Beoordelingen over Henry VIII 4-sterren

#788 van de 977 hotels in Londen

6,2

6,1

Ideaal gelegen voor Oxford Street en Hyde Park

Ik was al bekend met het hotel dus wist ik wat me te wachten stond.

Voor de tweede keer in dit hotel geweest. Prima hotel hoewel 4 sterren misschien toch iets te veel van het goede. Wel schoon. Vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit-verhouding was wel in orde.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Teleurstellend

Het bed was veeeeeeeeel te kort. Anno 2018 mag je minimaal een bed van 200 cm verwachten, en eigenlijk langer. Ik verwacht van een hotel dat de core business is 'het verkopen van nachtrust', en daarin is Henry VIII niet geslaagd. De airco kreeg ik niet aan de praat en een los laken was niet aanwezig. Het ontbijt was sober maar volstond.

Hotel ligt dicht bij Hyde Park in een rustige straat in een mooi pand. Op loopafstand van de metro. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

4 dagen Londen in een standaard toeristenhotel

Om 2 uur 's nachts kon je de buren horen praten (de geluidsisolatie kan beter).

rustige ligging (geen straatlawaai) - toch dicht bij 2 metrostations . Correct personeel

De ligging van het hotel is perfect
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer was te klein. Bed was te smal . Ontbijt was zeer beperkt in keuze. Sauna werkte niet. Algemeen: hotel wordt niet optimaal onderhouden.

De ligging van het hotel is perfect

Een teleurstellend verblijf.
    • Basic Tweepersoonskamer

Ontbijt en sauna gedeelte viel zwaar tegen.

Het ontbijt was zeer matig met weinig keuzemogelijkheden bij het continentaal gedeelte. De kamers waren zeer klein en heel simpel. Bij aankomst werd ons tot 3x toe gevraagd om de reservering te betalen terwijl we dat al hadden gedaan bij Booking.com. Bij de omschrijving van het hotel was aangegeven dat er een Spa zou zijn met sauna. De sauna was een super klein hokje voor eigenlijk 1 persoon en werd niet warm. Er werd aangegeven dat dit hotel een 4 sterren hotel was. Dat is het absoluut niet.

Het is een beetje vergane glorie !
    • Basic Tweepersoonskamer

Het bed! Afmeting kamer. Het was duidelijk een 1 persoons kamer ipv 2.

Het is een beetje vergane glorie ! Enorm druk in het hotel en dan werkt er maar 1 lift. Kamer klein, maar vooral het bed was erg klein, veel te klein !!!! Versleten meubilair in het eetzaal. Ontbijt was goed.

Prijs kwaliteit was het in orde
    • Basic Tweepersoonskamer

De bugetkamer aan de kleine kant, als ook badkamer.

Ontbijtbuffet was ok(koffiekoeken, toost met eieren, fruit). Koffie of cappuchino, thee zelf te nemen aan expressomachine.

Leuk voor een kort verblijf

Zelfs wij die het Engels zeer goed beheersen, hadden het moeilijk om het personeel te begrijpen door het heel erg Spaanse accent. Ook werkte onze keycard niet en werden we verschillende keren terug naar de gesloten kamer gestuurd, alvorens iemand besliste mee te komen kijken.

Het was niet splinternieuw, maar zeker heel goed verzorgd. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en goed georganiseerd.

3,1
    Ontbijt was goed.

Sauna was te klein. Water in het zwembad was koud.tocht in ons kamer .Heel erg koud gehad . Halverwege extra deken aangevraagd. De betaling van ons kamer was in januari al betaald . Bij aankomst weer volledig bedrag weer betaald.gelukkig konden we ons geld terug krijgen vanwege ons mail waaruit bleek dat we al betaald hadden.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Goede prijs kwaliteit

Al wat verouderd hotel, zwembad is niet uitnodigend Kamers kunnen gehorig zijn

Kamer voor 3 personen ook 3 aparte bedden. Fijn voor vriendengroep Ontbijt had een prima selectie Lift aanwezig

Simpel, maar geen tweede verblijf waard
    • Basic Tweepersoonskamer

Bed was erg klein. Lakens waren gescheurd. Verwarmingstemperatuur was niet te veranderen, daardoor was het s nachts bloedheet. Zeer gehorig!! Iedere ochtend om acht uur werd de lobby gestofzuigd!! Erg irritant!

