag heb ik om, een andere gevraagd. Die was er, in de tuin zijn een aantal kamers gecreerd. Wat direct opviel in de gangen en op de trappetjes is dat er al heel lang geen onderhoud is gepleegd. Het tapijt is vies en versleten en de deuren zijn beschadigd. Aangekomen in de kamer was de teleurstelling groot, wat een oude bende. Vies tapijt, goedkoop meubilair en het ergste vocht en schimmel en geen verwarming. De wifi liet het om de 10 minuten afweten en has een heel zwak signaal. Aan alles kun je merken dat er ontzettend weinig wordt gedaan om de gast het naar zijn zin te maken en dat voor meer dan 100 pond per nacht echt heel slecht.

Daar kan ik heel kort over zijn er was eigenlijk niets dat beviel behalve de locatie. Earl's Court is een levendige omgeving, goed bereibaar met een aantal goede restaurants, Indiaas, Hamburgers en perzisch.

Rustige locatie in zijstraat van winkelstraat met metro en superette (bereidingen/broodjes dichtbij

De lift was kapot, dus traplopen tot 4de verdieping in smalle trappenhall, lavabo-stop ontbrak, voegsel weg tussen tegels in badkamer. Kortom ik kan mij niet ontdoen van de indruk dat men alles momenteel wat laat slabakken en geen kosten wil doen, misschien met het oog op een grondige renovatie (na seizoen??) . Het is dringend nodig

Ruime kamer, wel wat gedateerd. Basic. Maar de roomservice was perfect. Dagelijks bed opgemaakt en dagelijks verse handdoeken.

Redelijk hotel op een goede locatie.

Zoals als eerder mensen hebben aangegeven was het ontbijt erg karig. De broodjes en de croissantjes waren taai. Maar zodra je de boterhammen door de broodrooster haalde waren ze prima te eten. Ook was de lift 'net' kapot gegaan en konden ze deze in het weekend niet maken. Maar aan de reacties van mensen hier te lezen is deze altijd 'net' kapot gegaan en komen ze die volgende week maken.

Wij hadden een vroege vlucht waardoor we dus vroeg in het hotel aankwamen. We konden netjes alles invullen en onze koffers achterlaten. Erg fijn dat het hotel in een rustige straat gelegen is en veel voorzieningen in de buurt heeft zoals cafeetjes en restaurants. Vooral het metrostation om de hoek waarvan zowel de Piccadilly Line als de District Line vertrekt is erg fijn.

De ligging van het hotel was super, metro (District +...

Het ontbijt is vrij basic, als je graag uitgebreid ontbijt, kies je best een ander hotel. Het bed was aan de kleine kant. Er ligt overal tapis plain en dit vind ik niet echt hygiënisch.

De ligging van het hotel was super, metro (District + Piccadilly line) om de hoek. Directe verbinding dus met Kings Cross/St.Pancras. Ook lekkere restaurantjes (La Pappardella, Zizzi, Byron) in de buurt. Badkamer was klein maar praktisch en proper.

De badkamer was nieuw en fris.

De lift ging op de tweede dag kapot (wo) en was op de maandag van vertrek nog niet gerepareerd. Ontbijt erg basic, geen variatie en weinig ruimte.

De badkamer was nieuw en fris. TV was in orde, ik kon thee zetten. Schoonmaak OK.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Volgende keer iets anders
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Kregen een kelder kamer en in de avond was er heel erg irritant zoemend geluid. Service op dat moment was matig want er waren geen kamers beschrikbaar en voor de rest konden ze niks doen. Gelukkig kregen we de volgende dag een veeeeel betere kamer

Ontbijt en ligging

Prima voor een stedentrip, leuke locatie

Helaas geen english breakfast Wel wat vies... bij aankomst grote spin in kamer... en sommige plekken hout kapot of roest in badkamer...

Goede locatie, ruime kamer ( aparte souterrain kamers achter het gebouw) Bedden netjes opgemaakt en schone handdoeken

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prima verblijf in hartje Londen

De kamer was wat kleiner dan op de foto en ontbijt was nogal "pre-packed" en droog. Daarnaast was de kamer vochtig, gelukkig met luchtverfrisser die de geur in de kamer goed hield. Omdat de airco/verwarming continu aanstond en hotel zelf nogal gehorig was, waren oordoppen wel fijn s'nachts.

