Beoordelingen over Best Western Victoria Palace 3-sterren

#585 van de 977 hotels in Londen

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Wel Western, maar niet Best
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Te kleine kamer, airco gebruikten we niet maar hield ons elk uur in de nacht wakker met vreemde geluiden en een vreselijk irritant krakende vloer. Vermelding geen lift had prettig geweest gezien we een kamer er op de 5de etage hadden. Ook vervelend als je erachter komt dat de 2de keycards niet werkt en je staat buiten voor de deur. Televisiekanalen stoorden, zeker bij regen.

De lokatie was prima. Vlak bij het Victoria station. Ook de WiFi was perfect

Nette kamer op ideale locatie met prima ontbijt.
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw

In de kamer hadden we veel last van lawaai. Dichtslaande deuren, straatlawaai, ventilatie, en een grote hinder van de buren. Ook het nemen van een douche of water van de kraan in de badkamer maakte ontzettend veel storend geluid.

Het hotel was ideaal gelegen voor een citytrip in Londen. Vlakbij de Victoria underground waaruit je naar al de hoeken van Londen kon vertrekken. Ook in de nabije omgeving waren er genoeg pubs en leuke restaurantjes alsook supermarkten.

Omdat wij een andere kamer toegewezen hebben gekregen was het verblijf achteraf toch wel voldoende.
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

De hygiëne had beter gekund. De kamer was niet goed schoon gemaakt.

Ontbijt was goed. De aangeboden kamer was heel klein en de badkamer had een doordringende geur van schoonmaak middel. Nadat wij geklaagd hadden kregen wij een suite aangeboden in de dependance van het hotel.

Citytrip London

De tweepersoonskamer was redelijk klein maar daarentegen was de driepersoonskamer mega groot. De airco was niet krachtig genoeg voor de grote driepersoonskamer. .

De airco alhoewel die niet krachtig genoeg was voor de grote driepersoonskamer. Het is een heerlijk rustige buurt op korte loop afstand van het Victoria Station en Buckingham Palace met genoeg eetmogelijkheden op 5 minuten lopen.

We houden het bij 1 keer.
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Geen wifi de eerste avond. Zeer kleine en heel ongemakkelijke badkamer. Kamers zijn niet zoals voorgesteld op de website. In de kamer van onze vrienden met wie we reisden, stond het bed wegens plaatsgebrek tegen de muur zodat een van hen in bed moest kruipen. Wij zijn 55 plussers dus dit is echt niet OK! Zelf ben ik rugpatient en had deze kamer geweigerd. Raampje met uitzicht op blinde muur. Ontbijtruimte in de kelder en nipt voldoende. Prijs/kwaliteit niet OK.

Ontbijt was net OK, personeel niet erg vriendelijk in de ontbijtruimte van het bijgebouw waar wij onze kamers hadden. Die was erg klein en in de kelder. De ligging vh hotel en bijgebouw was goed, rustige buurt en nabij victoria station. Deskpersoneel was wel behulpzaam en vriendelijk.

Prima hotel op goede locatie.

Keurig hotel. Aardig personeel. We zaten in het hoofdgebouw. Goede bedden, fijne douche. Ontbijt was prima, genoeg keus. Goede locatie. 5 minuten lopen naar Vicoria Station.

Prettig
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw met 2 Aparte Bedden

Waarschijnlijk niet mogelijk maar er was wel erg weinig ruimte op in de douche /toilet ruimte om je zelf wat ruimte te geven om daar af te drogen. Of om op het toilet te zitten. Wasbak stond beide echt in de weg.

Bedden waren goed. Lange smalle kamer. Bedden achter elkaar. Gaf ook wat privacy bij het slapen.

Goed bereikbaar. Nette kamer
    • Driepersoonskamer in Bijgebouw

De kamer was tegenover de ontbijtzaal en naast een deur voor het personeel. De deur klapte soms al om half 7 hard dicht, waardoor je wakker schrikt.

