Beoordelingen over Clapham South Belvedere Hotel 2-sterren

• Betaald WiFi

3,4

Niet voor herhaling vatbaar
    • Basic Tweepersoonskamer

De geboekte kamers hebben geen uitzicht, na t klagen over kamer met 2 persoonsbed van 120 (!) Kregen we een andere kamer en in ons geval met een raam naar een opberghok van t personeel waar lamp continu aan was en personeel met herrie in en uitliep. Geen contact met buiten dus bedompt en geen ventilatie. Overal stof in hoeken kamer. Badkamer was idioot klein. Geen aanrader!

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Weinig geld uit te geven? Dan zit je hier goed.
    • Basic Tweepersoonskamer

Geen écht raam als in dat we geen buitenlucht binnen konden laten. Voelde me opgesloten. En de rioleringen konden het niet aan, als we vergeten de wc deksel open te doen na doortrekken hadden we de volgende ronde kotsneigingen.

De locatie was pr8ig. Aan een park. Goed bereikbaar met ov.

Locatie bijna tegenover het metrostation.
    • Basic Tweepersoonskamer

Locatie bijna tegenover het metrostation. Vanuit hier ben je binnen een paar minuten in hartje Londen bent. Personeel is ook super vriendelijk en helpen je graag. De kamers zijn wat aan de kleine kant maar er mist niks aan. Lekker bed, prima badkamer en vooral heel schoon! Wij hadden een kamer aan de achterkant van het hotel, maar konden na één dag zonder problemen een andere kamer aan de straat krijgen. Rondom het hotel in Clapham zijn ook genoeg leuke restaurantjes en tentjes en een mooi groot park.

5,5
    Heel matig t.o.v. betaalde prijs!!

Accomodatie, ondanks dat we tijdig hadden gereserveerd werden we kennelijk niet verwacht en onder gebracht in een klein achteraf kamertje!!

Locatie, dicht bij Metrostation!!

Om Londen te bezoeken, prima uitvalsbasis met voor ons ruime kamer.

verlichting op de kamer, het was alles of niks dus alle lichten aan of niets, er waren geen losse kleine lampjes.

de 2 verdiepingen, waren erg prettig met 2 volwassen en 2 kinderen, daardoor was het ruim genoeg, we hebben ons er erg prettig gevoeld. Om Londen met metro te bezoeken was het super metrostation lag op 250 meter, van daaruit alles erg goed te bereizen, we zouden het de volgende keer weer boeken.

Verwacht er niet teveel van, maar locatie is prima
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamers behoorlijk krap, geen plek om je koffers neer te leggen, slecht afgewerkt, badkamer minimaal. Erg gedateerd hotel, heel erg hokkerig. Onze kamer was na de schoonmaak niet afgesloten, stond nog gewoon open. Ook kon onze douche niet opgehangen worden en zat de stop van de wasbak dicht, zodat het water niet wegliep. Dat laatste hebben ze gelukkig kunnen oplossen.

Goede locatie, dichtbij metro Clapham South

Het is prima voor het geld.

Verwarming in kamer deed het niet. 3 pond per koffer die je even wil laten staan na uitchecken, belachelijk! Nare geur en warmte bij receptie. Gehorige ruimtes! Savonds niet altijd warm water.

Ligging is oké, kamer is simpel maar net.. passend bij het geld

Nabijheid Metrostation

Kamer heel klein en luidruchtig. Raam kon niet open; daaronder zaten rokers. Afstandsbediening TV had geen batterijen. Matig schoon. Ontbijt matig; koffie heel slecht

Nabijheid Metrostation

Het hotel was makkelijk te bereiken met de metro.
    • Basic Tweepersoonskamer

WiFi had gratis moeten zijn in het hotel. Er hing een vreemde geur in het hotel. Het personeel was wel aardig maar er werd niet echt gevraagd of we tevreden zijn en ook achteraf bij het uitchecken is ons helemaal niks gezegd. De kamer was ontzettend klein, erg ontevreden daarover. Je kon haast je spullen ergens kwijt. De douche en wc was 1 bij 1, dus ook erg krap. We werden bij het inchecken verwezen naar ons kamer op de 3e verdieping maar na zoeken bleek het gewoon op de 2e kamer te zitten. Van buiten zag het hotel er mooi uit maar binnen viel ontzettend tegen. De volgende keer boek ik zeker weten een ander hotel.