De locatie van het hotel was top. Dichtbij een metrostation, supermarkt en (betaalbare) restaurants, maar desondanks heel rustig. De bedden waren heel comfortabel en de kamer en badkamer schoon en prettig in gebruik. Ook had het hotel wat lekkers klaargezet en mijn verzoek om een verjaardagswens neer te zetten ingewilligd.

Leuk Hotel in een leuke buurt.

Het Ontbijt zou wat meer op een Hotel ontbijt moeten lijken.

Leuk Hotel goed meewerkend Personeel. Het ontbijt zou wat leuker zijn met lekkere harde Broodjes en wat grotere ontbijt Borden voor de rest een prima Hotel.

Kleine kamers maar prima voor een Citytrip

We hadden een constante zoom in onze kamer. Het klonk als een continue stroom van water van de badkamer boven ons. Toen we hierover klaagden zeiden ze dat we de airco moesten uitzetten maar deze stond niet aan

Locatie is fantastisch

Prima voor stedentrip. Ik zou nog wel een keer teruggaan
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Er zat geen dubbel glas in waardoor het nogal tochtte. We kregen gelukkig extra dekens toen we er om vroegen. Ook was de kamer best klein en krap.

Mooie lokatie, mooie wijk en rustige straat. Dichtbij metro. Badkamer erg mooi en schoon.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Ons verblijf was Ok, maar niet meer dan dat.

Het ontbijt viel tegen. Slechte croissants en chocoladekoeken, zo droog, echt niet te eten. Alleen de toast was Ok. De ontbijtzaal was heel ongezellig.

De ligging was goed.

Ietwat tegenvallend. Mede door de kamer, de faciliteiten, de hygiène en het ontbijt.

Het hotel gelegen in de wijk Chelsea was prima. De ligging is naast het metrostation Earl's Court, dus prima. Ook in de buurt was er een broodzaakje, supermarkt en fast food restaurants.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Het is oke, maar niet zijn geld waard

Het ontbijt is echt verschrikkelijk, eigenlijk mag je het geen ontbijt noemen. Ze hebben muffins croissant en je kan brood roosteren. Op dat brood kun je dan alleen jam doen want meer is er niet. Wel kun je musli en yoghurt pakken. Het staat ook helemaal verkeerd in de ruimte, iedereen loopt elkaar in de weg. Bed was aan de kleine kant en de douche is niet helemaal zuiver. Kit-raden waren wat vies en zwart geworden. Ook de spot in de douche schijnt recht in je gezicht.

Omdat we nog niet in de kamer mochten, konden onze koffers achter een gesloten deur geplaats worden in het hotel.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Ok hotel voor kort toeristisch verblijf in londen
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Dit is het betere basic hotel.

Ok ontbijt. Zeer interessante ligging. Metro om de hoek. Enkele nuttige winkels, pubs en restaurants onmiddellijk in de buurt..

Londen was top. Hotel is geen aanrader.

Kamers klein. Doolhof aan gangetjes en kamers. Douche niet echt netjes en niet schoon. Ontbijt heel summier en goedkoop (geen verse spullen). Kaartjes voor deursloten werken niet of slecht.

Dicht bij metrostation en centrum. Rustige nette buurt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Opbergruimte voor koffers op dag van vertrek.

Goed verblijf gehad in een prachtige stad.
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Eetzaal was te klein voor het aanbod van de gasten, kamer rook wat muf, her en der wat kleine gebreken.

Perfecte locatie nabij metro, vriendelijk personeel, prima bedden, ruime douchecabine, cafeetjes/eetgelegenheden pal om de hoek.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

6,0
    Met de hulp van de winkels in de buurt, konden we toch nog genieten van een volwaardig ontbijt

Het ontbijt was niets bijzonders, enkel een toast om te rosteren of een taaie croissant. Cornflakes voor diegenen die dit lusten. Er was geen variatie in het ontbijt. De kamer ging verschillende keren niet open, de klink was los (vloog er af!), hebben de laatste avond in een andere kamer moeten slapen zonder iets van onze eigen spullen, geen nachtkledij, kam of vers ondergoed. Het bed vond ik veel te zacht, het raam kon niet open. De gordijnen gingen niet volledig dicht en er kwam veel licht van onder de deur. De gangen waren ook heel smal.

