Beoordelingen over Holiday Inn Express Earls Court 3-sterren

295 North End Rd, Earls Court, Hammersmith and Fulham, Londen, W14 9NS, Verenigd Koninkrijk

#497 van de 977 hotels in Londen

• Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Ontbijt viel tegen, was erg rommelig en druk. Er werd slecht opgeruimd. Rij voor de koffie was erg lang (van 2 automaten was 1 stuk) en scrambled eggs waren alleen melk en meel, was geen ei aan te pas gekomen.

Personeel was vriendelijk, kamer was prima, ligging was goed voor ons.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Comfortabel en waar voor je geld.

We waren tevreden.

Goed en uitgebreid ontbijt. Kamers schoon en van alle gemakken voorzien. Underground op loopafstand. Vele eetgelegenheden op korte afstand.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Basic hotel. Verzorgd vriendelijk personeel. Voor een weekendje Londen zeker aan te raden.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Bed was nogal aan de kleine kant. Had iets breder gemogen. Ontbijt was vrij sober en ééntonig. Maar voor 10€ mag je natuurlijk ook geen champagne verwachten.

Kamer was netjes, voorzien van het nodige comfort en rustig. Ligging was goed. Op 5 minuten wandelen van de metro en op 15 minuten van Standford Bridge (stadion van Chelsea). Dit was mooi meegenomen aangezien we daar een wedstrijd gingen volgen.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Hotel oké maar ontbijt gelegenheid super slecht!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Het ontbijt was echt verschrikkelijk. Te kleine ruimte voor de hoeveelheid mensen. Weinig (tot geen personeel). Tafels bleven vies en borden, glazen, bestek, eten waren vaak helemaal op. Rijen voor het koffiezetapparaat. De kamers waren wel oke maar geen ruimte om voor 4 personen de kleding op te ruimen. Ook in de badkamer konden wij niet de handdoeken uithangen (4 stuks). Wij troffen het helaas niet betreffende openbaar vervoer dus moesten best wel reizen met de bus en metro om ergens te komen. Metro is wel dichtbij maar die was dus gesloten in de periode dat wij er waren. Anders is dit wel goed te doen.

Personeel vonden wij wel heel vriendelijk en konden ook niet veel aan het ontbijt doen omdat er gewoon niet meer personeel was. Ze waren wel heel behulpzaam om ons met al onze vragen te helpen.

Om te slapen prima, verder niet veel van verwachten!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Ontbijt vonden wij echt tegenvallen, geen beleg,geen kaas, alleen joghurt en cruesli en engels ontbijt, voor de prijs van hotel hadden wij wat meer verwacht, ook niet echt een gezellig zitje wat uitnodigde om koffie/fris/bier te drinken. Erg jammer...

De kamer op zich prima, alleen wel erg klein voor een gezin met 2 kids, (4 pers) hadden meer verwacht, de recensies waren beter op booking.com Badkamer e..d. was wel goed schoon, shampoo, handoeken e.d. genoeg.

Met 2 kinderen 3 dagen Londen; hotel voldeed hiervoor prima. Praktisch, functioneel en vriendelijk!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Ontbijt is simpel, wel lekker en goed verzorgd. Maar tegen 9 uur is het zo druk dat het aanvullen van eigenlijk alles, niet bijgehouden kan worden.

Kamers zijn zeker niet groot, maar wij waren weinig op de kamer... Mooi schoon, niet luxe. Personeel is echt heel vriendelijk, locatie is prima (4 stops met bus, 4 stops met tram en je bent in het centrum).

Hotel was triest!!!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Kamer was zeer klein voor een familiekamer, groot 2-persoonsbeschrijving was maar 140cm breed en het zetelend van de kinderen was gewoon doorlegen, versleten ... Bovendien werkte de helft van de verlichting niet in de kamer en kon het iets netter gepoetst zijn. Het ontbijt viel nogal tegen voor een Holiday In!!! Prijs van €190 was bijgevolg veel te duur!!! €100 zou logischer zijn ...

