Beoordelingen over Grange City Hotel 5-sterren

Coopers Row, City of London, Londen, EC3N 2BQ, Verenigd Koninkrijk

#232 van de 977 hotels in Londen

Fantastisch verblijf gehad.

Niets. Alleen het ontbijt is er wellicht wat prijzig per persoon.

De kamer is erg luxe en zeer schoon. Er is veel oog voor details in de kamers en het hotel. Denk aan voldoende toiletartikelen, fijne grote handdoeken, goede wifi en voldoende ruimte in de kamer om even aan een bureau te zitten. De bedden zijn heerlijk en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De locatie is goed, vlak naast metrostation TowerHill en vlakbij de Tower Bridge. Er zijn meer dan voldoende eetgelegenheden in de buurt, voor mensen die niet in het hotel willen eten.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Teleurstellend.
    • Luxe-Driepersoonskamer

Moesten meteen bij aankomst betalen, anders zouden we geen sleutel krijgen. Onvriendelijke receptioniste. We schrokken van het totaalbedrag, dit viel fiks hoger uit dan bevestigt door booking.com. Volgende dag terug gegaan naar receptie en daar uiteindelijk het teveel betaalde bedrag terug gekregen. We hadden een 3-persoonskamer gereserveerd, maar bij aankomst bleek het krappe kamer ingericht op 2 personen (2 kopjes, 2 glazen, 2 lepeltjes etc.). Dit hebben we meerdere malen bij de receptie aangegeven. Na 2 dagen weer naar de receptie moeten gaan omdat er maar voor 2 personen handdoeken werden neergelegd. Zeer teleurstellend voor een 5-sterrenhotel waar men fors voor betaald!

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Aan te raden hotel op 50 meter van metro
    • Luxe-Driepersoonskamer

het hotel bevindt zich al in een duurdere prijsklasse, jammer dat het ontbijt dan niet inbegrepen was en apart bij te boeken was het 17 pond per persoon.

Grote luxe kamer voor drie volwassenen en de uitstekende wellness !

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

ontbijt standaard en uitgebreid, zonder persoonlijke touch,...
    • Executive Tweepersoonskamer

de kamer is gedateerd, zoals 20 jaar geleden nog, turks bad tegels vuil en beschadigd, versleten

ontbijt standaard en uitgebreid, zonder persoonlijke touch, zeer cool en zakelijk

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

De Grange City Hotel was een heerlijke plek om te ontspannen in een dynamische stad als Londen.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Het ontbijt (continental) was tov de algehele kwaliteit onder de maat. Weinig keuze en de producten waren okay maar niet erg goed zoals de rest van het hotel.

De wellness was erg goed. Een heerlijke ruimte om te ontspannen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Heel duur geen 5 ster waardig hotel
    • Luxe-Driepersoonskamer

Prijs kwaliteit verhouding ruim 200 euro voor een kamer per nacht. Badkamer was niet schoon eerst haren van de voorgangers uit bad halen bijv. Het was zonder ontbijt, dit kwam zeiden ze omdat we via Booking . Com hadden geboekt . Zwembad en wellnes viel tegen

Grange is voor ons een vaste waarde in London sinds vele jaren
    • Executive Tweepersoonskamer

Spa viel tegen. Hadden maanden op voorhand afspraken vastgelegd. Bij aankomst was er personeel ziek en konden de gevraagde behandelingen niet doorgaan.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Locatie, zwembad, goed bed, rustig
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Afstandelijkheid van het personeel. Schoonmaak werkt wellicht volgens een checklist, alle rest is oninteressant...een losse WC bril blijft los. Geen gratis drinkwater op de kamer

Locatie, zwembad, goed bed, rustig

Zeer grote kamer

Ondermaatse service in de bar op gelijkvloers

Zeer grote kamer

Badkamer

Service

Ik vond het geweldig en de kamer was perfect. Zal zeker weer terugkomen.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Service was top! Het personeel hield overal rekening mee en kwam met uitstekende oplossingen als er een probleem was.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Receptie bij mijn vraag naar het afprinten van mijn boarding...

