Beoordelingen over Hatters Birmingham 4-sterren

92-95 Livery Street,, Birmingham, B3 1RJ, Verenigd Koninkrijk

#62 van de 78 hotels in Birmingham

Gebaseerd op 1835 beoordelingen over dit hostel

zeer slechte accommodatie naast de receptioniste is niet...
    • Eenpersoonsbed in Slaapzaal met 4 Bedden

zeer slechte accommodatie naast de receptioniste is niet vriendelijk, ze zijn erg onbeleefd. de kamer is erg vies, ook de douche. de bedden zijn erg oud.

Comfortabel

Het ontbijt viel mij erg tegen. Ik weet dat het een hostel is maar alleen toast en cereals vind ik een beetje minder. Vooral omdat ik bij het ontbijt aankwam om 08:00u en het ontbijt start vanaf 07:30u, vond ik het raar dat meer dan de helft al weg was en niet werd aangevuld.

Desondanks dat Hatters een hostel is, bieden ze ook privé kamers aan. Deze is mij goed bevallen. De dag voordat ik aankwam werd mij verteld dat het hostel heel erg vol zat en dat het waarschijnlijk langer zou duren om in te checken. Gelukkig heeft het vriendelijke personeel het mogelijk gemaakt om mij vlug en gemakkelijk in mijn kamer te plaatsen. De inrichting vind ik erg aangenaam en elke avond heeft Hatters een ander soort sociaal evenement op de agenda staan.

The Hatters zit aan de rand van het centrum van Birmingham.
    • Eenpersoonsbed in Slaapzaal met 4 Bedden

Birmingham is geen mooie stad om te zien, sommige plekken zijn echt foeilelijk. Geen echt gezellige stad om te verblijven; er waren ook enkele debielen die luid liepen te praten en roepen tegen voorbijgangers en een onprettige sfeer schiepen op het plein rond St. Paul's church.

The Hatters zit aan de rand van het centrum van Birmingham. Het meest bijzondere is de Jewelry quarter, een ongekend aantal juweliers bij elkaar gepakt in enkele straten.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Erg jammer
    • Eenpersoonsbed in Slaapzaal voor 12 Personen

- Er kon geen raam open in de kamer (12 persoons), waardoor het erg warm, muf en zuurstofloos was. De kamer lag ook half in een soort kelder met weinig licht. De vloerbedekking is heel erg vies (zie foto), de badkamer is heel groot, maar de wc was stuk en er zat schimmel bij de douchecabines. De deur klemde enorm, waardoor kamergenoten wakker werden als je deze wilde gebruiken. Er zijn geen stopcontacten, bedlampjes etc. bij je bed. Er zijn wel bij sommige onderste bedden stopcontacten, maar dan weer niet genoeg. Er brandt de hele nacht een groene noodlamp in de kamer, dus echt donker wordt het niet (misschien dat ze daarom bespaard hebben op bedlampjes??), maar er zijn ook geen gordijntjes o.i.d. - Er is behalve in de looppaden geen plek voor je bagage, want de kluisjes zijn te klein voor een gemiddelde rugzak en bij/op je bed is geen ruimte om je spullen neer te leggen (onderste bed kan onder het bed spullen kwijt). Bij één bed hangen er haakjes aan het bed, verder is er niks te vinden om iets op te hangen. - De prijs is behoorlijk hoog voor wat je krijgt (i.e. staat van hostel en alle voorzieningen...) - Het lijkt bij het boeken of niet alle kamers ontbijt erbij hebben, maar dat is wel zo. - De gemeenschappelijke toiletten waren niet erg schoon, de deur kon niet op slot en er was geen handzeep of handdoekjes. WC-papier wordt niet bijgevuld, zelfs niet als je het vraagt. - Het personeel is niet op de hoogte van 'klantvriendelijkheid'. Ze zijn vriendelijk tótdat je ze wat vraagt. - Ik heb in 4 dagen tijd 3 mensen horen klagen bij de receptie dat er dingen (make-up, shampoo etc.) gestolen waren uit hun kamers. Er is zelfs politie voor gekomen... - De loungeruimte zit in een donkere keldere en heeft houten bankjes. Ik begreep niet helemaal wat er 'lounge' aan was. Bij de receptie staan wel wat banken die comfortabel zijn, maar die zijn inmiddels echt wel aan vervanging toe gezien de staat waarin ze verkeren.

+ Afstand tot het centrum is prima, je loopt in praktisch één rechte lijn naar de hoofdstraat. + Busstop is best dichtbij. + Kluisjes (eigen slot meenemen) zijn aanwezig op de kamer (zijn wel vrij klein!). + De hele dag is er gratis thee te verkrijgen in de gemeenschappelijke ruimte. + Grote gemeenschappelijke keuken met vriezer en koelkasten. + Het ontbijt is vrij eenvoudig, maar wel prima: verschillende ontbijtgranen met melk, toast met jam en boter, thee, chocolademelk, vruchtensap en wat stukjes fruit. - Je moet overigens zelf afwassen en dat resulteert in servies en bestek dat niet heel erg schoon en fris is bij het ontbijt.... + Weinig geluidsoverlast van krakende bedden of andere kamers. + Wifi tot in je bed.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Prijs vs. kwaliteit niet in verhouding

Geen verse koffie bij het ontbijt en erg rumoerig. Totaal geen ventilatie in de kamer, ook geen raam dat open kan.

Wij zouden hier de volgende keer niet naar toe gaan, ondanks de goede prijzen.

Heel veel geluidsoverlast!

Locatie dicht bij het centrum

Prima voor een goedkope overnachting
    • Eenpersoonsbed in Vrouwenslaapzaal

In een donkere straat voelde me niet zo veilig... dus snel lopen... om er te komen moet je ook nog onder de weg door...

De prijs

Functioneel
    • Eenpersoonsbed in Vrouwenslaapzaal

Ontbijt was beperkt

Kosten laag

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Personeel was vriendelijk.
    • Slaapzaal (6 Volwassenen)

Het is er vuil en compleet versleten

Personeel was vriendelijk. We werden wel verzocht om de afwas te doen

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Grote gemeenschappelijke ruimte.

Personeel was bereid om vragen te beantwoorden, maar niet erg enthousiast. Aan het interieur is aandacht besteed, maar sommige details zijn jammer (roest in badkamer, vochtplekken in slaapkamer). Ontbijt erg basic.

Grote gemeenschappelijke ruimte. Locatie oke maar niet super centraal.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Ruime (hoge) kamer en prima bedden.

Ontbijt stelt heel weinig voor en de ontbijtruimte zit niet in een lichte ruimte met mooi uitzicht (wat je zou denken op basis van de foto op de website), maar in een schemerige kelder (meer een bar)

Ruime (hoge) kamer en prima bedden. Eenvoudige maar wel ruime badkamer. Helaas zaten de kranen van de wastafel los. Er is een gezamenlijke keuken waar je 24/7 koffie/thee kunt halen, zelf kunt koken en etenswaren in de koelkast bewaren.

• Beoordeeld op: 11 maart 2015

De beschikbaarheid van gratis internet en de acceptabele...

's Nachts twee keer dat mensen de kamer in kwamen met een keycard terwijl ze vervolgens meteen omkeerden (verkeerde kamer?). Daarnaast is de accommodatie behoorlijk verouderd / krakkemikkig.

De beschikbaarheid van gratis internet en de acceptabele prijs per persoon per nacht.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Gastvrijheid.

Gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 16 april 2015

Heerlijke bedden

Het ontbijt Kamers nogal gehorig

Heerlijke bedden

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hatters Birmingham