Beoordelingen over Holiday Inn Express London Stansted 3-sterren

Thremhall Ave, Stansted Mountfitchet, CM24 1PY, Verenigd Koninkrijk

#8 van de 10 hotels in Stansted Mountfitchet

Slecht geslapen want dekbed te dik
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

1) Dekbed was veel te dik voor de zomer. Onaangenaam. 2) Ontbijt om 5 uur, i.v.m vroege vlucht, was very basic 3) Mac-Donalds vlak bij maar geen route voor voetgangers; levensgevaarlijk 4) restaurant erg duur! 5) BBC 1 en 2 deden het niet. Alleen commerciele zenders

Mooie kamer

prima verblijf voor een leuke prijs!

Het ontbijt viel qua sfeer en keus tegen. Er was bijvoorbeeld geen kaas en het buffet zag er wat onverzorgd uit vond ik.

De hotelkamer was schoon en volledig. De locatie was perfect vanwege vliegveld direct in de buurt en goede service met shuttlebus. We kregen ook direct bij aankomst om half 8 een ontbijtje dus goede service.

Ruk
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De bedden. Nog nooit zo slecht geslapen. Ontbijt was aan de karige kant. De gastvrouw zou het kamernummer doorgeven (ik meen 319). Denk niet dat er wat veranderd

De gastheer. Super vriendelijke Belg

Afstand tot luchthaven.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Helaas uitgeleefd hotel. De slaapbank voor de kinderen was n harde spiraal... Het raam in de kamer kon niet open dus erg bedompt. Hotel heeft echt een opknapbeurt nodig.

Afstand tot luchthaven.

Great!!

Voor als je op tijd je vlucht wilt nemen is het wel handig en makkelijk om hier te verblijven want dan ben je binnen 5 min met shuttle bus die om half uur van hotel naar luchthaven gaat !!

jammer dat er niet naar mij werd geluisterd

aller eerst de airconditioning deed het niet. na een aantal keer kwamen ze kijken. pasjes van de kamer deed elk keer niet. ontbijt was beperkt. Mijn klacht werd niet serieus genomen, pas na aandringen werd ik geholpen. lift deed ook niet. kreeg een ander kamer maar daar deed de airco en sleutel weer niet.

Dat het dichtbij de airport was. maar ze kunnen de shuttlebus prijs wat lager doen.

Prima hotel voor verblijf nabij vliegveld

Ligging vlak bij vliegveld Londen Stansted en slechts vijf minuten rijden vanaf het Car Rental Village. Gratis parkeren bij het hotel voor de hotelgasten.

Rommelig, slechte service, veel te duur.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer had veel beschadigingen en was uitgeleefd. Het hotel zit momenteel in een rennovatie en geeft veel hinder. O.a. het restaurant is een puinhoop. Ontbijt en menu s'avonds is minimaal. Het WIFI is zeer traag en de verbinding loopt geregeld vast, hierdoor is werken vanaf de kamer niet mogelijk. Laatste keer.

Prima hotel voor 1 nacht dicht bij vliegveld

Ze waren aan het verbouwen en het liep in het restaurant niet gesmeerd

Hotel voor nacht dicht bij het vliegveld, prima ligging omdat we vroeg moesten vertrekken. Vanaf vier uur kon er al ontbeten worden, dus hotel ook op ingericht.

Enjoy your stay
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alleen gemotoriseerd te bereiken.

Prima locatie en goed doordachte faciliteit. Fijne bedden met keus voor hard of zacht kussen. Precies waarvoor het bedoeld is, een tussenstation voor vliegreis en Londen of andersom. Helaas alleen gemotoriseerd te bereiken.

Prima optie voor één nacht

Alles behalve een gastvrij ontvangst. Ontbijt in de ochtend beperkt (alleen zoet beleg, geen vlees of kaas).

De bedden waren heerlijk zacht, prima kamer.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed was echt geweldig! Personeel was uitermate vriendelijk en het eten was goed. Als ik weer een dag naar Londen ga, verblijf ik zeker weer in dit hotel!

• Beoordeeld op: 29 november 2017

de ligging van het hotel t.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de ligging van het hotel t.o.v. de vluchthaven en het gemak van de shuttlebus. ook het 24 uurs kunnen in en uitboeken .Het ontbijt gaf mogelijkheden genoeg en is al vroeg bereikbaar.

IGoed liggend hotel voor een vroeg vertrek vanaf Stansted.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt erg mager, zie bovengenoemde reactie.

Geen vleeswaren bij het ontbijt was even wennen. Bij vroeg vertrek naar het vliegveld (06.00 Uur) was ook de scrumbled eggs en bacon nog niet beschikbaar. Al met al een mager ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Zo vroeg ontbijten en fijne verbinding met de luchthaven

Bij ontbijt geen vlees/kaasa waren. Onder het bed stonden wieltjes, daardoor verschoof de hele tijd het bed.

