Beoordelingen over Crestfield Hotel 2-sterren

2-4 Crestfield Street, Camden, Londen, WC1H 8AT, Verenigd Koninkrijk

#557 van de 1.028 hotels in Londen

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Hotel met perfecte ligging en zeer schone kamers.

Enigszins krappe kamers/bedden, maar in principe genoeg ruimte voor een citytrip! Zeker beter dan je bij menigeen hotel krijgt. Enigszins gehorig ten overstaande van de andere hotel bezoekers. Verder viel er niets tegen.

Perfecte locatie op 3 min lopen van st pancras/king's cross en het verdere OV stelsel. Zeer schone kamer met goede schoonmaak elke dag. Vriendelijk personeel, voelden ons erg welkom. Ondanks centrale ligging toch rustige kamer.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

De ideale ligging t.

De kamer was erg klein, evenals de badkamer.

De ideale ligging t.o.v. Kings Cross / St.Pancras. We waren met de trein aangereisd en dan ben je op 300 m van het hotel.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Hotel dicht bij het treinstation.

Wisten dat de kamer klein was. Misten toch plaats om op de badkamer/kamer dingen neer te zetten. Hadden maar 1 handdoek. Prijs/kwaliteit wat "scheef".

De locatie. Op loopafstand van het internationale treinstation St. Pancras. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Zeer vriendelijk en professioneel personeel.

Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Uitstekende locatie, vlakbij metrostation met toegang tot gans de stad. 24u receptie. De kamer was basis maar zeer proper. Voldoende keuze bij het ontbijt.

Aanrader voor een kort verblijf.

Wij verbleven in kamer 2, deze is in de kelder, heeft een erg kleine badkamer. Zondag waren de broodjes niet vers.

Locatie tov treinstation, Metro en bus perfect. Wij kwamen om 10 uur met de Eurostar aan en konden onze bagage netjes achterlaten zodat we de stad al in konden.

Gewoon goed, geraakte gemakkelijk waar ik moest zijn.

Een meer uitgebreid ontbijt met elke dag iets anders zou het wel aangenamer maken. Weinig ruimte om kleding weg te leggen.

Kamer niet zo groot, maar was maar alleen, ideaal om te slapen. Continentaal ontbijt, genoeg om je te vullen, wel elke dag hetzelfde. Dicht aan St Pancras International(5min) en bij een Underground station.

Locatie, koffie, kon 11:00 inchecken ipv 14:00 dat kwam mooi...

Kleine kamer met weinig tot geen kasten voor om iets op te bergen benauwd weinig luchten mogelijk heden(kamer nr 4) soort souterain kamer, ontbijt mag iets meer groente

Locatie, koffie, kon 11:00 inchecken ipv 14:00 dat kwam mooi uit.

De 1e kamer veel geluid van de boiler. De volgende daarom gevraagd of we naar een andere kamer konden. Daar geen last meer gehad.

Kort maar prachtig :)

Niets, ik boek altijd dit hotel als ik blijf overnachten in Londen

Kleine kamer maar alles aanwezig wat ik nodig had. Op slechts 5min. Te voet van eurostar vertrekhal

Comfortabel bed.

De kamer was deze keer iets minder proper dan ik van hen gewend ben. Het was er ook nogal warm (hittegolf in Londen).

Comfortabel bed. Lekker ontbijt. Ideale ligging voor wie met de Eurostar naar Londen reist.

Comfortabel bed met bergingsruimte eronder voor je koffer.

Als ik echt iets zou moeten zeggen: het raam ging nogal moeilijk open.

Comfortabel bed met bergingsruimte eronder voor je koffer. Vlak bij St Pancras (station waar de Eurostar aankomt en waar verschillende metrolijnen door rijden). De kamer gekregen die ik had gevraagd. Lekker ontbijt.

om terug te komen
    • Superior Eenpersoonskamer

Geen ventilator of airco op de kamer. Geluidsoverlast van zwervers in de straat aan de achterkant van het hotel. Hier kijkt het raam van kamer 54 op uit. Ivm het zeer warme zomerweer stond het raam open.

