Beoordelingen over DoubleTree by Hilton London – Docklands Riverside 4-sterren

#497 van de 1.030 hotels in Londen

• Beoordeeld op: 28 september 2018

zeer aangenaam
    • Kamer met Queensize Bed

Het ontbijt was super, alleen de gordijnen op de kamer van onze vrienden was volledig gescheurd, Wat wel klein was is de douch annexe toilet. Maar het uitzicht vanaf de kamer was subliem, natuurlijk met een extra bijbetaling!!!!!!!!!!! Maar het vervoer per ferry was subliem

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Prima kamer, goede bedden, schone badkamer, uitgebreid...

De ligging is niet ideaal, het duurt vrij lang voordat je in het centrum van Londen bent

Prima kamer, goede bedden, schone badkamer, uitgebreid ontbijt.

Super citytrip

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Lekker ontbijt, leuke bar om te debriefen. Kamers top. De overzetboot om het hotel te bereiken was de kers op de taart.

Goed bed, mooi uitzicht op Canary Wharf.
    • Kamer met Queensize Bed

Kleine badkamer. Door het pondje en de afstand naar metro Canary Wharf ben je wel even onderweg naar het centrum.

Goed bed, mooi uitzicht op Canary Wharf. Een mooie buurt.

Erg ver van centrum we vroegen aan personeel uitleg over...
    • Kamer met Queensize Bed

Erg ver van centrum we vroegen aan personeel uitleg over vervoer en dergelijke. We kregen veel te weinig uitleg personeel was helemaal niet behulpzaam

middelmatig!Eigenlijk niet de naam Hilton waard!!In vergelijking met vorige Hiltons
    • Kamer met Queensize Bed

Kamers:niet de kamer die we op de foto's gezien hadden toen we boekten!Was naar mijn mening een 1persoonskamer!!!!!!!Poetsen:ondermaats!

Ontbijt:prima Personeel aan de receptie,in de ontbijtzaal:prima

De sfeer en het ontwerp van het gebouw.

De badkamer was erg klein. Daarnaast liep de wasbak (die net zo klein was als het fonteintje in onze wc, thuis) niet door. Ook spoelde de wc niet goed door. De meerderheid van het personeel was zeer onvriendelijk.

De sfeer en het ontwerp van het gebouw. Het bed (in de executive room)

Redelijk hotel op mooie locatie
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Wachttijd bij de receptie een minpunt. Ik had een executive kamer geboekt voldeed niet. Er was uitzicht op een parkeerplaats, kamer redelijk verouderd, waterkoker was te vies om te gebruiken. Bij het inchecken werd geen info verstrekt over de executive lounge! Zelf nagelezen op de site. De drankjes en hapjes waren heel summier. Tijdens het ontbijt hoorde ik het personeel tegen elkaar schreeuwen, jammer en ongehoord. Geen 4* Hilton

De locatie van het hotel was heel goed, ook de service voor de Ferry was top! Het ontbijt was goed verzorgd!

Prachtige locatie!

De kamer.. heel ouderwets, de bakstenen aan de muren waren aan het afbrokkelen waardoor er veel stof was in de kamer. Het raam was klein en we hadden zicht op de vuilbakken. De bar viel ook tegen, we wilden om 22u nog iets drinken op het prachtige terras. Een personeelslid kwam tegen een ander personeelslid zeggen op een arrogante en luide manier dat hij zeker niemand meer mocht bestellen. We hadden dan toch nog geluk en bestelden snel een cola zero. 5 pond voor een cola zero uit het flesje :O zelfs geen glas, een ijsblokje, ... voor dat geld verwacht ik wel iets meer.

De locatie was top! Heerlijk aan het water, echt genieten

voor herhaling vatbaar !

Locatie aan de oever van de Thames, ruime nette kamer, heel rijk en smakelijk buffetontbijt en last but not least de heel professionele en immer vriendelijke staff. De 'overzet' van het hotel naar Canary Wharf is een pluspunt.

Goed, maar iets meer van prijs-kwaliteit verhouding verwacht.
    • Kamer met Queensize Bed

Ik had iets meer van het ontbijt verwacht aangezien de prijzen best hoog liggen.

Mannelijk personeelslid was erg vriendelijk en wilde graag helpen. Daarnaast vond ik het fijn dat er een gratis ferry was en de daar bijhorende timetable.