De kamers waren netjes. Er was airco aanwezig. Je kon zelf een tasje koffie maken op de kamer.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Nette kamers met waardeloos ontbijt

Het ontbijt is echt belachelijk. Alleen oude boterhammen en kartonnen croissants. De bediening in het restaurant had geen boodschap aan de oude croissant. Er was geen beleg zoals worst en kaas. Alleen zoete beleggen. De receptie nog een croissant laten voelen... zo erg was het. Geen reactie....

De kamer is super. Schoon, mooi, ruim.

Qua ligging prima hotel.
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

De kamer was voor 3 personen erg klein, badkamer heeft een grote douche. Ontbijt was niet goed. Wat brood om te roosteren, wat zoete broodjes en yoghurt, Nauwelijks beleg, alleen wat jam of verpakte blokjes kaas! Een slecht koffieapparaat. Geen gekookte of gebakken eieren. Sappen uit apparaat niet vers.

De ligging is uitstekend. Het metrostation Earls Court is om de hoek. hier komen de district en piccadilly line.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prima hotel voor prima prijs

Het hotel is op zich prima, want laten we eerlijk zijn: je bent er alleen om te slapen. Bed was prima, heerlijk geslapen. Wij zaten alleen op een tussenverdieping. Dus geen lift naar die verdiepig en enorm kruip door sluip door gangetjes. Dat is best vervelend met een koffee

De ligging is perfect! Om de hoek van Earl's court, ideaal! Er zijn genoeg eetgelegenheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt viel erg tegen zeer beperkte keuze. Het bed was erg zacht daar hebben we slecht op geslapen. Maar dat is een persoonlijke keuze.

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren ruim en schoon zat.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Hotel ligging geweldig, maar hotel zelf kon beter qua bed, badkamer, ontbijt.

Badkamer heel klein en douchekop bleef niet omhoog, bed had geen goed matras. Ontbijtzaal te klein voor aantal gasten.

Ligging van het hotel is ideal en koffers konden we netjes afgeven en werden opgeslagen bij aankomst en vertrek zo konden we zonder koffers Londen in.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Goede ligging
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Ontbijt erg pover!! Tapis plain overal......niet hygiënisch!!

Goede ligging Netjes en proper. Badkamer/slaapvertrek gerenoveerd, mr rest verouderd.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Perfect hotel voor zakenreis

Ontbijt is erg weinig keuze en sober. De laatste en vierde ochtend heb ik daarom geen gebruik meer gemaakt van het hotel-ontbijt en elders gegeten.

Prima service van hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel, niets is teveel moeite.

prima ligging in Londen.

De kamers zijn klein. Vanaf de derde verdieping is er geen lift. De lift is vaak buiten gebruik.

Het ontbijt voldeed, maar het aantal tafels voldeed niet.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Prima verblijf voor citytrip, locatie dicht bij tube.

Ontbijtruimte. Douchekop die opgehangen kan worden.

Ontbijt basic, alleen maar sereals, toast brood en kleine croissantjes. Kleine donkere ruimte. Veel gedrang. Kamer en bedden prima. Maar geen ruimte om toilletspullen weg te zetten. Zelfs niet in douchecabine. Douchekop moest in de hand worden gehouden. Wel een prima straal en temperatuur.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Personeel verstaat slecht Engels ,ontbijt heel simpel en koffiemachine 2 dagen stuk ,kamer heel klein , lift een paar keer per dag stuk dus te voet elke keer naar het 4 de

Ligging viel mee

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Geen aanrader

De koele ontvangst van de baliemedewerkers, de kamers hadden te lijden van de gevolgen van waarschijnlijke wateroverlast(opgezwollen deurlijsten, muffe geur in de kamer..), het armtierige ontbijt

De locatie dichtbij het metrostation

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Perfecte plaats om Londen te verkennen, ontbijten kan je ook nog in de buurt

ontbijt viel wat tegen, had wel wat meer verwacht dan jam, kaas of ontbijtgranen.

de ligging is vlakbij de "underground". Zo kan je van daaruit je vrij vlug door heel Londen verplaatsen.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Prijs en kwaliteit in verhouding.

Het alarm ging dagelijks af om ca. 07:00 uur. Zelfs eenmalig om 00:30 uur. Met als gevolg dat er niemand meer op reageerde.

Eenvoudige, maar nette en schone kamer.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Locatie was super vlakbij underground

Ontbijt was heel beperkt, te veel mensen op kleine niet verluchte plek. Onvriendelijke mensen aan receptie, niet zo proper

Locatie was super vlakbij underground

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Zeer beperkt ontbijt.