Locatie is perfect. 10 min van metrostation af. Personeel erg vriendelijk. Meubels waren in orde. Badkamer was ook netjes

Nooit meer!
    • Basic Tweepersoonskamer

Hotel zal ooit mooi geweest zijn, maar is slecht onderhouden. Kale plekken in tapijt overal, muren kunnen wel een verfje gebruiken. Ontbijt (in kelder met overschilderde schimmelplekken in muur) was triest, geen vers brood of croissants etc. Speciaal voor dochter gekozen voor hotel met zwembad...maar zwembad (ook in kelder) was echt smerig, ook hier vochtplekken in muur en geen lockers etc. Zoals je kan verwachten in een kelder rook het ook niet fris in restaurant en zwembad. Oude laminaatvloer in kleine hotelkamer. Zeker niet 4-sterrenwaardig. Onze citytrip was perfect op onze hotelkeuze na dan.....

Aanzicht van het hotel is mooi, bedden zijn goed

alles. I sgewoon een erg oud hotel. moet je gewoon heen met een groep mannen voor een voetbalwedstrijd, maar niet met een gezin Prijs is veel te hoog voor wat het is

Teleurstellend
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer was extreem klein! Bed was klein, eigenlijk was de kamer voor 1 persoon bedoeld. De Spaanse achtergrond van het hotel, inclusief het Spaanse personeel. Niet erg toegankelijk als je niet Spaans bent.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Goed voor basis behoeften en een ideale locatie
    • Basic Tweepersoonskamer

Het ontbijt. 1 dag was er zelf geen boter meer te krijgen en hebben het aan het personeel gevraagd maar op is op blijkbaar. De kamers zijn echt heel klein.

Het was vriendelijk personeel en je kon hen alles vragen. De bedden lagen goed!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

• Basic Tweepersoonskamer

Zeer kleine luidruchtige kamer. De kamer was duidelijk kleiner dan aangegeven op de foto's. Het is een ouder hotel met zowat papieren muren. De gesprekken van klanten in de gang waren goed te volgen. Het "lawaai" van de mensen in de aangrenzende kamer was goed te volgen. Indien mensen van de bovenliggende kamer hun sanitair spoelde gorgelde het wc water in onze badkamer.

Recentie augustus2017
    • Basic Tweepersoonskamer

Sommige apparatuur waren buiten werking, het hotel zag er een beetje oudbollig uit maar het was wel schoon. Het personeel spreekt gebrekkig Engels.

De koffie was heerlijk, het hotel was makkelijk te bereiken en we kregen elke dag thee op de kamer!

Goede locatie in rustige buurt,kort bij metro.
    • Basic Tweepersoonskamer

Een persoonskaart,(bed was maar 120 cm breed) en te kleine kleerkast voor 2 volwassen personen!!!!!!!! Zelf als promo kamer te klein!!!!!!!!

Goed ontbijt en vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijt.
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamers waren kleiner dan verwacht, de airco en de TV werkten niet. In de afwerking liet het hotel helaas wat steken vallen.

Vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijt. Mooie wijk met de underground en het park op loopafstand.

Hotel is echt geen 4 sterren hotel
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer was echt te klein. Kon zelfs de koffer niet opeben op de vloer. Echt geen 4 sterren. Voel me ook echt misleid. Ontbijt om 8 uur zeer slecht. Bijna alles was op en de receptie wilde geen klacht noteren hierove. Het meest baal ik dat ik veel geld heb betaald voor een vier sterren hotel en dat rondom het bed niet meer dan 50 cm ruimte was. Dit kan geen 4 sterren zijn.

Geen bijzondere positieve punten

Personeel zeer vriendelijk, maar accomodatie kan wel een opknapbeurt hebben

De airco deed het niet, de ventilator ook niet. Het was 30 graden buiten en er kwam niet veel frisse lucht de kamer binnen. Het heeft een aantal minuten geduurd voordat ik de kraan van de douche opengedraaid kreeg, om hem dicht te draaien had je een handdoek nodig om zo kracht te kunnen zetten. Het is erg ouderwets en kan een opknapbeurt gebruiken.

