Beoordelingen over Holiday Inn Express Poole 3-sterren

Walking Fields Lane, Poole, BH15 1RZ, Verenigd Koninkrijk

#7 van de 12 hotels in Poole

Gebaseerd op 1938 beoordelingen over dit hotel

Hotel goed en zoals verwacht. Locatie : in Poole zelf weinig te zien en oud centrum verpauperd.

Hygiene in de badkamer en dit is niet de eerste keer in Engeland. De douches vertonen overal sporen van oranje schimmel. Hebben ze daar geen schoonmaakmiddelen die schimmel gemakkelijk verwijderen. Een beetje azijn of chloor doen ook al wonderen. Het is niet de eerste keer dat ik dit bemerk of aanklaag.

Lekker ontbijt - zeer vers. Kamers volgens verwachting en personeel heel gedienstig. Je vraagt wat en je krijgt het onmiddelijk.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Zeer slechte klantvriendelijkheid
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij waren in een gezelschap van 9 personen met 5 (2 Persoons) kamers. (ik was niet degene die heeft geboekt) Nadat mijn kamerpartner snurkte besloot ik van kamer te wisselen. de 2e nacht bleek ook dat deze kamerpartner enorm snurkte. om 1 uur snachts besloot ik om naar de receptie te gaan en een extra kamer te vragen. Deze was beschikbaar en kostte 120 pond. voor mij geen probleem want na 1 nacht heel slecht slapen leek mij een goede nachtrust wel wat waard. Wel was het de bedoeling dit direct te voldoen. Ik had 40 pond cash, 200 euro, en een pinpas helaas geen credit card! Wel waren deze gegevens beschikbaar en bekend bij de receptie er lag immers een borg van 1300 pond! De receptionist Bill had hier geen enkele compassie mee en accepteerde geen enkele vorm van de betaalmiddelen die ik wel had. Ik kreeg dus geen kamer. Na wat aandringen van mij dat ik toch echt graag een kamer wou en er voldoende betaalmiddelen waren wou bill me geen kamer geven hoe dan ook en hij de regels van het hotel volgde. Ik heb hem gevraagd of er een betere optie was dan maar in de auto te gaan slapen terug was immers geen optie, zei bill dat ik dat maar moest doen. Ik kan u wel vertellen het moment dat ik alleen in de auto lag dat gevoel wat dat geeft een zeer onprettig tot verschrikkelijk gevoel geeft. Een hotel die zijn gast buiten laat slapen? die beschikt over voldoende betaalmiddelen en er een kamer beschikbaar is? Nadat ik 15 min in de auto lag en in de kou ben ik terug gegaan naar de receptie (het zou toch immers niet waar wezen dat het op deze manier zou gaan)en heb aan bill gevraagd of hij dit echt zo wou. Hij vertrok geen spier en bleef bij zijn standpunt. Nadat ik vroeg waar ik wel zou kunnen slapen vertelde hij mij dat ik in een ander hotel hetzelfde probleem zou hebben!! Ik ben teruggegaan naar de auto en heb de nacht uitgezeten niet of nauwelijks geslapen. U moet weten dat ik deze dagen de chauffeur was voor deze groep en fitheid toch wel belangrijk voor mij was.

Zeer slechte klantvriendelijkheid

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We waren daar voor werk, we waren 1 dag eerder klaar, gemeld aan de receptive en vertelde ons dat het geen problem was maar dat er wel een kost aan verbonden was van ongv. 30% van de nachtkost. Toen we de dag later uitceckten werd de volledige nacht in rekening gebracht, schandalig.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Als er veel gasten bij het ontbijt zijn is het niet zo prettig. Als het wat rustiger is, prima ontbijt. Niet heel erg luxueus, maar wel van alles.

Ruime kamer. 10 minuten lopen van het centrum. Het is even kijken hoe je moet lopen, je denkt eerst dat je op een "eiland" zit, maar dat valt mee. Dichtbij een mooi meer, met bankjes. Ook de zee is dichtbij.

Efficient

Efficiente late aankomst na ferry overtocht

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Zeker voor herhaling vatbaar

De warme maaltijden.

Het ontbijt was Redelijk,en de kamers waren zeker op orde

Alles was oke

Alles was oke

• Beoordeeld op: 27 april 2016

De kamers zijn goed onderhouden en redelijk geluidsdicht.

Het ontbijt had een beetje meer variabel kunnen zijn, en een beetje meer keuze voor het diner.

De kamers zijn goed onderhouden en redelijk geluidsdicht.

• Beoordeeld op: 16 november 2015

Het is een goede locatie, lekker centraal gelegen welke goed...

Het is het allemaal net niet. Het ontbijt is ik maar niet geweldig. Het ruikt er in de receptie annex restaurant, bar erg muf, niet geweldig, je gaat er niet even lekker zitten zeg maar. Beetje saaie, kale boel. Wifi is drama en moet je extra voor betalen...

Het is een goede locatie, lekker centraal gelegen welke goed bereikbaar is.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

koffie waterig

koffie waterig

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

Dichtbij winkelcentrum en stadcentrum en bussen

Wie van stilte houd kan dit hotel beter mijden.

Dichtbij winkelcentrum en stadcentrum en bussen

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Personeel aardig

Personeel aardig

• Beoordeeld op: 4 mei 2015

Snelle service, goed internet door heel hotel.

Snelle service, goed internet door heel hotel. Simpele maar goede keuken. Ontbijt was prima.