Beoordelingen over Grand Royale London Hyde Park 4-sterren

1 Inverness Terrace, Westminster, Londen, W2 3JP, Verenigd Koninkrijk

#613 van de 977 hotels in Londen

Locatie was prima en personeel erg vriendelijk
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Koud water tijdens het douchen, erg warm op de kamer. ‘S nachts veel gerommel op de gangen door schoonmakers.

Locatie was prima en personeel erg vriendelijk

Zeer geslaagd, al was de kamer krap bemeten.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

De kamer was erg klein. Daar was ik niet op voorbereid, want ik had een ‘ruime’ kamer geboekt. Prima te doen hoor, maar je verwacht dan toch iets meer ruimte. Ik had bij de warming-up voor hardlopen nauwelijks de ruimte om de benen te zwaaien. En ik miste een koelkastje.

De locatie, de sfeer en het vriendelijke en behulpzame personeel waren heel fijn.

Een heerlijk weekend London in een schitterend hotel.

Niets ...

De stijl van het hotel is fantastisch, alsof je terug bent in de 18e eeuw. Op nog geen 50 meter van Kensington Park / Hyde Park dus elke avond tamme eekhoorns voeren. Om de hoek 2 verschillende metrostations met 3 belangrijke metrolijnen dus in een oogwenk op iedere locatie in London. Ontbijt perfect, zowel English als Continental. Hotelkamers wel erg klein maar dat is volgens mij in ieder hotel in London tenzij je een Russische miljardair bent :-).

Zeer teleurstellend!!!

Vol enthousiasme werd mij een upgrade kamer gegeven. Bleek in de kelder van hotel te zijn, onder de grond met klein raampje dus geen enkel uitzicht. Daarnaast liep er onder de metro, die je constant hoorde. De bedden zijn heel smal, kamer en badkamer erg klein. Oude glorie dit hotel. Daarnaast wordt er een reservering gedaan op creditcard voor eventuele annulering. Ondanks dat er gebruik gemaakt is van het hotel en uiteraard ook voor betaald is, blijft deze reservering een maand op de je creditcardrekening staan, ondanks dat ik er nog over gebeld heb! Slecht, ik kom daar niet meer terug.

Zou ik echt niet kunnen noemen, behoudens de ligging.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

niets goed voor de prijs die ik betaalde
    • Deluxe Driepersoonskamer

Ik betaalde 180 pond voor een luxekamer voor 2 volwassen personen en een kind van 5 jaar.Wij kwamen rond 16.00 aan om in te checken en de man zei dat er een probleem was met het water in de kamer waarvoor ik al online had betaald.We werden naar een ander hotel gebracht dat maar 50 pond per nacht koste.Pure oplichting is dit.Ik reis nooit meer in mijn leven naar Londen.Goodbye London

niets goed voor de prijs die ik betaalde

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Uitstekende plek om in Londen te verblijven.

Het hoofdgebouw van het hotel is een prachtig ingericht gebouw dat Edward VII heeft laten bouwen voor zijn maîtresse op slechts twee minuten lopen van Kensington Gardens. In dit deel zijn de prachtige lounge, het overweldigende trappenhuis, de eetzalen en de bar (in een privétheater voor de maîtresse) gelegen. Via gangen komt men bij de kamers die in de ernaast gelegen gebouwen zijn ondergebracht. De kamers zijn klein, maar goed verzorgd, met een prima, kleine badkamer. Het bed had iets langer gekund, maar het is een geweldige plek om te verblijven. Het personeel is zeer behulpzaam en voorkomend.

Prima hotel met sfeervolle entourage voor een redelijke prijs voor Londense begrippen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De meeste receptionisten waren erg vriendelijk en behulpzaam, maar een enkele receptionist was minder behulpzaam dan ik op grond van de reviews en mijn eigen ervaringen elders had gehoopt, met name bij het vinden van transport en het boeken van attracties.

Prachtig gebouw met mooie lounge en bar, mooi gelegen bij Hyde Park, goed Engels ontbijt

Heerlijk ontbijt!

Het personeel verkoopt een “hop on hop off” -the original tour-ticket aan 32GBP maar geeft geen info. Blijkt achteraf -krijgen we dan te horen van de busschauffeur-dat er ook een river cruise zat inbegrepen over de Thames. Spijtig dat we dit niet wisten en dat gemist hebben. Dit gemeld aan de jongedame die ons het ticket heeft verkocht... en ja die haalt haar schouders gewoon eens op, geen terugbetaling, geen excuses, geen uitleg,... 👎🏻👎🏻👎🏻

Heerlijk ontbijt! Prachtig interieur, echt typisch Londen!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Enige opmerking: Vrij kleine kamer (zeer beperkte ruimte rond bed).

