Beoordelingen over European Hotel

11-15 Argyle Square, Kings Cross, Camden, Londen, WC1H 8AS, Verenigd Koninkrijk

#853 van de 977 hotels in Londen

5,7

5,7

ontbijt was heerlijk, receptie steeds aanwezig, 1kamer met...

kamer 37 was niet schoon gemaakt bij aankomst, om 17.00 uur alsnog lakens verwisseld enz. Kleerkast was heel wankel.

ontbijt was heerlijk, receptie steeds aanwezig, 1kamer met uitzicht op plantsoen

Redelijk hotel maar de prijs kan lager

Het ontbijt. Er lag geen brood klaar. Elke keer werden er een paar boterhammen neergelegd. Het was vechten om een boterham te bemachtigen. Dit vond ik vervelend. Worstjes waren niet te eten. Gebakken ei was matig en roerbak ei smaakte chemisch. Thee Veel te sterk en oud. Locatie was redelijk maar aan begin van de straat veel verslaafde zwervers. Hier was een opvang voor zwervers.als vrouw alleen voel je je s avonds niet echt veilig aangezien er ook agressieve types bijzaken. Personeel spreekt slecht engels. Dame bij receptie sprak goed engelsze was vriendelijk. Douche was maar een zwak straaltje. Tip neem slippers mee.

Kamers zijn groot. Wij h adden familie kamer. Is in souterrain. Handdoeken waren schoon en elke dag nieuwe.Beddengoed was schoon. Bedden ok. Geen herrie van buiten.

Londen prachtig en mooie lokatie hotel toe aan ernstige renovatie

Het was een erg slecht, klein, muf en vies hotel. De kamer was veelste klein, je kon je kont niet keren. Het ontbijt was eerder bedoelt voor varkens, alles was vet en niet te eten. Wij hebben dus elders gegeten.

Erg dicht bij station Kings Cross.

De kamers zijn erg klein. Het tweepersoonsbed was klein en niet comfortabel. De kamers zijn erg gehorig en is er geen airco, wat bij deze temperaturen wel wenselijk is.

Erg dicht bij station Kings Cross.

De locatie was perfect.

Erg kleine kamer met bed van 1,20 breed n het ontbijt. Super engels met alleen geroosterd brood en alleen gebakken dingen.

De locatie was perfect. Dicht bij station met leuke eetgelegenheden in de buurt.

Mooie plek, centraal gelegen, makkelijk bereikbaar.

Veel lawaai op de stoep ( onder het raam van onze kamer) door rokers. Zowel gedurende de dag als de nacht. Slecht ontbijt. Zeer krappe eetzaal. Eenpersoonskamer was een slechte zolderkamer. Heel warm, kaal peertje aan het plafond.

Mooie plek, centraal gelegen, makkelijk bereikbaar.

voor 2 sterren hotel boven deze sterren beoordeling uit

ontbijt is dagelijks het zelfde, maar wel goed echt Engels ontbijt. Is niet geschikt voor minder valide mensen i.v.m. vele trappen en afstapjes in het gehele pand.

dagelijkse wisseling handdoeken - was er schoon en netjes voor 2 sterren hotel

Met wat meer aandacht voor bovenstaande, redelijk voor een paar nachten.

Er werd op een kamer stevig gerookt. Er was toegezegd dat het hotel rookvrij was. Na de klacht werd er wel buiten gerookt, maar onder ons raam. Het raam moest open, omdat de verwarming niet uit te zetten was(in de lente!) Als plafondverlichting hing er alleen een energiezuinige lamp, zonder kap. Gordijnen hingen wat los. Er was wel 1 bedlampje.Bedden waren goed. De kamer was erg krap.

Bij het oplossen van een probleem was de medewerker actief bij het oplossen, met resultaat.Het ontbijt was prima.

Eenvoudig hotel op een prettige locatie!

Er viel niets tegen, want we wisten van te voren dat we een eenvoudig hotel hadden geboekt.

Wij hebben 3 nachten overnacht. Het ontbijt is wel een Engels ontbijt, maar er is geen andere keuze. Voor 1 dag vond ik het een prima ontbijt, maar 3 dagen achter elkaar bonen, worst en spek....Ik heb vers fruit en yoghurt wel gemist. De kamers zijn zeer eenvoudig en klein. Maar dat was wel bekend al bij het boeken. Het is een oud gebouw, maar wel schoon. De bedden liggen prima. De badkamer is wel echt ongemakkelijk klein. Denk aan een badkamer in een stacaravan. We hebben een prima verblijf gehad, maar een volgende keer zou ik zelf iets meer ruimte en iets meer variatie in het ontbijt wenselijk vinden, dus ik weet niet of ik hier terug zou komen. De ligging was wel uitstekend! Wij kwamen aan per trein en het was maar 3 minuten lopen. De underground en treinen zijn dus ook vlakbij en in de buurt zijn veel restaurants die prima zijn. Qua prijzen ongeveer hetzelfde als in Nederland. De receptionistes waren vriendelijk en behulpzaam.