Ontbijt was zeer eenvoudig zeker gezien de prijs van de kamer £179. Kamer was op 4e etage. Lift gaat maar tot 3e etage. Iemand die slecht te been is heeft moeite om boven te komen.

Mooie wijk in London

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Ik zou hier nier heen gaan.

Geen kamer bij een liftschacht, want dat maakt de boel heel erg gehorig en niet prettig om in te slapen. De kamer leek echt totaal niet op de beschrijving, was erg klein en niet schoon. Het ontbijt was heel erg klein met alleen maar zoet beleg. Er was geen vlees, alleen een blokje met kaas waar je dan vervolgens zelf plakken van moest maken met een broodmes. Niet ideaal dus en totaal niet "intercontinentaal" wat wel de reden van boeken is geweest. Ook omdat het er op de foto's op moment van boeken er heel erg uitgebreid uit zag, maar de hele zaal ongeveer net zo groot bleek te zijn als een van de kamers. Daarbij stel ik het ook niet erg op prijs dat de telefoon af gaat zonder dat er iemand aan de lijn hangt en er 2x een brandalarm af gaat zonder dat er brand is. In mijn ogen heb ik ook veel te veel moeten betalen voor de kwaliteit die geleverd is, maar dat ligt aan het hotel en niet aan booking.com. het was ook heel erg klein en smal overal

Het bed sliep wel lekker

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Perfecte lokatie voor een paar dagen Londen

Perfecte lokatie in Londen. Kamer prima, schoon en goede bedden. Ontbijt erg basic dus verwacht geen English Breakfast. Personeel zoals op veel plekken in Londen uit Oost Europa en niet echt vriendelijk. Maar voor een paar dagen Londen prima.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Slecht, onaangenaam, werd als een hond behandeld in dit hotel! Boek hier hiet!!!

Bijzonder onvriendelijk personeel, ik werd volledig genegeerd! Slecht ontbijt, enkel wit/bruin brood + jam slappe croissants / chocoladebroodjes géén vleeswaar / kaas / bacon+egg's zoals je mag verwachten in Engeland kamer was een hok van nog geen 10m2 lamp kapot in badkamer, 4x gemeld, bij uitchecken nog steeds niet gerepareerd! Gat in plafond boven bed chagrijnig, alles behalve gastvrij personeel bij het uitchecken wilde ik mijn sleutel(pasje) inleveren, die mocht ik houden? Kom zelf uit de hotelindustrie, maar dit had ik nog nooit eerder meegemaakt. Dacht eerst dat ze me verkeerd begreep, dus gezegd dat ik uitcheckte en de sleutel wilde inleveren. ''No, you keep!'' Maar wat moet ik daarmee thuis? Uiteindelijk griste de vrouw letterlijk het pasje uit mijn hand en snauwde ''byeee'' en maakte meermalen met haar hand een gebaar van rot alsjeblieft op! Bijzonder onbeschoft personeel, slecht hotel, slecht ontbijt, veel te kleine kamer waarin in de 2 weken dat ik daar verbleef niet eenmaal gestofzuigd is! U doet er goed aan dit hotel te schrappen van uw website. Als mensen een leuk en aangenaam verblijf willen hebben zitten ze bij het City Continental Kensington Hotel in London in elk geval niet goed! BOEK HIER SVP NIET ALS U EEN LEUK EN AANGENAAM VERBLIJF ZOEKT!!!

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Goede prijs/kwaliteit in London

Personeel bij aankomst ronduit onbeleefd en onvriendelijk. Ze werkte duidelijk met tegenzin en had net een klacht van een andere gast gehad en kon het kennelijk niet opbrengen een nieuwe gast vriendelijk te ontvangen. Bij wissel achter de receptie nieuwe dame prima. Ontbijt is heel simpel. Maar daaris de prijs dan ook naar. Kopje thee/koffie, yoghurtje, cereal, toast, zoet broodje en fruit.

Wij hadden een kamer met twee aparte bedden geboekt voor bezoek aan Wimbledon en kregen een zeer ruime kamer (zeker voor Londense begrippen) en nette kamer met in totaal drie bedden (tweepersoons en twee losse bedden). Bovendien schijnen ze kamers te hebben met weinig tot geen daglicht. Daar hadden wij geen last van aan de weg met drie grote ramen die open konden. Prijs kwaliteitverhouding zeer goed! Locatie uitmuntend, zeker voor Wimbledon; om de hoek een marks en spencer en metro en allemaal leuke tentjes om 's avonds te eten.