Zo'n 10 minuten lopen van Victoria station. En in de buurt van meerdere busstations. Nette kamer.

Prima hotel voor een weekendje Londen
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw met 2 Aparte Bedden

Misschien niet de grootste kamers, maar vond ik eigenlijk geen echt minpunt.

Goede prijs kwaliteit verhouding, zeer behulpzaam personeel, ontspannen sfeer, prima kamer, heerlijke bedden, schoon.

Leuk hotelletje als je van daaruit Londen wilt bezoeken.
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

Kamer was te klein, we konden maar juist rond het bed lopen.

Heerlijk ontbijt. Goed bed. Prima douche. Vriendelijk personeel. Dicht bij Victoriastation

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

luxe hotel voor een kleine prijs.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Hoofdgebouw

De badkamer in kamer 306 heeft erg weinig ruimte.

Ontbijt erg uitgebreid, super locatie dichtbij veel winkels en een groot station. De bedden zijn aan de harde kant, maar comfortabel.

Kamer was prima voor 3 personen.
    • Driepersoonskamer - Hoofdgebouw

Het bed was een beetje smal voor 2 personen en was wat vreemd geplaatst.

Kamer was prima voor 3 personen. Receptie was zeer goed en behulpzaam en ontbijt voldeed aan alle kanten.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Aangenaam cerblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Hoofdgebouw

Kleine ontbijtruimte, hobbelige matras, ontbijt met ruime keuze aan eierern, warm eten en broodjes maar minder aan koud beleg en fruit.

Warme ontvangst, vlotte in- en uitcheck, rustige omgeving, nette kamer met alle faciliteiten

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Geweldig !
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Hoofdgebouw

Kamer aan de kleine kant, maar wel zeer netjes

Zeer goed ontbijt , veel keuze, propere kamers maar wel wat klein. Vriendelijk en behulpzaam personeel . Ligt in de buurt van openbaar vervoer, 15 minuten wandelen van Victoria station en underground .

Perfecte locatie voor een stedentrip.
    • Driepersoonskamer in Bijgebouw

Alles is er wat er moet zijn, maar verwacht geen modern en luxe hotel. Het is een echt 3-sterrenhotel.

- 3-persoonskamer in het bijgebouw geboekt, bij aankomst hadden ze nog een kamer in het hoofdgebouw. De kamer was niet ruim, maar het was prettig dat er een 2-persoonsbed was met een 1-persoonsbed in een apart ´hoekje´. Zo had onze zoon toch zijn privacy :-) - locatie is dichtbij Victoria Station, maar ook op loopafstand van Buckingham Palace, onderweg kom je leuke eetplekjes tegen (ontbijt, lunch, diner)

Londen in kerstsfeer: geweldig.
    • Driepersoonskamer - Hoofdgebouw

De grootte van de kamer. 3Persoonskamer was wel erg klein. Koffers moesten op het bed gelegd worden om open gemaakt te kunnen worden bijvoorbeeld

De ligging.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Fijn hotel
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw met 2 Aparte Bedden

Kamer was in kelder gelegen. Had 1 kleine raam, konden dus niet buiten kijken.

Kamer voor 2 geboekt, kamer voor 3 gekregen. Prima WIFI ontvangst. Vriendelijk personeel, propere kamer. Dichtbij Victoria station. Rustig ‘s nachts.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Het hotel en Londen voldeed aan wat ik ervan verwacht had
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

De kamer was aan de kleine kant,maar hij was wel schoon.

Bij aankomst werden we erg vriendelijk ontvangen,kregen we meteen heel veel informatie over het hotel,de omgeving en de bezienswaardigheden.Wat ook top was,we waren al om 9.00 uur in het hotel en we konden meteen in onze kamer.Het ontbijt is ook goed,verse broodjes,sapje,kas,ham,verse koffie,fruit en je kon ook een Engels ontbijt samenstellen.