Ideale ligging maar weinig slaapcomfort

Het bed was te klein, een twijfelaar voor 2 personen is niet goed voor een goede nachtrust. Er was ook veel lawaai hoorbaar van buiten op straat

De ligging is ideaal, heel dichtbij het station

2 sterren ,ja kan ook niet meer verwachten maar er kunnen toch aanpassingen worden gedaan

De vriendelijkheid van het keukenpersoneel een goeie morgen kregen we niet! De badkamer is een kast maar geen badkamer waar ge u behoorlijk kan wassen ! Het ontbijt ,geen variatie voor buitenlanders! De verwarming kon niet afgezet worden we hebben het raam moeten open zetten om met wat frisse lucht de kamer te koelen !

Aan het onthaal waren ze vriendelijk . De goeie ligging ,dicht bij metro en station.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Prima verblijf voor een Stedentrip van 3 dagen

-ik mis Fruit -Koffie was een slap bakkie -thee was al gezet (mega sterk)

Ontbijt heel simpel toast, ei, bacon,witte bonen ,worstjes, melk,cornflakes.limonade

• Beoordeeld op: 15 december 2017

niet voor herhaling vatbaar , mijd deze locatie

kille kamer , enkel ruimte voor 3 bedden , alle aanwezige kasten gammel, 1 lampje voor de gehele ruimte , badkamer erg beschimmelde toestand . kamer ergens achterin een 2e kelder te bereiken via allerlei smalle claustrofobische gangetjes . trappen naar beneden afgesleten en valgevaarlijk. absoluut geen aanrader . foto van de kamer doet beter vermoeden maar werkelijkheid is baren boos ontbijt kon ermee door

enkel de ligging van het hotel was prima

basic hotel, alles wat je nodig hebt

bij de reservatie (6 maanden op voorhand) had ik gevraagd om een kamer op gelijkvloers of de eerste verdieping te krijgen omdat mijn moeder moeite heeft met trappen te maken. we kregen echter een kamer op de 3de verdieping, wat best wel veel trappen waren.

de locatie is zeer goed, dicht bij metrohalte kings cross, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Het ontbijt was goed en voldoende.

de verwarming bleef constant aan en wij hadden een kamer aan de straatkant, met soms wat straatlawaai.

Het ontbijt was goed en voldoende. De locatie is ideaal, vlak bij het treinstation en de metro. Prijs-kwaliteit was aanvaardbaar voor een kamer in het centrum van Londen.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Bij aankomst mijn bagage mogen achter laten zonder meerkost...
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Bij aankomst mijn bagage mogen achter laten zonder meerkost is al een pluspunt . Ik ben reeds meerdere keren naar Londen geweest en geloof mij dat het duur is voor singles zeker naar overnachtingen toe deze keer heb ik cash betaald en heb door omstandigheden een kamer gekregen met eigen douche voor dezelfde prijs . De laatste dag ook kosteloos de bagage daar mogen laten zeker als je weet het station op 150 meter ligt heb je de dag vrij voor vertrek .

De locatie is dichtbij treinstation en metrohalte...

Met name de badkamer is erg klein en verouderd. Eenvoudig ontbijt.

De locatie is dichtbij treinstation en metrohalte waarvandaan veel metrolijnen vertrekken. Attracties zijn daardoor snel te bereiken.

Prima verblijf voor individuele reiziger voor enkele nachten

Had een kamer waar het raam niet goed dicht kon, en zat aan de straatkant van het hotel. Kan begrijpen dat er mensen zijn die dan liever het raam graag helemaal dicht willen hebben. In de badkamer hing een beetje een rioollucht, maar met de deur dicht had ik er in de kamer zelf geen last van.

Kamer met dubbelbed was voor mij prima. Tv aanwezig in de kamer was erg fijn. Waterkoker met koffie en thee was erg fijn voor in de ochtend. Verder was het ontbijt prima, eerste ochtend was het niet erg warm, maar de tweede ochtend was het goed warm. Waarschijnlijk omdat ik toen ook eerder aanwezig was. Ook wordt het regelmatig aangevuld. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Prima uitvalsbasis voor kort verblijf
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Verwachting volgens prijs/kwaliteit verhouding.