Het personeel was het vriendelijkst, daarmee is veel gezegd!!!

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Goed hotel, goede bedden, dichtbij het centrum van Londen.

De afstand naar de metrohalte had wat dichterbij gekunnen, al is de locatie in londen prima.

Hele goede bedden, prima ontbijt, en relatief goede ligging in Londen (Centrum).

Geen koelkastje op de kamer.

Heel vriendelijk personeel. Prima ligging ong 5 min lopen van het metro station. Het ontbijt is eenvoudig maar goed. De koffie staat de hele dag door voor je klaar. Eenvoudige maar nette kamer.

Hotel ligt op loopafstand van Stamford Bridge, bezoek aan...
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De omgeving is een beetje troosteloos en vervallen, een typisch Engelse arbeiderswijk

Hotel ligt op loopafstand van Stamford Bridge, bezoek aan Chelsea FC was ons hoofdoel van het weekend. Met de metro is verder alles heel goed te bereiken

Een zeer prettig verblijf gehad

Wat meer variatie in het ontbijt/beleg zou prettig zijn.

De kamers waren prima, bedden goed en alles was keurig schoon. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Voor een korte trip zeer aan te bevelen gezien de korte afstand tot bezienswaardigheden
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Geen safe op de kamer Ontbijt was redelijk aanbod van beleg had iets groter gemogen.

Kamers schoon en ruim. Ondanks kamer aan de staart kant was hiervan niets te horen door de goede isolatie De afstand tot underground was 5 minuten wandelen ( West Kensington) In de omgeving van het hotel diverse restaurantjes en supermarkten Hotel personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Prijs kwaliteit een fijn hotel.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Het ontbijt was redelijk simpel, weinig variatie. Na twee dagen ben je dit ontbijt moe.

Het bed was zeer goed, en dat was het belangrijkste voor een driedaagse London !

Fietsvriendelijk
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Het was super, dat wij zoals van tevoren afgesproken, onze fietsen binnen in het hotel in een ruimte konden stallen. Echer hadden wel niet meer dan vier fietsen kunnen staan. De Londonse fietsroutekaarten konden we naar het hotel laten sturen en kregen deze overhandigd, toen wij incheckten.

Redelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt , er was veel te weinig ontbijt voor devvele hotelgasten. Er was ook te weinig ruimte voor het gebruik van het ontbijt.

Kamer was schoon en geen geluid van buren etc.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Prima hotel!

De douche thermostaat stond op de heetste stand en de douche zelf was gericht op de douchedeur. Waarschijnlijk heeft de schoonmaker deze gebruikt op de heetste stand en zo teruggehangen, zonder te bedenken dat gasten deze eerst aanzetten (en in hun gezicht gespoten worden) en niet altijd de temperatuur checken maar eronder gaan staan. Tip voor de schoonmaker dus om op deze details te letten. Verder echt alles perfect !

Prima kamer, netjes schoon en comfortabel. Service prima en personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Prima hotel!

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Goede uitvalsbasis voor een paar dagen Londen.

De ramen kunnen niet open. Er was 's avonds geen koffie te krijgen in de bar, alleen oploskoffie.

De bedden waren prima! Ook fijn dat we als gezin twee kamers hadden met tussendeur. Goed bereikbaar vanaf de metro (lopend of per bus).

We kwamen vroeg aan bij het hotel en konden direct inchecken.

Bij het ontbijt was het iedere dag erg druk. Het was zoeken naar een zitplaats. Daarnaast waren bepaalde producten steeds op terwijl we redelijk vroeg gingen ontbijten.

We kwamen vroeg aan bij het hotel en konden direct inchecken. We kregen een kamer met twee eenpersoonsbedden zoals we hadden gevraagd.

Erg behulpzame medewerkers.

Ontbijtzaal was erg druk en rumoerig. Op beide ochtenden was een van de twee koffie-machines defect waardoor lange wachtrijen ontstonden. Veel tafels niet afgeruimd.