Zo vroeg ontbijten en fijne verbinding met de luchthaven

service was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niet alles was even schoon

service was prima. We hadden een kamer met een heel slecht tweepersoonsbed. Er werd ons zonder probleem een andere kamer aangeboden. Ook het ontbijt was prima.

Voor het doel van de reis (familiebezoek) prima
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

restaurant was niet altijd even schoon. Bediening in het restaurant was laatste avond van ons verblijf (11 september) slecht. We moesten na een behoorlijke tijd wachten vragen om de bestelling op te nemen. Voorgerecht en hoofdgerecht kwamen vrijwel tegelijk etc. Andere dagen waren wel goed geregeld.

het hotel was door de ligging dichtbij stansted een prima uitvalsbasis om verder te reizen

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

locatie goed, de rest matig tot slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was ok, maar de wc trok nauwelijks door, het personeel was kortaf en niet erg vriendelijk en het ergst was het ontbijt: we hebben zelden zo'n slecht en vies ontbijt gehad, het full english breakfast zag er echt vies uit, de koffie was schandalig slecht èn de kopjes niet goed schoon, en ook nog oude zompige croissants.

Locatie was fijn, shuttlebus reuze handig en op tijd. Hotel en kamer zelf was matig/redelijk, prijs best hoog

Functioneel en dichtbij luchthaven
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Verlichting, bed voor zoon beetje matig

Kamers prima, fijne douche, wc spoelinrichting haperde. Verlichting 3x niet in orde. Goede verbinding tussen luchthaven, ontbijt in orde.

dichtbij vliegveld

wat ons tegenviel was het betalen van de shuttle elke rit 3 pond!! en het ontbijt viel heel erg tegen

hotel inderdaad 5 min vanuit vliegveld en erg aardig personeel

Holliday Inn never again !
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt was karig. Koude scrambled eggs. Geen lapje kaas. Vieze tafels en stoelen. Er werd slecht aangevuld. De bedden waren ronduit slecht. Keihard en het bed voor de kinderen was zo ongeveer slapen op een plank.

Het vervoer van en naar het vliegveld was prima geregeld.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Jammer van de slechte matrassen

Slechte bedden op de familiekamer waardoor slecht geslapen. Shuttlebus nam ons niet mee omdat de bus vol zou zijn en vervolgens mochten wel anderen nog mee terwijl wij half uur moesten wachten

Locatie, zeer vroeg Ontbijt mogelijk

• Beoordeeld op: 14 april 2017

ruime kamer.
    • Tweepersoonskamer - Toegankelijk voor Mensen met een Lichamelijke Beperking - Niet-roken

werd geen lunch geserveerd. temperatuur in de kamer zeer moeilijk regelbaar waardoor ik erg slecht heb geslapen

ruime kamer. Coöperatieve medewerker in de receptie

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Transferkosten onr

Het eten wat ondanks een prima bediening ver onder het niveau dat je van een hotel mag verwachten. Smakeloos en binnen 4 minuten geserveerd, dus waarschijnlijk magnetron werk. Ook erg ongezellige verlichting. Het lijkt beter om van de McDonald's op 100meter afstand gebruik te maken, dan ben je in ieder geval goedkoper klaar.

Prima hotel voor kort verblijf.

Raar dat de transferkosten van het busje zo hoog zijn. Niet zo'n service van hotel. Het kost £3,00 pp per keer voor iedereen ouder dan 16. En dat voor een ritje van 5 min.

Prima hotel, aardig personeel, makkelijk te bereiken door shuttlebus Lane 21 vanaf vliegveld.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Het is een praktisch en ook warm en gezellig verblijf, waar je goed en rustig kunt slapen

Het avondeten is slecht van kwaliteit. Het bevat genoeg nutritients, maar weinig vitamines en gezonde verse ingredienten. De mogelijkheden op de menukaart zouden moeten worden uitgebreid met ingredienten van het nieuwe eten, dus veel onverzadigde vetzuren, volkoren en meergranen producten en quinoa, wilde rijst, courgettes, avocado's etc.

De kamer en douche waren geweldig ook het personeel was zeer behulpzaam en beleefd en vriendelijk

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Prima overnachtingsplek voor 2 personen op 1 kamer.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het bed waar de kinderen (2 jongens van 16 jaar) op moesten slapen betrof een kleine tweepersoons slaapbank, voor de jongens veel te klein. Ook is er geen mogelijkheid een raampje open te zetten of te ventileren. De kamer is dan te klein om met z'n 4-en te kunnen genieten van een optimale nachtrust.

