Beoordelingen over Clayton Crown Hotel London 4-sterren

152 Cricklewood Broadway, Cricklewood, Londen, NW2 3ED, Verenigd Koninkrijk

#488 van de 977 hotels in Londen

Gezellig weekendje London met me dochter van 18..
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

De buurt viel tegen maar de verbinding was heel goed te doen naar de stad.

Het ontbijt was te doen voor een redelijke betaalbare prijs, de kamers waren niet te klein vergelijken met andere hotels in London. Het hotel zelf was vrij mooi van binnen en wat ideaal was dat de bus verbinding naar de stad goed te doen was onlangs, de buurt niet zo oke was. De zwembad voor de meiden was super leuk. Personeel super aardig

• Executive Familiekamer

Hygiëne kamer, geen buitenlicht noch -lucht, alles op airco, condensvlekken op plafond als gevolg hiervan. Ontbijt voldoende gevarieerd maar niet verfijnd

Geen hoogvlieger

Hotel in personeel is prima in orde grote kamer geboekt was ook erg groot
    • Executive Familiekamer

Roerei te veel vocht smurrie bacon niet goed gebakken weinig keus in beleg

Ontbijt viel erg tegen hier gelukkig alleen de laatste ochtend gebruik van gemaakt Prijs qualiteit niet in evenwicht

• Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

Warm/koud water op de kamer was niet goed te regelen. Douche werd soms ineens warm.

Nette kamer met voldoende ruimte. Heerlijke bedden Lekker en ruim voldoende ontbijt

Ideaal hotel voor een paar dagen londen te bezoeken.
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

Goed hotel met een bushalte voor de deur hierdoor ben je zo bij metrostation Kilburn. Ook de parkeer garage was prima en betaalbaar. Kamers netjes en goed schoongemaakt. Ontbijt was ook voldoende met genoeg keus. Het hotel lig wel in een levende omgeving met een diversiteit van eettentjes en winkels.

Een topper in 't Noorden van London.... zeker doen !!
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

Geen negatieve opmerkingen, klein werkpunt misschien een 2de koffiemachine in de ontbijtruimte. Voor de rest alles perfect. Zwembadwater is enkele graden te warm, want dat is niet zo gezond.

Dat je in een viersterren accommodatie toch wel een service hebt gekregen die vijf sterren waard is. Ook left luggage regeling was helemaal ok ! Zeer vriendelijke bediening.

Viel tegen
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

Slaap kamer met een sigaretten geur. Donkere kamer weinig uitzicht Vies tapijt Geen losse douche kraan om het bad te vullen. Pasjes voor de kamer doen het niet allebei na vragen doen ze het weer niet allebei. Lokatie was ver van het centrum Zwembad stonk achterin naar vocht. S avonds heel vies. S ochtends goed schoon

Het is een geweldig hotel. In de kamer hoor je niets van het drukke buitenleven. Het ontbijt was ook prima. Met bus 16 (naast het hotel) ben je zo in hartje Londen. Een aanrader.

Zeer tevreden en kan dit hotel zeker aanbevelen.

Geen minpunten

Prima hotel buiten het centrum van London, maar door de ligging met het openbaar vervoer alles goed te bereiken. Erg fijn om na een drukke dag in de stad, savonds lekker een pintje te kunnen pakken in de pub beneden. Fijne stoelen en even lekker onspannen. Ontbijt was goed, koffie prima en service uitstekend. Zwembad was lekker warm en rustig voor vrouw en kind, eigenlijk geen minpunten.

We hebben van ons verblijf in Londen en dit hotel genoten.

We moesten twee keer van kamer wisselen, de eerste kamer beviel ons niet, bij de tweede kamer was iets met de waterboiler niet in orde. Het personeel is hier zeer professioneel mee omgegaan. Bij de derde kamer was het moeilijk om deze warm te krijgen, er stond tocht op het raam, maar het was ook een erg koude periode met sneeuwstormen in Londen, eens iets anders dan regen.

Het Clayton Crown in London is een erg mooi hotel, wel wat gedateerd, maar verder prima. Het ligt wat buiten het centrum maar met openbaar vervoer is alles goed te bereiken, de bushalte is voor de deur. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is heerlijk.

Het ontbijt en de kamers waren geweldig.

