Beoordelingen over Glendevon Hotel 2-sterren

6,2

5,7

5,3

6,4

Slechte start maar de laatste dagen maakten veel goed.

Geen parkeergelegenheid bij het hotel dus een dagelijkse zoektocht naar een parkeerplaats. Op de 3e verdieping matige douche en internet viel vaak weg ( laatste 2 nachten op de 1e verdieping veel beter. Grootste tegenvaller dat het bedrag werd geïncasseerd in euro's tegen een te hoge koers ( 1.20 euro / pond, alle overige betalingen in ponden was de koers 1.15 )

Ontbijt uitstekend, op loopafstand van het strand, de laatste 2 nachten van de 6 kregen we ruimere kamers met betere douches.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Zonde van de tijd, spijt van het boeken.

Wat een ongeorganiseerd hotel. onprofessioneel personeel. ontbijt helemaal niets

Redelijk hotel.

Hoewel we ontbijt hadden bij besteld, was dat niet geregeld. We hebben toen elders ontbeten.

• Beoordeeld op: 25 april 2016

Vriendelijk personeel en behulpzaam.

Het parkeren op de openbare parkeerplaats vonden we erg duur, 10 pond voor 24 uur. Ontbijt was er wel maar viel tegen, niet zo uitgebreid als we gewend zijn in Engeland. De 'kroeg' in het hotel is alleen op vrijdag en zaterdag avond geopend. De buurt is wat achterstallig.

Vriendelijk personeel en behulpzaam. Op loopafstand van Bournemouth Pier. Ruime kamer met bad :-)