De verbinding tussen het vliegveld en hotel is perfect geregeld. Ontvangst was prima en prettig dat er mogelijkheid is om vanaf 5 uur 's morgens een klein ontbijt te nuttigen. Engels ontbijt vanaf 06.00 uur. Hygiene in het hotel is prima. Kamer was tip top in orde (net opgemaakte bedden, schoon en voldoende handdoeken).

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Ontbijt was prima, je kon ook al heel vroeg terecht voor...

Transport naar hotel was tegen betaling (heen en terug), dat maakte de overnachting wel ietsje duurder dan vooraf ingeschat. De WC, douche en wastafel liepen niet goed door (waarschijnlijk een verstopping bij onze kamer), de kamer was gelegen pal naast de ingang daardoor hoorde we de arriverende pendelbussen wel goed (niet erg, we moesten toch vroeg opstaan voor onze vlucht)

Ontbijt was prima, je kon ook al heel vroeg terecht voor ontbijt (hadden een vroege vlucht)

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Prima hotel!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt en diner was prima! Heerlijke bedden!! Schoon. De kamers zijn net nieuw ingericht. Dichtbij de DLR dus goed te bereiken. Rustig gelegen. Soms vliegtuigen die overvliegen. Supermarktje dichtbij.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Ligging van het hotel is prima.

Erg kleine kamer, klein bed, kleine badkamer/toilet

Ligging van het hotel is prima. Hotel is vooral ideaal als je een stedentrip maakt. Aangezien je er dan toch alleen maar slaapt.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Van harte aanbevolen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk viel helemaal niets tegen. Dit is een keurig Hotel, met alle faciliteiten die nodig zijn voor een kort verblijf. Van harte aanbevolen.

Gastvrije ontvangst, hulpvaardige staff, ruime Kamers, vooral schoon, shuttle Service naar luchthaven voor slechts 3 Pond pp. Het was gewoon erg goed

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Hotel ligt lekker dicht bij het vliegveld en er rijdt een...

Ontbijt is vanaf 04:00 uur dan ligt er alleen maar brood en jam/kaas

Hotel ligt lekker dicht bij het vliegveld en er rijdt een pendel bus van het vliegveld naar het hotel (2pond)

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Keurig hotel zeer dichtbij luchthaven

Shuttlebus stond klaar zowel heen als terugweg dus geen wachttijd. Keurige grote kamer. Ontbijtbuffet vanaf 4 uur, vanaf 6 uur ook engels ontbijt erbij.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Wij hebben het heel goed gehad.

De shuttle busdienst zou bij de prijs inbegrepen moeten zijn omdat het toch vrij dichtbij is.

Vriendelijk, behulpzaam personeel, goed ontbijt en goede ligging ten opzichte van het vliegveld (regelmatige shuttle busdienst), jammer dat dit £ 3.00 per persoon per rit kostte, voor mijn dochter en mij dus wel £ 18.00 extra.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Beroerde ervaring, komen hier nooit meer!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was ronduit smerig! Personeel zeer onvriendelijk en niet behulpzaam.

Verschrikkelijke ervaring met personeel. Hadden in London al ons cashgeld achter gelaten, maar moesten onverwachts de transfer van hotel naar airport nog betalen. Op geen enkele manier konden we dat in hotel regelen. Bovendien bleek niemand bereid te zijn onze mobiele telefoon op te laden mbv verloopstekker. Wij verblijven veel in low-budget hotels voor ons werk. Zo'n slechte ervaring hebben we nooit eerder gehad👎

• Beoordeeld op: 15 september 2016

continental ontbijt was uitgebreid met sausage, scrambled...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

voor een drankje aan de bar moest ik eerst een creditcard tab openen. ik vond dat een beetje veel moeite voor drankje.

continental ontbijt was uitgebreid met sausage, scrambled eggs and baked beans. wat een leuke verassing

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Ideaal voor vroege vlucht / late aankomst, geen hotel om vakantie te vieren.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt is vanaf 4.00 u. maar dan is er bijna niks te krijgen, vanaf 6 uur pas uitgebreider. Bedden waren niet zo heel fijn.

Ligging dichtbij vliegveld, gunstige prijs, familiekamer, voordelige transferbus

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Dankzij de inzet van het personeel werd veel aan gebreken goedgemaakt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was armoedig. Defecte airco op de kamer. Defecte verlichting op de kamer. Hoge prijs.

Kwaliteit van het diner. Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. (met name Roxane uit Roemenië was zeer behulpzaam en uiterst vriendelijk)

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Ontbijt was super.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Wifi verbinding was traag en viel soms weg.

Ontbijt was super. Boxspring in de kamer lag heel comfortabel. Personeel was heel vriendelijk en hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Goed bed,
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ik ben rug patiënt en het toilet is dan ongeloofelijk laag. Ook voor oudere mensen lijkt me dit lastig. Momenteel zie je bijna nergens meer lage toiletten. Het zou voor een vliegveld ook handig zijn om een hotel op loopafstand te hebben.