Dependance was in een rustige straat, zelfs stil voor het...
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Kamer was heel klein en of het brandveilig was met maar 1 uitgang?

Dependance was in een rustige straat, zelfs stil voor het centrum van zo'n grote stad.

Was heel prettig.
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Lekkere ruime kamer, prima bedden en ik vond het geweldig dat er een compleet ingerichte keuken bij was. Heel fijn. Paar minuten lopen naar Vicoria metro, trein en busstation. Ook te voet naar verschillende bezienswaardigheden was goed te doen. De mensen van de receptie zijn heel vriendelijk en behulpzaam. 👍👍

Perfecte locatie!
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw met 2 Aparte Bedden

De kleine badkamer. De drempel was hoog en scherp waardoor mijn nichtje haar teen stoot en een scheurtje in haar nagel kreeg.

De locatie was perfect Op loopafstand van Victoria Station

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Hoofdgebouw

De kamers mochten een beetje groter zijn. En eventueel een flesje water.

Alles was er wat je nodig had. De bedden waren zeer goed!Locatie was Super en ontbijt heel lekker!

Een hotel met goede ligging maar erg krap bemeten qua kamers en ontbijtruimte.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Hoofdgebouw

Dit moet wel centrum londen zijn want de meeste kamers zijn te klein. De familiekamer is wel groot genoeg. De ontbijtruimte is te klein bemeten in verhouding tot het aantal kamers. Je mag komen ontbijten op een weekdag tot 9u30 maar vanaf 9u15 wordt er al opgeruimd en weggezet. Het personeel in de ontbijtruimte moet daarna ook de kamers doen en zij zijn duidelijk gehaast om daarmee te beginnen.

De ligging kortbij Victoria Station is een pluspunt. Het personeel is vriendelijk. De mensen aan de receptie helpen je met elke vraag. Je kan gratis een adaptor lenen voor je elektrische apparaten. De samenstelling van het ontbijt is gevarieerd.

De locatie is erg goed.
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw

De kamers in het bijgebouw waren zeer klein en in een kelder voor een zeer hoge prijs. De prijs-kwaliteitverhouding was ver onder de maat.

De locatie is erg goed. Zeer goede bereikbaarheid en alles op loopafstand.

Ligging - je kon een groot deel al wandelend bezoeken.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Hoofdgebouw

Ik vond het jammer dat er werken waren (buitengevel werd onder handen genomen) zonder dat ze ons hiervan op de hoogte hadden gesteld - wij hadden gelukkig een kamer achteraan en hebben geen last gehad van de werken.

Het hotel was gunstig gelegen - dicht bij een groot metro station Ook het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Prima verblijf op een prima locatie
    • Driepersoonskamer in Bijgebouw

Ivm warmte miste wij wel een koelkastje op de kamer. Raam kon niet open, maar hadden een airco op de kamer, deze begon wel na enige tijd water te lekken.

Vriendelijk ontvangst en keurige ruime kamer. Zaten niet in het hoofdgebouw, maar net om de hoek aan de andere kant van de straat. Hotel is op een uitstekende locatie gelegen nabij Victoria station.

Overpriced. Unacceptable small rooms.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Hoofdgebouw

Eén van onze twee kamers was een smalle gang met daarin twee bedden. Schandelijk klein. De andere was normaal, maar ook aan de kleine kant. Ontbijtruimte was ook véél te klein en in de "basement", zonder vensters. Ik ga er nooit meer.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Aanrader voor bezoek aan London

bedden zijn kort

Goed hotel met vriendelijke en service gerichte medewerkers, een goed ontbijt en op loopafstand van Victoria station en heel veel bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Een super leuk hotel met vriendelijk personeel en een uitstekende ligging
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw met 2 Aparte Bedden

Wij hadden t geluk dat we n upgrade. Van de kamer kregen en zonder bijbetaling in t hoofdgebouw mochten blijven omdat de receptionist vond dat mijn moeder(net 65jaar geworden) niet met de trap hoefde. En in dat bijgebouw hebben ze geen lift. Dus wij hadden geluk, maar anders vind ik dat bijgebouw wel n nadeel

