Beoordelingen over Earls Court Garden Hotel 2-sterren

36 Earls Court Gardens, Kensington and Chelsea, Londen, SW5 0TR, Verenigd Koninkrijk

#925 van de 977 hotels in Londen

5,9

5,7

4,7

4,9

Niet aan traden. Voor dit geld is er beslist iets beters te boeken.

Kamer 202 ,een oud vies en doorgelegen matras waar LETTERLIJK de ijzeren veren uitstaken ! De (bovengrondse) metrolijn reed figuurlijk dwars door de kamer ! Geen tweede kamer sleutel te krijgen wat lastig is als er geen portier is s,avonds en s,nachts is.

Er was koffie ,thee en een waterkoker..

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Een kamer die tegenvalt maar in een leuke buurt

De kamer was klein badkamer zit onder kalk er is geen koelkast de overground is aan de achterkan dit is te horen en te voelen alles is erg hoorbaar ook van andere kamers bed is erg rot veren zijn voelbaar krijgt een dun kussen gelukkig konden we extra kussens krijgen omdat amdere kamer nog vrij was maar als alles vol ligt kan dit dus niet daarnaast zagen de meubels er versleten uit

Het was dicht bij de underground en nabij een straat met gezellig barretjes en eetgelegenheden

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

De ligging was goed.

Constant hoor je de metro. De kamer was erg vies en het bed zorgde voor aardige rugpijn. Daarnaast was de douche practisch gezien onbruikbaar

De ligging was goed. Het hotel was daarnaast goedkoop. Personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Heel slecht.

Alles. Kamer te klein voor de prijs, geen ontbijt, bij de badkamer de douch was heet, jij kon de water veranderen naar laauw of koud. Jij kon iedereen horen van de andere kamers. En er was in de badkamer een lek.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Extreem vies en onderkomen

Kamer was zeer vies, overal schimmel, vooral de badkamer waar haren aan plafond plakte. Kamer was in kelder, bereikbaar met ijzeren levensgevaarlijke trap, geen raam, metro raasde naast de muur iedere 10 minuten net snachts om het half uur. Achter gordijn van een deur was de keuken ergens van waar gewoon een handoek voor was gehangen. En waar vanaf 6 uur vol kabaal was. Matras doorgezakt. Geen wifi in kelder. Vuile waszakken opgestapeld op de gang.

Vlakbij metro

• Beoordeeld op: 23 november 2017

De accomodatie was slecht

Kleine kamer, waar je bijna niet in kon bewegen, douche gelegenheid, trap lopen, zaten op de bovenste verdieping en doorgezakte matras.

De omgeving van het hotel

Helemaal niets
    • Comfort Eenpersoonskamer

Geen 24 uur check in, geen flexibiliteit . Het hotel was een vieze trapgat met veel te kleine kamers. Ik heb in andere budget hotels geslapen die veel beter zijn.

Helemaal niets

Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam!

De kamers zijn klein. Buiten een bed is er nauwelijks meubilair en daar zou ook geen plaats voor zijn. Goed voor enkele nachten, maar niet geschikt voor een langer verblijf.

Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam!

ramp

we hebben niet in dit hotel overnacht. Dit door slechte brandveiligheid. In de kelder zonder uitgang in geval van brand. S,avonds ook geen personeel aanwezig. Niet doen!

doodop door nachtelijk lawaai

Toen ik met m'n vriendinnen toekwam om in te checken ging het apparaat voor te betalen niet. De man die aan de check-in stond vroeg al direct of we het bedrag cash konden betalen. Na 7 (!!!) keer lukte het uiteindelijk wel om met de visakaart te betalen. Onze kamer was helemaal op het 3e verdiep langs de achterkant, de supersmalle trap die we op en af moesten was ook de enige manier om het gebouw te verlaten in geval van nood/brand. Het was erg warm 's nachts waardoor het raam moest openstaan en we dus ook alle 5 minuten de trein hoorden passeren (tussen 1u30 en 5u was het even stil). De wifi werkte pas vanaf de 3e dag. Erg kleine badkamer, de afvoer van de douche verloopt slecht waardoor er tijdens het douchen een "bad" begint te ontstaan aan jouw voeten. De matras op het bed was te groot en je voelde zo de ijzeren veren onder je liggen. Ik begrijp niet dat dit hotel aangeboden wordt op deze site.

Precies wat we nodig hadden

de ligging van het hotel was erg goed! ongeveer 3 minuten lopen voor je bij het station earls court bent. Vanuit earls court kun je overal makkelijk komen met de metro. Erg goede ligging. Ook de badkamer was prima. Alles wat we nodig hadden voor een citytrip was aanwezig.

Waardeloos. Snel uit het assortiment halen. Dit gaat ten koste van jullie goede naam.