Typisch Engels ingericht knus hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Modern ingerichte kamer (zeer proper). Ongelooflijk uitgebreid ontbijtbuffet (zelden meegemaakt). Prima ligging van hotel op enkele 100 m van Hyde Park, dus centraal gelegen voor de meeste bezienswaardigheden van Londen op wandelafstand.

- Locatie is top

- Kamer relatief klein voor de prijs. Indien het alleen voor slapen is, is dit uiteraard geen probleem. - Hygiene in badkamer was niet top, maar na aankaarten is dit schoongemaakt.

- Locatie is top

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Acceptabel

De kamer was ontzettend klein en kwam niet overeen met de verwachtingen zoals geschept via de foto's. De foto's laten mooie lichte ruimtes zien maar in werkelijkheid zijn de ruimtes donker

Locatie is goed

Qua locatie perfect, maar kamers te klein, stoffig en hotel behoeft een update.

Verwachting kamer tov werkelijkheid

De kamers waren heel erg klein, interieur gedateerd en ondanks dat het knus lijkt, kan men er wel wat gezelligers van maken.

Was wel goed

Er was in het hotel niet bekend dat het al betaalt was. Was een vrij vervelende situatie na een lange reis. Een kopie van het bank afschrift moest duidelijkheid geven. Slechte zaak

• Beoordeeld op: 1 november 2017

De kamer was prima uitgerust en heel netjes.
    • Deluxe Driepersoonskamer

De kamer was prima uitgerust en heel netjes. Vooral de service en het personeel waren uitzonderlijk, we werden voortdurend verrast met kleine attenties: een kleine prinsessen-paraplu voor mijn dochtertje, een verjaardagstaartje voor mijn verjaardag die pas na het verblijf viel, een gember-cintroen thee tegen de verkoudheid...

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prima hotel en goede ligging.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het pasje van de kamer werd iedere keer gedeactiveerd. Eerst zeiden ze dat je geen andere pasjes erbij moest houden, maar dat bleek niet het probleem te zijn... elke x weer terug naar de receptie. Uiteindelijk; tegemoetkoming met een gratis ontbijtje! Dat overigens prima was!

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Het ontbijt is heerlijk de rest liet te wensen over.

We kregen een upgrade van de kamer omdat we vorig jaar het bed te smal vonden maar nu was het nog net zo smal. Te smal. Wel kregen we een schaaltje vers fruit. Het uitzicht was er niet we hadden een blinde muur.

Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk

Gezellig

Overboekt, we kwamen midden in de nacht aan en werden naar een minderwaardig hotel gebracht voor de eerste nacht.

Het ontbijt was excellent en het hotel zelf bijzonder mooi en romantisch

prachtig historisch gebouw met kleine maar ok kamers.

De kamers zijn heel klein ( ook de superior rooms) ze hebben denk ik gans de binnenkant uit het gebouw gehaald en opgedeeld in zo klein mogelijke vakjes. Maar functioneel, mooi en alles zit erin wat erin moet. En eerlijk gezegd, hadden de kamers groter geweest, was het wellicht niet meer te betalen om daar te logeren, want al de rest was super! Voorzie voldoende tijd voor ophalen valiezen indien je die nog even achterlaat na checkin, want we hebben daar toch 15 a 20 min op moeten wachten.

Prachtig historisch gebouw , interieur , mooie straat, mooie buurt. Lekker ontbijt. Functionele propere kamers. vlakbij park en metro. Heel vriendelijk personeel, helpen valiezen dragen en zo..

Personeel was supervriendelijk.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

De kamers worden met breedlens vastgelegd...is spijtig....ok,ik had éénpersoonskamer, maar ik heb thuis kasten die groter zijn dan de kamer waar ik verbleef...let wel, alles was er wel aanwezig hoor...goede matras, dat wel....die DELUX zou ik niet zomaar overal bijplaatsen.

Personeel was supervriendelijk...heel behulpzaam, niets op aan te merken! Superligging,is zeker hun pluspunt

De attenties voor mijn verjaardag personeel zeer behulpzaam...

Klein kamer met piepklein badkamer .mijn beste vriendin is ietwat corpulent en kon amper in en uit douche .uitzicht (vuilnis containers en achterkant van ander gebouw)

De attenties voor mijn verjaardag personeel zeer behulpzaam en vriendelijk, hygiëne top ! !!

