Beoordelingen over Mercure London Kensington Hotel 4-sterren

1a Lexham Gardens, Kensington and Chelsea, Londen, W8 5JJ, Verenigd Koninkrijk

#658 van de 977 hotels in Londen

Vieze stinkende kamer
    • Kleine Tweepersoonskamer

Lift werkte niet. Mensen zaten vast in de lift. Kamer was immens klein en ontzettend vies. Badkamer was vies en stonk. Gordijnen super goor. Tapijt kwam los van de vloer. Tapijt was ook ontzettend vies.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Slecht
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer lag aan achterkant hotel halve nacht waker gelegen door geluid van buiten volgens mij de afzuiging van de keuken . Receptie kon niet veel voor ons doen alleen als we zouden bijbetalen voor een upgrade

Hotel lag dicht bij locatie waar we moesten zijn .

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Kleine kamer was ontzettend klein, met 2 persoonsbed van 1.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Aanvullen van thee/toiletpapier was er niet bij. Ramen kunnen niet open, luchtbehandeling matig

Kleine kamer was ontzettend klein, met 2 persoonsbed van 1.30 (!!) breed. Niet geslapen. Aangegeven bij receptie en de volgende nacht kregen we een grotere kamer met groot bed. Toen heerlijk geslapen!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Goeie beurt, locatie goed i.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kleine kamer terwijl dit een normale kamer had moeten zijn, dunne muren, erg gehorig, badkamer niet af, knoppen kwamen los uit de muur.

Goeie beurt, locatie goed i.v.m. dicht bij een metrohalte.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Kamer oké echter het schoonmaken viel tegen

1 ik had de ruime kamer geboekt. Toch was de kamer erg klein met een kleine badkamer 2 na de eerste nacht was de kamer niet schoongemaakt en stond de kamerdeur open

De kamer had alle gemakken.

Helaas was de prijs kwaliteit verhouding niet in balans.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Badkamer was erg vies (dot haren in putje, haren op de vloer). Kamer en bed waren erg klein. TV aan de zijkant van het bed. Matras was hobbelig.

Locatie Ontbijt

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Teleurstelling

Geen restaurant in hotel om hapje te doen. Wel een borrel en kleine snack is mogelijk. Kamer was klein ( hadden upgrade), matras veel te zacht. Hoogte van wasbak was lilliputter formaat. Moest door de knieën om mijn handen te wassen. Verder erg warm op de kamer. Airco vol aan was nog te warm.... kortom wij gaan niet meer terug!

Ligging was prima vlakbij metrostation. Daarnaast voor de ervaren wandelaars goed te lopen.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Lokatie goed, kamer met wat pijnpunten, ontbijt goed en zeer goed personeel, geen 4 sterren hotel.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

kamers niet erg groot. geen ventilatie mogelijk en airco voldeed niet, ondanks buitentemperatuur van 7 gr was de kamer niet kouder dan 24 gr te krijgen. televisie absoluut op de verkeerde plaats, nb naast het bed bij het raam, moet met een beugel tegenover het bed komen.

Ontbijt was goed, koffie kon beter. Personeel zeer behulpzaam en attent. Uitrusting kamers: strijkvoorziening, goede kluis, goede koffie en thee, slippers, badjassen, goede sanitaire zaken douchegel etc prima.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Minder dan verwacht

* veel te kleine kamers ("Cosy") waarvan op de Booking.com alleen vermeld stond "eenvoudige kamer". * onmogelijk om op dergelijke oppervlakte normaal te functioneren met 2 personen. * idem dito voor badkamer en bed zelf * hotel is verouderd en dringend aan een upgrade toe

* vriendelijk onthaal * kleine maar gezellige bar

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Hotel heeft voldaan aan onze verwachtingen.

Geen gebruik van gemaakt

goed maar niet super
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

badkamer is aan renovatie toe- ietsje te krap-geen echt heet water in douche-

niets op te merken

Klote

De kamers zijn heel klein. Badkamers hebben een douchegordijn. (super smerig)

De bedden zijn heel klein, maar liggen wel prima.

Uitstekend!

Niks viel tegen. Het was perfect.

Het heerlijke ontbijt, het vriendelijke personeel.

Londen is een prachtstad!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt mocht zo zijn in vergelijking met de prijs.

De ligging.

