Beoordelingen over Hilton Bracknell 4-sterren

Bagshot Road, Bracknell, RG12 0QJ, Verenigd Koninkrijk

#4 van de 7 hotels in Bracknell

• Betaald WiFi

6,4

Zakenreis, ik wil dan focus op zaken houden en ontzorgd worden door een goede service... geslaagd.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Ik had een deluxe kamer geboekt met bed + bank combinatie, in plaats daarvan kreeg ik een deluxe kamer met twee grote bedden (Ik was alleen). Helaas waren de kamers met bank al bezet... een (de)luxe tegenvaller, maar ik vond het prima.

Comfort van de kamer, heerlijk matras, mooi ingerichte badkamer en de bediening in de restaurant was echt op service gericht, zowel tijdens ontbijt als afsluiten van de avond.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Te doen voor 1 nacht maar meerdere nachten niet. Zwembad was grote pré!
    • Compact Tweepersoonskamer

Kamer was tegenover de lift. Kamer was erg klein. Doordat het een Bank-Holliday-weekend was, waren er erg veel gezinnen en was er herrie tot 2 uur in de nacht. Alle tussendeuren van de gang hadden drangers en die klapten om de haverklap dicht. Omdat we laat aankwamen hadden we geen zin meer om een andere kamer te vragen. Als die er al was geweest met die drukte.

Zwembad was wel leuk.

Ik kom hier niet meer terug.
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Het is een oude troep, dit hotel. Het stinkt er naar eten en alles is oud en vies.

De kamer was best groot, maar oud en harde bedden, ook de badkamer was erg oud. De douche had maar een paar straaltjes en er was geen druk op het water.

Prima verblijf voor met gezin maar "prijs / kwaliteit" niet in verhouding
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

De deluxe kamer was niet erg ruim waardoor je weinig bewegingsruimte had in de kamer. De hygiene van het zwembad was zeer slecht. Viezigheid op de vloeren van de kleedkamer en zwembad. Eenmaal zittend in het bubbelbad van het zwembad zag je ook dat de wanden van het zwembad vies waren. Personeel zwembad daarnaast uitermate onvriendelijk. Persoonlijk had ik andere verwachtingen van het Hilton op basis van eerdere ervaringen.

Kindvriendelijke accommodatie, parkeren op eigen terrein, uitgebreid ontbijtbuffet.

Niet de kwaliteit die je bij een Hilton mag verwachten.
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Toilet niet doorgetrokken bij aankomst stond nog urine en toilet papier in. En lange grijzen haren in het bad terwijl wij die nog niet hebben.

Prima verblijf alleen voor het Hilton wel een paar puntjes.

Prima locatie als uitvalsbasis voor bezoek aan gebied ten zuiden van London.
    • Dubbele Tweepersoonskamer

De entree is groots opgezet maar ongezellig en te veel led-verlichting

Fijn verblijf.
    • Compact Tweepersoonskamer

De kamer had wat groter mogen zijn.

Het ontbijt was goed. De kamer was klein.een prachtig park in de buurt.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Vriendelijk en help vol personeel.

Kamer klein en douche was minder. Weinig waterdruk waardoor klein straaltje water. Toilet doorspoelen kon pas weer na 15 minuten.

Vriendelijk en help vol personeel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Voor een bezoek aan Highclere Castle en Hever Castle, was de...

Weinig restaurants in de buurt als je in het hotel niet wenst te eten. De kamer was niet voldoende proper gemaakt. Vuilnisbakken waren niet geledigd van de vorige reizigers en ook de zeepjes/shampoo werden niet aangevuld. Tevens was het een kamer voor niet-rokers en hebben we toch ondervonden dat de vorige visitors daar geen oor naar hadden.

Voor een bezoek aan Highclere Castle en Hever Castle, was de ligging perfect. Ontbijt was overheerlijk en veel keuze. Niet goedkoop. 17,50 BP/man

• Beoordeeld op: 16 maart 2016

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015