Beoordelingen over Dover Hotel - B&B 2-sterren

#635 van de 977 hotels in Londen

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Goed voor een dag of 2 maar niet langer
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Het ontbijt was niets speciaal. Cornflakes, een koffie- en fruitsap machine en dan toast met confituur, choco of boter. Geen eitje, geen spek, zelfs geen engels ontbijt. Als je 1 of 2 dagen gaat, valt dit nog mee maar voor 4 dagen hetzelfde te moeten eten.... Er kon bij ons op de kamer ook nog makkelijk achter de badkamerdeur een klein rekje of bankje geplaatst worden voor eventueel kleerhangers of je koffer op te zetten. Ook stond er een waterkoker met wat koffie en thee om te maken, maar geen vers water! Alleen kraantjeswater.

De kamer was vrij klein maar wel proper. De USB aansluiting om je gsm, camera, ... op te laden was ook wel makkelijk. Het onthaal was goed! De man aan het onthaal kon toevallig ook Nederlands. Alhoewel Engels geen probleem is, was het toch wel tof!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

De accomodatie is zeer teleurstellend geweest.

Zeer klein kamertje. Geen (ruimte voor) kast om kleren in te doen. Te smal bed voor 2 personen. lakens en onderlakens gleden steeds van het bed af door zeil onder de lakens. Erg oncomfortabel. Er wordt bij aankomst geeist dat vooraf hele bedrag van verblijf voldaan wordt ipv bij uitchecken. Toen ik daar vraag over stelde, dreigde hij het direct zelf van creditcard af te boeken. Personeel is onverschillig. Ontbijt sober en niet smaakvol. Geen ei, kaas of vleeswaren. Vieze yoghurtjes met kunstmatige Smaakjes. Heel erg duur voor hetgeen je er voor krijgt.

De ligging is erg goed. En de kamer was rustig. Weinig last van straatlawaai of geluid uit de andere kamers.

Mooie citytrip met een matig verblijf

Het ontbijt was verschrikkelijk. Voor 2 personen 3 geroosterde boterhammen met choco of confituur. We hebben de laatste dagen geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Ergens anders kan je veel beter ontbijten voor niet zoveel geld. De kamer is heel klein en verouderd. Het bed is klein: smal en kort. Onvriendelijk personeel, aan het ontbijt werden we niet enthousiast onthaald. Het hotel schiet tekort in vele dingen...

De badkamer was klein maar zeer proper. De locatie is fantastisch, op ongeveer 15 min lopen van Buckingham Palace.

De locatie van het hotel is uitstekend. Dicht bij Victoria Station.

Met name de ongezellige ontbijtruimte en het ontbijt.

Hotel, kamer t.o.z van ligging ( het laatste uitstekend) waren we goed over te spreken. Echter het ontbijt en de ontbijtruimte (Heel ongezellig!) hebben we als ver onder de maat ervaren. De laatste dag moesten we aanschuiven bij anderen aan een tafeltje omdat alle tafels verder bezet waren. Ook het ontbijt zelf stelde weinig voor. (koffieautomaat; sap/waterautomaat )

Alles bij dit hotel was het net niet

De kamer lag op 4 hoog (geen lift). Bed was max 130 en de kamer was bedbreed plus de deur. De lengte van het bed was denk ik 1.80 en daarna nog een meter tot het raam. kortom alles heel krap. Er was een badkamer bij waar ook alles heel krap was. Het waren warme dagen en de kamer erg heet (direct onder het dak); de douche kende maar één stand: warm. Ontbijtruimte was ook te krap en verschillende (onbekende) mensen moesten de krappe tafeltjes delen.

De locatie is prima, stukje lopen van Victoria Street Station.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Fijn een paar dagen in Londen geweest!
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Eerste ochtend geen ontbijt gehad omdat er te weinig tafels in de ontbijtzaal stonden. De lakens van het bed waren te klein. Er was geen shampoo in de badkamer (daar waren wij wel vanuit gegaan)

De stijl van het hotel, de kamer (wel met wc, wastafel en douche), rustig gelegen weinig omgevingsgeluid, de ligging (dicht bij Victoria metrostation).

