Beoordelingen over Grange Strathmore Hotel 4-sterren

41 Queens Gate Gardens, Kensington and Chelsea, Londen, SW7 5NB, Verenigd Koninkrijk

#513 van de 977 hotels in Londen

Handige ligging ten opzichte van metro

Duur, teveel betaald via booking.com; was rechtstreeks 80 euro goedkoper voor 2 nachten; ontbijt kun je je ook besparen. £18 voor continental terwijl er om de hoek een Paul, pret a manger en Starbucks zit. Kamer was ook te koud.

Handige ligging ten opzichte van metro

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Goed verblijf in een rustige buurt en toch dicht bij musea

Leeslampjes stuk en wastafel geen vlotte afvoer van water.Leiding gedeeltelijk verstopt.

Engels ontbijt niet aan het buffet maar vers gemaakt . Heel goed !

• Beoordeeld op: 4 november 2017

zeker aan te bevelen

het ontbijt was niet inbegrepen en erg duur voor wat het was 18 BP voor een eenvoudig continental breakfast.

De kamers waren goed en ruim voor deze mooie en rustige locatie in London.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Mooi hotel met goede ligging
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt ter plaatse boeken is vrij prijzig. Het had fijn geweest als dit inbegrepen zou zijn. In directe omgeving zijn er goedkopere opties, zeker als je niet een grote eter bent.

Zeer vriendelijke ontvangst, schone kamer. Ligging centraal (voor ons bezoek aan Royal Albert Hall, 10 minuten wandelen). Metrostation vlakbij. Op loopafstand van diverse musea, vele restaurants. Toen wij in de avond terugliepen vanaf de Royal Albert, voelden wij ons zeer veilig in de omgeving. Een zeer prettige buurt.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Veel te duur voor een te kleine kamer en badkamer en een ondermaats ontbijt.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was basic en veel te duur. Er was niet eens een gekookt of gebakken ei in een continental breakfast. Voor dat geld heb ik al veel betere ontbijten gekregen. De koffie was niet vers gezet maar kon je tappen uit een thermoskan ! Dat is toch niet meer van deze tijd ! Ik had een superior kamer geboekt en moest de eerste nacht slapen in een kelderkamer, zonder uitzicht en naast de vuilbakken. Nadat we erover hadden geklaagd kwamen we tot een deal : 1 nacht in de kelderkamer, de andere 2 nachten in een kamer op de eerste verdieping en we moesten niet betalen voor het ontbijt. De kamer op de eerste verdieping was evenmin een superior room, maar een standard kamer met uitzicht op een steegje aan de ene kant en op de daken van de huizen achter het hotel aan de andere kant, bovendien nog naast de uitlaten van de dampenkap van het restaurant ! De badkamer was ondermaats klein. Voor de prijs die we betaald hebben kunnen we ergens anders ook logeren, in een grotere kamer met een grotere, deftige badkamer. De haardroger hebben we gevonden in de lade van het bureautje op de kamer. Er was niet eens een kluis in de kamer op de 1ste verdieping, wel in de kelderkamer.

Het personeel was vriendelijk en gastvrij. De ligging was uitstekend, dicht bij de metro. Er waren veel eetgelegenheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Goede locatie, heel dichtbij Gloucester Road metrostation.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ondanks dat het er netjes uitzag, is het hotel behoorlijk gedateerd.

Goede locatie, heel dichtbij Gloucester Road metrostation. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Best ruime kamers voor een hotel in Londen.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Goed verblijf en vriendelijk personeel.

In eerste instantie kleine en rumoerige kamer. Kamer lag naast wasruimte en aan een kleine gang met klapdeuren. Doordat deze gang veel werd gebruikt hoorde je de hele tijd de deuren klapperen. Na klacht direct andere kamer gekregen.

Mooie lokatie en goed bereikbaar met openbaar vervoer

Iets te hoog geprijsd voor de huidige staat
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Kleine lift, veel mankementen in de kamer

Vriendelijke receptie, net en hygiënisch

Weekend Londen

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede bedden. Goede locatie om Londen te bezoeken.