De kamer was zo breed als het bed (1.40) 😳. Daar kon je niet omheen lopen. Ik heb MS dus dit was erg moeizaam. Hal was erg klein. Nummers van kamer werden met plakband aangegeven. Bijna geen ruimte voor schoenen en koffer. Je kon alleen op het bed zitten. Kleding moest s'nachts aan de kapstok hangen, verder geen ruimte. De trein reed onder ons raam labgs dus de locatie was ook nog eens k... Kortom een héle slechte ervaring.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Geen aanrader

Piepkleine (standaard) kamer op de derde verdieping.Smalle trappen en gangetjes. Bij brand is dit de enige vluchtweg en overleef je het waarschijnlijk niet want het raam kan alleen op een kiertje open. Wanneer wij een overigens veel te hete douche namen, lekte het bij onze reisgenoten op de 2e verdieping in de douche naar beneden. Dit alles werd opgelost door er nog maar een laagje kit over heen te smeren. Op de dag van vertrek nog meer lekkage vanuit andere kamers. Complimenten voor de receptioniste die er alles aan probeerde te doen en zeer vriendelijk bleef!

De locatie vlak bij Earls Court is een goede uitvalsbasis.

Denderen in bed

Er liep een Underground (Circle en District) lijn juist naast het venster waardoor je de trillingen en het lawaai van de voorbijdenderende treinen aan de lijve kon ondervinden. Een echt probleem voor een goede nachtrust.

Dat het hotel vlakbij een Tube station was.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Het was zwaar pet.

Matrassen die te groot zijn voor de bed bodems, dus doorgezakte matrassen. De ene erger dan de andere. Lekkende plafonds wanneer de bovenbuur een douche neemt want de douchecabine deuren sluiten niet. Er wordt schoongemaakt met puur chloor. Schimmelkamers omdat er niet geventileerd kan worden, vooral de kamers in het souterrain. Personeel dat liever in hun eigen taal spreekt waar je bij staat en hun schouders ophaalt. Of zich echt rot schamen voor wat er allemaal mis gaat. Dit is geen hotel maar een slaapplek voor als je echt niet van gemak houdt en het je niets interesseert. O ja, neem de kamers aan de straatkant, die aan de achterkant krijgen elke twee minuten bezoek van een metrolijn. Na twaalf uur 's-nachts maar per vijftien minuten. Absoluut geen plek om met kinderen naartoe te gaan. Ik heb op veel verschillende plekken geslapen met weinig tot geen luxe maar dit is echt niet leuk meer. Jammer. De locatie dicht bij de metro is inderdaad handig.

Het bed lag erg prettig en het hotel ligt op een goede...

Ik heb twee keer het bedrag voor mijn kamer moeten betalen, het hotel had de betaling via iDeal niet ontvangen, booking.com gaat dit voor mij oplossen. Gehorige kamers!

Het bed lag erg prettig en het hotel ligt op een goede locatie met veel faciliteiten in de buurt!

Basic hotel, prima voor een paar overnachtingen.

Het geluid van de metro was de eerste nacht erg wennen. De tweede nacht sliepen we hier al gewoon door heen. Bij de ramen en op het plafond zaten wat schimmel plekken. De kamer en badkamer waren verder, voor zover te zien, wel goed schoon gemaakt.

De prijs-kwaliteit verhouding is prima. De kamers zijn erg basic en aan de kleine kant, maar als je tevreden bent met een goed bed, een eigen badkamer met goede douche en een waterkoker met oploskoffie en thee ben je aan het juiste adres.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Helaas niet helemaal wat we hadden verwacht

Het uitzicht vanuit de hotelkamer was de metrolijn (op ongeveer 10 meter). Tot een uurtje of 01:00u en vanaf een uurtje of 06:00u de metro elke paar minuten horen langs razen. Kamer redelijk klein, we moesten vanuit achter het bed in kruipen omdat het bed aan beide zijde ongeklemd stond tussen een muur.

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Vreselijk

We werden naar een ander hotel gestuurd, en dat moesten we zelf uitzoeken. Het baliemeisje sprak amper Engels.

Niks! We werden bij aankomst weggestuurd omdat er iets mis was in het hotel.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Ideaal en niet duur om te slapen na een dagje bruisend Londen

Enige wat tegenviel is dat je de metro kan horen als je net in bed ligt omdat vlakbij deze bovengronds komt. Nadat de metro niet meer rijdt (circa 01:00uur) heb je verder een zeer rustige nacht. Enige hotel in de straat met weinig verkeer.

De locatie is geweldig, zeer dicht bij de metro, goede rustige buurt met pubs dichtbij. De kamer was in de basement en was ruim (1 tweepersoons bed en 1 eenpersoonsbed) met een redelijk schoon toilet en douche en-suit. Grote tv met goed ontvangst en goede wifi. Elke dag schone lakens en handdoeken.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Een schande dat booking.com dit hotel aanbiedt!

