Beoordelingen over Comfotel Prpl 3-sterren

33 Shepherds Bush Road, Hammersmith and Fulham, Londen, W6 7LU, Verenigd Koninkrijk

#776 van de 977 hotels in Londen

Goede bedden, koffie en thee op de kamer, goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

De kamers zijn wel heel erg klein en als je aan de voorkant zit erg veel last van het verkeer.

Goede bedden, koffie en thee op de kamer, goed ontbijt.

Je krijgt waar je voor betaald
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Zeer veel trappen lopen, slechte wifi, ontbijt was te laat op de ochtend voor mij dus niet gebruikt. In het zakje met badschuim en shampoo zaten ook wattenstaafje, hier zat schimmel op. De kamer was heel erg warm. Er was wel een ventilator. Toen de stroom uitviel kon ik het kantoor niet bereiken, was in een ander pand, daar moest ik eerst heen om het door te geven.

Je krijgt waar je voor betaald; het was niet duur voor deze regio, dus het was ook niet best. Locatie voor mij zeer goed t.o.v. waar ik moest zijn (congres centrum).

We hebben het naar ons zin gehad en hopelijk volgend jaar weer in hetzelfde hotel.

N.v.t

Het personeel was vriendelijk, en leuk. De kamers waren shoon, en werden ook optijd schoongemaakt. Niks te klagen. Was perfect voldeed goed aan onze verwachtingen. En de grote Westerfield Mall in de omgeving was te gek. Je bent niet uitgekeken.

Geen aanrader
    • Driepersoonskamer (Badkamer, Tweepersoons- en Eenpersoonsbed

Kamer van 3 personen te klein. Ontbijt viel tegen: geen verse koffie, croissants uit pakje. Personeel was niet zo vriendelijk. Bestek had een vreemde geur.

De badkamer was in orde.

Goed hotel voor kort verblijf.
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Parkeren is goed te doen. Handig om na 18.00 uur te arriveren. vanaf 20.00 uur gratis parkeren daarvoor maximaal 2 uur.

Prima prijs-/prestatieverhouding. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Prima prijs en kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer had geen nachtlampje, de douche had geen goede koud/warm regeling, de kamer was erg gehorig. Maar had gezien dat wij net een andere kamer hadden dan de rest.

Het ontbijt was super ! Veel keus en lekker. En de hygiëne was goed.

Ontbijt was prima.

Het tweepersoonsbed van kamer 10 (vierpersoonskamer) had een erg slecht matras (elke veer kon je vastpakken). Eenpersoonsbedden waren wel goed. Stoelen bij bureautje waren enorm doorgezakt. Kamers zijn vrij gehorig.

Ontbijt was prima. Elke dag schone badlakens. Ruime kamer. Nette douche/wc. Waterkoker aanwezig. Supermarktje aan de overkant van de straat.

Volgende keer een ander hotel.

De kamer was vies; vlekken op de muren, gordijnen en vloerbedekking. Schimmelplekken in de badkamer. Er zaten kuilen in de matrassen. Het hotel was erg gehorig. Er kwam continu een rioollucht uit de badkamer. Personeel bij het ontbijt heeft handschoenen aan, maar hoest in de handschoen en gaat daarna door met de croissantjes neerleggen zonder handschoen te wisselen. De twee ochtenden daarna dus ergens anders ontbeten. Helaas geen foto's gemaakt.

De locatie was goed.

Het ontbijt was sober, maar in orde.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

telefonisch contact met het hotel was niet zo vriendelijk, vrij luidruchtig s avonds toch wel.

Het ontbijt was sober, maar in orde. Propere kamer, goed bed.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Niet doen als je lekker wilt slapen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Hele slechte bedden, beurse plekken op mijn lijf van de veren. Slecht schoongemaakt. Badkamer was nog vies, waterkoker was smerig van binnen. Veel herrie van de straat en kamer erg warm want de verwarming in de badkamer kon niet uit.

Goede locatie. Ontbijt was oke

Super! Geen zorgen gehad en alles was mogelijk, ik zou het dan ook aan iedereen aanraden!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Eigenlijk heb ik niet echt iets wat me tegen viel, misschien de wifi nog wat sterker maar je moet er niet heen gaan als je heel de dag op internet wilt zitten. Als je gewoon gebruik wilt maken van het wifi netwerk dan is het ook uitstekend te gebruiken.