Prima hotel voor kort verblijf. Minimale voorzieningen, WC en douche matig. Ontbijt OK, maar niet spectaculair. Locatie is echter top, centraal gelegen naast King's Cross en direct aan metro. Goede uitvalsbasis om veel bezienswaardigheden gemakkelijk te bereiken. Volop eetgelegenheden in de buurt. Personeel is vriendelijk. Opslag koffer mogelijk na uitchecken.

Heerlijke tijd gehad

De receptie was altijd bemand, de kamer was netjes, het ontbijt was goed, het personeel was vriendelijk en de ligging was goed voor treinreizigers (eurostar), paar minuten lopen vanaf St. Pancras internationaal. En alle bussen en metro's waren heel dichtbij.

centrale locatie vlakbij St Pancras en Kings Cross, trein en metro om de hoek. Basic kamers. Schoon.

koffie en thee gratis op de kamer, maar de waterkoker deed het niet. Alleen bedden en kasten, maar meer hadden wij eigenlijk ook niet nodig.

English breakfast was erg lekker, met toast/marmelade of cornflakes als alternatief. Sanitair en bedden waren schoon.

Het ontbijt was heerlijk als jij van Engels ontbijt houd

De bedden waren heel slecht en er was geen sfeer geen kapstok of iets dergelijks geen bedlampjes en alleen wen peertje als lamp

Het ontbijt was heerlijk als jij van Engels ontbijt houd De locatie was perfect

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Basic maar schoon, locatie perfect

Het ontbijt viel ons tegen, na dag 1 elke ochtend buiten de deur ontbeten. De snelheid van de WiFi was ook niet altijd goed. Het is een oud gebouw dus kamers wat gehorig.

De locatie is perfect, Kings Cross is echt maar op enkele minuutjes loopafstand, je ziet het station zodra je de voordeur uitstapt. De metrohalte is letterlijk om de hoek en vanaf deze halte reis je heel gemakkelijk heel Londen door. De kamers zijn erg klein en basic, wel zeer schoon. Onze kamer was voorzien van groot raam en airco. Vriendelijk personeel, kamer werd elke dag schoongemaakt. Voor deze prijs hebben wij een prima verblijf gehad en we zijn tevreden.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goede locatie

De WiFi was erg traag. Het ontbijt hoef je niet veel van te verwachten. Weinig keus en niet heel smaakvol.

De locatie was super. Dichtbij een groot metrostation/treinstation. Je bent met de metro overal vliegensvlug.

De ligging is perfect!

De ligging is perfect! Twee straten verderop is meteen het station voor trein en Underground. De hotelkamer was wat oud, maar ruim en voorzien van wat je nodig hebt en rustig, ondanks de drukte in het hotel. Ontbijt smaakte goed en was uitgebreid. Personeel was vriendelijk, wist alleen bijna geen informatie te geven als we iets wilden weten over de stad

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Gehorige kamer!

Enorm gehorige kamer.Bovenburen hoorde je lopen en de vloer kraakte. Wij hadden vroege vogels als boven buren die om 6.00 al heen en weer aan het lopen waren. De deuren van kamers liggen dicht bij elkaar. Elke deur die open en dicht gaat, incl. pratende buren, hoorde je. Dus ook's nachts. Wc's doorspoelen van buren hoorde je ook. Personeel niet vriendelijk. Had geen welkom gevoel. Keuken personeel ook niet vriendelijk. Badkamer verouderd en klein.

Als je van engels ontbijt houd, ben je aan het juiste adres. Maar vond het zelf te eenzijdig. Fijn dat er een bagage opslag was zodat je na het uitchecken toch nog de stad in kon. Fijn was 24 uurs receptie. Schone handdoeken elke dag. Het hotel lag dicht bij st. Pancras trein station. Makkelijk te vinden als je daar aankomt met de trein.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Het verblijf in Londen is geweldig. Eigenlijk waren we maar betrekkelijk weinig in het hotel.

De censor voor licht en ventilatie die of je wilt of niet aan- uitgaat. Heel irritant. Het hotel is gehorig.

De ligging is ideaal ten opzichte van het St. Pancras International Station en de underground. Prima Engels ontbijt, niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Prima uitvalsbasis.

Verouderde en kleine accommodatie. Simpel ontbijt. Ons bed bewoog wanneer er in de hal mensen op de trap liepen en uit de douche kwam maar beperkt water.

