Beoordelingen over The Inn At Grasmere 4-sterren

Red Lion Square, Grasmere, LA22 9SS, Verenigd Koninkrijk

#11 van de 22 hotels in Grasmere

Typisch Engels hotel

Het ontbijt viel tegen. Om 9 uur waren de croissants en koffiekoeken op en die werden ook niet meer aangevuld. Alleen toast en jam en wat cerials. Verder kan ik het eten in het restaurant niet aanbevelen. Ik had de eend besteld maar die was niet goed bereid (taai). De patat was koud, geen grapje. Een van onze gasten liep met een stok. De receptie zag het maar niettemin kreeg zij een kamer die heel ver lopen was. Bovendien was er alleen een douche in het bad waardoor ze niet kon douchen.

De kamers zijn erg comfortabel met vloerbedekking en een zitje. Het hotel ligt midden in een piepklein dorpje met winkeltje. Erg sfeervol. De bar en het restaurant zijn typisch Engels. Er was al kerstversiering wat de sfeer nog meer ten goede kwam. Mooi zwembad maar enorm veel chloor.

Een heerlijk verblijf op een fantastische locatie.

Er stond dat er parking was maar die is zo gelimiteerd dat we daar tijdens onze 8 nachten verblijf maar één keer gestaan hebben. Alternatief was de "Village Green" maar men had ons niet van de lokale markt verteld dus één ochtend vond ik de wagen tussen de kraampjes. Een ander alternatief was een "Pay and Display" parking op een paar 100 meter van de accommodatie.

Een zeer positieve ervaring: vriendelijk en behulpzaam personeel, een lekker (Engels) ontbijt en voor elk wat wils op het restaurantmenu. Mooie kamer en badkamer. Alles steeds netjes. Aan aanrader.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Prima hotel op uitstekende locatie

Perfecte locatie in het hart van Grasmere op enkele meters can de bushalte. Prima hotel met bar en restaurant en uitstekende uitvalsbasis voor wandelingen in omliggende bergen, heuvels en meren.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Goede faciliteiten, mooi centraal gelegen, prima & nette...

Beetje aan de prijs.

Goede faciliteiten, mooi centraal gelegen, prima & nette kamer. Leuk restaurant/pub in house.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Leuke wandelvakantie

Alles was zeer goed

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Vriendelijk personeel mooie locatie

Vriendelijk personeel mooie locatie

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Badfaciliteiten, ontbijt

grasmere lastig bereikbaar/parkeren Vloerbedekking restaurant vies/oud

Badfaciliteiten, ontbijt