Beoordelingen over Hallam Hotel 3-sterren

12 Hallam Street, Portland Place, Westminster, Londen, W1W 6JF, Verenigd Koninkrijk

#944 van de 977 hotels in Londen

5,7

5,1

4,5

6,1

5,6

6,1

nooit meer hier naar toe

Alles. De kamer was zo klein, als ik mijn rolkoffer op de grond legde, kon ik mijn bed niet meer uit. Het was onvoorstelbaar heet, want mijn kamer was boven de 5e etage (op het dak). Het raam stond open, maar de afmeting was misschien 40x50 cm. Ja er was een flatscreen tv, de kleinste die ik ooit gezien heb. Een grotere kon idd niet in deze kamer. De badkamer was net zo klein. De waterdruk was heel laag. Ik heb om een andere kamer gevraagd. De man bij de receptie zei dat het hotel Fully booked was. Alle kamers waren even duur, dus ik had gewoon pech... Alles was oud en viezig, zoals de meeste hotels in Central London. Het beddengoed en de handdoeken waren schoon.

de locatie

Zelfs voor Londense begrippen te duur voor de kwaliteit die wordt geleverd.

Alles binnen. Kamers en trappenhuis zien er bedenkelijk uit. Matig schoongehouden. Nachtlampjes die het niet doen. Een kapotte wc bril. Een vies dochegordijn in een te kleine doucheruimte. Een raar bureau met een ingebouwde wastafel. De bar achter de receptie bestaat alleen op de foto. Armoedig meubilair in de ontbijtkelder. Een lift waar je je schoonmoeder nog niet in zet............

Het aanzicht aan de buitenkant

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

ligging was geweldig, heel dicht bij oxford

het ontbijt was maar mager en kon je zelf niet nemen, voor vegans waren niet echt opties beschikbaar.... de kamers waren wel oké voor de prijs

ligging was geweldig, heel dicht bij oxford

De lokatie van het hotel was voor deze prijscategorie wel...

Al het personeel gaf mij een norse indruk terwijl het toch een jaarwisseling is waarbij er op z'n minst een glimlach of happy new year vanaf kan. In de badkamer was wel licht, maar de douche zelf niet dus je stond een beetje in het donker. Een roostertje boven de wasbak op ooghoogte in de badkamer was een beetje smerig. Tot slot kan het hotel kan wel een likje verf, nieuwe vloerbedekking en een moderner interieur gebruiken. Dat zou al een 'luxere' uitstraling geven.

De lokatie van het hotel was voor deze prijscategorie wel gunstig. Zeker voor een jaarwisseling (€97). Diverse metrostations zijn op 10 minuten loopafstand waarmee je door heen Londen kunt reizen. Van te voren had ik niet al te hoge verwachtingen van het hotel (door de foto's) vandaar dat het ook wel aan mijn verwachtingen voldeed. De kamer was niet groot, maar je bent voor de rest van de dag toch in de stad.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Verschrikkelijk dit hotel

De kamer was verschrikkelijk. op de begane grond kijken op een dode muur en een binnenplaats, geen licht of zon. De kachel stond enorm hoog en was niet zelf te regelen. De douche was klein en lag in het bad. Als je op de wc zat dan brandde je je benen aan de hete kachel. En ook nog het continue kabaal van de ondergrondse die door je kamer heen lijkt te rijden, vergelijk het met het geluid van een achtbaan.Het ontbijt was een keuze tussen toast met jam of eieren. niet uitgebreid, niets vers, geen fruit. Als je te laat was (3 min) dan kreeg je ook niets meer. De ellende is ook je moet vooraf betalen dus kun je ook geen sancties nemen en het hotel is heel duur in verhouding met wat je krijgt.

De ligging van het hotel, op slechts een tiental minuten lopen vanaf Oxford street en een metro vlakbij.

Voor 1 nacht te doen, maar niet v

Ongastvrij, onvriendelijk, douche onfris Spek lang in de oven en goed om schoenen te verzolen

Hotel gekozen om de ligging en daar is dan ook alles mee gezegd

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Lokatie geweldig. London loved it.

Bed viel tegen. Warm en kleine kamers.

Pluspunt was lokatie en personeel bij het ontbijt. Ook kamermeisjes vriendelijk.. Iets anders kan ik niet bedenken

Goed voor een nacht, maar niks meer

Het personeel was uiterst onvriendelijk en niet flexibel. Voor alles extra service (bijvoorbeeld vroeger inchecken) moest fors bijbetaald worden. De kamer was klein, maar op sommige punten ronduit vies met schimmel.