We hadden graag zelf onze ontbijttafel gekozen, natuurlijk geen tafel voor 4 ondanks dat we maar met z'n 2 waren. Het Restaurant viel wat tegen kwestie van accommodatie en temperatuur, februari 2018.

Het ontbijt en de kamers waren geweldig.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Degelijk hotel. Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Zowel televisie als kluisje op de kamer werkten niet.

Nette kamer, uitgebreid ontbijt, centrum van de stad zeer vlot bereikbaar. Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Als je te voet vanuit hotel Londen wilt verkennen, moet je hier niet verblijven
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

Het hotel wordt qua onderhoud verwaarloosd. Een lift naar kamers van het hotel werkte nooit. De grote toegangsdeur van het hotel, draaideur, deed het een week niet. Dagenlang was het erg koud in een deel van de ontbijtruimte. Kachel stond in een gedeelte niet aan rond de kerstdagen. Koud water was vaak niet beschikbaar in badkamer. Werd door slecht onderhoud van sanitair vaak vermengd met warm water. Je moest daarom dus water uit gekochte flessen drinken. Supermarktketen Iceland is wel naast hotel. Metrohalte Kilburn (Jubilee Line) is een kwartier lopen. Lichte glooing eerst naar boven, dan weer naar beneden. De enige Koffieautomaat ging stuk, en dat bleef zo vijf dagen lang. Op eerste kerstdag reed geen metro, trein en bus in Londen. Alles moet je te voet doen. Dan merk je pas dat je heel ver weg zit van het centrum van Londen.

Ontbijt was behoorlijk uitgebreid als je van full English ontbijt houdt. Betaalde elke dag de nacht met een debet bankpas. Toch werd ook elke dag mijn creditcard belast met een afschrijving voor de kamer, dat liep twee dagen voor op de overnachting. Na 7 dagen, had ik dus voor 14 dagen kosten betaald. Nu drie weken later staan nog twee reserveringen open, ronduit slecht dus.

Ligging 10 min van metro.

Kamer was op de benedenverdieping vlak aan de straat en bushalte. Veel lawaai van voorbijgaand verkeer en mensen die op de bus aan het wachten zijn.

Ligging 10 min van metro.

Prima naar ons zin gehad.
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

Airco maakt redelijk wat lawaai. Pas op laatste avond kwamen wij er achter dat een thee/koffie set in een kast stond opgeborgen. Bij aankomst werd geadverteerd voor het ontbijt voor de prijs van £10,00 ipv de £12,50 via de website. Continentaal ontbijt viel ons tegen vwb brood en beleg.

Mooi schoon hotel met ruime kamers ook v.w.b de drie persoonskamer

Zalig ontspannen!
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

Ze hadden geen adapters om onze telefoons op te laden en wij hadden er niet aan gedacht dat dat ook anders was in Engeland.

We werden vriendelijk ontvangen in het hotel. De kamers waren mooi en heel rustig. We hoorden niets van andere hotelgasten! Het ontbijt was lekker en genoeg! Heerlijke cappuccino ... Het zwembad was zalig verwarmd en we waren de enige die er gebruik van maakten dus heerlijk rustig ontspannen na een ganse dag rondstappen in Londen.

Een fijn en comfortabel verblijf gehad in dit hotel.
    • Executive Familiekamer

Langere openingstijden van de pub was fijn geweest.

Gezellige uitstraling van het hotel. Goede bedden. Dicht bij openbaar vervoer. Makkelijk bereikbaar vanaf Luton vlieghaven. Ligt wel eindje buiten het centrum, maar in een half uur sta je in het centrum. Neem de bus vanaf cricklewood broadway ( direct voor het hotel) naar Killborn station en vandaar met de Jubelee tube naar Bond street.

Erg functioneel hotel

kamers waren erg stoffig. Zeker voor kinderen met allergien. De ramen waren kapot en konden niet goed gesloten worden. Verder viel regelmatig het douchegordijn van de muur. Verder hebben zij de pub die aan het hotel zit veranderd waardoor je avonds niet meer leuk kunt zitten en een biertje drinken. Dat is jammer

De locatie en het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Het ontbijt was heel goed en uitgebreid.