Prima hotel met een koude douche
    • Kamer met Queensize Bed

Douche werd niet warm, ook niet na aangegeven. Metro is de meest handige manier van reizen in Londen, echter zit er geen station direct in de buurt.

Prima ontvangst en service van de medewerkers. Kamers waren ruim en het ontbijt was enorm uitgebreid. Ook de shuttle ferry service naar de andere kant van de rivier was erg handig, aangezien er geen metrostation in de buurt zit.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Fijn.
    • Kamer met Queensize Bed

Naar aanleiding van ons 10 jarig jubileum had ik van te voren gevraagd om een kamer met een mooi uitzicht, bij voorbaat op een hogere verdieping. Bij aankomst kregen wij uiteindelijk een kamer op de eerste verdieping met een raam van nog geen vierkante meter, en voor de schuifpui werd het zicht geblokt door één steunpilaar binnen, en daarnaast twee pilaren buiten. Daarentegen hebben ze ons jubileum wel serieus genomen want onze kamer was prachtig versierd met rozenblaadjes en er stond een flesje wijn en gebak klaar met een persoonlijk briefje. Al met al vonden wij het dus niet gepast om om een andere kamer te vragen.

Lekker en uitgebreid ontbijt, gezellig en comfortabel restaurant/bar.

Prijs kwaliteit komt niet overheen..
    • Executive Kamer met Queensize Bed

De foto's kwamen niet overheen met de werkelijke kamer.de kamer zag er minder uit. Ook de exclusiviteit die het hotel biedt is niet wat je verwacht in vergelijking met de prijs. De bar met drank is bijvoorbeeld onder in een hokje gestopt. Weinig sfeer en het is maar tot 20:00 te zoeken.

Het bed was heerlijk

Neutraal en te duur voor wat het was

Eerste keer in mijn leven dat in bij een ontbijt moet aanschuiven om te kunnen eten. De kamer was niet warm te krijgen

De ligging ten aanzien van mijn werk was ideaal

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

De kamer was voorzien van tapijt waardoor er veel stofdeeltjes rondzweefden.

Het ontbijt was geweldig, daarnaast een prachtig uitzicht vanaf de kamer (de skyline). Grotere kamer dan gedacht! Daarnaast kregen we bij aanvang een heerlijke koek!

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Kamer met Queensize Bed

Badkamer was koud, geen verwarming alleen een handdoek droog verwarming maar dit was onvoldoende om de badkamer te verwarmen. Douchegordijn! Vind ik niet meer van deze tijd, de hele tijd plakt dat ding aan je lijf tijdens het douchen. Lang wachten voordat je een tafel kreeg in de ontbijtzaal. Vloerbedekking in de kamer was vies, vlekken.

bootje naar de overkant van de theems

Lekker geslapen in schone kamer, daarna heerlijk ontbijt.
    • Kamer met Queensize Bed

Eerste ons aangeboden queen size kamer was echt te klein. We kregen andere kamer aangeboden, veel ruimer.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt, je kan van vers fruit tot frituur genieten. Leuk om met hotelpontje heen en weer te varen naar het centrum. Vaart zeer regelmatig tot laat.

Goed hotel met leuke ligging aan de thames.
    • Kamer met Queensize Bed

Kraakt nogal, hoewel niet echt last gehad van de bovenburen.

Ligging aan de thames, rustig! Leuk dat er een veerpont is. Oude fabriekspand, met behoud van authentieke elementen.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Een waar zuiders vakantiegevoel in een super ervaring van vroegere schepen

Geen negativiteit

Een fantastische ontvangst ! Heel professionele receptionist. Mooie indeling van de ruime kamer. Een super spacey ontbijtruimte met dito voedingsproducten

Ontbijtbuffet (niet ingegrepen) was heel uitgebreid
    • Kamer met Queensize Bed

Douchen in bad met douchegordijn Tweepersoonsbed had geen twee matrassen/twee dekbedden

Ontbijtbuffet (niet ingegrepen) was heel uitgebreid Rustige kamer Vanuit restaurant mooi uitzicht op overkant Theems

Heel aangenaam hotel met uitstekende voorzieningen en ligging.
    • Executive Kamer met Queensize Bed

Er was één lange rij bij de incheck van het hotel ivm NYE. De rij gasten werd niet snel ingecheckt. Onze boeking via booking.com werd ook niet direct gevonden in het computersysteem.