Goed bed/matras, schone kamer en douche, heel redelijk ontbijt. OV bereikbaarheid is heel goed. Geen geluidsoverlast in het hotel van andere gasten

Handige locatie

Een airco en een mini koelkast was wel handig geweest (het was uitzonderlijk warm in Londen).

Locatie was perfect, straatje tegenover St Pancras / Kings Cross (trein en metro). Schone kamers en heerlijke bedden. Hotel heeft zelfs een binnentuin waar je kan zitten. Ontbijt was goed, voldoende keuze.

- ligging: vlak bij St Pancrass en vele metrolijnen

- niets

- ligging: vlak bij St Pancrass en vele metrolijnen - kamer: had op het ogenblik van de boeking een kamer op het gelijkvloers gevraagd (wegens geen lift), konden het toen niet garanderen maar hadden het genoteerd. En ja hoor, ik had er eentje, heerlijk rustig ook nog. En kon inchecken voor het voorziene uur, om 12u van de Eurostar en 12u20 al in mijn kamer - fijn binnenkoertje waar je iets kan drinken van de bar van het hotel - vriendelijk personeel - ontbijt alleen continentaal, maar voldoende om de tot stuk na de middag je buik te vullen, aangename ontbijtruimte

Geweldig locatie voor een stedentrip

Ontbijt was gewoon, maar voldoende Ligging ideaal , dichtbij verschillende metro’s en treinstation Zeer goede WiFi en erg aardig personeel Top plek

Hotel ligt in een rustige straat met Kings Cross metro station op 100 meter.

Er is geen lift aanwezig en de kamer en badkamer waren aan de kleine kant.

Het ontbijt is uitstekend en zeer uitgebreid. Onze kamer werd elke dag zeer goed schoon gemaakt. Kings Cross metro ingang (Euston Road South) is nog geen 100 meter lopen vanuit het hotel. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ligging is perfect als je met de trein naar Londen reist.

Kamers zijn wel erg klein, maar alles is aanwezig. Onbijt mag iets uitgebreider.

Ligging is perfect als je met de trein naar Londen reist. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Basis, maar wel heel proper en perfecte ligging om Londen te bezoeken.

Kleine badkamer, geen kasten of opbergruimte. Best alles in de valies laten zitten en die kan dan onder het bed geschoven worden. Zeer warme kamers, maar je kan de ramen openzetten.

Redelijk, standaard ontbijt. Het was wel ok. Eigenlijk alles wat je nodig hebt. Kamers klein maar wel heel proper. Alles basic, maar dat wisten we. Persfecte uitvalsbasis voor bezoek in Londen!

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Goed hotel voor een mooie prijs en perfecte ligging

Ontbijt was simpel en de badkamer was erg klein en stonk een beetje.

Ligging is perfect naast King's Cross Station, daar komen bijna alle metrolijnen van Londen bij elkaar. Aankomst vanaf Gatwick Airport was ook super via St Pancras Railway Station.

ok

Ik verbleef al voor de 5de keer in dit hotel; dus, toch goede klant, dacht ik - alleen flauw dat men mijn 1ste foutieve boeking van 1 nacht ipv 2 niet wou terug betalen ...

alles ok - wist wat ik kon verwachten

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Goed genoeg met goede prijs/kwaliteitverhouding, en vlak bij station.

Prima ontbijt. Kamer (1-persoons) klein, maar volstaat voor een paar dagen. Badkamer idem, wel schoon en hygiënisch. Prima adres voor een paar nachten.

zeer kortbij St Pancras International.

zeer kortbij St Pancras International. Prijs valt ontzettend mee voor een verblijf in London. de kamers zijn klein maar alles is in orde en proper.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Heel goed gelegen, hotel is basic maar proper en vriendelijk personeel.

De prijs. De éénpersoonskamer. Is werkelijk voor 1pers van grote, ook 1pers bed. En toch wordt een meer prijs gevraagd.

De locatie, hotel is heel dicht bij het station.

