Beoordelingen over Featherhall Garden Court Apartments

Gebaseerd op 218 beoordelingen over dit appartement

6,4

5,5

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Prima als je een plek om te slapen zoekt. Verwacht verder niets.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

-Bedbank was erg slecht -Internetverbinding was waardeloos. Hierover hebben we gebeld en toen werd gezegd dat wij de beste verbinding moesten hebben omdat wij in het bovenste appartement zaten. Medelijden met de andere gasten, want wij konden al niets doen. De gratis Wifi in de bus was beter. -Niet alle ramen konden worden verduisterd. -Aanwezig keukengerei was erg minimaal. -1 zonwering was kapot en hing half naar benden de leefruimte in. -Ingang was slecht te vinden. Deze zit verstopt tussen de apotheek en een woonhuis.

-Goed bereikbaar met openbaar vervoer, zowel vanaf het vliegveld als vanuit de stad. -Bed in slaapkamer was goed. -We konden onze bagage al naar de kamer brengen voor de inchecktijd. Zo konden we zonder onze spullen de hele dag al genieten van Edinburgh

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

te weinig zitruimte.

te weinig zitruimte. erg klein en onhandig 2e slaapkamer. rookmelder ging meerdere malen af bij roosteren brood.

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Zeer ruim en dichtbij makkelijke busverbinding naar het...

Toch wel wat karig keuken inrichting

Zeer ruim en dichtbij makkelijke busverbinding naar het centrum van de stad