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Netjes maar niet erg comfortabel.

Het bed was niet comfortabel ( bedveren waren goed voelbaar en bed stond niet vlak). Het ontbijt was zeer matig. Heb hier de tweede ochtend ook geen gebruik meer van gemaakt.

Kamer was schoon. Badkamer was zeer netjes en compleet.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Prima.

Een minpuntje is misschien het wat sobere ontbijt, maar er zitten genoeg leuke plekjes om te ontbijten in de buurt.

De locatie is top. Station Victoria is een paar minuutjes lopen, hiervandaan kun je met de subway overal snel komen. De kamer en badkamer waren klein, maar wel modern en erg schoon.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Fijne kamer, comfortabel bed, toplocatie - 5 nachten prima vertoefd!

Op de kamerdeur hangt een briefje waarop het hotel nastreeft dat " you'll arrive as guest and leave as friend". Wat dat betreft mag het personeel wel iets extraverter en gastvrijer zijn. We hebben er echter geen last van gehad. De schoonmaakster begon al vroeg, en het hotel is enigszins gehorig - je hoort (stampvoetende) mensen wel eens de trap opkomen. We werden er 's ochtends wel eens door gewekt, maar we hebben er ook weer niet hopeloos van wakker gelegen.

We hadden een kamer aan de achterzijde (aanrader!) De kamer was schoon en zag er prima uit. Er was genoeg ruimte voor twee personen en er stond een comfortabel bed (wel klein, maar dat is de norm). Bij het tafeltje bevonden zich twee USB-ports waaraan we onze mobieltjes konden opladen, we hoefden onze universele stekker dus niet eens te gebruiken. De badkamer was modern, zag er ook goed uit en was ook groot genoeg. Elke dag werden onze bedden en handdoeken verschoond. We hebben niet van het ontbijt gebruik gemaakt. We hebben 6 dagen verbleven. Bij onze vroege aankomst (5 uur vóór inchecken) en onze check-out (6 uur vóór de terugvlucht) konden we kosteloos onze bagage in een klein kamertje laten staan. Fijn! De locatie was super: het ligt op 5 minuten lopen van het Victoria-station, een prettige verbinding, waar ook een aantal winkels en eettenten zitten. Direct naast het station bevindt zich het Apollo Theater waar Wicked wordt gespeeld en kun je ook de Westminster Cathedral (let op: niet de Abbey!) bewonderen. Op 10-15 minuten lopen is ook het Buckingham Palace goed te bereiken.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Prima uitvalsbasis om de stad te verkennen!

Verouderde entree en gangen, ook erg smalle trappen om met je koffer naar boven te gaan. Ontbijt stelt niets voor en te weinig ruimte voor alle gasten, echt dringen.

De kamer was simpel maar netjes en een nwe badkamer. De locatie was ook prima!

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Een prima slaapplaats voor een weekendje London.

Ontbijt was zoals doordeweeks thuis: geroosterd boterhammetje met boter en jam. Uiteraard ruime mogelijkheid om cereals te nemen. Geen eitje, geen vleeswaren of kaas. Maar de koffie was prima. Een continental breakfast is overal net iets anders. Voortaan ontbijten we lekker in een Prêt a manger of een Caffe nero: overal te vinden en niet duur.

De ligging: heel centraal en prima bereikbaar! Zeker als je op Stanstead vliegt. De kamer was klein, maar erg schoon, de badkamer en douche idem. Aan het eind van de straat was Victoria Station, en op loopafstand het theater (Apollo Victoria) waar we een musical hebben gezien (met een heerlijke pizzeria, Ristorante Il Posto, aan de overkant van het theater voor je hapje eten van tevoren). Vriendelijk personeel aan de balie, en gelukkig een kamertje waar we onze koffer van tevoren konden stallen en naderhand konden laten staan om nog de stad in te gaan voor we naar het vliegveld moesten.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Leuke b&b in het centrum van Londen.

Ontbijt stelt echt niks voor. Steile trap voor mensen die slecht te been zijn wellicht niet handig omdat er ook geen lift aanwezig is.