Het bed en de locatie, net naast Oxford Street

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

wanprestatie van de hotelmanager

ik moest bij aankomst in het hotel op 17 januari (nogmaals) voor mijn komende verblijf betalen, terwijl ik dat al thuis bij mijn reservering via ideal had gedaan. De hotelmanager geloofde dat niet en was niet bereid dat te verifiëren bij booking.com Pas nadat ik mijn bank om bevestiging had gevraagd en na nogmaals een moeizaam gesprek daarover met de hotelmanager (nu wilde hij dat ik zelf met een bewijs van de bank kwam, ipv zelf even te informeren bij booking.com) kwam de hotelmanager in actie, kreeg van booking.com de bevestiging van mijn eerste betaling en heeft mij daarna mijn dubbele betaling teruggestort. Ik moet echter nog afwachten of het dubbel betaalde bedrag bij mij zal binnenkomen. Dit zou vier tot vijf dagen duren, deelde hij mij mede. Extra kwalijk vond ik dat de hotelmanager pertinent weigerde een woord van 'sorry' of 'het spijt me' of een andere verontschuldiging uit te spreken. Hij bleef zich verschuilen achter de fout van booking.com en was niet bereid daarover een excuserend woord in de richting van de klant te uiten. Een ergerlijke gang van zaken die mij in het hotel extra tijd heeft gekost, naast de veroorzaakte ergernis. Ik hoop dat u de hotelmanager naar een verklaring zult vragen (overigens was de wifi niet gratis, daarvoor werd BP 5,- per etmaal gerekend). Helaas zal ik zelf niet nogmaals terugkeren naar het Hallamhotel. Dank voor uw aandacht voor bovenbeschreven klacht nav mijn verblijf in het Hallamhotel van 17 tot 19 januari 2017.

de centrale ligging van het hotel, dicht bij de plaats van het seminar dat ik bijwoonde. Daarnaast de vriendelijke bediening bij het ontbijt.

Douche

Het welwillend heid van het personeel

Dit is geen 3 sterren hotel, we moesten vragen om schone handdoeken en toiletpapier en de douchekop zat vol kalk

Het welwillend heid van het personeel

De douche

De douche

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Het was overal koud in het hotel. Ook de douche

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Tegenvallend.

Ontbijt was slecht. Gehorige kamer. Te warm in de kamer. Klein bed.

Matras was ok.

Alles smoezelig en vies. Blij om uit te checken

Ontbijt, hygiene Het ontbijt was echt het allerslechtste ooit. Geserveerd door een stinkend ongewassen iets.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Comfortabeler dan verwacht, de locatie maakte alles goed. De buurt (Marylebone/Fitzrovia) is veilig.

Het personeel zou vriendelijker kunnen. En het ontbijt smaakte vrijwel naar niets. Droge eieren, maar wat verwacht je van gratis ontbijt?

zeer slecht hotel advies niet naar toe gaan

alles

echt slecht hotel bahbah

Dirty place!

Dirty place!

Locatie.

Ontbijt pas vanaf 7:30. Kamer in de basement met het geluid van de metro. Betaald wifi....

Locatie.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Waardeloos hotel

Stoffige kamers, slechte service, vieze douche

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Prima ligging.

Sanitair was niet schoon.

Prima ligging.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

De ligging was goed, vlakbij Hallam Conference Centre.

Verouderd en slecht onderhouden.

De ligging was goed, vlakbij Hallam Conference Centre.

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Kan echt niets verzinnen!

Alles, vuil, verouderd, niets werkt zoals het hoort. Droevig ontbijt. Als booking.com hier 4 sterren aan toe kent, stel ik me toch vragen!

Kan echt niets verzinnen!

• Beoordeeld op: 4 december 2015

Onaardig personeel wat toeristen nauwelijks te woord staat...

Onaardig personeel wat toeristen nauwelijks te woord staat en advies geeft over de bezienswaardigheden. Je moest overal naar vragen en zelfs dan hadden wij het gevoel te veel te zijn.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Toplocatie vlakbij een van de drukste winkelstraten.

Dat wij om 09.15 pas gingen ontbijten werd ons niet in dank afgenomen. Het personeel was chagrijnig en heeft geen woord gezegd tijdens het opnemen van dit ontbijt. (Ontbijt was tot 09.30)

Toplocatie vlakbij een van de drukste winkelstraten. Metro station ook op loopafstand.

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Hygiene: alles maar ook alles was vies dn stoffig. Vlek op ons beddengoed en handdoeken. Alles stoffig en het bad heb ik nog nooit zo smerig gezien. Hebben snel gedoucht met onze sokken aan. Ontbijt was inbegrepen: na 20 min zag ik een vrouw lopen en vroeg ik of we eten konden bestellen. Na 5 min nam ze alleen mijn bestelling op en liep ze zuchtend weg en gooide de menukaart op de grond. Wij zijn toen direct gaan uitchecken.. Hebben €153 voor een nacht betaald in kamer 6.!! Nou noooit meer!! Het personeel.. Koffers konden we niet achterlaten op de dag van aankomst,. Ondat wij voor de inchecktijd aan kwamen. Op de vertrek dag kon het ook niet. Hebben in totaal ruim 8 uur met onze koffers door het centrum moeten lopen. Ik kan nog meer opnoemen.. Kan alleen maar zeggen.. Liever geen hotel dat dit hotel.!!!

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Koud water, onvriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Vies, poot onder het bed uit, vies bed etc. Onbeschoft personeel. Ontbijttafels niet afgeruimd, kreeg niet eens een schoon kopje. Veel te duur.

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

personeel van hotel slaapt in receptie, tv werkte niet, geen...

personeel van hotel slaapt in receptie, tv werkte niet, geen warme water, kamer oud en niet 100 proper, haal het uit uw website

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hallam Hotel