Lekker ontbijt en vriendelijke behulpzame bediening

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Prima hotel op fijne locatie

Het ontbijt (croissants/brood) waren niet lekker en er waren al bouwvakkers bezig om 8 uur 's ochtends

De locatie was top, de bedden waren fijn en het zwembad en sauna waren een leuke toevoeging

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Blijf hier weg
    • Basic Tweepersoonskamer

Foto op website komen totaal niet overeen met werkelijkheid. Airco kapot. Douche lekt. Piepklein badkamertje. Twijfelaarbed voor twee personen. Afgeleefd.

Het weer was geweldig.

De kamer was klein voor 2 personen, maar ik ga niet naar London om in mijn kamerhotel te blijven.

Het weer was geweldig. Het hotel stond op loop afstaand van Hyde Park. Ieder avond maakten wij een wandeling door het Park. Het hotel had een zwembad, geopend van 7.00 uur tot 23.00 uur. Het is een Spaans Hotel. Het personeel is Spaans, maar spreekt Engels, de klandizie is Spaans. Never mind, ik vond het geweldig, misschien omdat ik goed ben met talen en dat de koffie minder is, niet important!

Ontbijt was uitgebreide keuze, maar koeken en croissants...

Accomadatie was erg verouderd, maar wel onderhouden.

Ontbijt was uitgebreide keuze, maar koeken en croissants niet echt lekker. Bedden ok, maar klein. Kamers proper en vriendelijk personeel. Luggage room beschikbaar waar bagage veilig staat. Hotel goed bereikbaar met metro, levendige straat nabij.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Goede locatie maar enkele punten verdienen de aandacht
    • Basic Tweepersoonskamer

Ontbijt niet bijzonder, weinig variatie en niet consistent. Personeel niet pro-actief. Kamer schoon maar heel gehorig, kon bijna letterlijk de gasten naast ons verstaan. Personeel mag gastvrijer zijn. Bij vertrek niet de vraag hoe ons verblijf was.

schoonmaak kamer was goed.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prima locatie in een gedateerd hotel.

De bedden en de grote van de kamer. Badkamer kan schoner. De entree en de kamer kunnen wel een opknap beurt gebruiken.

Het ontbijt, het zwembad en de sauna en de locatie

Nooit meer!! Klanten uitmelken voor eigen gewin.

- Personeel geeft toe dat zij al een hele tijd op de hoogte zijn van onderstaande problemen. Tegen beter weten in toch de kamer door de strot van de klant duwen. Geen enkele compensatie aanbieden. Maar geïrriteerd reageren dat je over onderstaande vragen stelt. - Douche en bad niet te gebruiken [Defecten aan mengkraan, wassen met koud water boven de wasbak]. - Bed is alles behalve comfortabel. - TV hing naar beneden en kan niet gesteld worden [zie foto] - Kast was kapot [zie foto] - WC bril was kapot [zie foto] - Blad verzakking is opgelost met een los balkje. Erg onveilig als je er per ongeluk tegen aan stoot [zie foto] TIP aan booking.com gebruikers: Laat je niet misleiden door de foto's. Deze zijn uit een hele speciale hoek genomen en komen NIET over met de werkelijkheid.

Mooie accommodatie maar erg gehorig. Locatie is perfect. In het hartje centrum en dicht bij tube.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

A really fantastic experience. We can't wait to go back.
    • Basic Tweepersoonskamer

Kleine badkamer en een kleine slaapkamer met een niet comfortabel, krakend bed.

Top omgeving, vlakbij het mooie Kensington park, dicht bij metro, alles wat je nodig hebt op de kamer is inbegrepen en niet meer dan dat.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

-goede ligging, makkelijke verbindingen met openbaar vervoer...
    • Basic Tweepersoonskamer

-dunne muren, burengeluiden. -geluid van de metro, open stuk spoorlijn loopt naast het gebouw -smal bed

-goede ligging, makkelijke verbindingen met openbaar vervoer naar het centrum -mooie, rustige buurt -vriendelijk, behulpzaam personeel -uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Teleurstelling
    • Basic Tweepersoonskamer

Bed v 1.20 breedte en slecht, kamer waar je letterlijk niet kunt passeren en één zijde bed tegen muur waar je je hoofd tegen stoot . Veel lawaai wegens dubbelle boeking. Geen kachel geen warm water! Wel schoon voor Engelse begrippen.