Lokatie was top. De ruime openingstijden voor het inchecken was ook ideaal. Nette badkamer.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Duur hotel voor wat het is.

Geen verwarming id kamer. Had een kamer aan de achterzijde gevraagd maar had een kamer ad lawaaierige straatkant. Duur hotel voor wat het is

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Schoon, nieuw sanitair en gratis wifi.

Ontbijt was erg matig en er kwam erg weinig water uit de douche

Schoon, nieuw sanitair en gratis wifi. Rustige lokatie, dichtbij station en leuke koffie en eettentjes in de buurt

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Veel voor weinig

Wij kwamen eerder dan de inchecktijd aan, het was jammer dat de opbergruimte toen de hele dag niet op slot stond. Het ontbijt was helaas niet erg geschikt voor mijn vader met diabetes. Enkel zoet broodbeleg en cornflakes behoorde tot het ontbijt. Ze nemen daarbij de moeite om je van alles bij te verkopen op het moment dat het personeel vraagt wat je die dag gaat doen. Pas daar voor op!

Top locatie. Alhoewel je in hartje Londen verblijft valt de geluidsoverlast erg mee. De kamers waren allemaal voorzien van een individuele toilet en douche. De bedden waren stevig en redelijk comfortabel. Alles was erg hygiënisch en schoon.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

fijn verblijf gehad.

Een keer een eitje en/of stukje fruit bij het ontbijt was wel wenselijk.

Nette kamer. Klein maar voor een stedentrip prima. Fijne en vriendelijke mensen ook er behulpzaam.

Niks op aan te merken

Alles was in orde

Zeer prettig

Super goede locatie. Netjes en schoon hotel. Simpele kamers maar daar is ook de prijs naar..ik kan het aanbevelen

• Beoordeeld op: 12 november 2017

betaalbaar en goede locatie bij station

kleine kamers krap 2 persoonsbed

lekker dichtbij station Victoria.

Keurig-ienie mienie kamer-wel schoon

Bedden met veren, die in je huid priemen.

Ontbijt heel slecht

Kleine maar schone kamers op prima locatie

Kort en smal tweepersoonsbed. Hierdoor slecht geslapen. Badkamer is erg klein maar erg schoon Verder kleine maar comfortabele kamer.

Prima locatie

Perfect voor stedentrip.

Prima ontbijt, metro om de hoek!

Kamer erg klein en warm.

Kamer erg klein en warm.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

lachwekkend, als je meer m2 verwacht en een kamer binnenkomt van 10 m2 en de douche verstopt is

bed, raam, wc/douche combi

ligging

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Voor overnachting in een staa

kleine ruimte voor ontbijt was vol, hebben zelf voor ontbijt gezorgd.

kamer was prima

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

ontbijt had iets uitgebreider gemogen.

Kamer met twee deuren....vond ik ideaal

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Simpel hotel op een geweldige locatie

De bedden waren dramatisch en de kamers waren gehorig.

De locatie was perfect, het hotel was op loopafstand van wesminster abbey en de Big Ben.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

voor 1 nacht te doen

kleine kamer voor 3 personen, ontbijt erg karig.

badkamer was prima.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Goed om er alleen maar te slapen

Kleine kamer, beperkt ontbijt, personeel kon vriendelijker

Goede douche, uitstekende locatie

• Beoordeeld op: 30 december 2016

ideaal om enkel te overnachten en snel verder te reizen

Matig ontbijt.

Propere badkamer

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Heel goed

De parking viel wat tegen

Allies heel goed

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Bed was erg klein je kon amper er met zijn 2en in liggen

Bed was erg klein je kon amper er met zijn 2en in liggen

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Voor 3 dagen prima

Bed, ontbijt (simpel en capaciteit van de zaal beperkt). Omgeving stil, maar vloeren gehorig (kraken).

Goede locatie

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Goed schone kamer, elke dag schone handdoek

Ontbijt, instant jus d orange uit de automaat en een paar stukjes geroosterd brood.

Goed schone kamer, elke dag schone handdoek

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Stedentrip

Prijs kwaliteit verhouding goed !!

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Stedentrip Londen

Sober ontbijt, maar prijs-kwaliteitverhouding prima.