Mooie, ruime kamer (superior eenpersoons), praktische...
    • Superior Eenpersoonskamer

ontbijt was basic (broodjes, beleg, toast, gekookte eieren maar zeker geen typisch English breakfast), personeel was wel heel kortaf, checkout om 11:00 maar al om 10:53 geklop op de deur voor opkuis!

Mooie, ruime kamer (superior eenpersoons), praktische badkamer met douche

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Een hotel met compacte kamers, en een goede locatie; ideaal voor een citytrip

- De kamers zijn compact, en kunnen gehorig zijn. Maar als je je een beetje aanpast is dit goed te doen. - Er was geen lift aanwezig. Dit kan voor mindervaliden een aandachtspuntje zijn.

De kamers waren klein, maar fijn. Alles wat je nodig had zat er in, maar wel heel compact. De 24/7 receptie was prima, en het ontbijt ook. Verder was de locatie zeer goed; in de buurt zitten een aantal restaurants, pubs en voor de liefhebbers ook twee bekende fast-food ketens. Maar het meest ideale aan de locatie was het metro- en treinstation. Vanuit deze locatie kon je de meeste metro-lijnen pakken, waardoor je binnen 10 in het hart van de binnenstad was. Kortom; voor een city-trip is deze locatie zeer geschikt.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima dagen gehad. Hotel is prima uitvalsbasis.

Dat er geen lift aanwezig is. Wij sliepen op de bovenste etage. Mensen die slecht ter been zijn moeten hier zeker rekening mee houden en dit eventueel aangeven.

Prima locatie, vlakbij het station. Kamers zijn niet groot maar wel keurig schoon. Ontbijt was niet uitgebreid maar ruim voldoende. Alles werd keurig op tijd aangevuld.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Fantastisch hotel met een uitstekende ligging in centrum van Londen.

Niets viel er ons tegen.

De netheid van het hotel. Het is recentelijk gerenoveerd?... Heel goede matrassen/onze kamer aan de achterkant tegen een autovrij straatje. Heerlijke nachtrust gehad, alledrie, na een boeiende en vermoeiende dag. Vlakbij Sint-Pancras. Dat is zo handig! En het centrum op loopafstand. Ook British Museum/British Library/Camden Town/... Het ontbijt is er ook heel goed. Lekkere verse koffie 's morgens! Dat deed deugd.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Het perfecte hotel voor een citytrip.

Het perfecte hotel voor een citytrip. Dicht bij de metro, trein, eurostar en bushalte. De kamer was klein maar dit vormde voor ons geen probleem aangezien we er enkel ‘s avonds waren. Heel vriendelijke mensen aan de receptie.

Trappen, hadden redelijk wat koffers mee. Er is geen lift voorzien en heel kleine trappen. Er is geen koelkast op de kamer.

Lekker ontbijt! Locatie was super goed! Je stapt aan Kings Cross st Pancras uit, kwestie van oversteken en een straat verder en daar ben je dan. Goede verbindingen en heel centraal gelegen. Ideaal om vanuit dit hotel naar de bezienswaardigheden te gaan aangezien je van op het Kings Cross overal naartoe kan!

• Beoordeeld op: 9 november 2017

prima ligging, goed en vriendelijk hotel.

De kamers zijn erg gehorig, en de gangen zijn erg nauw als je met je bagage de trappen op moet sjouwen. minpuntje: er hangt een unit met shampoo/ bodywash in de douche. Ik geloof niet dat deze ooit schoongemaakt worden. (Dat was zo in beide kamers)

De ligging van het hotel is fantastisch. Het ontbijt was prima, fruit, diverse broodsoorten, kaas ham, yoghurt en vers fruit, diverse soorten koffie en thee. bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. de bedden waren prima en de douche was goed.

Redelijk.

De kamer was erg klein en in de kelder. Daardoor donker en veel geluidsoverlast van de straat. Je hoorde in de avond en de ochtend de metro rijden. De bedden waren erg smal en naar mijn smaak te hard.

