Beoordelingen over Craigmonie Hotel 3-sterren

9 Annfield Rd, Inverness, IV2 3HX, Verenigd Koninkrijk

#17 van de 34 hotels in Inverness

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Charmant, gastvriendelijk, full-service.

De eerste dag lagen er op de badkamervloer een paar lange zwarte haren (ik denk van de schoonmaakster), dus daarom niet de allerhoogste score qua hygiëne. Verder was het wel heel schoon. Een probleem is wel dat het hotel een oud pand is, van hout en met heel dunne wanden. Het is dus heel gehorig. De trappen kraken en piepen erg, en je kunt de mensen in de kamer naast je letterlijk verstaan, en met hun tv meeluisteren. Ik had rustige mensen in de kamer naast me maar toch was je je erg bewust van hun aanwezigheid en kon je precies horen welk programma ze aan het kijken waren (ook omdat de tv aan de aangrenzende muur is gemonteerd.. niet zo handig). De gehorigheid is wel erg storend, vooral in de avonduren natuurlijk. Als je een lichte slaper bent kun je hier erg last van hebben, neem in dat geval oordoppen mee. Het is niet iets waar het hotel snel iets aan kan doen natuurlijk, maar het is wel een belangrijk minpunt.

Sfeervol en charmant hotel. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt, ruime kamer en badkamer, ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum dus centraal, gezellige en laagdrempelige sfeer, bijna een familiehotel. Er is tevens een recreatiezwembad.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Kort maar heerlijk verblijf in Inverness

Ontbijt was meer dan OK, avondeten: heerlijk! Hotel was gemakkelijk te vinden en ligt op 15min wandelen van het centrum van Inverness. Het hotel ligt wel in een betere buurt van Inverness, vandaar dat de prijs ook hoger lag dan wat we normaal zouden betalen.

beetje gedateerd hotel, goede ligging en warm zwembadje
    • Familie Maisonnette/Duplex

Het ontbijt was niet uitgebreid; eigenlijk zeer karig( ik nam mijn eigen scones mee). wel als je van het Engelse ontbijt houdt.

De ligging van het hotel is prima. het zwembadje is leuk en warm water. de familie kamer is redelijk groot, maar eerst werd ons een kamer aangeboden die uitzicht had op het zwembad (maisonnette), daar waren wij niet blij mee. zeer gehorig en weinig privacy. Gelukkig heeft het personeel een en ander kunnen regelen en kregen wij een kamer in het hoofdgebouw.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Great Scotland

Locatie - kamer - eten

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Uitgebreid ontbijtbuffet.

Er liepen verwarmingsbuizen door de muur die hitte afgaven in kamer en badkamer. Waarschijnlijk zeer aangenaam in de winter, in de zomer echter nogal lastig. Noodgedwongen de airco moeten opzetten. Was hoogstwaarschijnlijk eigen aan deze kamer, zal wellicht niet in alle kamers zo zijn. Hadden laatst beschikbare kamer geboekt….

Uitgebreid ontbijtbuffet. Goed restaurant. Aangenaam personeel.