Beoordelingen over Craiglynne Hotel 3-sterren

Woodlands Terrace, Grantown on Spey, PH26 3JX, Verenigd Koninkrijk

#22 van de 24 hotels in Grantown on Spey

Slecht overjarig hotel NOOIT BOEKEN
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles maar dan ook alles. Volgens Booking.com hadden wij een superior room met dubbel bed. Dit was een hele kleine kamer met 2 losse zeer slechte oude bedden met keiharde springveren. Badkamer was goor en klein en op het toilet was niet normaal te zitten maar overdwars. Receptie vertelde dat er geen superior rooms bestonden. De recensies over dit over de datum hotel waren goed maar dat is werkelijk onbegrijpelijk.

Niets maar dan ook niets. Receptie liet ook blijken dat alles de schuld is van Booking.com. zij waren nergens behulpzaam in. Wij voelen ons belazerd voor zoveel geld zo'n slechte ervaring door zowel hotel als door Booking.com

Enorm genoten
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hier en daar kleine foutjes zoals geen suiker op tafel, foutje bij de afrekening en een verkeerde order na een duidelijke verbetering.

De ligging. Het gebied is erg mooi daar

Viel erg tegen.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We wilden eigenlijk een hotel in Avimore, maar omdat vanwege een motor festival er geen bed meer te krijgen was, zijn we hier naar uit geweken. De uitstraling van het gebouw komt totaal niet overeen met wat men kan verwachten. Het hotel heeft een zeer dringende face-lift nodig!! het kraakt bij elke stap, de bedden zijn versleten en het sanitair is op. Er komen vooral veel bussen en daar is alles op gericht: mensen die er kort verblijven. Wie er wil eten, moet er reserveren, zomaar binnen lopen kan niet, en het kan tot 20.00 uur. Wij hadden een kamer waarvan het raam met moeite open kon, niet kon worden afgesloten en welke van buiten af eenvoudig te bereiken was, en dus te openen was. Waardevolle spullen bewaarden we dus maar in de auto. Prijs/kwaliteit dus onder de maat.

Personeel restaurant vriendelijk.

Ligging hotel prima, maar de rest valt gezien de prijs erg tegen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel is oud en onderhoud is matig. Personeel gebruikt een busreis die bij hen aankomt als excuus om niet te kunnen eten terwijl de eetzaal half leeg is. Later kan wel maar dan wordt weer hetzelfde excuus gebruikt voor eventuele vertraging in het brengen van her diner. Als dat dan komt is het van zeer matige kwaliteit en de presentatie op het bord ronduit slecht

Ruime kamers

Het is een goeie uitvalbasis als je de highlands en de...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bedden waren zeer verouderd en eerlijk gezegd een ramp, elke dag komen er bussen met italianen Duitsers, Spanjaarden enz. enz. aan die "per bus" gaan eten, en het onderbemande personeel kon het dan niet aan om ons ook eten te brengen. Het hotel is zwaar verouderd en heeft zich gericht op de grote groepen. Kamer was voor de volgende overnachting niet schoongemaakt

Het is een goeie uitvalbasis als je de highlands en de whiskey distillery's graag wil bezoeken.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Zeer slecht, zonde van je geld!
    • Budget Tweepersoonskamer

Slecht hotel!! Oude, koude kamers (in de zomer), geen douche, geen internet, veel geluidsoverlast, alles kraakte, brandalarm ging af maar niemand reageerde Hotel Falty Tower met in het restaurant John Cleese en Mr Bean samen aan het werk Eten kwam uit een gaarkeuken en was niet lekker (vlees gestoomd, macaroni was met behangplaksel bekleed ipv kaas) 1 ober rende met eten, en riep: ik heb hier tafel 58, waar is tafel 58? Of boog zich ver over je heen met alle lichaamsgeuren en vlekken in de kleding Nog nooit zo snel een 3 gangen maaltijd naar binnen moeten werken: in half uur was alles klaar.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Pech met de ligging van onze kamer maar goede prijs voor hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Groot hotel dat vooral door (grote) groepen wordt aangedaan. Er waren vier bussen toen wij er verbleven. Als zo'n bus naar het ontbijt kwam was alles in geen tijd op. Terug aanvullen gebeurde traag. Hotel WIFI is zwak, geen GSM netwerk in de buurt en telefoon doorschakelen van de receptie naar een kamer kon technisch niet. Kamers oud en (althans de kamer die wij hadden) met miserabel uitzicht (zie foto). Geen verluchting in kamer/badkamer. Met veel moeite krijg je een raam een beetje opengeduwd maar dan moet je het met iets blokkeren (niets voorzien) en dan krijg je lawaai van restaurant/bar (maar dat hangt natuurlijk af van de kamer die je krijgt). Ik zou in de toekomst voor een kleiner hotel/guestroom in de buurt kiezen.

Goede ligging en parking, niet duur. Gezellige bar.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

3,0
    Totaal versleten en gedateerd hotel.

De onvriendelijkheid waarmee we te woord werden gestaan.Het was stoffig, sleets, gedateerd, vieze badkamer, oude kleden op de bedden, versleten vloerbedekking in de kamer. Slecht voor je gezondheid om daar te overnachten. In het engels om de engelstalige gasten te behoeden voor ongemak:Bad choice hotel.only go there if you want to trigger your allergies.Hotel manager not helpful at all.Arrogant attitude.We did not stay there overnight and still no compensation for our loss.They even claimed to have to clean the room again. Can't be because of us, we did NOT use the room.

De lokatie

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Lekker herfstverblijf aan de Spye

Krakende vloeren in de kamers, pijpleidingen maakten soms flink kabaal.

Locatie was prima, loopafstand van dorp. En centraal tov de whisky-distilleerderijen.

Plezierig
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamers hebben een update nodig

Ligging hotel t.o.v. Stad

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Entourage en vriendelijk personeel

Mooie locatie

Entourage en vriendelijk personeel

Goed ontbijt

Douche en badkamer en onervaren personeel

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

• Budget Tweepersoonskamer

Zeer verouderd en gewoon ronduit slecht, vies en onveilig

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Zeer vriendelijk personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijk personeel Goedkope bar Comfortabele bedden Eindelijk een hotel met bad

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

• Budget Tweepersoonskamer

Wat gedateerd maar netjes. In schotland zijn bijna alle hotels gedateerd. Slechte wifi op de kamer.

Goed restaurant, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

grantown

verouderd renovatie dringend nodig

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Bedden waren verschrikkelijk, enorm verouderd hotel

Bedden waren verschrikkelijk, enorm verouderd hotel

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Prima als je niet te veel naar details kijkt.

Toch wel wat gedateerd, likje verf zou wonderen doen.

Ontbijt prima.