De kamer was heel schoon en de locatie prima. Dicht bij Kings Cross en leuke studentenwijk. Supergoede WiFi.

Prima rustig verblijf, kleine kamer wel goede bedden.

Ontbijt is matig, slappe broodjes, kaas en vleeswaren smakeloos en geringe keuze. Ontbijt voldeed als je snel weer op pad wilde.

Dicht bij underground Kings Cros. Rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Basic, maar ok.

De kamer was echt enorm klein, zo klein dat er moeilijk rond het bed gemanoeuvreerd kon worden. Het raam was slechts enkel glas dat geen geluid tegen hield, het ging ook zeer moeilijk open en blijf vervolgens niet openstaan tenzij we er iets tussen plaatsten. Onze kamer was opk 4 verdiepingen hoog, waarvoor we enkele steile, smalle trappen opmoesten met onze bagage. Er was geen lift aanwezig.

De locatie vlak aan St.Pancras en King’s Cross was fantastisch.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

een prima hotel! Prijs-kwaliteitverhouding is heel goed.

In een rustige straat. Op korte afstand van allerlei vormen van openbaar vervoer . Het ontbijt was prima.: kaas en ham. Vers gebakken broodjes, boterhammen om te toasten, yoghurt waar aan je van alles toe kon voegen zoal havermout, cornflakes en nog twee dingen. jams sinaasappelsap appelsap koffie en thee fruit gekookte eieren. De kamer was schoon en netjes en werd iedere dag schoongemaakt. Ook iedere dag schone handdoeken en om de twee dagen schoon beddengoed. De kamer was wel aan de kleine kant. Maar omdat je toch de hele dag op stap bent is dat geen enkel punt, althans voor ons. Wij zullen hier zeker nog een keer naar terug gaan als we nog eens een bezoek aan Londen brengen. Prima hotel en zeker kwaliteit prijsverhouding heel erg goed.

Basic maar goed hotelletje perfect gelegen aan Eurostar en metro !

Alles is wat krap, deuren klein gangen en trappen smal, wij zaten op de 3e verdieping g, trap is lastig met valiezen.

Ontbijt is standaard maar goed, kamers proper , alle essentiële dingen aanwezig. Bagage achterlaten voor check-in/ na checkout geen probleem.

prima, prijs kwaliteits verhouding

de locatie op zich was prima, alleen waren er erg veel zwervers in de buurt. het hotel lag vlak bij king's cross station, wat handig was, maar je hoorde de treinen onder je door rijden.

prima, prijs kwaliteits verhouding

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

De ligging vlakbij treinstation St.
    • Superior Eenpersoonskamer

De kamer was klein, het was behelpen met de koffer.

De ligging vlakbij treinstation St. Pancras. De (bad)kamer werd goed bijgehouden (elke dag schone handdoeken). Het continentale ontbijt was prima en de bediening uitstekend.

genoten in een grootse stad

Er was geen lift in het pand, dit was van te voren bekend maar de trappen waren niet de makkelijkste en we sliepen op de bovenste verdieping.

Het ontbijt was prima, de locatie was dicht bij Pancras station dus je kon alle kanten op.

Prima verblijf voor een kort verblijf in Londen!

Badkamer is klein maar is niet echt een probleem toch?

Kleine kamer maar voor een kort verblijf prima. Prima ontbijt en vriendelijke personeel. Dichtbij het treinstation en al het andere openbaar vervoer. Ook nog prima te lopen naar de Thames als je van een wandeling houdt. Dichtbij British Library en British Museum.

Aanrader voor treinreizigers!

Badkamer aan de kleine kant, maar wel schoon.

Perfecte ligging nabij St. Pancras en bijna alle metrolijnen in de stad. Ontbijt is prima, bestaat uit yoghurt, verschillende sapjes, eieren, muesli, ham, kaas, harde broodjes en toast.