Locatie parkeren met auto wassen!

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Dit hotel kan ik helaas niet aanbevelen

De afvoeren van de toiletten. Bevatten genoeg bacteriën om half Engeland naar adem te laten happen. Niet iets waar ik normaal op zou Letten, maar zoveel ranzigheid trekt vanzelf de aandacht. Oh. Ja. Voor de hotelkamers moet ook geen last van claustrofobie hebben. Als je van aflopende vloeren, krakende bedden op wieltjes houd't, moet je dit hotel beslist een keer proberen. Heel leuk weekend gehad, maar het hotel viel helaas tegen.

Onvoldoende waar voor je geld. En dan hadden wij nog wel een aanbieding

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Matig ' ok voor een nacht

Veel te weinig zeep aanwezig op de badkamer ' en tv ging niet ' het waren spaanse eigenaars ' en dat viel er aan te zien ' matige afwerking van alles ' ontbijt was ok voor een overnachting

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Mooi Londen, slecht hotel
    • Basic Tweepersoonskamer

De "basic room" is ongelooflijk klein en zeer stoffig. Al wat men basis kan noemen, is zeker niet aanwezig. Het zeer kleine bed voor 2 personen (twijfelaar) stond tegen de muur en was echt niet comfortabel. Wie een stofallergie heeft, kan beter niet naar dit hotel gaan door alle versleten tapijten. Het zwembad was ook niet altijd beschikbaar. Globaal gezien is dit hotel niet aan te raden voor een periode langer dan 2 nachten.

Het ontbijt viel al bij al mee omdat er tamelijk wat variatie was, toch waren ze niet voorbereid op het aantal bezoekers en was er niet altijd voldoende aanwezig. De koffiemachines waren ook regelmatig buiten gebruik.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Ontbijt,geweldige ligging.

Badkamer was klein en had een onaangename geur. De kast had maar één ladeplank dus je kon niet al je kleren wegkrijgen. Wij hadden een kamer met 2 aparte bedden gevraagd. Koffie-apparaat had een functioneel probleem waardoor wij geen of slechte koffie kregen.

Ontbijt,geweldige ligging.Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Goed voor een verblijf van max 2 dagen .

De badkamer was klein en de toiletartikelen waren zeer miniem aanwezig . Geen gezellige bar in het hotel maar een ongezellige toog in de ontbijtruimte .

Ontbijt en locatie waren zeer goed .

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Geen waar voor je dure geld
    • Superior Eenpersoonskamer

Douche gaf een straaltje waar een muis nog niet in had kunnen douchen. Ontbijt was erg basis, met absoluut smakeloze eieren.

Lokatie is het beste van alles natuurlijk. Centrum London

London super, hotel minder

Kamers en badkamer VEEL te klein!! Ontbijt matig!

Heerlijk gezwommen.
    • Basic Tweepersoonskamer

De buurt is heerlijk. Londen sowieso wederom mijn hart gestolen.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Gehorig

Gehorig

slecht

alles

Goed en sfeervol hotel

Het kleine 2 persoonsbed

Sfeer van het hotel

Voldoende keus bij het ontbijtbuffet, prachtig park vlakbij...

Het zwembad was niet geweldig.

Voldoende keus bij het ontbijtbuffet, prachtig park vlakbij en te midden van meerdere metrostations gelegen.

• Basic Tweepersoonskamer

Een heel klein kamertje en een heel hard bed .en een heel klein bed zeker te klein voor 2 pers

Ok.
    • Basic Tweepersoonskamer

Grootte van de kamer. Het is erg gehorig, je hoort de lift door de muur en ook de gasten in de kamer naast ons waren goed te horen

Het ontbijt was goed.

De kamers zijn klein.Het zwembad moet opgeknapt worden.

Het ontbijt was goed.Vriendelijk personeel.

oud vieze vasttapijt, zeeer klein kamers, ontbijt matig, zeeeer kleine badkamer
    • Basic Tweepersoonskamer

de microscopisch kleine kamers geen adaptor voor europese stopcontacten

het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Een fijn verblijf

Ontbijt was lekker en uitgebreid. Bedden waren ok.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Het zwembad was fijn, maar vooral de locatie van het hotel...

