Beoordelingen over Airport Inn Gatwick 3-sterren

Longbridge Roundabout, Gatwick, Gatwick, RH6 0AB, Verenigd Koninkrijk

#10 van de 11 hotels in Gatwick

4,9

Zeer zeer matig

Hotel is behoorlijk gedateerd op de gangen erg donker en warm, in het restaurant lamellen die 10 jaar niet schoongemaakt waren geld hetzelfde voor de ramen, weinig waterdruk in de douche

Airco installatie hele hotel was defect ramen konden maar 10 cm open dus totaal geen frisse lucht

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Voor een tussenstop tijdens onze reis gekozen voor dit hotel.

Voor een tussenstop tijdens onze reis gekozen voor dit hotel. Eigenlijk "bedrogen" door de foto's op de website en booking.com, maar dat komt helaas vaker voor. Was ook te verwachten voor de lage prijs die we betaalde voor het hotel. Echter jammer dat er op de site niet wordt aangegeven dat je met een shuttle bus naar het hotel kan komen vanaf de airport. Op de airport is dit namelijk ook nergens aangegeven. Hierdoor zijn we ongeveer een uur bezig geweest onze weg naar het hotel te vinden. De kamers zijn erg gedateerd en zeer rumoerig. Wij hebben de hele nacht het tankstation en de aangrenzende weg onder ons gehoord. De dames aan de receptie waren niet heel vriendelijk en waren erg onverstaanbaar. Vreemd, je zou toch denken dat ze zich verstaanbaar zouden maken vanwege het grote aantal internationale reizigers in hun hotel. Wij wilden die avond nog London in gaan maar zij konden ons niet vertellen hoe je dit kon bereiken met het openbaar vervoer, hierdoor gekozen dit te laten. Jammer.

Tickets voor de shuttlebus zijn gewoon te koop bij de receptie, bad was erg fijn, prima voor 1 nacht

Het hotel zit naast een zeer drukke weg, je moet voor alles bijbetalen en de 2 dames tijdens onze checkin waren niet erg vriendelijk. Ik vroeg om informatie over de shuttle bus (welke £3 p.p. kost) en hoe ik doet moest betalen. Dit kon alleen contant in ponden of euros (welke omgerekend waren in ponden met een koers die niet correct was, ruim €1 extra). Contant geld kon je opnemen bij het tankstation (service fee van £1,65), en als je dan de busschauffeur betaalde met een briefje van £10 kreeg je wisselgeld. De dames bij de receptie begrepen maar niet dat wij niet met contant geld wilde betalen omdat we terug gingen naar de Eurozone en daar niemand ponden zal aan willen nemen. In Nederland moet je immers in alle bussen pinnen of met de OV chipkaart betalen (net als in Londen). Ik heb het er bij gelaten en ben naar onze kamer gegaan. Later toen er een andere dame zat en ik hetzelfde vraagstuk voorlegde kwam zij meteen met de mogelijkheid om een ticket te kopen in het hotel, want dat kon gewoon. En die kon ik nog met de pinpas betalen ook. Dus als ze je proberen contant geld te laten pinnen, ze hebben gewoon tickets beschikbaar.

Het bad was erg fijn en de waterkoker met koffie en thee was een aangename verrassing. De kamer was ook lekker ruim.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Shame. Shame. Shame.

Alles viel tegen. De kamer is oud en vies. Vlekken in het tapijt, muren zijn van papier en het matras had zijn langste tijd gehad. Het ontbijt is een aanfluiting, je kan veel lekkerder ontbijten op Gatwick. Daarnaast was er geen verwarming in de ontbijtzaal. Mensen zaten er met jas aan.

Geen pluspunten. At all.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Redelijk voor een nacht

Er staat een geldautomaat maar buiten gebruik. Er staat een drank machine buiten gebruikt. Geen adapter te koop te leen of te huur dus kan je laptop niet opladen. De druk van de douch laag. Kamer niet echt netjes.

De locatie was perfect en vervoer van en naar de AirPort is top en de kamer was ruim.

We kwamen 5 uur eerder aan dan gepland en konden toch al...

We kwamen 5 uur eerder aan dan gepland en konden toch al terecht in onze kamer. Geen luxe hotel, maar prima om een nachtje te slapen als je de volgende dag vroeg naar het vliegveld moet. De shuttlebus komt om het kwartier en binnen 10 minuten ben je op het vliegveld.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Tegenvallend Hotel

Verder is het Hotel voor doorgaande reizigers zoals ik, maar voor de prijs is het hard aan een update toe. De kamers zijn oud... Het was erg warm (buiten) en de airconditioning kon het echt niet aan... Ook moest ik betalen voor een shuttle service naar het vliegveld.... zouden ze echt anders moeten regelen. Jammer maar ik ga hier niet meer slapen als ik via Gatwick vlieg. er zijn wel betere keuzes voor hetzelfde geld.

