Beoordelingen over Etrop Grange Hotel, Manchester Airport 3-sterren

Thorley Lane, Manchester Airport, Woodhouse Park, Hale, M90 4EG, Verenigd Koninkrijk

#10 van de 12 hotels in Hale

Fantastisch en een aanrader!
    • Classic Tweepersoonskamer

Eigenlijk niks. Als je lang bent is het bed tekort.

Aanrader dit hotel vlak bij de luchthaven! Wat een fantastisch lief personeel. Ontzettend leuk en schoon en in George V stijl verbouwd huis. Gastvrijheid en behulpzaamheid een dikke 10. Nespresso op de kamer en thee en wat lekkers. Bed was iets kort voor mensen langer dan 1.80 denk ik. Heerlijke stort douche en op loop afstand van de trein bij Machester Airport. Shampoo meenemen niet nodig voor korte trip. Niet gehorig. Toen het regende zette de auto met chauffeur van het hotel ons kosteloos af. Bij The Station kun je voor 4 pond een weekend tramkaart kopen en vrij reizen. Ideaal en brengt je overal. Absoluut niet ingewikkeld. In het centrum rond picadilly en market street heel veel leuke eet tentjes. Byron voor de beste hamburgers! Voetbal stadions makkelijk per team te bereiken! Veel leuke winkels en zondags geopend. Leuke stad!

Op 10 minuten loopafstand van de luchthaven (en er rijdt ook...
    • Classic Tweepersoonskamer

De gordijnen waren heel licht waardoor de kamer niet donker werd

Op 10 minuten loopafstand van de luchthaven (en er rijdt ook een pendelbusje) Goed bed

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Mooi hotel, British gezelligheid, ik was er heel graag.
    • Club Tweepersoonskamer

Er was in de directe omgeving niets te beleven. Het doel van mijn reis was dagelijks namiddagbezoek aan het Wythenshawe ziekenhuis. Het liefst had ik 's morgens een korte wandeling gemaakt in de buurt maar door de grootse wegenwerken voor de deur : niet aan te beginnen (had dit mogelijk geweest indien geen werken : ? ...). De shuttle was de oplossing : luchthaven is op 5 à 10 minuutjes waar je makkelijk de trein kan nemen, bv. Bezoek aan centrum Manchester (ik raad de hop-on hop-off bus sterk aan, zie folder in het hotel). Goedkoop was het niet. Ontbijt was bij te betalen. Ik heb geen gebruik gemaakt van de lunch en dinner mogelijkheden (ook supplement).

De zeer vriendelijke verwelkoming door de dames aan de receptie. De shuttle was een pluspunt, vlotte service, zelfs vertrekken naar de luchthaven om 5u30 's morgens was geen probleem. Gratis shuttle service was mooi meegenomen. Zeer uitgebreid en verzorgd ontbijt. Supermooie kamer (gerenoveerd). Het ganse personeel was eigenlijk zeer vriendelijk. Dichtbij luchthaven maar geen "luchthavenhotel" gevoel.

Mijn manier van te moeten vertrekken heeft alles daar verpest. Sorry
    • Classic Tweepersoonskamer

De shuttle om me vroeg naar de luchthaven te brengen was slecht. Wie eerst beneden was mocht eerst vertrekken???? Dan had men dat de avond daarvoor moeten melden,had ik geen probleem gemaakt en een taxi besteld. Toen ik aan de receptie hierover een opmerking maakte , en vertelde dat ik mijn vlucht zou missen,kreeg ik als antwoord: dat zijn onze problemen niet en dan moet je maar wa vroeger naar de luchthaven vertrrekken Enkele weken geleden liep dat wel vlotjes op deze manier. Zulke antwoorden betamen niet als personeel!!!! Ik zal dus nooit meer daar boeken(zoals altijd moeten de goede personeelsleden het bekopen door de slechte)

De kamerwaar ik verbleef mocht wel eens opgefrist worden,en er was veel lawaai Geen tophotel, maar de prijs was toch ook niet gratis!!!!!

Viel erg tegen
    • Classic Tweepersoonskamer

Het hotel is toe aan onderhoud en vernieuwing. Het personeel doet alsof het een luxe hotel is maar alles wijst er op dat dit niet zo is. In de kamer waren een aantal gebreken. Onder andere in de badkamer waar er zeker een aantal dingen moeten worden vervangen. Schimmel, kalk en vuile kitranden waren daar niet vreemd. Ook in de kamer zelf, schimmel in de gordijnen, ramen. De kap van de airco is er af. Er zit een gat in de muur. Etc. Van een aantal dingen heb ik foto's gemaakt. Ook het eten en het personeel is niet van kwaliteit. De porties waren niet gelijke groot, terwijl we hetzelfde besteld hadden. Bovendien stelde het niet veel voor, voor de prijs die we ervoor betaalden. Ook het personeel was erg gehaast en niet erg klantvriendelijk.

Dichtbij het vliegveld. Shuttle mogelijkheid voor vervoer.

Charmant oud gebouw doch met aangename kamers.
    • Classic Tweepersoonskamer

Charmant oud gebouw doch met aangename kamers. Uitstekend Engels ontbijt, en prima shuttle service van en naar de luchthaven (op eender welk ogenblik, niet op vaste uren). Rustig park net naast hotel.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Prijs/kwaliteit is het in orde, behalve bovenvermelde zaken
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer die ik had(28) , denk dat ik in nabijheid van iets lag, dat geregeld veel geluid gaf, ook in de nacht Dat vondt ik wel hinderlijk Weet ook wel dat het geen 5sterren hotel is. Maar de badkamer kon wel een likje verf gebruiken. Veel vocht en schimmel.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Klassiek gebouw dichtbij airport
    • Classic Tweepersoonskamer

Receptie bij ontvangst had iets vriendelijker kunnen zijn. Receptie bij vertrek en gratis service naar airport maakten heel veel goed.

Klassieke stijl. Dichtbij airport en gratis shuttle naar airport.

prijs - kwaliteit is ok
    • Classic Tweepersoonskamer

tegels douche - bad waren beschimmeld

vriendelijk onthaal en de flexibibiliteit om een gratis shuttle aan te bieden naar de rental car village

Netheid
    • Club Tweepersoonskamer

Beetje lawaai op de gang

Netheid

Mooie gerenoveerde kamer, dichtbij luchthaven, goede prijs,...
    • Club Tweepersoonskamer

Niet zo vriendelijke personeel aan de receptie

Mooie gerenoveerde kamer, dichtbij luchthaven, goede prijs, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 7 november 2017

heel handig voor wie vliegt

locatie, shuttle service

6,0
    Prima voor 1 nacht voor of na vlucht
    • Classic Tweepersoonskamer

Ivm verbouwing bar niet beschikbaar

Dichtbij luchthaven

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

inrichting kamers, echt engels
    • Classic Tweepersoonskamer

geen oog dicht gedaan ivm autoverkeersgeluid de hele nacht

inrichting kamers, echt engels