Beoordelingen over Days Inn Cannock - Norton Canes 3-sterren

Norton Canes Motorway Services, M6 Toll Road, Cannock, WS11 9UX, Verenigd Koninkrijk

#4 van de 7 hotels in Cannock

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Het leek alsof de accommodatie alleen via de toll weg te...
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Het leek alsof de accommodatie alleen via de toll weg te bereiken was, er was geen aanwijzing of bord Days in via het postcode adres. Er was alleen een aanwijzing dat je er niet in mocht rijden. Ik heb uren rondgereden

Uitstekende locatie! (niet teveel verwachten van de maaltijden/eetfaciliteiten)
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Ontbijten bij het weg-service-station is niet echt succesvol. Ongastvrij. Je koopt bij het hotel vouchers t.w.v. £10 voor £7,50, maar als je ermee betaalt krijg je geen geld terug, dus is die £2,50 snel vervlogen. Ook gelden de bonnen niet bij alle shops. Wij zijn bij 'Tony's' gaan ontbijten (om de hoek), daar krijg je wel waar voor je geld!

Fantastisch personeel, heel vriendelijk en behulpzaam. Er wordt op details gelet, fijn. Prima schoonmaak. Ruime kamers. Welkom gevoel! Goede ligging voor diverse uitstapjes, Birmingham centrum ca. 25 minuten rij afstand.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Vriendelijke vrouw bij de receptie.

Locatie.Niet te vinden vanaf de gewone weg (geen borden)Je komt uiteindelijk bij een groene hek waar je aan moet bellen. Boeking klopte niet toen we aankwamen ondanks dat we een paar dagen voor ons bezoek een email ontvingen met de boeking informatie. Verder heel lawaaierig en gehorig omdat het ook een motorway services betreft(M6 toll) We won't be going back!

Vriendelijke vrouw bij de receptie. Verder weinig te melden.

badkamer

badkamer

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Personeel was top vriendelijk en hulpvaardig

was weinig te doen zelf in het hotel en de kamer had geen minibar of koelkast

Personeel was top vriendelijk en hulpvaardig

• Beoordeeld op: 18 april 2015

WiFi

Geen ontbijt in het hotel Hotel zit aan de tolweg

WiFi Starbucks 24 uur open