Beoordelingen over Mercure Oxford Eastgate Hotel 4-sterren

The High Street, Oxford, OX1 4BE, Verenigd Koninkrijk

#11 van de 35 hotels in Oxford

De locatie is uitstekend evenals de vriendelijkheid en...
    • Klassieke Tweepersoonskamer

De badkamer was niet geheel schoon en de douche extreem krap. Het parkeren was gegeven de prijs van het hotel te duur (had oor die prijs inclusief moeten zijn!) en het was ongemakkelijk om de autosleutel af te moeten geven en steeds personeel lastig te moeten vallen die allerlei auto's van andere gasten weg moesten rijden om de auto toegankelijk te maken.

De locatie is uitstekend evenals de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Ook (de keuzemogelijkheid bij) het ontbijt is bovengemiddeld. Het uitzicht op in ons geval de toren van Magdalen College is prachtig.

Teleurstellend op alle fronten.
    • Klassieke Tweepersoonskamer

De kamer was erg klein met een heel klein bed. Mijn kamer was boven het restaurant aan de achterkant van het hotel waar een hele luide exhaust fan de keukenlucht direct mijn kamer inblies. Het ontbijt was karig en slecht ingericht. De koude gerechten stonden in een gewone staande koelkast ipv een buffet en dat was lastig opscheppen en onhandig qua rij.

De locatie was prima maar daar is ook alles mee gezegd.

• Klassieke Tweepersoonskamer

Onze kamer zat boven de airconditioning, dus constant gezoem. Incomplete informatie mbt het ontbijt (extra betalen voor een menu, terwijl we inclusief ontbijt hadden geboekt)

Locatie + kwaliteit van het eten

Prima locatie om Oxford te verkennen
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Naast onze kamers lag een parkeerterrein. Geparkeerde auto's stonden tegen onze ramen aan. Dit verminderde de privacy. Hoger gelegen kamers hadden onze voorkeur gehad.

Fijne locatie met prima restaurant voor diner en ontbijt

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

De gezelligste kamer midden in het centrum van de stad!
    • Klassieke Tweepersoonskamer

Wij hadden jammer genoeg een kamer waarvan de airco bleek te lekken. Hierdoor was de muur nat en ook het tapijt aan die kant.

De kamer was eerder klein maar alle ruimte werd optimaal benut en de aankleding deed de ruimte aanvoelen als een luxekamer. De extra voorzieningen zoals een haardroger, strijkijzer en -plank, koffie en thee, douchegel en shampoo maakten het voor ons extra comfortabel en hadden we niet veel mee te brengen voor een weekendje Oxford. Het bed was zalig en de badkamer met ruime inloopdouche deed ons elke dag naar een warme douche verlangen! Ook de locatie kon niet beter, een zijstraatje van de hoofdstraat.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Een prachtig verjaardags-weekend op alle gebied.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Na het breken van een glas ,vonden we na het kuisen van de kamer nog stukjes glas op de grond. Dit was het enigste dat tegenviel.

Vriendelijke ontvangst, aangrenzende kamers , zoals gevraagd. Prima inrichting van kamers en gezellig restaurant met heerlijk eten.

Zeer aangenaam verblijf
    • Klassieke Tweepersoonskamer

Bij de koffie en thee faciliteiten stond slechts één kop, geen roerstokjes. Het Engels van sommige personen was niet altijd duidelijk. Bij het bevriend koppel in kamer 212 was geen verwarmingsrek voor handdoeken

Ligging, service. Vriendelijk. Goed ontbijt en prima eindejaars menu- en feest. Kleine kamers maar proper, ruime badkamer

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Goed hotel met alles op loopafstand
    • Klassieke Tweepersoonskamer

Met de sleutelkaarten ging meermaals iets mis. Dat kan gebeuren. Personeel lost dat gewoon heel prima op. Is alleen zonde van de tijd die het kost. Bij aankomst in de avond is het lastig te vinden. Door de ligging in het centrum stuurt de navigatie naar plekken waar paaltjes staan. De entree ligt namelijk niet aan Highstreet zelf maar in een klein zijstraatje Mertonstreet! We moesten even de weg vragen.

