Beoordelingen over Crowne Plaza Marlow 4-sterren

Fieldhouse Lane, Marlow, SL7 1GJ, Verenigd Koninkrijk

#9 van de 12 hotels in Marlow

Het comfortgevoel

Het stuntelig gedoe van de onthaal verantwoordelijke voor het ontbijt, het onverwacht en niet vooraf aangkondigd gevraagde borg van 100£ per kamer, bovenop de reeds voorafbetaalde kamers.

Het comfortgevoel

Teleurgesteld over veranderingen.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Hotel maakte hier en daar verwaarloosde indruk vergeleken bij 2 jaar gelden. Veel vriendenclubjes arriveerden voor weekend met veel drank.

Goed ontbijt, prima bedden.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

In de badkamer bij de douchecabine zit onzettend veel schimmel aan de deur.

De Bediening

Ontbijt was goed, alleen het personeel was niet aardig tegenelkaar wat erg te zien was bij de klanten. Ik heb s'avonds aan de bar 10 minuten moeten wachten voordat ik geholpen werd. Het was niet goed georganiseerd.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Goed hotel maar niet wat je verwacht van 4 sterren.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Het personeel in restaurant en bar. Geen overzicht en chaotisch. Beperkte openingstijden zwembad voor kinderen.

Het was zeker een mooi en luxe hotel. Prachtig park rondom en een heerlijk zwembad in het hotel. Ook alles schoon.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Redelijk hotel, wat sfeerloos. Schoon, keurig en comfortabel, niks om over naar huis te schrijven.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Te weinig joie de vivre, hartelijkheid, voorkomendheid, de klant een goed gevoel willen geven. Ik vond het erg stijf en er was veel te weinig 'hospitality' sfeer. En ik vind de inrichting heel klinisch en lelijk, en aan vervanging toe.

Ontbijt zat niet in de prijs. Er heerst te weinig een hospitality sfeer. In de bar: heeft u misschien wat nootjes bij de wijn? Antwoord: nee. Het regent: kunnen we misschien een paraplu lenen? Antwoord: nee. Kunnen we nog een half uurtje zwemmen? Antwoord: nee.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

de kamers zijn top maar voor goeie service aan de balie moet je ergens anders zijn.

wake-up calls werden niet uitgevoerd, elke avond deed de kamersleutel het niet meer, de sfeer in de inkomsthal en in de bar is toe aan verbetering, check-in process duurde lang en we werden de verkeerde kant opgestuurd...

De kamers zijn gewoon top, een goeie 4 sterren waard.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Prima shortstay
    • Kamer met Kingsize Bed

Prima verzorgd hotel maar zou volgende keer in een iets kleiner persoonlijker hotel of pub gaan logeren.

Prima verblijf om vrienden in de omgeving en Londen te bezoeken. Prachtige omgeving.

nice stay

Mooie kamer met werkbureau, zwembad, suana , stoombad en fitness waren fijn

• Beoordeeld op: 21 september 2017

als ik alles bij elkaar optel heb ik een zeer goede ervaring gehad en zou ik het een 8 geven

de wifi was wel gratis maar haperde wel constand

de rustige locatie & mooien tuin ruime kamer met zowel een douche cabine als een bad

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Ligging is ideaal voor bezoek aan Oxford en Windsor,...

Prijs van de drankjes in de bar, op de site staan oplaadkabels voor I phones maar die zijn niet meer beschikbaar, soms luide muziek in restaurant 's avonds

Ligging is ideaal voor bezoek aan Oxford en Windsor, restaurant en bar zijn goed maar prijzig. Pluspunt is zeker het mooie zwembad, zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 juni 2015

Rust

Personeel is wel erg bezig met zichzelf en hun regels tot 3x toe terwijl gesprek werd gevoerd ging telefoon die zonder iets te zeggen werd opgenomen en gesprek gevoerd.Ondanks mijn vraag of er geen sorry afkon zei men dat dit hun regels zijn?

Rust

• Beoordeeld op: 2 juni 2015