Beoordelingen over Denewood Hotel 3-sterren

40 Sea Road, Boscombe, Bournemouth, BH5 1BQ, Verenigd Koninkrijk

#23 van de 46 B&B's en herbergen in Bournemouth

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Hotel was beter dan dat je zo bij de eerste indruk zou...

Hotel was beter dan dat je zo bij de eerste indruk zou verwachten. Kamer eenvoudig, bedden uitstekend de beste van onze 3 weekse trip. Ontbijt iedere ochtend keuze en mogelijkheid tot aanvulling.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Voldoet aan de verwachtingen
    • Kleine Tweepersoonskamer

Mijn kamer grensde aan de ruimte waar de verwarmingsketel stond. Soms wat lawaaierig maar ben er aan gaan wennen.

Kamer schoon en iedere dag opgeruimd. Prima ontbijt en vrolijk en behulpzaam personeel.

Voor herhaling vatbaar!
    • Kleine Tweepersoonskamer

N.v.t.

Gezellig en comfortabel hotel, English style! Gunstige ligging. Prima ontbijt, ruime keuze.

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Een prima hotel voor een korte stop.

Het afschrijven van de kosten gebeurt zeer snel. Dat kan volgens ons ook een paar weken van te voren.

Vlak bij de zee, een paar minuten lopen.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Het ontbijt was zeker voldoende.

Het ontbijt was zeker voldoende. Je had ook voldoende keus. Eenvoudige, maar nette kamers, vriendelijk personeel en de tips die we van de zaakvoerder kregen, maakten dat we iedere avond goed hebben gegeten.

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Het ontbijt was goed, maar voor de totaal prijs wel iets aan...

Meer even rekening houden met wat voor soort gasten in je hotel zitten, en anders wel vermelden dat het hotel overdag niet is verwarmd in de wintermaanden. En dan wel je prijs aanpassen. Het is heerlijk om een strandwandeling te maken, maar is niet fijn om daarna in een koude hotel kamer te komen. Dit hebben we de eerste dag aangegeven, maar daar is verder niets mee gedaan. We waren er 4 dagen.

Het ontbijt was goed, maar voor de totaal prijs wel iets aan de sobere kant. De kamer was mooi ruim en had uitzicht op de zee. Wat erg jammer was is dat wij er in een koude en zeer winderige periode waren. De kamer was erg koud, en bij navraag bleek dat de verwarming overdag niet aan gaat, omdat er normaal overdag geen gasten zijn. Dat is wel een minpunt, mede omdat het ook een oud gebouw is.

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Ontbijt was erg lekker!