Als je van plan bent een minimum te besteden in het hotel en snel overal wil zijn is dit een uitstekende ligging. Van de Eurostar op 5 minuten te voet in het hotel en van hieruit in een ogenblik terug op de metro. leuk pleintje vooraan het hotel.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Topligging, vlak bij metro en treinstation.

Bedden zijn echt wel klein voor 2 personen.

Topligging, vlak bij metro en treinstation. Kamers waren klein maar netjes en iedere dag propere handdoeken.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Kwaliteit niet in overeenstemming met prijs

Bed, veel te smal. De kamer : erg krap, weinig verzorgd, kapotte vloer, beschadigde kasten. Het ontbijt: zeer eenzijdig en beperkt aanbod. Lauwe koffie en thee.

Rustig gelegen en toch vlakbij station, metro, bus. Op haalbare wandelafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Ga enkel naar dit hotel als u werkelijk niets anders kan betalen.

De grootte van de kamer. De badkamer was zonder meer primitief: er was zelfs geen douchegel, laat staan shampoo. De stukken zeep die er lagen waren niet nieuw of in verpakking. Het ontbijt was steeds hetzelfde en vond plaats in een akelige kelder.

De liggen en de bedden waren oké

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Voor een of twee nachtjes is het te doen!

De kamer is toe aan renovatie, stoffige hoekjes, het ziet er oud en viezig uit. Het wordt wel goed schoongehouden zover mogelijk, maar omdat het oud is zijn er bruine randjes etc in de douche. En geen ruimte om toiletspullen in de badkamer te leggen.

Op 2 minuten van St Pancras Kings Cross met supermarktje en kleine eetgelegenheden in de buurt. 24 uurs receptie. Personeel is wel vriendelijk. Schone handdoeken als je dat wilt. Omdat je meer buiten bent dan binnen is het 2 nachten wel te doen.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Londen

Kamers zijn erg klein (mijd kamer 28, die breekt alle records). WiFi is heel zwak. Ontbijt is compleet maar matig van kwaliteit.

De locatie is ideaal: bij Kings Cross St Pancrass international en tube. Vriendelijk personeel en 24/7 bezetting van receptie.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Goed gelegen hotel met een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Perfect voor een kort verblijf.

Het bed was wel érg kleinvoor twee personen, een echte twijfelaar. We hadden om een kamer achteraan gevraagd, maar bij onze aankomst deed de receptioniste er alles aan om een kamer vooraan te slijten. Die was wel in orde maar uiteraard hadden we daar wat meer last van de stadsgeluiden. We vroegen ons af waarom er met onze specifieke vraag geen rekening kon gehouden worden.

De ligging vlakbij St.-Pancras international

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

prima hotel met prettige medewerkers op een goede locatie.

Het ontbijt was in buffetvorm en voldoende. De kamers waren klein maar zeer comfortabel. Alles was aanwezig om t goed te hebben. De ligging is perfect. Dichtbij metro en restaurants .

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Hoewel niet heel comfortabel, goed te doen voor die prijs.

Twijfelaar als bed, piepklein kamertje, vergane glorie en heel gehorig. Beste is een paar oordopjes mee.

Aardig (veelal Oost Europees) personeel, wifi, lekkere harde straal douche. De ligging is perfect bij het openbaar vervoer. Saai ontbijt, maar prima bodem voor het ontdekken van de stad.

Erg basic (alleen slapen), maar is te doen voor 2 dagen.

Kleine kamers/douche/toilet en ontbijtzaal. Zelfs te weinig borden en bestek, je moest wachten tot het van je voorganger werd afgewassen.

De ligging was perfect. Bedden OK. Metro voor de deur richting Heathrow en city. Leuke restaurantjes/ Off Licence in de buurt. Ontbijt op zich OK. Rustige buurt, konden slapen met raam open.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Vies, sokken van vorige gasten nog onder bed, stoffig. Badkamer veel te klein, te warm en er werd wiet onder het raam gerookt waardoor deze gesloten moest blijven. Nauwelijks keus qua ontbijt. Te vet.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

goedkoop verblijven met toch alles op de kamer zelf

het bad kamertje gewoon toegevoegd aan de al kleine kamer was echt te klein om een douche te nemen!de lavabo leunde ook net over wc

propere kamer in rustiek oud hotel met zijn typische charmes maar met toch alle basisfaciliteiten Engels ontbijt a volenté was super smakelijk(ik heb 3spiegeleieren,5 broodtoosten,4 plakjes bacon en3 worstjes binnengewerkt),receptie was ook vriendelijk

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Voor een snelle nacht bij het Eurostar station

Locatie locatie locatie Rustige buurt, toch vlakbij St Pancras station

Dicht bij trein en metro kan direct overal heen

Kamer en eten goed voor max2 nachten

Dicht bij trein en metro kan direct overal heen

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Toplocatie, vlakbij station en metro.