Juist goed voor een week

Veel te druk ontbijt & iets te weinig keuze maar al bij al wel goed voor een normaal persoon. Badkamer niet echt optimaal als je zoals mij een persoon van 2m bent

Goede ligging op 1 minuutje van kings cross St Pancras McDonalds in de straat Sleutel afgeven bij ieder vertrek uit hotel

Ligging nabij station en metro, vriendelijk personeel,...

Ontbijt was matig, geen typisch Britse warme gerechten. Wel vriendelijke bediening. Geen lift, geen nooduitgang.

Ligging nabij station en metro, vriendelijk personeel, permanent bemand onthaal en leuke bar met terras voor napraten na een goed gevulde dag in Londen. Goede prijs.

Als je wil zijn waar je moet zijn en je eisen zijn gewoon dan is dit het ideale hotelletje!

De ligging is subliem. Op 200m van trein en metro! Exact de plaats waar je wil zijn om Londen te verkennen! (4de keer Londen voor ons!) Kamer was klein maar als je hele dag weg bent is dat minder van belang. Het bed was uitstekend. Weinige keren op zo'n goede matras geslapen in een hotel. Ontbijt was ok maar als je echt een wow ontbijt wil ga je best elders. Opgelet, geen lift, voor ouderen zeker de gelijkvloers vragen. Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

was in een woord geweldig!!

vriendelijk en behulpzaam personeel. zagen dat mijn vriendin slecht ter been was en hebben ons meteen een kamer op de begane grond gegeven( we zouden eigenlijk een kamer op de 2de verdieping krijgen). Ook de binnentuin was een hele grote plus!! verbindingen met bus en metro zijn heel vlak bij. ontbijt was eenvoudig maar voldoende keus. alles was schoon! als ik weer naar Londen ga boek ik bij dit hotel.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

De ligging dicht bij St Pancras station en de underground...

zeer kleine kamer, vooral de badkamer is volgens mij moeilijk te gebruiken door zwaardere personen. geen safe op de kamer, wel ter beschikking aan de onthaalbalie geen frigo

De ligging dicht bij St Pancras station en de underground Kings Cross vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Perfecte uitvalslocatie voor een bezoek aan Londen (loopafstand St. Pancras).

Geen klachten of iets wat tegenviel (bereid je wel voor op kleinere kamers dan elders in de wereld, maar het kan altijd erger, bijvoorbeeld in Tokio).

Perfecte uitvalslocatie voor een bezoek aan Londen (kan echt niet beter). Kleine (typisch Londen) maar schone kamers. Prima ontbijt!

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Prima lokatie t.o.v. trein en Metro!

Hotel was op sommige plekken wat oud en gedateerd, Het was niet vies of onhygiënisch, maar een verbouwing zou niet misstaan. Ontbijt was continentaal, niet heel uitgebreid, maar prima om dag mee te beginnen.

De bedden waren goed en schoon. Lokatie ten opzichte van trein en metro (meerdere metrolijnen binnen 2 minuten afstand lopend) is helemaal top voor een stedentrip. 24-uurs receptie.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Dichtbij st pancras station.

Vegen op de `propere`handdoeken. De meeste personeelsleden waren heel vriendelijk, buiten de dame bij vertrek `s avonds die was nogal bot.

Dichtbij st pancras station. Goede uitvalsbasis. Ontbijt ok. Maar geen english breakfast. Naar Londense normen was de kamer ok. Waterkoker op de kamer.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Zalige vakantie in hartje Londen.

De luidruchtige Chinese gasten, maar daar kan het hotel zelf natuurlijk niet veel aan doen.

Hoewel de kamer tamelijk klein was, was het er erg proper. We hadden een kamer aan de kant van de straat maar hadden géén last van straatlawaai. De afstand tot St. Pancras is verwaarloosbaar. Het ontbijt was naar behoren: toast, verse harde broodjes, ham en kaas, nutella, honing, konfituur, gekookte eitjes. Yoghurt en alle cereal die je kan wensen. Koffie en thee werd aan tafel gebracht. Gelukkig sliepen we op de eerste verdieping want er is geen lift in het hotel. Jammer dat je de sleutel steeds moet afgeven, maar de balie is steeds bemand door iemand die erg goed Engels spreekt. Koffie, thee en koekjes op de tafel worden dagelijks aangevuld.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Het meest fantastisch is de ligging: op 200 meter van...