Absoluut het slechtste hotel ooit! Schimmel op de muren van de zogenaamd gerenoveerde kelder!!!kamer en in de douche. Geen privacy, want wanneer je het gordijn openschoof werd je bekeken door de klusjesman die op het koertje van 2 bij 2 meter zijn stekje had om zijn potje te koken. Om de twee minuten reed een trein onder onze kamer door waardoor we ons bed uit daverden. Geen oog dichtgedaan! Schimmelgeur was niet te harden! De gang lag vol opgestapelde linnenzakken. Absoluut ongezond! Wifi werkte niet! Na 1 nacht hebben we het hotel verlaten hoewel we drie nachten hadden geboekt én dom genoeg betaald bij aankomst. Bij vraag naar terugbetaling werd ons eenvoudig een klachtenformulier onder de neus geduwd. Op die klacht kregen we geen reactie.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

goedkoop maar lawaaierig door treinverkeer
    • Comfort Eenpersoonskamer

1-pers. kamer heel erg klein, wastafel eigenlijk een wc-fonteintje. Maar het ergste: om de paar minuten dendert er een trein recht onder je raam voorbij. Weinig medewerking van het personeel nadat ik iets had laten hangen.(maar ja... de prijs is er wel naar, lekker goedkoop!)

Lage prijs! Prettig bed. Op de badkamer na erg schoon, waterkoker, beker, (oplos)koffie en thee en zelfs bestek aanwezig!

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Prima locatie, klein opgezet met kans op geluidsoverlast

Kamers aan de achterzijde van het hotel hebben veel geluidsoverlast van de tube die het eerste stuk van het traject boven de grond aan de achterzijde van het hotel langs raast. Dus ben je een lichte slaper dan zou je beter voor een ander hotel kunnen kiezen.

Locatie ten opzichte van de stad bezoeken is perfect. En dichtbij de metrostation waardoor je je snel kunt verplaatsen. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Verwacht geen grote kamers of luxe voor de prijs. Prima hotel om te overnachten als je toch de hele dag op pad bent.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

een heel slecht hotel, mag de naam hotel niet dragen.

er kon niet eens een raam open op de kamer, vreselijk benauwd. om de 15 seconden raast er een metro/trein voorbij op 10 meter afstand, van 05.30 - 01.30 VRESELIJK. er as geen brandtrap, ondanks dat wij op een derde verdieping zaten. op de slaapkamer was nergens ruimte voor zoals een stoel of een kast voor de kleding

• Beoordeeld op: 3 september 2016

waar voor je geld (mits niet in 1-pers. kamer)

Wifi alleen op begane grond 1-pers. kamer achterzijde heel erg veel treinlawaai! (trein loopt onder het raam, elke paar minuten...en badkamer minder schoon

2-pers. kamer voorkant, rustig gelegen, heel compleet qua inrichting. Met waterkoker, (oplos) koffie en thee en zelfs messen, vorken, lepels!!! Wel zelf voor ontbijt zorgen maar attributen zijn er. Alles klein, nauw, smal maar compleet, nieuw, schoon!, degelijk en erg efficiënt.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Voor in het centrum van londen te komen makkelijk en snel bereikbaar via de metro

Als je een kamer aan de achterzijde hebt heb je veel last van de metro

Kamers zijn voor te overnachten goed niet erg groot maar schoon badkamer is zeer goed

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Prima voor een stedentrip als je eisen niet te hoog zijn. Goedkoop, en top locatie.

Kamer was erg klein, geen probleem maar door de warmte (31 graden) geen airco en een heel klein raampje heb ik erg slecht geslapen.. Een groter raam of een airco zou top zijn geweest.

Hotel was vlakbij de metro, en op loopafstand van Hydepark. Kamer was netjes en schoon. Baliemedewerker was vriendelijk.. Verder een simpel hote zonder poespas.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

gehorig hostel

Hotel is vergelijkbaar met een hostel met privekamer. Personeel is vriendelijk maar vond het nodig ons s ochtends 2x te storen. Verder is het gehorig, benauwd, muffe geur. Kamer is zeer klein en kan daardoor nergens een koffer kwijt. Ook zeer veel geluidsoverlast van metro die precies de grond weer ingaat achter het hotel onder je raam. En deze rijdt tegenwoordig ook s nachts. Ik zou er niet nogmaals willen verblijven

De locatie is goed. Ong 4 min van metro met 2 verschillende lijnen.

Bed is ronduit waardeloos!

Bed is ronduit waardeloos!! Hygiëne is ook ver te zoeken! Zeer gehorig, en brandveiligheid is ook ver te zoeken!