Het ontvangst was zeer welkom, de man bij de balie was erg aardig nam alle tijd en legde alles goed uit. Duidelijk en helder bij aankomst, ook het ontbijt netjes aangegeven. De kamer was zeer netjes twee aparte bedden hadden wij en deze waren van alles voorzien, je moet natuurlijk geen super luxe bedden verwachten maar voor het slapen zijn deze uitstekend. Ook lagen er badhanddoeken en shampoo en zeep erbij, de badkamer was zeer netjes en goed onderhouden. Het ontbijt super geregeld en de dames zijn ook goed gehumeurd in de ochtend dus echt een dikke 10! Alles was aanwezig en van alle benodigdheden voorzien voor het ontbijt , je hoefde het maar te vragen en het werd geregeld. Geen last gehad van mensen in het gebouw (andere bezoekers goede isolatie ) en wij zaten dichtbij de ontbijt hal en de trap naar beneden dus dat was zeer fijn. Ook bij het uitchecken was er nog van alles mogelijk en konden we onze koffers gewoon daar laten omdat we pas in de avond vertrokken. Al met al zou ik zeggen dat deze accommodatie aan alle verwachtingen voldoet, ook dat je lekker dichtbij het centrum van Londen. Je zit met de accommodatie in zone 2 dus dat scheelt een hoop! Ook de eetgelegenheden zijn er volop te vinden aan de voorkant van Hammersmith.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Het was goedkoop maar dat was het ook wel
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Had 2 dagen geen wc papier, en de laatste dag geen handdoek en toiletspulletjes. De schoonmaaksters kunnen geen engels waardoor ik naar de receptie moest gaan. Kamer en bed was heel klein.

De prijs. Het was goedkoop

Prima accommodatie om een paar nachten te blijven.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wij hadden 2 x 2-persoonskamers gereserveerd. 1 kamer was erg klein. We hebben gevraagd naar een grotere kamer en deze ook gekregen zonder extra kosten. De 2 persoonsbedden waren erg kort en smal.

Het ontbijt was prima. Alleen de ontbijtruimte was erg klein, niet genoeg ruimte om veel gasten tegelijk te ontvangen.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Niet luxueus, doch wel simpelweg degelijk.

Het dunne kussen.

De prijs/kwaliteitverhouding. Het pension is op geen enkel vlak écht uitstekend te noemen, maar wel prima te doen voor enkele nachten. Dus biedt het waar voor zijn geld. En alles is netjes en schoon.

Voor jonge reizigers die niet heel lang in London blijven is dit een prima verblijf!

Er werd van tevoren verteld dat het ontbijt om 07:30 zou beginnen, maar er was verder NERGENS te vinden tot hoelaat dit ontbijt open was voor de gasten. Uiteindelijk was dit tot 09:00 maar, dus het is wel echt voor de vroege vogels! Ook de bedden zijn erg klein en small (tweepersoons ook) en je voelt de veren zitten.

De kamers waren niet heel groot en de badkamer had bij ons geen raam waardoor het erg benauwd en warm werd na het douchen. Zeker aangezien wij met vier personen waren. Het ontbijt was verder prima! Hele aardige mevrouwen die je graag een eitje aanbieden. Was voldoende keuze tussen warme/koude gerechten.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Ontbijt was goed

De algemene hygiene kon beter op de gangen. Kamers zijn kleiner dan dat de foto's weergeven.

Ontbijt was goed Locatie is top Prijs/Kwaliteit is een dikke prima

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Toplocatie, mooi pand maar slechte schoonmaak en onderhoud
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Geen dagelijkse schoonmaak, handdoeken werden niet vervangen, slecht ontbijt (o.a. oploskoffie) en te kleine ontbijtruimte voor het aantal gasten.

Toplocatie t.o.v. metro en centrum London.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Leuk, voordelig met alle comfort!

De ventilator in de badkamer maakte veel lawaai, en de afvoerputjes in douche liep traag tot niet weg

Lekker uitgebreid ontbijtbuffet, kleine maar moderne kamer.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Waar voor je geld
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Langer bed en een dikker dekbed was fijn geweest.

Goed ontbijt. Zeker voor de prijs. Toast, croissantjes, chocoladebroodjes - jam, chocopasta, kaas, tomaatjes - eieren - pannenkoeken. Goede locatie.

Locatie goed, comfort en hygiëne minder.
    • Driepersoonskamer (Badkamer, Tweepersoons- en Eenpersoonsbed

De bedden vielen tegen (springveren kwamen door de matras heen, vlekken in de lakens). Gelegen aan een zeer drukke straat, kamer was erg warm maar met raam open veel herrie van verkeer (ook 's nachts).

