Beoordelingen over Hedley House Hotel 3-sterren

3 Bootham Terrace, York, YO30 7DH, Verenigd Koninkrijk

#18 van de 46 hotels in York

Prima ligging in York, op loopafstand van het centrum en...

Het raam in de slaapkamer was aan de onderkant geblindeerd. Hierdoor konden we niet naar buiten kijken.

Prima ligging in York, op loopafstand van het centrum en goede eigen parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Vlakbij centrum, rustige nette kamer.

2 hoog steeds met trappen in een aardige klim.

Ontbijt wordt op bestelling gedaan, maar wel veel keuze en lekker. Op loopafstand van centrum en toch rustige locatie.

Voldeed geheel aan verwachtingen, prima verblijf.

We hebben geen diner kunnen nuttigen, dus daar kan ik niets over zeggen (volgeboekt door grote groep, en 1 avond kok vrij). Er is geen sauna meer, is een jacuzzi geworden. Volgens eigenaar was er geen enkele belangstelling voor.

Een prettig hotel met goede sfeer. Heerlijk ontbijt, en prima locatie. Wij hadden kamer 56, bovenste verdieping aan achterzijde, rustig gelegen en een prachtige badkamer.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Voor overnachten is het een goed hotel. Maar op klantvriendelijkheid nog veel te verbeteren.

Personeel maakt een erg ongeïnteresseerde indruk en is niet betrokken bij de gasten. Geen welkomst ontvangst. Hotel heeft geen lift, door hoge verdiepingshoogte moesten we over 4 trappen met de koffers. Het ontbijt hoofdzakelijk Engels. Geen brood anders dan toast en geen broodbeleg anders dan jam. Vers fruit viel tegen. Gasten zijn ook hoofdzakelijk Engels. Er zijn geen voorzieningen voor kinderen. In de ontbijtzaal hangt een bordje "if we look interested, we are not", hoe toepasselijk! Op onze kamer was geen WIFI aanwezig. De hotel launch is erg klein, ongezellig en niet comfortabel .

York is erg leuk, veel musea (wel toeristisch). Locatie hotel is OK, het centrum ligt op loopafstand. Wij hadden een 3 tot 4 persoons kamer. De bedden waren OK, enkel aan de korte kant voor mensen boven 1.8m Voor verblijf is kamer OK. Geen airco dit kan bij warme dagen een probleem zijn omdat de kamer op de hoogste verdieping onder het dak gesitueerd was. De badkamer was klein maar OK. Douchen in het bad, ik snap niet waarom n kleine badkamers niet de voorkeur word gegeven aan een douche!

prima kamer, op loop afstand van het centrum

prima kamer, op loop afstand van het centrum

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

De gelegenheid om zelf iets te drinken en zelfs eten te...

De gelegenheid om zelf iets te drinken en zelfs eten te maken in het keukentje met koelkast, broodrooster, oven , magnetron waterkoker.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Heel goed ontbijt.

Televisie ontvangst. Geen moeite gedaan om het aan te laten passen.

Heel goed ontbijt. Mooie kamer. Goede douche. Comfortabel. Mooie ligging dichtbij het centrum van York.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

De vriendelijkheid van het personeel.

NVT

De vriendelijkheid van het personeel. De gezellige inrichting van het hotel en de bijbehorended pub.