Beoordelingen over Crowne Plaza Harrogate 4-sterren

Kings Road, Harrogate, HG1 1XX, Verenigd Koninkrijk

#8 van de 20 hotels in Harrogate

goed, als uitvalsbasis om omgeving te bekijken

Het is onbegrijpelijk dat een hotel, dat zo perfect georganiseerd is en zulke goed verzorgde kamers heeft, de organisatie in het restaurant waar de honderden gasten van een ontbijt willen genieten, zo'n logisitieke puinhoop laat worden. (tafels niet afruimen - dus plaatsgebrek, omgevallen bordjes laten liggen enz).

Prima kamer in een mooi hotel

• Beoordeeld op: 9 november 2017

goede ligging t.

hinder van geluid op kamer tgv extern ventilatiesysteem, ontbijtzaal: weinig personeel om bij drukte tafels af te ruimen

goede ligging t.o.v. congrescentrum

Geweldige plek vlak naast conferentiecentrum waar we moesten...

Geweldige plek vlak naast conferentiecentrum waar we moesten zijn.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Nice new rooms
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Nice new rooms

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

prijs kwaliteit verhouding was goed , het ging heir om een...

voor vijf stellen geboekt i.v.m. begrafenis - één stel viel af door ziekte. Onmiddellijk gemaild maar bedrag voor drie nachten was al van de rekening afgeboekt. Personeel was onverschillig en werkte nauwelijks mee om een oplossing te vinden omdat we meenden een deel van het bedrag te mogen terugvragen. De door ons aan hen afgegeven email die we eerder gestuurd hadden over de ziekte raakten zij kwijt. Een van de familieleden raakte zijn fototoestel in de hal bij de balie kwijt, het personeelslid deed nauwelijks moeite om na te gaan of het gevonden was. Er was geen föhn in de badkamer.

prijs kwaliteit verhouding was goed , het ging heir om een aanbieding ligging goed parkeergarage aanwezig, we hoefden uiteindelijk daar niets voor te betalen

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

Vriendelijk personeel.

Toeslag voor Wifi. Een gratis wifi zone zou goede service kunnen zijn. Bij inchecken standaard een platte grond aanbieden van Harrogate

Vriendelijk personeel.