Het hotel was makkelijk te bereiken met de metro.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Goed hotel, waar nog kleine verbeterpuntjes zijn.
    • Basic Tweepersoonskamer

Er was geen airco, koelkastje, en geen gratis WiFi.

De ligging van het hotel, daarnaast waren de kamers mooi opgeknapt. Vriendelijk personeel. De kamers waren goed schoon.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Voor een stedentrip een geschikt hotel
    • Basic Tweepersoonskamer

Hotelgangen waren niet zo schoon en de kamer was erg klein. Deur van badkamer kon niet helemaal open, kwam tegen het bed. Bed was best hard.

Was dichtbij metrostation en supermarkt. Vriendelijk personeel.

Het verblijf op zich in London was prima, Eurolodge zelf viel ergtegen.

Het Hotel/Lodge is een beetje achterhaald en het personeel niet bepaald behulpzaam of vriendelijk. Verder waren de kamers erg gehorig en niet bepaald luxe.

De omgeving Clapham is mooi gelegen aan een park. In de buurt zijn diverse pubs, metrostation en een grote supermarkt.

Hier klopt iets niet!
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer had wel een raam, maar geen buiten uitzicht. Dit raam keek uit op een hotelgang die als opslag werd gebruikt. TV kabel was kapot en is na melding bij de receptie niet gerepareerd. Het in bewaring geven van bagage (omdat de kamer nog niet beschikbaar was) kostte 3 euro per koffer. WIFI was niet gratis maar kostte 4 euro per 24 uur.Douchedeur moest door mijzelf gerepareerd worden (goed opgehangen worden). Douchekop was lam.

Dicht bij metrostation

Vreselijk

Kamer is zo klein dat er alleen een bed in past ! Geen stoel, geen föhn, geen koelkastje, geen zeep om je handen te wassen. Raam bleef niet open staan dus er zat een hangertje tussen, wasbak was heel erg klein . Je moet uit je koffer leven omdat er geen kast is maar er is geen plaats voor diezelfde koffer... Al het personeel is Oost Europees en spreekt geen of slecht Engels. Nooit meer !

Het was er erg schoon

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Het kan veel beter

De douche/toilet faciliteiten op de kamer. De beperkte ontbijtruimte (te klein voor het aantal gasten) en de ontbijtkeuze

De lokatie vlak bij het centrum van Oxford

london zeer goed hotel niet
    • Basic Tweepersoonskamer

de kamers en ook voor alles moest er nog bij betaald worden wifi ontbijt kamers super klein je kon er niet eens met 2 personen in rondlopen en uw gerief in kwijt kamers waren zonder venster zeker geen aanrader moesten steeds s avonds naar receptie gaan om onze kaarten opnieuw te laten opladen anders konden we niet erin

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Het park aan de overkant was top.

Dat je voor wifi en koffers stallen extra moest betalen. Sommige werknemers geen Engels konden spreken in Engeland!

Het park aan de overkant was top. 's avonds lekker wandelen. Metro op steenworp afstand en lekker ontbijt.Kamers waren gezellig.

Kleine kamer dicht bij metro met goede prijs kwaliteit

Kamer is klein, maar in principe heb je genoeg ruimte om te slapen, douchen en naar de wc te gaan

Ligging, 200 meter van de metro, bedden waren schoon en badkamer ook.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Aardige receptionist.

De kamer was erg klein. Er was geen enkele kastruimte je kon niet om het bed lopen. De kamers waren gehorig, tv en gesprekken van de buren. De bedden hadden vering die bij elke draai geluid maakte! Wel keurige badkamer en goede linnenservice. Plafond was stoffig, geen bedlampje, alleen grote verlichting.

Aardige receptionist.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prima eenvoudig hotel op goede locatie.

De kamers zijn wat klein en gedateerd, bedden zijn erg goed. Men is volop bezig met het schilderen en renoveren van het hotel. Hier hadden we geen hinder van.

