Beoordelingen over The Fish Hotel 4-sterren

Farncombe Estate, Broadway, WR12 7LJ, Verenigd Koninkrijk

#4 van de 6 hotels in Broadway

Het hotel lag even buiten Broadway in de heuvels met een...
    • Medium Kamer

onze kamer zelf had geen vrij uitzicht (bosschage) en ik had op zich wel een zwembad verwacht.

Het hotel lag even buiten Broadway in de heuvels met een prachtig uitzicht over de noordelijke Cotswolds. De kamers waren gevestigd in een apart gebouw op kleine afstand van het restaurant. De ontvangst was plezierig en van hieruit konden wij diverse plaatsten bezoeken. Ontbijt was zeer uitgebreid. bedden uitstekend

Prima hotel op een mooie locatie.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Ik had verwacht om in 1 gebouw te zitten, op de foto's zie je alleen de stallen en dan ga je er van uit dat je daar een kamer hebt, maar daar zitten de luxere kamers. Op de foto's van Booking.com zie je niet dat het uit meerdere gebouwen bestaat. Voor € 165,00 per nacht had ik iets meer allure van het gebouw verwacht maar dit is persoonlijk. De kamer was prima, alleen het bed vond ik veel te smal.

De kamer ( Cosy )was mooi, ingericht in een moderne stijl met een retro twist. Heel smaakvol. Verder voorzien van een Nespresso apparaat en thee faciliteiten en flesjes water. Heerlijke badkamer met lekkere dikke handdoeken en badjassen. De kamers liggen in een apart gebouw met parkeergelegenheid voor de deur en de kamers aan de voorkant hebben een mooi uitzicht over het dal. Hou er rekening mee dat het hotel op een heuvel ligt en dat je een aantal trappen moet lopen om bij de receptie/restaurant/ontbijtruimte te komen. Er zijn verschillende gebouwen waar de verschillende kamers zich bevinden. Het hotel is een prima uitgangspunt om de Cotswolds te ontdekken. Het ontbijt was prima, bestaan uit brood, jam, vers fruit, sap, Cereals en yoghurt, verder kon je kiezen uit iets warms bijvoorbeeld Engels ontbijt, verschillende eiergerechten. Kort samengevat, het hotel bestaat uit verschillende gebouwen op een heuvel, mooie kamer, prima ontbijt.

Beste hotel van de wereld, volgens mij.
    • Medium Kamer

Het is op alle gebied fantastisch. Was mijn derde verblijf in dit hotel en hoop er nog dikwijls terug te keren.

• Medium Kamer

Mooie ruime kamer, geweldig uitzicht!
    • Cosy Tweepersoonskamer

Mooie ruime kamer, geweldig uitzicht!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

perfecte lokatie, mooi in de natuur en toch overal dichtbij in de Cotswolds
    • Medium Kamer

de navigatie liet ons in de steek....

mooie setting personeel vriendelijk' mooie kamers goed diner en ontbijt, compleet