Het ontbijt was heel goed en uitgebreid. De kamers waren mooi en schoon. In de omgeving van het hotel waren veel restaurants en pubs. De underground is ook goed te bereiken, je kan er naar toe lopen maar er rijdt ook een bus die vlakbij het hotel stopt.

matig
    • Executive Familiekamer

ik zou cricklewood niet aanraden omdat de buurt zeer onverzorgd en arm is , het is ook te ver afgelegen van londen centrum, het ontbijt was zeer miniem en te weinig keuze , er was een zwembad aanwezig in het hotel maar er waren geen handdoeken , slippers en badjassen voorzien, zeer vervelend om u dan ter plaatse te moeten aan en uitkleden. onze kamer had zicht op een muur .

het hotel op zich valt wel goed mee zeer vriendelijk personeel en behulpzaam, de busverbindingen zijn goed bereikbaar , onze familiekamer was ok en proper , het zwembadwater was lekker warm top!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prima hotel prijs kwaliteit alleen wel wat ver weg van het centrum.

Er was één van de 3 nachten verblijf dat het brandalarm is afgegaan omdat volgens het personeel iemand had gerookt op de kamer. Bij het afzetten van het alarm bleek er iets fout ondernomen geweest en was er nog gedurende een lange tijd een fijne pieptoon te horen. Je moet wel rekening houden dat een verplaatsing naar het centrum van Londen met bus en metro ongeveer 45min in beslag neemt enkele reis.

Het ontbijt was van prima kwaliteit en zeker genoeg gevarieerd. Bepaalde kamers zijn al wel aan verfrissing toe waaronder bijvoorbeeld de vloerbekleding.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Zeer mooi hotel met uitstekende service

Je moest in bad douchen en dat is niet zo prettig als je met iemand reist die de hoge instap bijna niet kan maken. Wij hadden een kamer met een raam wat niet open kon en afgeplakt was met folie en hierachter waren tl buizen gemaakt zodra je dan het licht aandeed gingen die lampen ook aan.

Ontbijt was prima, divers. Goede service omdat onze kamer niet beviel, raam kon niet open voor frisse lucht en was afgeplakt met folie, konden we een uurtje later een andere kamer krijgen. Vriendelijk personeel.

Ruime kamer.
    • Executive Familiekamer

Ruime kamer. Ontbijt prima. Niet super veel keuze. Voor sommige gerechten moet extra worden betaald. Sommige gerechten moeten extra worden besteld, niet standaard in het buffet. Net iets te ver van de binnenstad. Verder prima hotel.

Prima hotel voor kort verblijf in Londen, bereikbaarheid++, behoorlijke kamers, redelijke prijs

1. Zwembad was vrijwel ontoegankelijk door moeders met kinderen, ook van buiten het hotel! 2. Er is nog wel wat geluid van het verkeer. 3. Omgeving ziet er niet geweldig uit. 4. Als je met veel bagage (grote koffers) reist is het prettiger om een Uber-taxi te boeken (en niet de underground te nemen) of via het hotel een met anderen gecombineerd transport te regelen van/naar de airport 5. Er was geen koelkastje op de kamer

Aan te bevelen is om een Oyster card te kopen voor alle transport en op deze een bepaald bedrag te storten/ Dan kun je overal snel doorlopen. Bovendien heb je een voordeel tarief buiten de spitsuren. Er zijn 2 metrostations op een zelfde afstand van het hotel. Kilburn underground station is te prefereren, want veel bussen stoppen voor de deur van Clayton en na enkele haltes ben je bij Kilburn. Wij gingen naar een rockconcert in Wembley (3-4 haltes met de underground) en naar theater in Adelphi (Strand, niet ver van Westminster underground station) wat je in 30 minuten kunt bereiken.

Deluxe kamer zonder luxe.
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

Ik heb een deluxe kamer geboekt. Wat blijkbaar betekent dat : 1) we geen raam hadden. Er was een fake licht op de plek waar ons raam normaal zou zitten. 2) naast de gym zaten waar mensen tot 23u 's avonds op de loopband naast ons bed liepen. 3) er GEEN wifi in onze kamer was. We hadden zelfs geen gewoon bereik. We moesten de gang helemaal uitlopen om bereik te hebben. Geen luxe dus. We hadden beter een gewone kamer genomen. Die zaten boven de grond...