Het meest fantastisch is de ligging: op 200 meter van station St. Pancras / King's Cross. Ontbijt was sober, maar voor mij ruim voldoende. Kamer was klein, maar die heb ik ook alleen gebruikt om te slapen. Dus ook dat was geen probleem. Bed was meer dan uitstekend. Al met al een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Een zeldzaamheid in Londen.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Aanrader voor kort verblijf.

Ontbijt basic, maar zeker in orde. Kamer ook prima voor een kort verblijf. Zeker een aanrader. Op een steenworp van openbaar vervoer en Eurostar gates. Personeel vriendelijk. Kortom: prij/kwaliteit zit je hier op de beste plaats.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Perfecte ligging, goede uitvalsbasis voor activiteiten

Personeel bij het ontbijt was erg onvriendelijk. Af en toe nors in reageren. Ze kunnen wat leren van hun receptie-collega's wat betreft gastvrijheid. Iets te bescheiden ontbijt en op de 2e dag waren de appels aan het verschrompelen.

Het personeel bij de receptie was enorm gastvrij. Aardig, behulpzaam, vriendelijk. Echt een visitekaartje voor het hotel. De locatie is fantastisch. Vlakbij King's Cross/St. Pancras station en vlakbij King's Cross Theatre (dit keer het hoofddoel van het verblijf). De kamer en badkamer zijn klein maar schoon. Voor kort verblijf en kleine koffers was het goed te doen. Bij langer verblijf en meer bagage zal het lastig zijn. Heerlijke douche, goed werkend toilet en prima matras. Leuke verrassing was het kleine binnenplaatsje dat we moesten oversteken om naar ons hoteldeel te komen. Deed mediterraans aan en is in de zomer vast erg leuk. Ontbijt is erg bescheiden. Wifi is erg goed!!

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

ligging dicht bij st pancras station.

kamer was op laagste verdieping , gedateerd , hygiene niet top maar ok . Je hoort hier ook de metrostellen onderdoor gaan , al viel het geluidsniveau best mee. s morgens in deze kamer echter lawaai nabijgelegen eetzaal ,

ligging dicht bij st pancras station. verder alles gewoon degelijk; wifi ok

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Goede locatie, vriendelijk personeel, redelijk ontbijt

Het personeel was erg vriendelijk. Het ontbijt was niet erg uitgebreid, maar wel voldoende. Het metrostation King's Cross St. Pancras ligt om de hoek, vanwaar verschillende lijnen rijden.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Het is een goed schoon hotel in een rustige straat.

Ontbijt is eenvoudig, maar voldoet prima. Wat komkommer/tomaat e.d. zou fijne aanvulling zijn. Badkamer, zoals al bij anderen vermeld, is erg klein. wasbak is meer een fonteintje. Beetje behelpen.

Het is een goed schoon hotel in een rustige straat. Vlakbij Kings Cross/St Pancras en uitstekende busverbindingen. Attente receptie.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

voor de prijs een prima plek

Kamer was wat lawaaiig in verband met wasmachine boven de kamer

Prima ontbijt, vriendelijk personeel, konden eerder op de kamer en konden bagage laatste dag laten staan, prima ligging

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Prima hotel voor een paar dagen sightseeing Londen.

Uitstekende ligging bij Kings Cross en St. Pancras station (in 45 minuten van en naar London City Airport), underground op de hoek. Eenvoudig, maar netjes en heel vriendelijke medewerkers. 24 uurs receptie.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

fijn verblijf op een goede locatie

De kamer is best warm en wij zaten er in december. In de zomer zal dit nog veel erger zijn vrees ik. We hebben met het raam open geslapen.

Het hotel zit echt op een goede locatie voor een stedentripje, metro vlakbij. Het personeel is zeer vriendelijk en elke dag werd het bed weer opgemaakt. Ook het ontbijt was fijn dat dit er bij zat zo hoef je niet op een lege maag naar buiten. Bedden zijn goed!