Achter een mooie gevel in prima buurt blijkt dit een bijna armoedige entourage

Kamer half onder de grond, armoedig en verlaten restaurant, entree en receptie verdienen een lik verf Teleurstellende accomodatie

Lokatie

• Beoordeeld op: 7 november 2017

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Alles, een tophotel, toplocatie en top kamers

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

mooi rustgevend uitzicht op groen parkje, vogeltjesgekwetter...

1 persoons bed was wel erg smalletjes

mooi rustgevend uitzicht op groen parkje, vogeltjesgekwetter in de ochtend.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Mooie Victoriaanse stijl kamers

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

De zeer goede ligging.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De badkamer was wel zeer klein.

De zeer goede ligging.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Goede ligging vlakbij Gloucester Road Underground,rustige...

Eigenlijk niks. Zelfs toen de afvoer van de douche verstopt bleek en zich een overstroming voordeed, werd dat zeer adequaat opgevangen door het personeel en werden vanwege de overlast extra's geboden, waaronder gratis ontbijt en drankjes in de bar.

Goede ligging vlakbij Gloucester Road Underground,rustige buurt, vlakbij Harrods. Vriendelijk personeel.Goed ontbijt, dat evenwel als je het los moeten betalen te duur is (GBP 25 voor een Engels ontbijt).

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

de royale tegemoetkoming ivm het de kamer soort die bij...

dat we een taxi via het hotel bestelden en een fixed price town car kregen die te duur was voor de korte rit. alleen een vaste douchekop en slechte hoofdkussens.

de royale tegemoetkoming ivm het de kamer soort die bij aankomst niet vrij bleek te zijn. het restaurant personeel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Rumoerig, personeel humeurig niet zo behulpzaam. Hadden airport shuttle besteld en niets geregeld....uiteindelijk een dure taxi moeten nemen. Kamers wel netjes.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Ik kreeg een kamertje , wel luxe!

Ik kreeg een kamertje , wel luxe! Ik kon dwars langs het bed . Vrij hard matras. De douche was groot genoeg voor een heel dun persoon. Mijn man had er nooit ingepast en die is beslist niet dik!

Dicht bij ons reisdoel

Boeking klopte niet door een miscommunicatie tussen booking.com en hotel en wij zaten met de gebakken peren. Smorgens vroeg werden wij om half 8 opgehaald en konden daardoor niet het standaart ontbijt nemen maar moesten een ontbijt van de kaart nemen. Dus extra kosten

Dicht bij ons reisdoel

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

uitstraling van het pand, engelse inrichting, locatie nabij...

De lift is een ramp, want te klein en traag badkamer was erg benauwd, maar vooral de bureaucratische houding van het buitenlandse personeel vond ik verschrikkelijk. Spreken onverstaanbaar engels, ogen onzeker, zijn duidelijk geen vakmensen en kijken glazig. Bellen midden in de nacht dat een barrekening niet betaald is! Terwijl we met 7 mensen daar logeren, met naam en toenaam bekend zijn. Kom op zeg. Hun werkgever heeft het duidelijk niet begrepen.

uitstraling van het pand, engelse inrichting, locatie nabij Royal Albert Hall en underground, mooie wijk

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Locatie is erg goed, bed zeer groot en comfortabel.

Veel gedoe met kaarten die niet werkten op de deur, WiFi slecht en erg warm op de kamer.

Locatie is erg goed, bed zeer groot en comfortabel.

Hygiene

Grootte van de kamer en kwaliteit van het bed.ba

Hygiene

Hotel was erg schoon en netjes

Ontbijt niet genomen ivm prijs, voor 18pond p.p. Per dag kun je in centrum Londen ook lekker ontbijten voor 2 personen!

Hotel was erg schoon en netjes

Ligging is goed.

Kamer erg klein. Konden de koffers niet kwijt.

Ligging is goed. Dicht bij metro.