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

ONTBIJT WAS GOED
    • Executive Tweepersoonskamer

GELUIDSISOLATIE.JE KAN DE STRAAT HOREN ALSOF HET RAAM OPENSTOND.EN HET IS EEN DRUKKE STRAAT OOK IN DE NACHT. AVONDMAAL WAS'REDELIJK'.KON BETER.WAS NIET NAAR NIVEAU VAN 4 STERREN HOTEL

ONTBIJT WAS GOED

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Mooi verzorgd modern hotel, alleen net iets te ver om naar de dichtsbijzijnde metro te lopen.
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

Zwembadwater te warm, geen lucht in het zwembad. Een tuin om te zitten ontbrak, zou leuk zijn. Ik had extra betaald om vroeg te kunnen inchecken , maar daar hadden ze niks van door gekregen van booking.com.

Mooi hotel in een iets mindere buurt. Verzorgd, netjes, strijkijzer op de kamer, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Leuk hotel in een multiculturele buurt, met heel veel verschillende eettentjes.
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

De kamer was niet bepaald ruim voor 3 volwassen personen. Het tapijt en meubilair was wel aan vervanging toe, want er waren behoorlijke slijtage plekken. Volgens mij waren ze ook vergeten te stofzuigen, want er lagen nog wat dingen op de grond. Men vroeg ons nog bij de receptie of we ontbijt er bij wilde, maar ik vertelde dat ik had gezien dat er een engels/iers ontbijt word geserveerd en dat we dat niet wilde. De laatste dag leek het ons toch wel makkelijk om voor een ontbijt in het hotel te kiezen. Bij de receptie de avond ervoor gevraagd of er soms ook iets van yoghurt of i.d. aanwezig was, en toen vertelde men ons dat het een ontbijt in buffetvorm is en ook met yoghurt? Jammer dat men dat niet bij aankomst heeft verteld en staat ook niet op de site.

Mooi ontvangst bij de receptie, en het gebouw is op zich wel mooi. Het ontbijt is dus eigenlijk internationaal. Goede bedden. Rustig.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Redelijk hotel maar kon niet omgaan met de drukte

Maar 1 handdoek set voor z'n 2 in de 2 persoonskamer. Harde bedden. Lang wachten voordat we konden ontbijten omdat er geen tafels genoeg waren. Geen kaas tussen de ontbijt spullen alleen maar zoet en worst. Brood was op, er was alleen nog maar brood om te toasten.

Kamer was schoon. Speciaal menu voor Adele concert

Leuke reis met een fijn hotel

Er was veel lawaai van de aangrenzende pub. Volgens mij niet in de beste Buurt van Londen

Prima eten. Ontbijt werd 's morgens vers bereid. Genoeg plekken om lekker rustig te zitten en een drankje te nuttigen. Prima faciliteiten in de omgeving. Ik had een beetje een apart gevoel bij de buurt. Ik zou het afraden om hier 's avonds alleen rond te lopen.

mooi hotel als je een dikke glazen bril hebt
    • Executive Tweepersoonskamer

als je nader bekijkt zie je toch een zwaar verval van het hotel, de afgekitte siliconen was een ramp in de badkamer, de kraan was zwaar aangetast, er waren condensplekken boven de douche waarbij je zelfs een gyprocvijs zag, de pilaar van de tv was aan het plafond aan het scheuren, beschadigt houtwerk in de lift wordt niet vervangen, je kan zwemmen!! al moet je die delen met lokale bewoners tot 19.00. Omkleden kan je er ook zeker, maar dan heb je het gevoel dat je op een camping zit. het restaurant en ontbijtruimte is op het eerste en alleen bereikbaar met de trap, succes voor mensen in een rolstoel. mijn vrouw moet glutenvrij eten waardoor wij 's middags voor haar 2 keizerbroodjes altijd meepakken maar dat moet 's ochtends afgebakken worden. Eerste hotel in jaren dat er extreem moeilijk over deed, godzijdank dat een vrouwelijke ober dit toch wou doen voor ons. maar voor de rest alles toppie zoals Nederlanders zeggen.

Bij het binnenkomen krijg je een klein wauw gevoel, links het oude gedeelte, rechts het nieuwe gedeelte, vriendelijk personeel en het wordt zeker proper gehouden. Zoals een hotel hoort te zijn. We kregen zelfs een upgrade van de kamer (omdat er geen volk was).