Het ontbijt was ok, na het melden van een kapotte lamp werd deze niet gemaakt.

Het zwembad was fijn, maar vooral de locatie van het hotel was super!

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

goede prijs/kwaliteit

de kamer

de locatie

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

betrouwbaar zoals al de vorige verblijven

onvoldoende theelepels

ontbijt was prima - voor ons zeer goede ligging

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

het ging ga er niet nog eens heen
    • Basic Tweepersoonskamer

alles erg oud en kleine kamer

ontbijt was goed.

Een plek om te slapen, niet om overdag te verblijven. Uitstekende uitvalsbasis voor London-trip
    • Basic Tweepersoonskamer

De hotelkamer was erg klein.

De locatie. Goede uitvalsbasis voor London-trip

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Het ontbijt wat goed en het personeel was vriendelijk

Het bad viel tegen

Het ontbijt wat goed en het personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

ontbijt
    • Basic Tweepersoonskamer

kamers zijn niet wat ze lijken op de foto's

ontbijt

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Een klassiek verblijf in een zachte omgeving met het mooie indrukwekkende park

Nada

Het authentieke decor tovert je terug naar een andere tijd... De 2 receptionistes zijn heel lief en correct in zaken.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Voor de prijs, zeker geslaagd
    • Basic Tweepersoonskamer

Het hotel zou mogen gerenoveerd worden of minstens opgefrist

Ontbijt was gevarieerd en lekker

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

we hebben een matig verblijf gehad.
    • Basic Tweepersoonskamer

Groote van de slaapkamer en het bed!

Het zwembad en het ontbijt

Had beter gekund voor dat geld!
    • Basic Tweepersoonskamer

Te kleine kamer, alles is gedateerd, gesitueerd naast spoorweg/metro

Ontbijt was goed, locatie was ook goed, verwarmd binnenzwembad ook oké

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Goede prijs-kwaliteit.

Verouderde infrastructuur.

De mooie omgeving. Vlot in- en uitchecken. Goed tweepersoonsbed.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

De accommodatie was netjes, schoon en goed gelegen.
    • Basic Tweepersoonskamer

Kleine kamer, airco kapot.

De accommodatie was netjes, schoon en goed gelegen. Personeel was zeer vriendelijk en het is een prima uitgebreid ontbijt.

De airo/verwarming deed het niet en een sauna die 40...

De airo/verwarming deed het niet en een sauna die 40 graden warm is valt tegen

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Heel goed

Vriendelijkheid van het personeel

Het Hotel is een ideale uitvalsbasis met een comfortabel bed en een propere badkamer. Geen luxe.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het zwembad ziet er toch veel mooier uit op de foto dan in werkelijkheid.

Kamers zijn basic, maar netjes.

Uitstekend hotel op een goede rustige locatie op loopafstand van openbaar vervoer en Hyde park.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het bed was aan de krappe kant. Kamer had ook iets ruimer gemogen.

Het ontbijt was prima verzorgd en het personeel is vriendelijk.

Ontbijt was prima verzorgd.

hygiene, en het zwembad was de eerste dag dicht, vanwege chloor

Ontbijt was prima verzorgd. Met name de hygiene liet te wensen over. En erg gedateerd.

Heel aangenaam!

Misschien een wat kleine kamer

Heel vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt met ruime keuze, zwembad zeker een dik pluspunt

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Dit was ons tweede bezoek na zes jaar.

Dit was ons tweede bezoek na zes jaar. Het hotel is afgeleefd. Personeel nog steeds super vriendelijk en behulpzaam.

• Basic Tweepersoonskamer

Zeer kleine kamers. ZEER KLEINE BEDDEN ons bed was 1.20m breed voor 2 personen. Veel te klein!

Ontspannend

De sterkte van het WiFi-netwerk

De locatie is goed gelegen. Vriendelijk personeel.

personeel erg vriendelijk en deed heel erg hun best
    • Basic Tweepersoonskamer

oude uitstraling, kamer te klein, tv deed het niet, zwembad leek onverzorgd

personeel erg vriendelijk en deed heel erg hun best

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Prima verblijf voor citytrip en uitstekend gelegen

Inrichting wat gedateerd

Heerlijk ontbijt. Prima service vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Erg warm