Ouderwetse grandeur. Prima uitvalsbasis.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Vermijd kamers op de 'lower groundfloor', de kelder dus, omdat daar het geratel en gedreun van de metro onder het hotel goed hoorbaar is. Kamer was als family-room (2 volwassenen, 1 kind) aan de kleine kant.

Vriendelijk, attent en behulpzaam personeel. Prima bed, douche, badkamer. Ontbijt (niet inbegrepen) in fraaie balzaal. Hydepark en een metrostation op de Central Line onder handbereik.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Enorm genoten van alles wat Londen te bieden heeft!
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

De ramen konden niet open (dichtgeverfd) terwijl het smoorheet op de kamer was en bij de rand van het bad zit een scherm van zeker 20 cm breed... dat helpt dus totaal niet om het water tegen te houden en dus was de badkamer na elke douchebeurt drijfnat.

Uitstekende locatie, prachtig pand, supervriendelijk personeel.

Uitermate onprettig en zeker niet voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Driepersoonskamer

De houding van het personeel. Ze proberen alles weg te lachen en denken dat ze toeristen alles kunnen wijsmaken. Volgens de receptionist lag het aan Booking.com een ander personeelslid vertelde over een kapotte boiler. Wat zijn wij slecht behandeld, uiteindelijk moesten we wel instemmen met een kamer in de kelder van een ander zuster hotel want we waren helemaal klaar met de manier waarop wij werden behandeld.

Naast het hier boven beschrevene, ligging van het hotel is prima, maar bij aankomst werd verteld dat door een fout van Booking.com geen kamer voor ons was. Terwijl wij ruim 2 maanden geleden € 240,00 hadden betaald voor 3 p. voor 1 nacht, in één woord BELACHELIJK! Helemaal hoe wij daarna een veel slechter hotel kregen aangeboden, dit hotel bleek ruim € 100,00 p.n. goedkoper te zijn en lag op een veeeel mindere locatie. Wie denken de medewerkers van Grand Royale wel dat ze zijn dat ze ons zo kunnen behandelen?

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Goede locatie en schoon, alleen niet vriendelijk baliepersoneel en zeker geen 4 sterren hotel.

Personeel aan balie; probeerde ons een slechtere kamer aan te smeren met de opmerking dat het een upgrade was. En niet echt vriendelijk

Locatie van hotel en was schoon

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

De entourage van het hotel is fantastisch.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

TV werkte niet. Personeel had kamernummer vergeten, dus ik moest er zelf achteraan. Is wel netjes verholpen uiteindelijk. Het bed is voor lange mensen te kort.

De entourage van het hotel is fantastisch.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Authentiek en mooi hotel. Geen parkeergelegenheid
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Op de site staat dat je kunt parkeren bij hotel. Dit bleek niet te kloppen. De openbare weg is parkeren alleen voor bewoners met vergunning. Dit leverde voor ons met een sprinter bus aardig wat problemen op.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Hotel en locatie zijn prima, niet voor een gezin.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Kleine kamers, zeer kleine bedden. Verwarming was niet goed, misschien kwam dit door de verbouwing die gaande was.

Personeel was zeer vriendelijk. Gratis telefoon om mee te nemen in de stad. Goed ontbijt.

heerlijke tijd, jammer van de kleine kamer

de kamer wordt een tweepersoonskamer genoemd en superior. Dat is het absoluut niet! We hadden 2 koffers bij ons maar konden deze niet kwijt in onze kamer. Navraag hierover gedaan en andere kamer gekregen maar alsnog met 2 koffers en bijna geen kastruimte was dit toch wel beneden de maat!

vriendelijke staf, goede lokatie

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Teleurstellend

Heel bijzonder om opnieuw met een overboeking te maken te krijgen. Het hotel maakt onderdeel uit van een keten. Bij aankomst kregen we te horen dat we voor 1 nacht werden overgeboekt naar een ander hotel, omdat er geen warm water was. Mocht ons dit hotel niet bevallen dan konden we weer terug komen. Dezelfde ervaring hadden we vorig jaar bij een ander hotel van deze keten. Toen werden we naar dit hotel gebracht. Prima oplossing vonden we toen. Nu moesten we dus weer naar een ander hotel. We hebben dit om diverse redenen geweigerd en kregen uiteindelijk wel de gereserveerde kamers in dit hotel. Op de vertrekdag hebben we in de lobby gezeten en toen bleek dat de nieuwe gasten allemaal hetzelfde verhaal over het warme water te horen kregen en naar een ander hotel werden gebracht. Er rijden twee taxibusjes om de gasten van het ene naar het andere hotel te brengen. Overigens kon er nog steeds direct via de site van het hotel een kamer worden geboekt. Vreemde gang van zaken. Verder werden de hotelkamers niet goed schoongemaakt. De inrichting is gewoon op en toe aan vernieuwing. De lobby en trappenhuis zien er prachtig uit, maar de hotelkamers en de rest van het hotel is hard toe aan een grote opknapbeurt.