We hebben het heel

Best wel een kleine kamer, maar verder prima te doen

De service was echt super goed, super aardig personeel

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

de wifi is niet zo goed

De bedden waren echt heel goed. het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

uitgebreid engels ontbijt

uitgebreid engels ontbijt vriendelijke baliemedewerkers

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Locatie erg goed, vriendelijk personeel, dit maakt veel goed...

kamer was niet schoongemaakt, kregen wel meteen een nieuwe kamer met veel excuses; lakens met "verdachte" vlekken ,op ons verzoek meteen verwisseld, ontbijtruimte echt te klein; in de badkamer duidelijk achterstallig onderhoud ( " losse kranen, douche-stangen en handles voor de spoelbak )

Locatie erg goed, vriendelijk personeel, dit maakt veel goed m.b.t de steken die dit hotel laat vallen. Indien dit verandert zouden we er zeker weer boeken.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Een goed ontbijt.

De standaardkamer is piepklein. Kamer 610 net naast een liftkoker en dit bezorgd lawaaihinder. Op het 6de verdieping hoor je ook de airco van op het dak. Na een klacht kregen we zonder problemen een grotere kamer op het 5de. Het zijn wel dunne scheidingsmuren en je hoort ook wel goed omgevingsgeluid. Met oordoppen kan je dit wel veel verminderen. Je zit tenslotte in een hele drukke, dure stad.

Een goed ontbijt. Uitstekende ligging bij metrolijn Earl's court. Nette buurt. Vriendelijk, behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Het ontbijt was lekker.

Bij aankomst was het in de kamer koud.De verwarming was niet sterk genoeg om een lekkere temperatuur in de kamer te krijgen.

Het ontbijt was lekker.Wij hadden een standaard kamer die was iets groter dan een gewone kamer.

• Beoordeeld op: 6 februari 2016

Propere kamers en badkamer, lekker en uitgebreid ontbijt

Jammer dat ze net aan de lift aan het werken waren. Maar ze waren wel zo vriendelijk om onze bagage met de dienstlift naar boven te brengen

Propere kamers en badkamer, lekker en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 19 januari 2016

De ligging was prima wat betreft de afstand tot de...

De kamer was zeer gehorig. We hoorden dingen die we echt niet willen horen. Zonder oordopjes deed je sowieso geen oog dicht. Deze hadden ze al klaarliggen voor het geluid van buitenaf. Het hotel ligt naast een ziekenhuis dus de hele nacht ook nog eens sirenes gehoord. De badkamer was oud.

De ligging was prima wat betreft de afstand tot de bezienswaardigheden. De koffiecorner was erg gezellig en bijzonder. Ontbijt was super. De kamers waren schoon.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Ligging in de buurt van 2 metrostations.

Zeer kleine kamer met moeilijke doorgang rond het bed. Tv kijken kon alleen maar zijdelings vanop bed met een stijve nek tot gevolg

Ligging in de buurt van 2 metrostations. Heel goed ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

Prima ontbijt, vriendelijk personeel, dichtbij metrostation...

Zorg dat je je creditcard bij je hebt, ook al heb je betaald! Anders veel administratieve rompslomp

Prima ontbijt, vriendelijk personeel, dichtbij metrostation Earl's Court.

• Beoordeeld op: 21 april 2015

Nabije is prima

Heel kleine kamer, je kunt nauwelijks achter het bed doorlopen, erg afgelegen en niet bepaald dichtbij underground, buurt is niet gezellig, kamer werd pas om 17.00 u schoongemaakt en bij het restaurant kun je niet bestellen wat op de kaart wordt aangeboden. Voor dit geld kun je in zonden veel beter terecht!!!

Nabije is prima

• Beoordeeld op: 21 maart 2015

Een vriendin en ik hebben 3 nachten verbleven in dit hotel.

De kamer was wel aan de kleine kant (we hadden de standaard tweepersoons). Het was ook erg warm op de kamer en er kon geen raam open. De wc spoelde heel slecht door.

Een vriendin en ik hebben 3 nachten verbleven in dit hotel. De bedden waren erg goed, het was allemaal heel netjes, niks over te zeggen! En de stad is natuurlijk geweldig. De wijk waarin het hotel ligt, is heel leuk. Je kan kiezen uit 5 dichtstbijzijnde metrostations, dus het is een erg goed bereikbare locatie.

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

kleine kamer

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

De ligging.

Veel te kleine kamer voor de prijs. Ontbijtruimte is onvoldoende.

De ligging. Practisch overal dichtbij

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Staff is very friendly and helpful, breakfast has plenty of...

Staff is very friendly and helpful, breakfast has plenty of choice.

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.