Erg behulpzame medewerkers. Prima locatie in rustige wijk, en met de metro binnen half uurtje in het centrum.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Goede douche, fijn bed.

Het ontbijt viel erg tegen, alleen jam en (slechte) kaas als beleg, veel te harde croissantjes en bolletjes en voor de rest alleen Engels (worstjes, ei, bruine bonen en spek).

Goede douche, fijn bed.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Zeker niet nog eens.

In de kamers zijn géén kasten, géén planken om iets op te leggen. Géén laadjes. Eén haakje voor een jas en 5 kleerhangers aan de muur. Géén haken in de badkamer. Géén kofferrek. De koffer moet dus op de grond of op het bureaublad. Het raam kan niet open, dus benauwd in de kamer. Verwarming kan niet lager dan 16 graden. De bedden zijn niet nieuw, de spiralen voel je duidelijk zitten. Géén extra kussens. Plastic bekertjes in de badkamer. Worden meestal niet vervangen.Géén douche cap, of andere extra's, wel handzeep. De kamermeisjes spreken geen woord Engels, verzoeken wordt dus niet begrepen. Bij het ontbijt was er een chronisch tekort aan koffiebekers, bestek. De bakken met roerei en worstjes zijn te klein, dus steeds leeg. Het ontbijt bestaat uit roerei, bonen, worstjes, stukjes snackkaas, jam, yoghurt, muesli, fruit, chocolade broodjes. Iedere dag hetzelfde. Voor een paar dagen dus wel voldoende, niet voor langer. De ligging is niet zo goed. De wijk is Arabisch, Indiaas, Afrikaans en nogal vervuild. Weinig eetgelegenheden, alleen naast het hotel de "Pancake Factory". Prima! En schuin naar links aan de overkant een Pub "The Goose". Daar hebben wij niet gegeten. De Underground is zeker 15 minuten lopen. Reistijd naar het centrum 20 minuten. Er is bus 28, met overstap naar een bus richting centrum. Reistijd zeker 30 minuten. Voor jongelui die er voor een paar dagen willen verblijven wel goed denken wij. Anders zeker niet aan te bevelen.

De grote kamers in het nieuwe bijgebouw. Grote douche. Een blauw nachtlicht in de badkamer.

Personeel

Personeel

ligging

ligging

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Prijs, kwaliteit was dit een prima hotel.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De familienamen was klein.

Het ontbijt was voldoende.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima hotel vóór een paar dagen Londen
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

De ligging ben het hotel

prima kamer

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Kwaliteit ontbijt

• Beoordeeld op: 1 november 2017

heel goed

kamer was geboekt voor 4 personen - dat was heel nipt

ontbijt

Personeel bood ons direct andere kamer aan na klacht over...
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Personeel bood ons direct andere kamer aan na klacht over slaapbank. Ook kan je hier tale sexy meenemen en op eten in hal beneden.

Snelle incheck / gunstige prijs met 2 kinderen <
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

Het ontbijt was triest in aanbod en kwaliteit

Snelle incheck / gunstige prijs met 2 kinderen <18jaar

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Goede kamers

Het ontbijt was echt slecht. Leek allemaal kant en klaar en opgewarmd en niet vers. Koffie niet te drinken.

Goede kamers

Oke
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was vaak op en personeel best chagrijnig

De locatie is zeer gunstig. Dichtbij het centrum en een metrostation

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Alles was top

Alles was top

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Alles was keurig netjes verzorgd en schoon, het personeel was erg vriendelijk en correct.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank - Rookvrij

e bedbank is slecht liggen n en het was erg warm en benauwd in de kamer.....

hygiëne

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Ontbijt, geen ruime keuze

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Service

• Beoordeeld op: 23 januari 2016

Personeel erg vriendelijk.

Geen goede geluidsisolatie. Bovenverdieping kon ik horen lopen 's ochtends. Jammer genoeg sliep er net iemand boven onze kamer die om 07:00 in de ochtend al wakker was....en ik daardoor dus ook.