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Mooi hotel, kamer kleiner dan op plaatje werd laten zien
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

Op het plaatje leek de kamer (3persoons) wel wat groter dan t in het echt was. Kluis was kapot die zouden ze komen maken, maar is niet gebeurd en ook niets meer van gehoord.

Goede locatie voor conferentie, mooi hotel, vlakbij openbaar vervoer. Waren toen we aan kwamen wat problemen met internetverbinding kregen netjes gratis thee aangeboden en was snel opgelost. Gezellige bar in de lobby.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Heerlijk genoten

Het uitzicht van de kamer was op een saaie binnenplaats.

De kamer was zeer prima! De omgeving was zeker gezellig. Prima eetgelegenheden in de omgeving. Ontbijt in het hotel zeer prijzig, in de omgeving is prima ontbijt te krijgen voor een schappelijke prijs. (Denk aan 12£ voor 2 pers) Openbaar vervoer helemaal top in London. De oystercard bied zeker uitkomst. Bus voor de deur van het hotel. En vlot bij de underground.

Fantastisch hotel in alle opzichten OOK MOOI !!!

Alles was fantastisch ! Het hotel en de ligging de straat ook leuk met winkeltjes en eettentjes dichtbij t Wembley en t centrum ! Heel tevreden met alles EEN AANRADER !!!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Net en schoon hotel met ruime kamers
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

Helaas behoorlijk ver uit het centrum gelegen. Wel bushalte voor de deur, maar de bus doet er eindeloos over in het drukke verkeer. Op 4 minuten met de bus is metrostation Kilburn, van waar je in de Jubilee lijn stapt. Wij zoeken volgende keer weer een iets centraler gelegen hotel denk ik, in een iets gezelliger buurt om in de avond rond te lopen. Maar groot voordeel vond ik wel de nette en grote kamers, de goede verbinding met Luton airport en het zwembad. Je krijgt echt wel waar voor je geld.

Nette kamers, ruim opgezet met voldoende ruimte rondom de bedden. De bedden sliepen lekker! Mooie nieuwe nette en schone badkamer met bad. Heel prettig om een lekkere duik in het zwembad te kunnen nemen aan het einde van een lange dag door de stad sjouwen. Luton Airport zeer goed bereikbaar via trein met station Cricklewood letterlijk om de hoek van het hotel. Ook per bus goed bereikbaar met National Express tot Golders Green en dan nog tien minuutjes in de stadsbus. Voldoende mogelijkheden voor ontbijt rondom hotel, van englisch breakfast voor minder dan 4 pond in de pub, tot lekkere koffie en broodjes bij Costa op elke straathoek. Niet veel gezellige restaurantjes in de buurt, wel meerdere pubs voor basic eten en al het denkbare fastfood (MacDonalds, Burger King en KFC).

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Een tophotel: echt zijn vier sterren waard en goede prijskwaliteitsverhouding!
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

Ik heb altijd graag een koelkast op de kamer, maar die was er niet. Je kon in het bad ook een douche nemen, maar dan liep je wel serieus risico op uitglijden. Er was wel een antislipmatje, maar de bodem bleef toch onstabiel. Als er één persoon gedoucht had, was het warm water vaak al op.

Het hotelpersoneel was erg vriendelijk en beleefd. De kamers waren ruim en vier sterren waardig. Eerst kregen we een vrij donkere kamer toegewezen, maar toen we vroegen of er geen andere kamer mogelijk was, zocht men er een andere voor ons met veel licht en dat allemaal met de glimlacht. Het is niet eenvoudig om in grootsteden waar voor je geld te krijgen in hotels, maar in Crown Clayton was dat echt wel het geval. De bedden waren uitstekend, net als de lakens en de kussens. De gordijnen waren goed verduisterend. Je kon tot 12 uur 's middags in het hotel blijven voor je moest uitchecken. Hoewel er een bushalte voor het hotel was, hadden we daar absoluut geen last van. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Excellent

Niks had beter gekund.