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Voor een korte citytrip is dit net voldoende.

Kamer was zeer gehorig. Je kon gesprekken meeluisteren.

Locatie, vlakbij de metrohalte.

teleurstellend
    • Comfort Eenpersoonskamer

grootte van de kamer, je kon nauwelijks bewegen. geluidsoverlast van medegasten en passerende metro's

lokatie

Het water kwam door het plafond naar beneden, electiciteit...

Het water kwam door het plafond naar beneden, electiciteit viel daardoor ook uit. Douche water was koud.

Personeel was zeer vriendelijk

Accommodatie is wat oud. Schoonmakers mogen nog wel even in opleiding

Personeel was zeer vriendelijk

Prima locatie, nabij metrostation

Kleine kamer, geen lobby of lounge

Prima locatie, nabij metrostation

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

vergeleken met andere hotels in Londen was de prijs...

Heeeeeel kleine kamer en toch nog wel behoorlijk van centrum verwijderd.

vergeleken met andere hotels in Londen was de prijs interessant.

Te klein

Badkamer was veel te klein; ik kon er niet staan, niet onder de douche. Bedden leverden rugpijn op.

Hotel ligt ideaal tov openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Geweldige ligging, vlakbij metrostation.

Veel straatgeluiden. Gammele kasten.

Geweldige ligging, vlakbij metrostation. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Ligging en prijs

Hygiëne Personeel niet behulpzaam

Ligging en prijs

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

De locatie was top!

Schimmel op het raam, overal stof hopen, muffe lucht

De locatie was top!

Alleen n kleine kamer, thats it...

Mini mini kamer met minimale faciliteiten en geen ontbijt mogelijkheden

Lokatie t.o.v.underground

• Beoordeeld op: 24 december 2016

waardeloze hygiëne!

hygiëne was ver te zoeken, het slechtste bed ooit in de UK.

De locatie dicht bij het metrostation was prima

Prima voor een stedentrip.

Het matras was groter dan het bed zelf. Niet echt handig en ligt ook niet bepaald prettig.

Goede ligging.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Kamer was prima.

Kamer was prima.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

prijs is ok, that's all
    • Comfort Eenpersoonskamer

WIFI deed het niet. geen bagageruimte erg gehorig, zowel geluid van buiten als naastliggende kamers. dunne matrassen

dicht bij metrostation

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

De locatie is perfect

Jammer dat er geen mogelijkheden zijn voor ontbijt oid

De locatie is perfect

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Geen comfort, slechte overnachting

Vieze muren, vieze bedden. Geen ruimte om op de wc te zitten ivm te dichtbij van de wasbak. De douche kon alleen heel heet of heel koud.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Verschrikkelijk

Kamer niet gepoetst Inchecken in ander hotel Boven een metrolijn

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Te smal, niet schoon, geluidsoverlast van metro

• Beoordeeld op: 14 januari 2016

Lokatie is prima!

Bij bevestiging van kamerboeking werd zwart-op-wit bevestigd dat er in ELKE kamer wifi beschikbaar was. Dat was een belangrijke overweging om hier te boeken. In het hotel is zeer beperkt wifi te ontvangen, slechts in het gangetje bij de ingang en gedeeltelijk in de kamers boven de ingang. Elders is er geen wifi ontvangst. Bij navraag kreeg ik van diverse baliemedewerkers steeds een ander excuus te horen. De manager zou bovendien contact met me opnemen hierover en dat is tot op de dag van vandaag niet gebeurd. Ik stel misleidende informatie niet op prijs. Klantenservice is daarboven ver beneden peil.

Lokatie is prima!

• Beoordeeld op: 17 december 2015

De ligging is ideaal.

Het bed was kapot, de lakens waren vuil. Zeer dunne muren dus heel veel lawaai in de nacht.

De ligging is ideaal. Zeer dicht gelegen bij een metrostation.

• Beoordeeld op: 15 december 2015

De prijs en de locatie

Erg kleine douche Er word verbouwd, dat is in princiepe geen probleem, alleen begonnen ze al om acht uur sochtends met boren en slijpen en dergelijke

De prijs en de locatie

• Beoordeeld op: 13 december 2015

De locatie was top!

Ze zijn aan t verbouwen wat geen probleem is waren we over geinformeerd. Op dag 3 zonder melding de hele dag geen warm water. Geen douche!! Personeel reageerde daar niet verontschuligen op.

De locatie was top! Dicht bij de metro en zo in hartje Londen!

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Kamers liggen aan het spoor en treinen razen de hele nacht.

Kamers liggen aan het spoor en treinen razen de hele nacht. Was fijn geweest om dat van tevoren te weten.

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Heel dicht bij de metro;

gehorige kamers

Heel dicht bij de metro; oud hotel, maar gerenoveerde kamers

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.