Beoordelingen over Craigellachie Hotel of Speyside 4-sterren

#1 van de 2 hotels in Craigellachie

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Whisky trail waardig verblijf

iets gedateerde kamers

Een geweldig verblijf in een in de omgeving passend hotel. Ietwat gedateerd maar een geheel in het centrum van de whisky cultuur. Prachtige bar met dito speciale whisky soorten. Ontbijt keurig en smaakvol. goede bedden en een uitmuntende service van het personeel. Gastvrij schotten in een overweldigende omgeving

Goed ontbijt

Afmeting kamer, slechte afwerking; versleten meubilair, slecht sluitende deuren, kale plekken in de vloerbedekking, geen minibar, geen kluisje

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Goed, maar een beetje overpriced.

De kamer lag denk in in een gedeelte dat later in gebruik is genomen, we liepen door een soort koude gang naar een gang met kamers in een soort kelder. Dit viel een beetje tegen gezien de prijs per kamer per nacht. De kamer vonden wij erg basaal ingericht met weinig daglicht vanwege hoge struiken op de begane grond. Het bed was hard en de kussens onprettig. De badkamer is prima maar basaal. koffiefaciliteiten vond ik niet ok. Fles mineraalwater op de kamer is wel prettig

De ontvangst door het personeel is top, zeer gastvrij en beleefd. De lobby en library zijn prachtig. De Quaich bar is zeer bijzonder en heeft whisky's en cocktails die je niet snel ergens anders vindt. Het eten in de Copper dog is heel goed, maar net een beetje overpriced. Het ontbijt is in orde maar niets bijzonders. Als ik dit nog eens moest doen zou ik ergens anders gaan slapen waar de prijs-kwaliteitverhouding beter is en een taxi pakken om te eten in de Copper Dog en een dram te drinken in de Quaich Bar.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Mooie bar en lounge, leuk restaurant onder het hotel.

Vrij veel verkeer rondom het hotel, dus als je met het raam open wilt slapen moet je wel tegen herrie kunnen. Onze kamer was vrij klein en warm. Douchen in de badkuip.

Mooie bar en lounge, leuk restaurant onder het hotel. Vriendelijk personeel, goed bed, prima ontbijt.

Fantastisch hotel voor liefhebber van de Schotse natuur en whisky.

Ik kan zo niets bedenken.

Schitterende kamer, badkamer. Prachtige bar en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

prima ontbijt

prima ontbijt

• Beoordeeld op: 21 oktober 2015

Het hartelijke ontvangst en afscheid.

Susan was vergeten dat de verwarming zo hoog stond en in onze zolderkamer was deze niet te bedienen.

Het hartelijke ontvangst en afscheid. De knusse en wonderbaarlijke lounge, let op de heksen!