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Ideale uitvalsbasis om met metro stad te verkennen

De kamer was wel heel klein, op zich praktisch ingericht, maar weinig bewegingsruimte.

Propere kamer, vlakbij station St Pancras en metro! Ontbijt was zeker ok.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Zeker en vast een aanrader!

Hier en daar de indruk dat (gedurende ons verblijf) de kamers snel snel aan een schoonmaakbeurt onderworpen worden en dus niet alles schoongemaakt was zoals het zou moeten. Wel stofzuigen ze elke dag de kamer en de handdoeken werden ook dagelijks vervangen.

De kamer was ietwat klein maar zeker en vast in orde. Alles was kraaknet bij aankomst! Verder was de douche heerlijk; krachtige waterstraal en warm water (wat je zeker niet van alle hotels in Londen kan zeggen). Het personeel is zeer toegankelijk; het ontbijt was basic maar zeker oké!

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Prijs / kwaliteit best ok

1 persoonsbedden zijn echt te smal om comfortabel in te slapen.

De ligging , vlak bij aankomst / vertrek Eurostar. Goede uitvalsbasis metro , bus , trein. Te voet dicht bij het British Museum , British library. Ontbijt was zeker voldoende en zat in de prijs inbegrepen.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Nabij station st pancrass.

niets waar hotelmanagment iets kon aan verhelpen (luidruchtige buren

Nabij station st pancrass. Bagage kan daar blijven tot moment van vertrek. In st pancrass ook vlotte metroverbindingen

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Zeker voor herhaling vatbaar, prijs/kwaliteit/ligging is een pluspunt.

Verluchting in de badkamer was niet altijd optimaal (vermuft geurtje af en toe)

Locatie: zeer dicht bij station (trein) en underground, winkels en restaurants vlakbij.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Prima hotel voor 1 of 2 nachten

Kleine smalle trappen en opstapjes

Goede ligging in een rustige straat tegenover het station Kings cross en St Pancras (Eurostar). Frisse schone bedden en uitzicht op schattig binnenplaatsje. Ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Prima hotel. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Alleen de koffie bij het ontbijt mag heel veel sterker..

De ligging was perfect, in een leuke wijk vlak bij station Kings Cross. De kamers zijn klein, maar goed en slim ingedeeld ( veel bergruimte onder het bed bijvoorbeeld). Alles in nieuw en netjes. Het buffetontbijt is prima. Een prima hotel op een prima locatie!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

toplocatie, wandelafstand van Kings Cross.

piepkleine en heel luidruchtige kamer (aan de straatkant). Beperkt ontbijt.

toplocatie, wandelafstand van Kings Cross. vlotte wifi

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Perfecte ligging bij St.

Kleine kamer kwam een beetje moeizaam langs het bed gelopen.

Perfecte ligging bij St. Pancras.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Luidruchtige kamer. Metro duidelijk te horen in de kamer.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Waar voor je geld

Kleine kamer (eenpersoons ) maar daarvoor dan ook gekozen (7m3). Praktisch ingericht. Alles wat je nodig hebt.

Ontbijt had koude eieren

Locatie is perfect

• Beoordeeld op: 5 september 2018

De Lokatiestraat is handig, maar wel erg lawaaierig.

Het ontbijt is wel erg karig

De Lokatiestraat is handig, maar wel erg lawaaierig.

Comfortabel

Traplopen.

Goed ontbijtbuffet, op loop afstand van st.pancras, geen luxe hotel maar wel comfortabel, gewoon gezellig!!

Voldoet aan voorwaarde verblijf in wereldstad

Echt Engels ontbijt ontbrak

Dichtbij metro en trein

Ligging bij Kings Cross.

Kamers in de kelder. Ontbijt erg simpel.

Ligging bij Kings Cross. Schoon.

goed verblijf

Ontbijt was heerlijk en USB poorten waren handig

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Crestfield Hotel