Prima locatie. Goed bereikbaar met openbaar vervoer. Metro Clapham South is 2 minuten lopen. Supermarkt en horeca gelegenheden op loopafstand. Tegenover het hotel ligt een park. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Booking.com onwaardig

Bij arriveren bleek 1 kamer niet beschikbaar. Daarom in andere kamer, dag erna moesten we checken of we daar konden blijven. Dat werd eerst bevestigd, maar toen we terugkwamen van het ontbijt waren onze spullen ongevraagd ingepakt en stonden bij de receptie want de nieuwe kamer was nog niet klaar. Het ontbijt was trouwens ook een tegenvaller: wij zijn een gezin met 9 personen en men speelde het klaar om zeker 3 totaal verschillende versies van 'English breakfast' aan 9 man voor te zetten. Tijdens ontbijt was de koffie-machine kapot dus de receptioniste annex serveerster annex nog-van-alles moest ook nog even de koffie-machine proberen te maken. Hotel was volop in renovatie dus het stonk er naar verf en er was veel bouw lawaai. 2e nacht ging om 02:30u tot 3x toe het brandalarm af. Mensen in allerijl naar de receptie waar doodleuk werd gezegd: ga maar weer slapen, is loos alarm. Foutje bedankt!

Goede ligging vlakbij metro-station. Leuke bar in de buurt.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Zoek verder naar betere hotels.

Het ontbijt!!! Ronduit slecht. Taaie broodjes, smakeloos drinken. Saaie eetruimte, die niet schoon oogde. En omdat het daar geen vakantie was kon je er maar tot 09.30 terecht. Wij waren er om 09.15 uur en ze gingen alles al opruimen. Het was overigens in het hotel ernaast! Je moest er eerst naartoe. We hebben dit 1 dag gedaan en daarna elders ontbeten in de stad. Het hotel zelf is erg hokkerig, met heel veel trappen en tussendeuren. Creep hotel zeiden de kinderen. Ik ga er niet nog een keer heen.

Het personeel was vriendelijk. De matrassen waren erg slecht. Na onze klacht kregen we direct andere matrassen die beter waren. De kamers waren wel schoon. Geen föhn helaas. Dichtbij het metrostation, heel handig. Leuke eettentjes naast het hotel.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Mooie locatie, aardig personeel, maar kamer alleen geschikt als nachtverblijf

De kamer was bijzonder klein. Je kon er slapen, douchen en naar het toilet, maar meer ruimte was er echt niet.

rustig sfeertje, ondanks werkzaamheden nauwelijks 'geluid', 's Nachts zelfs prettig stil.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Tegenvallend

Hygiene, geen raam naar buiten in de kamer. Alleen naar een gang. Onpersoonlijk, onvriendelijk personeel.

Het hotel lag dicht bij het metrostation, Londen centrum was prima bereikbaar.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Goed maar niet voor tweede keer herhaalbaar.
    • Basic Tweepersoonskamer

De badkamer was niet schoon, er lagen zelfs nog haren in de douche van de vorige mensen! De gordijnen zijn totaal niet op maat dus er komt ontzettend veel licht binnen.

De bus stopt echt precies voor de deur, dat was echt super fijn! Het bed lag ook heerlijk. Als je een klacht heb doen zij er ook meteen wat aan.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Voor Londense begrippen interessant qua prijs, maar zeer oncomfortabel
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamers zijn enorm klein. In 4 dagen tijd hebben we 4 kamers gehad. In 2 van deze kamers stond de kachel aan en deze kon niet uit, waardoor het wel een sauna leek. En in 1 kamer kon ook het raam niet open. Daarnaast zijn de bedden tekort en enorme twijfelaars. De kamers zijn gehorig . Telefoon en tv op de kamer werkten niet.

De douche was prima, maar dat was ook het enige.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Goede lokatie slechte kamer

Temperatuur kamer eerst te koud na reparatie veel te warm. Kamer niet schoon. WC bril en douchecabinedeur defect. Meeste TV kanalen werkten niet. Wifi kost véél geld per dag.

Lokatie, vlak bij een metrostation en winkels en restaurants.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Paar minpuntjes maar verder prima.

Wij krijgen een heel klein kamertje. Gelukkig was het alleen om te slapen en voor 2 nachten. Voor langer zou ik hier niet willen overnachten. Het was een kamer in een soort bij gebouw. Vanuit het hotel, door een deur naar buiten en dan kwam je bij onze hotel kamer. Helaas was er ook echt veel geluid overlast. 08:45 uur s'ochtends werd er al geboord op de gang en was er een meneer iets aan het repareren. Je hoort echt alles. Als iemand naar het toilet gaat of gaat douche, hoor je dat vanuit de kamer. Het personeel bij de receptie vonden wij erg onvriendelijk. Ze groeten je niet eens als je binnen of naar buiten gaat. Ondanks het geluid overlast en het onvriendelijke personeel hebben wij wel een leuk weekend in Londen gehad en waren we verder tevreden over de accommodatie.