Receptie bij mijn vraag naar het afprinten van mijn boarding pass. Ik moest persé de hotel PC gebruiken... wat ik niet gedaan heb.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Gelukkig was het maar 1 nacht

Alles, kamer, toilet Papier ontbrak, bar dienst slecht

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Prettig verblijf.
    • Luxe-Driepersoonskamer

Weinig echte luxe faciliteiten voor 5 sterren, bijvoorbeeld badjassen, slippers etc.

Vriendelijke sfeer, locatie top!

Lux en prettig op toplocatie; metro en Thames op loopafstand.

Uitzicht

Luxe uitstraling

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Heel mooi verblijf in n echte London styl

Restaurant in t hotel is koud en kil ingericht en heel beperkte kaart

We hadden n prachtige kamer echt ongelofelijk

Men beloofde aan de balie respons maar tot vnd niks

20 min wachttijd , geen aanbod meer om 9h 30 , binnenin een chaos aan vuile tafels dit ivm ontbyd

• Beoordeeld op: 5 april 2016

De vriendelijkheid en geboden service van het personeel.

Dat er faciliteiten zoals een zwembad en sauna's waren was heerlijk, alleen het water van het zwembad was veel te koud en de airco blies ook nog eens koude lucht, geen prettige omstandigheden. Jammer dat de restaurants zo verstopt zitten en vrijwel leeg zijn.

De vriendelijkheid en geboden service van het personeel.

• Beoordeeld op: 8 februari 2016

Kamers zijn ruim en comfortabel, de locatie ten opzichte is...

Kamers zijn ruim en comfortabel, de locatie ten opzichte is uitstekend en het personeel is meer dan vriendelijk. Wat tegen valt is de kwaliteit van de restaurants en de toegankelijkheid met koffers. Voor London een prima prijs/kwaliteit maar in mijn opinie nog altijd te duur.

• Beoordeeld op: 7 januari 2016

Personeel erg behulpzaam bij veranderen van kamer en...

airco maakt vrij veel herrie 1e nacht lagen wij in een kamer in de buurt van de airco installatie dat was niet te doen, een zwaar bromgeluid. 2e nacht een andere kamer gekregen daar geen last meer van maar de airco maakt zo wie zo wat veel geluid.

Personeel erg behulpzaam bij veranderen van kamer en kwijtraken van de knuffel van onze dochter. deze was bij het verschonen van het bed meegenomen in de was. volgende dag weer retour gelukkig! eerst een kamer aan de achterzijde zonder uitzicht, door upgraden een kamer met prachtig uitzicht over de tower bridge

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Prima ontbijt.

Niet gedineerd daar van de 4 avonden er 3 avonden niemand in de enorm grote zaal zat. De andere avond zaten er 4 personen. De bar is ongezellig, lang wachten op een drankje en bij het afrekenen blijkt dat de prijzen op de kaart met 12,5% service worden verhoogd, zie kleine lettertjes zegt de ober. Je moet de metro nemen om in het centrum te komen.

Prima ontbijt. Mooi groot zwembad. Schoon. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Luxe hotel met mooi uitzicht vanaf de 10e.

Onze kamer lag vlak tegen de schachten van de liften en dat gaf een irritant gesuis. Echter met de airco aan hoorde je het niet meer. Ontbijtprijzen meer dan stevig. Maar je kan prima ontbijten in de buurt van hotel (voor de helft van de prijs!)

Luxe hotel met mooi uitzicht vanaf de 10e. mooi zwembad, fitness. Goed centraal gelegen naast metro van towers bridge. Vriendelijk personeel en omdat mijn dochter (12) ziek was konden wij al om 13 uur ipv 15 uur inchecken

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Mooie ruime en vooral schone kamer!

Het Japanse restaurant in het hotel is geen aanrader.

Mooie ruime en vooral schone kamer! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Perfecte ligging.

• Beoordeeld op: 10 januari 2016

Ligging / kamer / faciliteiten

Restaurant (niet gegeten wegens ongezellig) / prijs van het ontbijt : hyperduur

Ligging / kamer / faciliteiten

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.