Het hotel werd geschilderd en het was niet mogelijk om in de ontbijtzaal te ontbijten, maar dat werd prima opgelost. De ligging is super. Bushalte en metrostations om de hoek.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

De service van het hotel.

Dat er nergens aangegeven stond dat het hotel aan het verbouwen was, waardoor het restaurant dicht was en de gehele voorgevel in de steigers stond. Terwijl wij dit hotel juist hadden geboekt door de klassiek Engelse uitstraling. De kamer was ook heel erg klein, maar was wel goed verzorgd.

De service van het hotel.

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Goede lokatie, goed eten, de kamer en lokatie was minder.

Door de werken was het ontbijt in een kleinere zaal en moest er een uur worden opgegeven wanneer je ging ontbijten. Als je later was kon het zijn dat je moest wachten om te kunnen ontbijten. Wij kregen een zogezegde betere kamer dan geboekt maar bleek dat deze kamer helemaal boven in een hoek zat en bleek de afzuiging van het hotel er naast op het dak te staan. Een constant geluid de ganse dag en nacht en dus slecht geslapen. Hotel zat vol dus geen mogelijkheid voor andere kamer.

Interieur van het hotel mooi ondanks de renovatiewerken. Ontbijt was zeer lekker.

Paar dagen londen

Het bed, deze was slecht 1,4mtr breed en te kort voor 2 personen is echt niet meer van deze tijd! Daarnaast het toilet tussen 2 wanden, nog geen 50cm breed en de wasbak, nou een ja wasbak kan je het niet noemen. Vandaar een zeer slechte score op confort.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

slapen, ontbijten en wegwezen. Londen bezichtigen

we hadden een upgrade van superior naar club. verdieping onder receptie. kleine kamer zou groter zijn dan superior. benieuwd hoe groot die kamer zou zijn. niet gezien gekregen

uitgebreid ontbijt, leuke bar. dichtbij kensington park, Mooi!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

• Deluxe Driepersoonskamer

de kamer die we geboekt hadden konden we niet in wegens verbouwing hadden me gebeld maar was al onderweg kreeg en zeer nette kamer in een ander hotel van hun en ontbijt gratis zeer netjes geregeld werd ook met vervoer naar ander hotel gebracht

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Tegengevallen

Kamers veel te klein! Geen 4 sterren waardig

Kamers veel te klein. Zeker voor 4 sterren. Foto's booking.com geven een erg misleidend beeld. Kamers veel te klein. Zeker voor 4 sterren. Foto's booking.com geven een erg misleidend beeld.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

We zouden zeker overwegen terug te gaan mits een grotere kamer.

De kamergrootte heel klein idem voor wat betreft de badkamer. We konden geen verwarming opzetten, klein en dun dekbed.

Supervriendelijke, behulpzame staff. Geweldig , uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Dichtbij de metro en knusse kamer!

Op de eerste dag wisten ze niet zeker of ze hadden schoongemaakt dus maakten ze het bed nog 'even' op waar wij bij waren.

De bedden waren erg comfortabel en het hotel is erg dicht gelegen bij de metro.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Top locatie om in cetrum van london te verblijven!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Een richtings bordje op de hoofdstraat.

Het was top ontbijt erg vriendelijk personeel .de boiler was kapot er was een overnachting in ander hotel geregeld met transport prima

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Fijn verblijf in Grand Royale Hyde Park

- Helaas geen koelkastje op de kamer - Bed was een beetje doorgezakt aan 1 kant

- Goede locatie, dicht bij 2 metrostations. - Schoon - Geluidloos

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prima ontvangst en verzorging op een prachtige lokatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamers waren echt aan de kleine kant. De afvoer van de douche liep niet goed door waardoor douchen heel haastig moest. Leeslampjes bij het bed waren defect.

Prima ontvangst en verzorging op een prachtige lokatie.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Het leek ons een heel mooi hotel, maar helaas konden we niet...
    • Deluxe Driepersoonskamer

We werden verhuisd naar The Park Grand, op zich een net hotel, met prima ontbijt, maar de sfeer die we juist zochten ontbrak hier.