Top locatie! Kleine kamers, maar goed verzorgd (elke dag schone handdoeken).

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Dicht bij station

Lokatie is goed

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

De plek!

Het ontbijt was echt minimaal (bakje jam, chocopasta, toast en cornflakes) en de ontbijtzaal niet gezellig! Het tweepersoonbed was heel klein en je lag op de veren. Het personeel sprak amper tegen je, bij binnenkomst alleen om te zeggen: your name? Please sign here. Verder geen welkom, uitleg, hulp. Niks, dat vond ik echt tegenvallen.

De plek!

• Beoordeeld op: 18 april 2016

dat het schoon was uit de kunst happy

bed te kort en lag op ijzeren veren en ontbijt geen kaas alleen maar zoetigheid geroosterd brood ieder 1.5 sneetje

dat het schoon was uit de kunst happy

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Het hotel lag goed op loopafstand van de verscheidene...

Het enthousiasme van het personeel was ver te zoeken. De grootste domper waarom ik nooit terug zou gaan is het ontbijt. Het was slecht. Een dingetje toast en jam of chocoladepasta. Geen kaas of vleeswaren niks. Liefst engels ontbijt natuurlijk. Daar baalde ik echt enorm van en ben daarom ook goed afgeknapt op het hotel.

Het hotel lag goed op loopafstand van de verscheidene bezienswaardigheden. Wifi was goed en de douche was groot en goed warm.

• Beoordeeld op: 28 december 2015

De ligging vlakbij Victoria Station was erg handig, omdat...

Op onze kamer was de kastruimte minimaal, er waren alleen een paar hangers voor kleren, maar voor drie personen was het absoluut onvoldoende. Het venster keek uit op een muur.

De ligging vlakbij Victoria Station was erg handig, omdat dat onze aankomst- en vertrekplek was. Het was 's nachts rustig, omdat onze kamer op de begane grond uitkeek op een muur aan de zijkant van het hotel.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

De ligging was voor ons, vader met tienerdochter, top!

Het ontbijt en dan in het bijzonder de ontbijt ruimte. Eigenlijk veel te klein naar mate het aantal gasten.

De ligging was voor ons, vader met tienerdochter, top! Loopafstand naar bruisend Piccadilly Circus.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

De ligging was goed.

Kleine kamer, onvriendelijk personeel, ontbijt alleen getoosterd broodjes met jam(wel voldoende koffie, thee, melk en yoghurt

De ligging was goed. 3 min lopen van Victoria station

• Beoordeeld op: 30 april 2015

De ligging van het hotel was perfect: veel op loopafstand!

Het ontbijt was erg min; we kregen elke morgen een paar sneetjes geroosterde boterhammen met jam en een potje pudding. Dit zou iets meer mogen zijn ,en iets meer variatie erin!!

De ligging van het hotel was perfect: veel op loopafstand! Kamer was schoon en ruim.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Dicht bij Victoria station

De prijs is gewoon belachelijk duur.

Dicht bij Victoria station

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Compacte kamer maar wel met alles er in en overal net genoeg...

Compacte kamer maar wel met alles er in en overal net genoeg ruimte voor.

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

personeel vriendelijk, schone kamers

ontbijt wat weinig keus

personeel vriendelijk, schone kamers

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

ontbijt was prima.

ontbijt was prima. Super locatie.

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Het was schoon en ook een mooie badkamer.

Het ontbijt kon beter.

Het was schoon en ook een mooie badkamer. Viel ons erg mee.

• Beoordeeld op: 30 december 2015

het bed en de douche waren oke.

het ontbijt was zeer minimaal, de service slecht.

het bed en de douche waren oke. de locatie prima

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Prima locatie en vriendelijk en behulpzaam personeel

Prima locatie en vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

Splinternieuwe badkamer, goed sanitair.

krappe hotelkamer, nauwelijks beweegruimte

Splinternieuwe badkamer, goed sanitair.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

zeer vriendelijk personeel.

de kamer was klein maar comfortabel. als iemand onder de douche staat hoorde je een hard geluid.

zeer vriendelijk personeel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Dover Hotel - B&B