Super vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Voldeed niet aan de verwachtingen
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Kleine kamers, niet hygiënisch. Bezienswaardigheid niet fatsoenlijk aan te lopen, dus een hotel iets verder van het centrum, met betere prijs/kwaliteit is aan te raden. Metro brengt je snel naar het centrum

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Matig hotel in een leuke buurt
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Onze kamer was niet in het hotel, maar in een gebouw 70 m verderop. De kamer was piepklein. Geen kast, geen ruimte om je koffer uit te pakken. Ook het bed was klein. De badkamer was klein, maar net te doen. Overdag werd de gang geblokkeerd door pakken schoon linnen - want het was er klein. Je kon zelf koffie zetten, als je eerst de vieze kopjes van de vorige bewoners afwaste. Dit was de slechtste Best Western waar wij ooit geweest zijn.

De ligging van het hotel is goed: dicht bij Victoria Station, dicht bij de gezellige Wilton Street. Het ontbijt was goed - lekkere koffie! - al was de ontbijtruimte klein. Het was er 's nachts rustig. Vriendelijke, toeschietelijke mensen aan de receptie.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Prima plek om Londen te verkennen
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Handdoeken die niet op de grond liggen hoeven wat mij betreft niet gewisseld te worden.

We bleken een heel appartement te hebben. De luxe van keukenfaciliteiten en ruimte.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Kamertje achteraf in ander gebouw
    • Ennexe Eenpersoonskamer

Kamertje achteraf in ander gebouw

• Beoordeeld op: 7 september 2018

• Driepersoonskamer in Bijgebouw

Spinnenweb boven de kast, hadden ze niet gezien bij het kuisen.

Kamer voor 3 personen en elk had zijn bed! Fantastisch :-)

Mankementen aan de douche en het niet verhelpen ervan

Mankementen aan de douche en het niet verhelpen ervan

Prima locatie
    • Driepersoonskamer in Bijgebouw

Badkamer mocht wel beter schoongemaakt zijn

Prima locatie

Heel goed hotel kort aan centrum Londen
    • Driepersoonskamer - Hoofdgebouw

Geen frigo, maar dat wisten we

Goeie hygiene goed ontbijt, de airco

heel aangenaam

dat er geen frigo was om wat drinken te koelen

alles was heel proper heel vriendelijk en heel goed gelegen maar was kleiner dan verwacht

Prima lokatie voor stedentrip.
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

Lokatie Zeer dicht bij treinstation (Gatwickexpress) en metrostation Victoria. Loopafstand van Westminster abbey en Buckingham Palace.

Prima hotel voor een kort verblijf in Londen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Hoofdgebouw

Net hotel, behulpzaam en vriendelijk personeel, geweldige ligging vlakbij Victoria Station en twee theaters.

goed genoeg, schoon kleine kamer en erg duur

kleine kamer erg duur

ligging hygiëne vriendelijke mensen

De gastvrijheid vooral bij de receptie was prima!
    • Driepersoonskamer in Bijgebouw

De gastvrijheid vooral bij de receptie was prima!

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Helemaal goed
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw met 2 Aparte Bedden

De doucheruimte was erg klein

De kamer was prima en vooral heerlijke bedden

locatie en personeel
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw met 2 Aparte Bedden

dat airco het eerste dagen niet deed. maar deed het de laatste dagen weer wel

locatie en personeel

Goedkoop verblijf niet ver van het centrum

De kuis dienst

De mensen aan de receptie

aanrader qua locatie en stilte van de kamers. Mooi hotel
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw

hygiene. Kopjes en lepels bleven vuil. ook stoffig qua tapijt en meubels.

locatie en voorzieningen in de kamer. Bed en badkamer ruim en aangenaam.