Ik kon lopend naar een restaurantje, wat erg gezellig was.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Een overnachting

Het gedoe methet avondeten op 8 december door mogelijk een computerstoring. De communicatie liep niet helemaal goed. Je komt in het restaurant en je wordt zonder uitleg verwezen naar de bar.Het krijgen vd juiste menukaart in de bar, tafel uitzoeken in het restaurant, eten en drinken bestellen in de bar

De kamer was goed

Prima kamer met goede prijs- kwaliteitverhouding

Het was een prima hotelkamer met goede prijs-kwaliteit verhouding. 2 kleine dingen als ik echt iets moet noemen: Douchedeur ipv douchegordijn tegen het lekken. Iets ruimer en steviger bed had prettig geweest.

Ruime kamer. Goede shuttleservice naar luchthaven. Fijn dat er bagageopslag mogelijk was.

Dicht bij vliegveld

30 graden. Airco kapot. Raam kon niet open

Dicht bij vliegveld

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Overnachting tussen verbindende vluchten.

Omgeving.

Personeel. Diner en ontbijt waren goed.

Fijn voor een nacht verblijf

Het was best moeilijk om de ophaal locatie te vinden

Locatie -> dichtbij het vliegveld

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

De afstand

De front Office personeel

De afstand

Beoordeling Airport Inn Gatwick

De ietwat 'verouderde' uitstraling.

De prijs/ kwaliteitverhouding

Luchthaven overnachting

Vanaf aankomst slecht bereik telefonisch met het hotel

De kamers waren ruim, ontbijt was prima.. Goede matrassen

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Uitsteken

Locatie en goede personeel

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Buiten stonden een hoop jongeren te roken.

Buiten stonden een hoop jongeren te roken. De aankomst gaf daardoor een armoedig beeld

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Ok voor 1 nacht

Schoon

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

super

super

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Wifi erg traag en ontbijt erg slecht!

Wifi erg traag en ontbijt erg slecht!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Alleen overnachting

Prijs kwaliteit verhouding goed

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Goed als u op luchthaven moet zijn

Heel oud interieur, enorm trage WiFi.

Goede locatie voor luchthaven.

• Beoordeeld op: 20 februari 2016

De bedden waren netjes opgemaakt.

Het sprei van een van de bedden was echt vies met bruine vlekken. en rond de prullenbak aan de muur waren vele theedruppels. Kon ff weggeveegd worden en twee baddoekken hadden grote bruine vlekken. Ik moest ze meteen laten vervangen.

De bedden waren netjes opgemaakt.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Snel inchecken, vriendelijke medewerker bij de receptie.

Snel inchecken, vriendelijke medewerker bij de receptie. Kamer zag er schoon en netjes uit. Voor maar 3 pond kun je met een bus van Londen Gatwick naar het hotel, was de eerst volgende halte na de luchthaven.

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Zeer onpersoonlijk en slechte service.

Zeer onpersoonlijk en slechte service. Er werd niet gereageerd op mijn opmerkingen bij de reservering. Ze vertelde mij dat ze dit nooit doen. Wij waren dus voor niets met onze koffer 's morgens afgereisd naar het hotel om die daar te droppen. Dat kon niet. Dit alles heeft ons 29 pond extra gekost en drie vervelende uren die wij nu niet in Londen kunnen besteden. Wij kwamen maar voor 1 dag naar Londen!!

• Beoordeeld op: 1 december 2015

De badkamer was voorzien van een badkuip.

Het was best koud die dag buiten en in de kamer lagen 2 extra dekens maar deze roken raar en waren vies. Niet van gecharmeerd. In de badkamer hadden ze wel heel weinig douchegel gegeven voor 2 personen (1 miniflesje maar). Ik kon zelf niks meenemen vanwege het vliegtuig en het was nauwelijks genoeg om mee te douchen. Heel schoon voelde ik me erna niet en vond het flauw om voor zoiets naar de balie te lopen als ik al in de douche stond. Ze wisten van tevoren dat wij met zn 2en waren dus vind het een beetje nalatig.

De badkamer was voorzien van een badkuip. Na een lange dag wandelen, was dat wel fijn.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Het was schoon.

De douche kop is wel schoon. maar bestwel heet. Wanneer je de temperatuur veranderd, komt er ook een minder krachtige straal uit. Maar desondanks dat kon ik nog prima douchen.

Het was schoon. Dagelijks werd het schoon gemaakt. Douche was schoon, wc, wasbak etc. evenals de rest van de kamer. Niet te warm of koud. geen haren of stof. het was dik in orde.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

De communicatieve vaardigheden van het personeel.

De communicatieve vaardigheden van het personeel. Het personeel probeert ieder contact met gasten te vermijden.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

De vriendelijkheid van het personeel.

De vriendelijkheid van het personeel. Erg behulpzaam.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Bed was okay,

Douche was zeer matig. Kamer zag er niet echt fris uit. Parkeer garage is zeker geen reclame voor het hotel

Bed was okay,

Ontbijt was slecht

Ontbijt was slecht

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

Lekker eten en vriendelijk personeel in de bar

Badkamer, trage WiFi, veel geluid/gehorig, bed op wieltjes

Lekker eten en vriendelijk personeel in de bar

Er zijn ook 18 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Airport Inn Gatwick