Goed bed,

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Goed hotel met alle noodzakelijke voorzieningen voor een tussenstop in en reis.

Betaling shuttle onzinnig en onhandig direct na het vliegen, zijn alleen hotelgasten die het kunnen gebruiken.

Dicht bij vliegveld, shuttle service, mogelijkheid om te eten.

Heerlijk als voorbereiding voor een paar dagen Londen.

Uitzicht vanuit de kamer.

Ontbijt was heel uigebreid en goed van kwaliteit.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

dicht bij de luchthaven en goede shuttle verbinding en ontbijt dat kwa tijd ingespeeld is op de luchthaven.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Perfekt

De koffie

Dichtbij de luchthaven, Shuttlebus en fijne rustige kamer.

locatie en prijs incl ontbijt dichtbij stansted airport,...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

locatie en prijs incl ontbijt dichtbij stansted airport, shuttlebus op 5' van luchthaven

Tevreden over verblijf. Alles goed

Goede verbinding met Stansted en goed hotel + sportruimte

Dichtbij vliegveld
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De aankleding van de kamers en sfeer

Dichtbij vliegveld

Geen opmerking

Geen opmerking

Dicht bij het vliegveld met goede shuttle service
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Tweede bed familie is niet geschikt voor tieners

Dicht bij het vliegveld met goede shuttle service

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Prima verblijf voor dit geld
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel, goed vervoer naar vliegveld

het geluid van de blazer die niet uit kon.

het geluid van de blazer die niet uit kon. Waarschijnlijk hield die wel het geluid van de weg en de vliegtuigen tegen..

Prima voor een nacht ivm locatie van vliegveld Stansted
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Vroeg ontbijt; eitjes en warme spijzen nog niet geserveerd

Lekker dicht bij het vliegveld !

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Perfect hotel als je aansluitend een vlucht hebt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was karig. Geen beleg.

Locatie, busconnectie, comfortabele bedden

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Uitstekend vliegveld hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het moeten betalen voor de vliegveldbus. (heen en terug)

Prima kamers.

afstand airport
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

tempratuur s nachts 25 graden. airco kon niet lager. we konden niet slapen. restaurant te koud. personeel niet vriendelijk genoeg.

afstand airport

Beroerd

Koude douche,Veel lawaai

Prima om een nachtje te overnachten

Hotel zat nog in de verbouwing, verder geen overlast van gehad.

Miste kaas en vleeswaren bij het ontbijt

Prima ontbijt, gunstige ligging tov vliegveld.

Prima ontbijt, gunstige ligging tov vliegveld.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Op vijf minuten met de Shutle van het vliegveld en het...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was wel er karig met oude broodjes en geen Engels ontbijt.

Op vijf minuten met de Shutle van het vliegveld en het ontbijt om 4.00 uur.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Boxspringbed, onrustig liggen bij minste beweging, bed op wielen, rolt weg als je gaat zitten

Ruime kamer, koffie en thee faciliteit

• Beoordeeld op: 24 december 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

prijs kwaliteit verhouding en transport met bus nd airport. , thee op kamer en fijne badkamer en goed ontbijt qua keuze

• Beoordeeld op: 5 december 2017

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamers waren schoon en zeer netjes, comfort was goed.

Meer dan goed

Niet

Mooie busshuttle. Up to date personeel, lekker vlot hotel.

Fijn hotel, prima prijs/kwaliteitverhouding. Lekker dicht bij het vliegveld

Dicht bij het vliegveld

• Beoordeeld op: 8 november 2017

dure shuttle naar vleigveld voor een kort tripje

dure shuttle naar vleigveld voor een kort tripje

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

kort maar krachtig

Uitstekend ontbijtbuffet, gelegen op korte afstand van de luchthaven, zeer behulpzaam personeel en 24 uurs incheckbalie

Pendelbusje
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het eten in het restaurant.

Pendelbusje

Top hotel dichtbij airport
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Afstand naar airport londen stansted en busvervoer van en naar hotel

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Redelijk, maar kan beter
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer rook nogal muf, vochtig.

Snelle in en uitcheck

De kamer

De kamer

Ben dik tevreden
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Dicht bij vliegveld. Kom hier elk jaar. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Mooie schone kamers. Niet duur.

Het bed

De locatie & transfer

Het bed

Goed hotel voor een vroege vlucht vanaf Stansted
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Locatie dicht bij het vliegveld en de rustige kamerligging.

Prima kamer.

Ontbijt was druk en chaotisch. Stoelen en tafels niet erg schoon.

Prima kamer. Praktisch gelegen naast het vliegveld.

Goede ervaring met het hotel

We zouden 2 1persoonsbedden krijgen en het was een tweepersoonsbed

Hotel dichtbij vliegveld, shuttlebervoer. Ontbijt inclusief