De locatie beviel goed. Alles op loopafstand en dichtbij de diverse metrohaltes. Winkelcentrum met restaurants op loopafstand.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Gezellig verblijf

Bij het inchecken moesten we naar een ander gebouw lopen. Hier waren enkele mannen die ons vroegen om het openstaand bedrag te betalen, terwijl we op voorhand het hotel hadden betaald. Uiteindelijk hebben ze er niet meer achter gevraagd toen we zeiden dat we reeds betaald hadden. Ik vermoed dat ze hierdoor het geld in hun eigen zakken wouden steken. Nu, eind goed al goed

Het ontbijt was super en de kamer was gezellig

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Simpel hotel, handige locatie als je met de auto naar Londen gaat
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer en ook het bed is erg klein. Het dekbed en vooral de sprei oogden niet erg schoon, de lakens gelukkig wel. Voor 2 nachten was het prima.

De locatie is prima en nabij het hotel kun je gemakkelijk, goedkoop en veilig parkeren (via NCP, West 12). Het hotel ligt ook nog ruim buiten de congestion zone. De badkamer was schoon.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Teleurstellend op alle fronten.
    • Driepersoonskamer (Badkamer, Tweepersoons- en Eenpersoonsbed

Badkamer had schimmel, achter bedden schimmel op de muren. De bedden hadden spiralen die uitstaken en zorgden voor extreme rugpijnen. Nog nooit zulke slechte matrassen gehad. Geen dekens in hartje winter alleen een dun lakentje wat enorm koud is. Verdere zeer onvriendelijk personeel. Ontbijt alleen eieren en kaas, geen vlees of andere dingen. Hele onvriendelijke mensen die er werken. Geen groet, alleen maar boze blikken. Erg gehorig je kunt er niet slapen de mensen stampen door de woning alsof er geen muren zijn.

Locatie, makkelijk en snel bij de metro en het winkelcentrum.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Gemiste kansen, niet slecht
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Ontbrekende handdoeken (ook na 2x vragen), schoonmaak waarbij vieze plaatsen werden overgeslagen, te weinig zitruimte bij ontbijt. Het hotel heeft de mogelijkheden om het goed te doen, maar focust te weinig op de details.

Wifi op de kamer, locatie, in-room facilities

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Heel goed gelegen dicht bij bus en metro!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Was efkens zoeken naar juist adres! Onthaal was ook onduidelijk, of gën comunicatie!

Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt!een ochtend waren we de laat, was niet medegedeeld!

• Beoordeeld op: 24 september 2016

De locatie is prima.
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamer was erg klein en beschikte niet over een kledingkast. Dit schijnt bij alle éénpersoonskamers zo te zijn.

De locatie is prima. Vlak bij allemaal restaurantjes, markt etc. En dichtbij twee verschillende metrostations die je binnen no time bij de voornaamste bezienswaardigheden en winkelgebieden brengen. Prijs-kwaliteitverhouding is ook prima.

Het keukenpersoneel mag zich wel wat professioneler opstellen

Het keukenpersoneel mag zich wel wat professioneler opstellen

Lage kamers dus hele hete kamers.
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Lage kamers dus hele hete kamers. Geen goede airco

Goede service

Het tapijt

Goede service en vriendelijk personeel

prima voor de prijs

kwaliteit matrassen

prijs/ ontbijt

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

De kamer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Het was heel koud in de ontbijtruimte. Het ontbijt was zeer sober, diepvries croissants en toast...

De kamer

Het ontbijt was variërend en goed,locatie was goed parkeren...

Het ontbijt was variërend en goed,locatie was goed parkeren in het winkelcentra voor 7 pont 24 uur.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Goedkoop verblijf, dicht in de buurt van de nodige faciliteiten.

De bedden mochten beter zijn qua kwaliteit.

Het hotel is zijn weinige geld wel waard. Lekker ontbijt en vriendelijk personeel.

Minimaal en betaalbaar.

Te weinig plaatsen voor het ontbijt.

De badkamer

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

kamer was prima;

bedden zijn smal; het hotel ligt ver bij het centrum vandaan. openbaar vervoer is duur.

kamer was prima; niet groot maar goed te doen met 5 personen

Ontbijt veel te laat
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Ontbijt veel te laat Brandalarm die heel de nacht afgaat Koud water in douche

• Beoordeeld op: 13 november 2016

kamers zijn vernieuwd

veel intern nachtlawaai door personeel

kamers zijn vernieuwd

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Comfotel Prpl