Geen lift.

Toplocatie, vlakbij station en metro.

Geschikt voor overnachting zonder kinderen.

Drugsgebruikers in park tegenover hotel en naast kamer aan buiten zijde.

Dichtbij st Pancras gelegen en heel vriendelijk personeel.

Zeer kleine kamer en nog kleinere douche en toilet

Zeer kleine kamer en nog kleinere douche en toilet

Goede locatie ontbijt prima fijne mensen geen luxe maar ok hotel

Geen lift Het was heet en er was geen ventilator in de kamer Onderhoud van kamer en badkamer niet geweldig Bed voor twee personen was klein

Voor plaats en prijs een goed basic hotel .

Ontbijt was oke maar niet veel keuze.

Voor plaats en prijs een goed basic hotel . Geen luxe maar alles wat je nodig hebt is er. Bovendien rustig.

Het ontbijt en alles was erg smal

De lokatie

Leuk verblijf

Klein bed , geen airco, geen lift en geen koelkastje op kamer

De locatie is super top

Ligging fantatisch, verblijf zeer matig

De bedden waren van slechte kwaliteit De hygiene was niet super Het ontbijt werd smakeloos gepresenteerd

Dat we s ochtend al daar wAren en gelijk de sleutel kregen

Dat we s ochtend al daar wAren en gelijk de sleutel kregen

6,0
    Perfect voor een citytrip maar verwacht niet te veel.

geen vriendelijk onthaal en muffe kamer

supergoeie ligging!

Dichtbij het station st pancras int

Dichtbij het station st pancras int

Goedkoop en nog te duur.

Bedden kamer douche wc verluchting matrassen aantal handdoeken ...

Ligging tov treinstation

Eenzijdig

Personeel

Eenzijdig

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Het was een ouderwets, Oostblokachtig, hotel.

Locatie is heel centraal

de ligging

alles

de ligging

Geschikt voor een kort verblijf voor de niet veeleisende reiziger

Gehorigheid

Afstand station

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Lakens waren vuil. Vrouw bij het inchecken was afstandelijk. Haar collega's waren wel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Dichtbij de metro.

Ontbijt is Engels daar moet je van houden.

Dichtbij de metro. Goede bedden. Vriendelijk personeel.

Voor Londen een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Kleine kamers en erg gehorig

Perfecte ligging.

Goed English breakfast, maar wel geen beleg of croissant,...
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Goed English breakfast, maar wel geen beleg of croissant, alleen toast. Eenvoudige kleine kamer, maar heel proper. Uitstekende ligging.

erg kleine kamer

erg kleine kamer

Heel matig ontbijt.

Heel matig ontbijt. Hele kleine kamer met superkleine douche

De locatie overal dichtbij

Te kleine bedden voor 2personen

De locatie overal dichtbij

de kamers ruiken muf

de kamers zijn te klein

de kamers ruiken muf

• Beoordeeld op: 27 september 2017

De locatie was prima

Slecht ontbijt en geen propere badkamer (die ook veel te klein was)

De locatie was prima

• Beoordeeld op: 20 september 2017

very basic, goede ligging. prima voor kort verblijf in londen.

Zeer gehorig. Geen enkele variatie in ontbijt

Centrale locatie dicht bij metro. Kamer was keurig en schoon.

Het ontbijt was goed, echt engels, en de locatie tov het...

Kamer zeer klein.

Het ontbijt was goed, echt engels, en de locatie tov het station eurostar is geweldig.

De kamer was gezellig

Het ontbijt mocht uitgebreider zijn

De kamer was gezellig

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

ontbijt

ontbijt t

Badkamer

Ligging zeer goed.

Kamer was erg klein. Ontbijt sober.

Ligging zeer goed.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Erg warme kleine kamer, veel trappen, gehorig

Erg warme kleine kamer, veel trappen, gehorig

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Slecht

De prijs/kwaliteitverhouding,

Gunstige ligging obenbaar vervoer etc

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Douche en toilet zijn in kasten gebouwd.

Douche en toilet zijn in kasten gebouwd. Zeer kleine wastafel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van European Hotel