Op zich prima hotel op een primA plek. Maar kamers waren zeer gehorig. Zeker dichtbij de keuken
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw met 2 Aparte Bedden

De kamer naast de keuken

Het personeel

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Goede ligging
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Eigenlijk niets, voor deze prijs kun je geen extra luxe verwachten. De kamer was klein maar gezellig en volledig up-to-dat

Goede ligging

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Kleinschalig en vriendelijk personeel

Geen drinkgelegenheid,kleine bar

Kleinschalig en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

het lijkt alsof je een prachtige aanbieding krijgt, maar je...
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw

het lijkt alsof je een prachtige aanbieding krijgt, maar je wordt weggestopt in een bezemkast in een bijgebouwd van het hotel

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Een redelijk hotel voor een redelijke prijs.
    • Ennexe Eenpersoonskamer

De kamer bevond zich kennelijk precies boven een metrotunnel. Het geraas daarvan is niet bevorderlijk voor het slapen

Schoon en netjes

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

redelijk
    • Driepersoonskamer in Bijgebouw

kleine ontbijtzaal en gehorige kamers

lag centraal

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

• Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Het is erg gehorig! Wanneer je Geen! Vaste slaper bent, moet je zeker niet in kamer 8 van het bijgebouw willen slapen!

Locatie, goed bereikbaar met metro, proper

Klein venster, geen tv.

Locatie, goed bereikbaar met metro, proper

Fijn hotel

Dunne muren

Schoon

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Goede ligging om alles te zien
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Hoofdgebouw

Badkamer nood aan opfrissing en voorzien van verwarming voor de koude dagen.

Ontbijt was zeer goed en uitgebreid 👍🏻

• Beoordeeld op: 13 december 2017

In zo een duur hotel mag het personeel wel vriendelijker...
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw

In zo een duur hotel mag het personeel wel vriendelijker zijn.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

tophotel in een gemoedelijke buurt dichtbij victoria station

Compleet ontbijt!

Heel goed. Een aanrader.

Een ietsje breder bed

De kamer was heel proper.

UItstekend
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Niets, heb alleen gebruik van de kamer gemaakt

De kamers

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Zat op een goede locatie

Zat op een goede locatie

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goed verblijf in mooie wijk
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Veel trappen lopen om naar de kamer te komen

De ligging in een mooie wijk

Gelukkig ben je veel op pad, zodat je weinig in het hotel hoeft te zijn.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Hoofdgebouw

Hotelkamer was klein. Ontbijtzaal in de kelder, deprimerend en klein. Ontbijt tot 9:30 uur. Veel te kort!

Locatie is top

Prima hotel!

Niks.

Het is een fijn hotel, mooie kamer en vriendelijk personeel

Airco was luidruchtig.

Lekker dicht bij Victoria station.
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw met 2 Aparte Bedden

Hele slechte bedden. Een matras vol kuilen en daardoor hebben we slecht geslapen met veel rugpijn.

Lokatie en rustige wijk

Goede locatie
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

Wij hadden een hele gehorige kamer. Hoorden iedere stap van de bovenburen

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Prima verblijf voor een paar dagen. Kamer erg klein en gehorig. Ontbijt was erg goed en uitgebreid.
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

De grootte van de kamer en het bed. Ook is het hotel erg gehorig voor wat betreft aangrenzende kamers (naast en boven in ons geval).

Lawaai door krakende vloer kamer boven ons.
    • Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Lawaai door krakende vloer kamer boven ons. En er is inderdaad geen lift, dus je moet van traplopen houden.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Goed hotel op een goede locatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Hoofdgebouw

De badkamer was een beetje aan de kleine kant.

Een lekker en uitgebreid ontbijt, mooie en verzorgde receptie. Goede locatie ten opzichte van de metro.

Ideale locatie vanaf Victoria station.

Het was vrij gehorig

Ideale locatie vanaf Victoria station. Paar minuten lopen.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Heel fijn en leuk hotel