De locatie van het hotel. Dat is uitstekend. Dicht bij een metro station, supermarkt om de hoek die tot laat in de avond open is.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Alles tegen betaling, zoals Wifi en zelfs je koffers bewaakt neerzetten kost 3 pond per koffer. Dit omdat we al om 10 uur 's morgens arriveerden en we pas om 3 uur 's middags konden inchecken. Eerder inchecken kostte maar liefst 10 pond per uur extra! Zodra je langs de receptie naar buiten liep, kon er bij het personeel nog geen 'good morning' van af... Om warm water te krijgen onder de douche moesten we de kraan van de wastafel aanzetten... Ook hadden we een hele kleine kamer, ik kom deze nergens tegen op de foto's, de oppervlakte was denk ik (inclusief badkamer) zo'n 15 vierkante meter.

De ligging, slechts een paar honderd meter lopen naar het dichtstbijzijnde metrostration, Clapham South. Vanaf hier ben je binnen enkele minuten bij bijvoorbeeld Buckingham Palace of de Big Ben. Tevens een mooi park tegenover het hotel en koffie- en ontbijttentjes op loopafstand.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Prijs/kwaliteit helemaal ok!

Beetje 'afgetakeld' ambiente in ontvangsthal Maar er word aan gewerkt (er waren schilders bezig) Geen gratis WiFi

Kleine maar zeer schone (bad) kamer, Geen nare geurtjes Raam kon open

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Londen is voor herhaling vatbaar!

Kamer was erg klein en warm gelukkig wel ventilator

De douche was heerlijk Goede bereikbaarheid naar Londen centrum Mooie ligging to park en lekker buiten zitten (als de bouwvakkers niet aan het werk waren) met ontbijt gehaald bij de nabijgelegen tesco en costa

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Onhygiënisch, stink en niet goed verzorgd. Locatie was wel centraal voor het openbaar vervoer.

Slaapkamers stinken en Zijn niet goes verzorgt. Geen buiten raam, slecht onderhoud, alles is oud en wordt niet goed onderhouden.

Personeel in de avond was vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Absoluut geen aanrader. Zelfs niet voor dat geld.

Binnenkomst en gang naar de kamer té lelijk voor woorden. Onvriendelijk en totaal ongeïnteresseerd personeel. We waren iets te vroeg: 3 pond per koffer om in hok te mogen zetten. Kamer was een grote kledingkast. Vanwege mooi weer was de kamer een sauna. Geen enkele ventilatie. Drie kleerhangers aan de muur. Met 2 koffertjes op kamer geen enkele bewegingsvrijheid.

Lig ging tov Londen centrum
    • Basic Tweepersoonskamer

Personeel. Niet echt vriendelijk, slecht te verstaan.

Lig ging tov Londen centrum

zeer klein, personeel denkt niet mee, en is kortaf.
    • Basic Tweepersoonskamer

zeer klein, personeel denkt niet mee, en is kortaf.

Super ligging

Kleine kamer. Lamp was stuk. Zeep op. Maar was wel schoon.

Super ligging Clapham South underground 2 minuten lopen. Prima bedden.

Kamer en ontbijt prima voor een kort verblijf in londen

Kamer en ontbijt prima voor een kort verblijf in londen

Allen voor slapen

Geen enkele opbergruimte in kamer. Zeer kleine kamer

6,0
    Redelijk

Hygiëne. En te veel herrie van de weg

Voor die prijs kan je niet veel verwachten. Wel goede locatie

De ligging, en het altijd mensen hebben bij de receptie.
    • Basic Tweepersoonskamer

De grootte van de kamer, en het was erg warm.

De ligging, en het altijd mensen hebben bij de receptie.

locatie perfect

ontbijt was een drama .. veel te veel mensen en te weinig zit capaciteit ..opstelling van het ontbijt niet goed over nagedacht..

locatie perfect

Eenvoudig maar goed, ideale uitvalbasis vlakbij metro

Eenvoudig maar goed, ideale uitvalbasis vlakbij metro

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

De netheid van mijn kamer.
    • Basic Eenpersoonskamer

De grote van de kamer. Ik kon mijn kont niet keren en niet normaal naar het toilet.

De netheid van mijn kamer.

Hebben twee hotels maar die wij hadden kwam niet overeen met de foto’s

Kamers zeer klein en foto’s op hele andere kamers als in werkelinkheid

De ligging van het hotel was super en goede verbinding naar de subway

Viel mee
    • Basic Tweepersoonskamer

Zeer kleine kamer en voor alles moest je betalen, zelfs voor de wifi!