Wij zijn vaker in Londen geweest, maar dit was ver uit het beste hotel ooit. Locatie is goed, (nacht)bus stopt voor de deur. Ontbijt was erg goed, en het personeel was heel erg vriendelijk. In samenwerking met mijn vriendin had de duty manager Bogdan mij zeer verrast met versiering, taart en champagne omdat ik op de dag van aankomst jarig was. We hadden een mooie grote kamer die elke dag goed schoon werd gemaakt. Zo'n excellente service heb ik nog nooit meegemaakt ergens. Thank you for making my birthday unforgettable Clayton Crown!

Geweldig!

Geweldig verblijf gehad, mooi hotel en van alle gemakken voorzien. Centraal gelegen en goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Personeel super vriendelijk. Kamer erg comfortabel en schoon. Wij gaan hier zeker nog een keer terugkomen.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Fijn hotel op leuke locatie met vriendelijk personeel.

Zwembad.

Ruime rustige kamers, fijne bedden. Schoon. Badkamer prima en ook mooi schoon. Bad liep alleen net zo hard weer leeg alsdat je het vol liet lopen (stop sloot niet goed af). Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembad zag er niet erg aanlokkelijk uit, water was niet helder, hebben we niet geprobeerd. Ontbijt prima. Locatie ook prima, eindje uit het echte centrum maar dat was juist wel leuk, en met de bus richting centrum kom je door een leuk stuk stad waar je anders niet komt (zoals langs de Abbeyroad-studio's). Kortom: aanrader!

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Heerlijk hotel voor een citytrip!

Bed ietwat klein en wat verouderd.

De rust ondanks de rumoerige buurt. Geweldig eten en drinken in zowel de pub als in het restaurant op de eerste etage!

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Prima hotel voor een stedentrip.
    • Executive Familiekamer

Er lagen tegels los op de badkamer. Verder was de kamer prima in orde.

De gastvrijheid en de sfeer van het hotel zijn uitstekend. Personeel heel behulpzaam, ook met vragen over metro etc. Heerlijk bedden. Makkelijk te vinden met bus en metro.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

De ligging / ontbijt / behulpzaamheid receptie

Geen wc borstel / badkamervloer niet netjes gepoetst / kamer in de kelder (geen buitenlicht, geen mogelijkheid tot het openen van ramen in kamer)

De ligging / ontbijt / behulpzaamheid receptie

Heel prettig verblijf, met een heerlijk ontbijt!
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

We gaan elk jaar naar Londen en met name het ontbijt valt altijd erg tegen. Echter dit jaar gekozen voor een iets duurder hotel, maar dit was het zeker waard. Prachtig hotel, met vooral een heerlijk ontbijt. Erg prettig verblijf hebben we hier gehad.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

aanrader

Restaurant is vrij onduidelijk maar wel in orde

Goede verbinding met centrum. Perfecte buurt om s avonds nog iets te gaan eten. Dicht bij bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Tof verblijf, we hebben ervan genoten !
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

Ontbijt was lekker, maar brood was beperkt en niet altijd echt vers. In kamers konden de ramen niet open gezet worden (veiligheid) maar met 3 op een kamer is dit niet zo ideaal - was erg warm 's nachts met donsdekens. Met metro naar het centrum was je in totaal toch wel bijna 45 min kwijt, je kon ook wel met de trein en dat ging sneller, maar dan moest je daarna ook nog een metro nemen.

Vriendelijk personeel, alles heel netjes, ruime kamers. Lekker ontbijt, gezellige bar. Aziatisch restaurant was ook lekker.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Dit hotel was voor mij echt dik ok
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

We hadden een minibar/ijskastje verwacht, dit was jammer genoeg niet aanwezig. Poetsdienst kwam om 8u30 de kamer binnen zonder te kloppen. Volgende dag het bordje aan de deur gehangen om dit te vermijden.

De kamer was ruim, het personeel was heel vriendelijk, we konden onze bagage gratis achterlaten de dag van aankomst en vertrek, het hotel was ondanks de afstand van het centrum toch zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

prima hotel, gunstige prijs mede door afstand tot centrum, geen issue als je met openb.vervoer reist

geen verdere wensen. persoonlijk vind ik de prijzen van het ontbijt in hotels buitensporig, dus ontbijt ik buiten de deur. daartoe waren hier meer dan genoeg mogelijkheden op loopafstand. voor minder dan een derde van de prijs.

ondanks grotere afstand tot centrum bereikbaarheid prima. bushalte voor deur, geen wachttijden, directe verbinding met dichtsbijzijnde metrostation. zoals gevraagd was onze kamer op een rustige plek gesitueerd, absolute rust. prima bedden, goede persoonlijke service.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Prima prijs-kwaliteit verhouding, bij een bezoek aan Londen zeker een aanrader

Goed ontbijt maar na 8h30 waren veel dingen op en werden niet/nauwelijks bijgevuld.