Het leek ons een heel mooi hotel, maar helaas konden we niet blijven omdat de boiler stuk was.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

de kamer is eigenlijk aan de kleine kant .

de kamer is eigenlijk aan de kleine kant ... iets meer volumnieuze mensen hebben een probleem om uit het bed te geraken langs de raamkant en het toilet zit echt geklemd tussen bad en muur . Voor de valiezen is er niet veel plaats . En dan kregen we nog een' upgrade in size' werd ons gezegd bij aankomst . Maar daar je enkel komt om te slapen stoorde het ons niet en het centrum is uitstekend bereikbaar !

Heel goed !!

De kamer was niet erg ruim.

Ontbijt was heerlijk, mooi interieur, verzorgd en erg vriendelijk personeel.

Het bed was uitstekend

Het geluid van buiten en een boorgeluid (geen idee waar het vandaan kwam) was jammer, maar niet meer dan dat.

Het bed was uitstekend

Prima hotel op goeie lokatie

Hele kleine kamer maar prima voor 2 nachten. Functionele en schone badkamer.

Voor city trip prima hotel

Geen raam om te openen. En graag twee aparte dekbedden ipv 1 groot.

Ontbijt was lekker.

Kamer, badkamer, bed is veel te klein

Ontbijt was lekker. Zeer vriendelijk personeel

Ontbijt : 10++

Ontbijt : 10++ Kamer/badkamer/Bed : behoorlijk klein, maar doenbaar

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Mooi en aangenaam hotel!
    • Deluxe Driepersoonskamer

Top ontvangst met heel vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Heerlijk ontbijt! Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding Zeer comfortabel bed

De onbijtzaal was fantastisch!

De onbijtzaal was fantastisch! De locatie was geweldig.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Kleine kamer

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

prima, maar eenvoudig hotel
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Kamer erg klein en zonder raam (716)

goed ontbijt en vriendelijke receptie

Fijn dat we niet lang op de kamer verbleven.

Veel te kleine kamer. Uitzicht op een vuile laadzone waar ze om 7u in de morgen met veel lawaai vrachtwagens ontladen!

• Deluxe Driepersoonskamer

De kamers zijn krapper dan normaal in eu maar voor London goed

Het interieur

Meeste personeelsleden spreken gebrekkig engels.

Meeste personeelsleden spreken gebrekkig engels. Bij ontbijt spreken ze in hun moedertaal tegen elkaar. Dat is best onbeleefd.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Super hotel en dicht bij het park

Hard matras.

De vriendelijkheid van het personeel

Zo'n mooi pand en goede locatie.

De kamer en badkamer waren aan de krappe kant. Het douchen werd een heel waterballet.

Zo'n mooi pand en goede locatie. Prettig personeel.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Kleine kamers

Bar

Ligging is uitstekend.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Grootte en ligging kamer (kelderverdieping met slechts een klein raampje)

Ligging is uitstekend.

Mooi hotel, jammer van de kleine bedden

Kamer is erg klein, ook het bed was erg kort en smal

De locatie is goed, dichtbij metrostations en in de buurt van winkels en restaurantjes

De kamers waren klein maar fijn, en de locatie was geweldig

Het is vrij gehorig

De kamers waren klein maar fijn, en de locatie was geweldig

Ik kom zeker nog terug.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De badkamer aan de kleine kant.

Alles was perfect, enkel de badkamer aan de kleine kant.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prettig verblijf gehad met vriendelijk personeel

De clubroom kamers zijn vrij klein

Het personeel is ontzettend vriendelijk, mooi hotel

Lobby

Absurt kleine kamer

Lobby

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Stijlvol hotel pal naast Hyde Park

Kamer was erg klein

Het ontbijt, de locatie.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Wij hebben nog nooit in zo een klein hotelkamertje overnacht

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Goede locatie maar mini kamers die zeer gehorig zijn en oud.

Het bed en de badkamer zeer klein en oud.

Locatie geweldig centraal en rustig.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Leuk hotel om Londen te verkennen

Kamer eerder klein

Lekker, mooi verzorgd ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Goede plek om te verblijven in London

hotel op zich; prachtig. ligging ideaal

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Niets viel tegen eigenlijk

Heerlijke bedden in een rustige omgeving, uitstekend ontbijt, vriendelijk personeel, prachtig ingericht

fijne locatie en accomodatie

de kamer in het souterrain, klein, warm en benauwd.

het gebouw, de inrichting, de bar, alles in oude stijl en nog heel authentiek.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Fijne tijd

Badkamer was wat krap

Prima ontbijt fijne bar vriendelijk personeel