De omgeving van het hotel was geweldig!

Goed als je niets verwacht

Kamer, badkamer, alles extra betalen. Zelfs kofferopslag per uur!

Ligging hotel

ik verbleef 1 nacht
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer was piep klein en heel stoffig

de lokatie

De kamer was klein, geen kast o.

De kamer was klein, geen kast o.i.d. om kleding in te hangen. Het zag er al met al sleets uit. Douche/ toilet had weinig ruimte.

Locatie was erg goed met een supermarkt en de metro dichtbij.

Kamer is erg klein maar voor een weekend weg volstaat het.

Locatie was erg goed met een supermarkt en de metro dichtbij.

Weggestopte kamer
    • Basic Tweepersoonskamer

Dat onze kamer pal achter de ontbijtzaal lag.

De ligging is geweldig , vlak bij de metro en tegenover een park.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Redelijk

Ruimte in de kamers, check in pas om 15:00

Wij zijnbij binnenkomst vrijwel direct weggerend.

Wij zijnbij binnenkomst vrijwel direct weggerend. Kil, kamers zonder daglicht, zonder sfeer.

De prijs - kwaliteit verhouding is goed.

De douche/toilet ruimte en de kamer heel klein en gehorig! Extra betalen voor Wifi en dan ook nog 6 Pound.

Ligging hotel.

uitgebreid ontbijt, sobere kleine kamer voorzien van alle...

koelinstallatie op de kamer

uitgebreid ontbijt, sobere kleine kamer voorzien van alle comfort

nvt
    • Basic Tweepersoonskamer

Geen bar savonds, kleine kamer

Buurt

Heel kleine slaapkamer

Heel kleine slaapkamer

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

De hygiene, schoon sanitair en het bed
    • Basic Tweepersoonskamer

De erg kleine kamer zonder raam. Benauwd op de kamer Erg gehorig veel lawaai op de gang.

De hygiene, schoon sanitair en het bed

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Mooie dagen in Londen gehad maar kamer was slecht tot matig
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer en bedden erg klein; raam kijkt uit op gang dus geen frisse lucht

Locatie is geweldig

Goede basiskamer op een goede locatie voor een bezoek aan Londen, ontbijt ergens anders nuttigen

Weinig voor niet veel.
    • Basic Tweepersoonskamer

Zeer warm in het hotel. Geen ventilatie, geen raam.

Metro op 300 meter. Binnen zone 2.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Afzien

Kleine zeer lawaaiige kamers hygiene niet optimaal

Oud gebouw, eerste avond veel lawaai van andere gasten.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

oude kleine accomodatie, gehorig.
    • Basic Tweepersoonskamer

oude kleine accomodatie, gehorig. wel netjes, schoon en niet duur. dichtbij metrostation (200m)

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Kort verblijf met de familie in London

De bedden en de douche.

De uitgang

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Slecht hotel

Badkamer vies bedden erg slecht. Kamer erg klein kortom bijzonder vies en slecht hotel.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Prima hotel voor familiebezoek.

Het was wel een beetje karig, maar passend bij de prijs.

Het hotel was vlak bij het huis van familie.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Ander hotel zoeken.

Prijs/kwaliteit valt tegen.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Disgusting

De hygiëne, de grote van de kamer.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Het ontbijt was heerlijk en de kamers geweldig!

Het ontbijt was heerlijk en de kamers geweldig! Verder was de ligging van het hotel precies goed.

Hotel mag wel een opknapbeurt gebruiken.

Hygiene, wc's waren niet schoon. Geen wc borstel aanwezig

Ontbijt was matig, weinig variatie

wat een slecht hotel, het is niet schoon, gehorig, kleine bedden met slechte matrassen. Geen aanrad

Het bed was een ruim uitgevallen 1 persoons bed voor 2 personen 120 x 200. Slecht schoongemaakt en gehorig.

Na mijn 2e klacht werd er actie ondernomen

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Hotel uit, meteen halte plus metro naar centrum

Personeel

Hotel uit, meteen halte plus metro naar centrum

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Perfect!

De kamers waren heel erg schoon en het hotel is makkelijk te vinden vanuit het metro station Clapham South. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Eurocamp lodge

Kamer was erg klein. Foto's zijn misleidend

Ligging goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 19 september 2016

voldoende

Persooneel was een beetje slordig en onproffesioneel, gangen waren smal en er waren werken bezig