Top locatie! Alles op loop afstand en ook snel weer richting de snelweg of naar andere transport vormen. Verwacht niet dat het gebouw er splinternieuw uitziet. Het is een oud pand. Dus met netjes geschilderd maar oud houtwerk. Wel stijlvol en smaakvol. Op de gang kraakte de vloer gepast. In de kamer geen geluiden gehoord uit andere kamers. We zaten op een hoek privilege kamer. Die was heerlijk ruim. Onze kamer lag op de derde verdieping. De lift gaat naar de tweede en dan is er nog een (smalle) trap en lange gang te gaan. Koffer wordt voor je naar boven gesleept door personeel. Misschien handiger om lager te zitten. Voordeel is dat je geen bovenburen hebt, geen directe inkijk van overburen en de kamers zijn extra sfeervol door balken en schuine kanten en knusse zolder ramen. De badkamer is mooi en schoon verzorgd en echt alles wat je nodig hebt is er. Je hoeft zelfs geen tandenborstel of scheermesje mee te nemen. Chroom en donkere meubels trekken stof en vingerafdrukken, maar waren zeer schoon, net als de bedden gordijnen en kasten. Tapijt is nooit onze favoriete vloer. Het zag er netjes uit maar inderdaad niet overal 100 % stofvrij. Ook een pluisje aan de binnenkant van de lampenkap. Wij hadden bij boeking gelet op het formaat bed. Dat kan varieren en in Engeland vaak klein uitvallen. We lagen riante boxspringbedden die prima lagen. Full English breakfast is er tevens in een heerlijke vegetarische variant. De cappuchino was de lekkerste tijdens ons verblijf in Engeland op verschillende plekken. Het personeel doet erg zijn best om alles goed te doen en is heel vriendelijk. Aan de accenten te horen komen de personeelsleden uit allerlei landen. Dat geeft een leuke sfeer. De hotelprijzen zijn ook voor B&B's in Oxford pittig. We wilden graag in het centrum zitten en hebben geen spijt dat we voor dit hotel met bijbehorend prijskaartje kozen. We hadden niet veel tijd om de stad te bezichtigen. Door de ligging alles kunnen bekijken in een paar uur.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Midden in het centrum met goede eigen parking

Personeel niet zo professioneel

Midden in het centrum met goede eigen parking

zeer goede ligging

ligging

Goed gelegen maar ontgoochelend verblijf.

Gebruikte handdoek op de kamer, ontbrekende haardroger. Bij ontbijt werden roereieren zwemmend in een bord vol vocht geserveerd.

De totale ervaring

De totale ervaring

Goed verblijf met goede locatie en ontbijt.

?

Heerlijk ontnijt

erg duur hotel voor wat je er voor krijgt. locatie is goed

bediening prijs raamisolatie warmwatervoorziening

ontbijtpersoneel niet adequaat

Het beste verblijf in de afgelopen 4 jaar
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Rustige ligging, ruime kamer, centrasl gelegen

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Ligging, personeel, parking

Ligging, personeel, parking

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

• Klassieke Tweepersoonskamer

zeer fijne locatie, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Het was een aangenaam verblijf en ik heb genoten van de prachtige gebouwen, de bezoeken aan verschil
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik heb er niet ontbeten.

• Beoordeeld op: 28 maart 2016

De ligging en Engelse stijl

Er was geen lift

De ligging en Engelse stijl

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Het weer haha

De ligging Het personeel Alles eigenlijk

• Beoordeeld op: 23 januari 2016

Geweldig goede locatie om Oxford te bezoeken.

Geweldig goede locatie om Oxford te bezoeken. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 april 2015

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

vriendelijkheid en service

vriendelijkheid en service perfecte ligging voor stadswandeling

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.