TV werkte niet douche was vies

TV werkte niet douche was vies

De ligging.

Het bed was te smal ( twijfelaar), 1 dekbed voor 2 personen. Lawaaierige ontbijtruimte.

De ligging.

prima verblijf super locatie kamer naar verwachting bed slecht.

de kwaliteit van het bed

de ligging

Plaats

Ontbijt, lift 3 dagen buitenwerking

Plaats

ligging is handig;

hokkerig, klein, 'mager' ontbijt, personeel was niet enthousiast.

ligging is handig; rustige straat.

Zeer dlecht

Lift kapot, veel te kleine kamers

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Ontbijt is zeer beperkt in aanbod.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Ontbijt en staat onderhoud kamers

De locatie, bed en douche.

De locatie, bed en douche.

Ruim voldoende gezien de prijs

Prijs kwaliteit en de hygiëne

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Dichtbij metro
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Raamomlijsting was rot heel kleine kamer naast berghok van personeel van 6u lawaai en karig ontbijt

Dichtbij metro

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Goed hotel voor citytrip

De kamer lag buiten het gebouw

Prijs
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Zeer kleine kamer, smalle bedden

Prijs

Goed voor een citytrip, maar ga ergens anders ontbijten.

Het ontbijt was ondermaats, weinig keuze, niets vers.

De badkamer en douche waren zeer goed!

volgende keer een ander hotel

een kamer met weinig bewegingsruimte; afvoer van de wastafel was te vies voor woorden

de locatie

Ontbijt was zeer matig.

Goede uitvalbasis om Londen te ontdekken

In het centrum vlakbij metro station Earl s Court

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Mensen waren heel aardig.

Mensen waren heel aardig. Bed was heerlijk

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima hotel voor city trip

De locatie van het hotel is erg prettig als uitvalsbasis in...

De WIFI is niet bijster sterk maar dat is op veel plekken in Londen het geval

De locatie van het hotel is erg prettig als uitvalsbasis in Londen.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Docht bij metro, schone, ruime kamer voor 2 volwassen mannen.
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Locatie van de kamer was matig, in de kelder naast de aggregaat dus lawaaiig.

Docht bij metro, schone, ruime kamer voor 2 volwassen mannen.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Omgeving, warme douche, kamer

Ontbijt, Engelse taal van personeel

Omgeving, warme douche, kamer

Ik ga hier niet weer heen!

Er kleine kamers en bedden en een hoop lawaai!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

De ligging is prima en het hotel is voor een paar dagen wel te doen.

Badkamer. Kleine douche. Geen ruimte om toiletspullen weg te zetten Ontbijt was erg matig, droge croissants en nauwelijks beleg.

de ligging

Goede lokatie

Goede lokatie

Ideale locatie

Ideale locatie

Teleurstellend

Personeel bij incheck was niet heel vriendelijk. Kamers waren erg klein. Het is een oud hotel en erg rumoerig.

Enorm beperkt ontbijt en heel kleine kamers.

Enorm beperkt ontbijt en heel kleine kamers. De douchekop past niet in de houder en viel dus telkens naar beneden.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Locatie tov metro

Klein

Locatie tov metro

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Zeer matig, zal er nooit meer teruggaan.
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Ontbijt is alleen kaas en jam; overslaan en snel ergens anders ontbijten. Kleine kamer, niet vriendelijk personeel.

Locatie, prima buurt

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Locatie van de accommodatie was perfecte uitvalsbasis om...

Het was erg krap

Locatie van de accommodatie was perfecte uitvalsbasis om Londen te verkennen

Ontbijtruimte krap! Moesten wachten op een plek. Ontbijt eenvoudig, maar voldoende .

Prima verblijf. Slecht ontbijt
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Het ontbijt was heel slecht. Bijzonder droge broodjes en een koude ontbijtruimte.

Goede kamers Nette sanitaire voorzieningen

Vriendelijke ontvangst, locatie gelegen vlakbij metro station

ontbijt was voldoende maar jammer dat er geen kaas, vlees of eitje te verkrijgen was

Vriendelijke ontvangst, locatie gelegen vlakbij metro station

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Mooie inrichting, proper en vlakbij metro.

Het ontbijt was zeer pover. Uitzicht was een betonnen muur dus geen daglicht.

Mooie inrichting, proper en vlakbij metro.