Zeer schoon en net hotel, vriendelijk personeel, goede bedden, prima douches. Uitstekende openbaar vervoer voorzieningen naar het centrum van Londen. Bos stopt zelfs voor de deur.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

dit hotel is een aanrader.

voor de prijs die men vraagt zou het ontbijt wel inbegrepen mogen zijn.

Nette kamers, prachtig hotel waarbij de overgang van het oude naar het nieuwe gedeelte perfect werd opgevangen.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Ruime en koele 3-persoons kamer met fijne badkamer.

Ontbijt was duur.

Ruime en koele 3-persoons kamer met fijne badkamer. Dichtbij Openbaar Vervoer naar centrum. Zwembad om te relaxen na dag lopen in de stad. Aardig personeel.

Ruime, schone kamers

Londen is erg groot maar het ligt wel een beetje uit het centrum. Er waren wel voldoende openbaar vervoermogelijkheden.

Ruime, schone kamers

Heerlijk lang weekend gehad in Londen

Mooie schone kamer en uitstekend ontbijt

Good

Zwembad

We hebben het zelf gezellig gemaakt los van het overwegend onvriendelijke personeel.

Openingstijden bar en WiFi bereik

Eten in het hotel

• Beoordeeld op: 26 april 2018

• Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

Weinig keuze bij ontbijt als je niet van een “Engels” ontbijt houd

Mooi hotel

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Prima hotel, centrum goed bereikbaar.

Wachten op aanvulling ontbijtbuffet

Prima hotel, centrum goed bereikbaar.

Vriendelijk goed hotel met toegankelijke service .

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

leuk hotel met vriendelijk personeel met echte Pub.

sanitair met scheuren, douche gordijn, beweging in badkamer vloer

Restaurant - pub gevestigd in historisch gebouw.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Zeer goed.

Er was alleen brood om te toasten! Normaal, gezond brood ontbrak. Als het al was, was het in een mum van tijd opgebruikt....

Jammer dat je eerdt met de bus en daarna metro naar het centrum moest

Schoon

kamers aan hoofdstraat te luidruchtig

ontbijt was prima en veel (ook gluten en lactosevrij)

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Alles was heel goed geregeld. Toen de airco niet uit ging zijn we direct ongeboekt.

kort maar mooi

uitleg over de mogelijkheden met het openbaar vervoer

de architectuur

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Geslaagd

Alles was naar wens.

Ontbijt was goed. Fles wijn gekregen voor verjaardag.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Zeer fijn hotel

Biks

Dicht in het centrum bij de bus en toch geen last gehad van geluidsoverlast

Hotel in Londen

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Parkeergarage onder hotel

Parkeergarage onder hotel

• Beoordeeld op: 2 september 2017

mooi zakelijk hotel met een prachtige gezellige pub

Douche in bad met gordijn

De mooie historische pub

Ruime kamers, heerlijke bedden

Wel wat achterstallig onderhoud

Ruime kamers, heerlijke bedden

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Prettig verblijf, dicht bij verschillende voorzieningen
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

Eten in hotel restaurant was erg vet

Goed ontbijt,vriendelijk personeel. Fijn zwembad.

Voor herhaling vatbaar!

Net hotel met ligging in Camden, rustiger deel van Loden. Via bus en metro zijn alle bezienswaardigheden vanuit hotel prima bereikbaar

Fijn hotel, ligt wat buiten het centrum maar prima bereikbaar met metro en bus
    • Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

Het is een fijn hotel , schoon en netjes, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Ideaal hotel wanneer je naar een evenement in Wembley wil...

Ideaal hotel wanneer je naar een evenement in Wembley wil gaan, anders wel ver van centrum

• Deluxe Een- en Tweepersoonskamer

Gezellig mooi gebouw met heerlijk ontbijt