Personeel erg vriendelijk. Locatie is goed. Mooie kamer,

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

Schone, nette kamer.

Schone, nette kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Smakelijk ontbijt met voldoende keuze. Station op loopafstand dus prima verbinding met het centrum. Het verblijf is uitstekend bevallen.

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Goed ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel, dicht bij...

Zeer zachte en kleine (smalle) bedden. Na 1 nacht last van onze rug. Slevht gezogen tapijt. Slecht werkende ventilatie en verwarming (bloedheet op de kamer) Het was onze honeymoon, dat hebben we ruim van tevoren afgegeven, maar daar werd totaal niets mee gedaan.

Goed ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel, dicht bij metrostation, lekkere restaurants in de buurt, schone badkamer.

• Beoordeeld op: 7 november 2015

Personeel super vriendelijk

Ontbijt was goed maar zeer basic, meer variatie in fruit zou aangenaam Geweest zijn , pakjes brood was niet smakelijk, vers brood aan te raden

Personeel super vriendelijk

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Locatie en perfecte geluidsisolatie, ook goede hygiene en...

Airco maakte geluid, maar we hadden het kunnen zeggen en het personeel ging er werk van maken toen we het zeiden bij uitchecken.

Locatie en perfecte geluidsisolatie, ook goede hygiene en ontbijt OK.

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, dicht bij metrostation

De bedden zijn vrij hard en de kamer op de 5e verdieping hebben last van lawaai van ventilatie / airconditioning

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, dicht bij metrostation

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

We hadden een mooie grote en schone kamer met 2...

Het ontbijt was elke dag hetzelfde en voor Nederlandse begrippen weinig keus. Er was bijvoorbeeld alleen jam en geen ander beleg.

We hadden een mooie grote en schone kamer met 2 eenpersoonsbedden. Wifi was in het gehele hotel gratis en werkte uitstekend. De badkamer was best ruim en had een heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 20 januari 2015

Bereikbaarheid met de metro en het vriendelijke en hulptaal...

Ligging van het hotel. Karig aanbod van restaurants. Overigens veel geluidsoverlast van water en rioleringsbuizen die ons uit onze slaap hield.

Bereikbaarheid met de metro en het vriendelijke en hulptaal personeel.

• Beoordeeld op: 18 januari 2015

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ontbijt is wat simpel

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Na 30 minuten werden we door de receptie gebeld met de vraag of de kamer in orde was (attent!) Rustige moderne en schone (bad)kamer.

• Beoordeeld op: 7 januari 2015

locatie ivm busverbindingen naar centrum.

kleine kamer. overprijsd op oudejaarsavond : 240GBP! alle toiletbenodigdheden aan te kopen. heel matig ontbijt.

locatie ivm busverbindingen naar centrum. vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

De prijs

Heel simpel ontbijt

De prijs

• Beoordeeld op: 17 februari 2016

ontbijt prima, locatie 10 min v metro halte.

iets gehorige buren

ontbijt prima, locatie 10 min v metro halte. vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 november 2015

Ligging is ok en prijs/kwaliteit voor London OK

Ontbijt is slecht geregeld, veel te druk en zeer beperkt aanbod. Kamer niet heel schoon.

Ligging is ok en prijs/kwaliteit voor London OK

• Beoordeeld op: 2 september 2015

Ik kon al om elf uur inchecken, erg prettig.

Ik kon al om elf uur inchecken, erg prettig. Rustige kamer achterin de gang, geen geluiden gehoord.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

ligging en kamers

ontbijt is matig voor een hotel in deze prijsklasse

ligging en kamers

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Ligging is prima met 2 metrostations op minder dan 5 min.

Familiekamer was wat krap

Ligging is prima met 2 metrostations op minder dan 5 min. lopen. Kamers waren recent keurig gerenoveerd.

Er zijn ook 20 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.