Beoordelingen over Grand Hotel Gosforth Park 4-sterren

High Gosforth Park, Newcastle upon Tyne, NE3 5HN, Verenigd Koninkrijk

#18 van de 60 hotels in Newcastle upon Tyne

De moeite waard om te proberen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De roomservice is niet goedkoop, maar McDonald's aan de overkant.

Dicht bij alles, zoals snelwegen en openbaar vervoer. Goede bedden, ontzettend goed ontbijt. En je wordt er niet op aangekeken als je na een ruim ontbijt de eetzaal verlaat met drinken en eten voor onderweg. Fijn zwembad en sauna, gratis voor gasten.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Ontbijt zeer goed, vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is wat gedateerd, overal versleten vasttapijt. Onze kamer stonk naar rook maar hotel was bereid onze andere kamer te geven ofwel wat op te frissen. Vermits we al geinstalleerd waren kozen we voor laatste maar dat deed eigenlijk niks uit

Ontbijt zeer goed, vriendelijk personeel

Voor herhaling vatbaar, we willen de volgende keer het zwembad uit proberen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer genoeg was niet alles schoon bij aankomst, men had onder de wc bril vergeten schoon te maken. Verder werden lege flesjes en glazen. niet verwijderd van de kamer. Raar, omdat de rest er goed uit zag.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en heel erg goed. De bedden zijn uitstekend, zelfs voor mij als rugklachten patiënt was het heel goed liggen in het bed. Het is niet gehorig, dus goede rust in de nacht. Het hotel ligt op loopafstand van een park en zeer dichtbij de A1 en richting de binnenstad. het personeel is vriendelijk.

Waarschijnlijk de laatste keer.

Afhandeling van boeking: correctie van verkeerde datum heeft 6 emails en 40 min aan de telefoon gekost en bij aankomst was mijn reservatie weer zoek.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Locatie t.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie t.o.v. New Castel is wat minder (circa 15 km).

• Beoordeeld op: 8 april 2016

tophotel met zwembad, hadden daar een bruiloft, anders is...

ontbijt vond ik voor de prijs van het hotel niet super uitgebreid

tophotel met zwembad, hadden daar een bruiloft, anders is het wel te ver van de mooie stad Newcastle.. Zwembad en sauna waren heerlijk, bed en hotelkamer ook heerlijk