Fantastisch uitzicht op de Thames vanuit de hotelkamer. De ruime hotelkamer was voorzien van goede airco (verwarming en koeling), tv, waterkoker met kleine koffie/theevoorraad, kingsize bed en naastgelegen ruime badkamer met ligbad, stortdouche, wastafel en toilet. Alles fris, hygienisch en fijn assortiment verzorgingsartikelen.

Paar daagjes Londen
    • Dubbele Tweepersoonskamer

We misten een frisdrankautomaat. Verder was het niet duidelijk dat je bij checkout je kaart gewoon in een brievenbus kon gooien als je niets te verrekenen had. Zo stonden mensen voor niets in de rij.

Zeer behulpzaam personeel

Heel goed, uitgebreid ontbijt.
    • Kamer met Queensize Bed

Kamer zonder daglicht (geblindeerde ramen) en dit voor 160 pond. Badkamer is aan renovatie toe: vuile voegen, roestige kraan. Prijs - kwaliteitsverhouding is ondermaats.

Heel goed, uitgebreid ontbijt. Handige shuttle boot.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Aanfluiting
    • Kamer met Queensize Bed

Dinerzaal was steenkoud en tochtig. Ondanks meerdere verzoeken werden deuren niet gesloten, airco kon niet uit, andere tafel niet mogelijk en zat mijn team gedurende het diner kou te lijden. Dit werd opgelost door dekens uit te reiken. Personeel (man)kwam onaangekondigd (zonder kloppen) de kamer binnen lopen terwijl mijn collega zich aan het omkleden was. Toegangskaarten tot kamer weigerden laat op de avond toegang tot kamers agv fout in het reserveringssysteem. Gangen van het hotel waren steenkoud, er zaten vlekken in beddengoed. Kamers waren slecht gerenoveerd en klein. Koelkast op kamer niet aanwezig. Zeker niet wat we gewend zijn van deze hotelketen. Hotel doubletree in het financial district vele malen beter.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Mooi hotel met vlotte bereikbaarheid
    • Dubbele Tweepersoonskamer

Prima locatie, vlot bereikbaar relatief kleine kamers maar dit is normaal voor centrum londen en de kamer was prima in orde. Mooie ontbijtruimte met lekker uitgebreid ontbijt. Tevens mogelijkheid om naast de receptie een kleinigheid te krijgen als ontbijt voor de snelle vertrekkers

Leuke omgeving, aanrader Canary Warf tegenover het Hilton Docklands
    • Kamer met Queensize Bed

De bedden. Erg hard en krakend bet. Wij hadden een queensroom.

Heerlijk met het pondje over, om in een erg gezellige omgeving te komen met heerlijk groot winkelcentrum en leuke restaurants.

Prima, vooral erg servicegericht personeel!
    • Kamer met Queensize Bed

Het was niet 100% schoon bij aankomst. Daarnaast waren er branddeuren in de gang die met een klap dichtvielen elke keer als er iemand langskwam

Wij hadden een lege accu toen we weer wilden vertrekken. De technische medewerkers hebben ons geholpen om weg te komen. De ene leende ons startkabels, de andere leverde hielp met de eigen auto om de motor aan te krijgen en ze wilden niet weten van een fooi of iets dergelijks. Dat was service van het hotel. Fantastisch, want anders hadden we de boot niet kunnen halen

Ontbijt voldoende keuze.

Prijs/kwaliteit restaurant was niet zo goed. Te duur voor datgene je kreeg. Te kleine badkamer voor een familiekamer.

Ontbijt voldoende keuze. Ferry van hotel naar Canary Warf en terug. Mooie service van het hotel.

Mooi terras aan de Theems.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Grootschalig hotel, ziet er goed, maar het is merkbaar gericht op kostenbeheersing. Ontbijt veel keuze, maar net niet super kwaliteit. Eind van stad.

Mooi terras aan de Theems. Prima plek om bij te komen van drukke dag. Pontje naar overkant. Rustige en vrij ruime kamer. Ziet er goed uit.

zeer verzorgd ontbijt, veel keuze,

zeer verzorgd ontbijt, veel keuze, zeer ruime kamer met schitterend zicht en zelfs een terrasje ! De reservatie van het diner liep mis maar dat werd recht gezet met een gratis aperitiefje. Goede verbinding met veerboot over de thames

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

mooi gebouw, origineel verbouwd
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rivier

onpersoonlijk, grootschalig ondanks grootschaligheid en naam ('by' Hilton) eerder slaaphok dan hotel. Bijv geen desk voor reservaties theater/restaurants flinke meerprijs voor kamer met uitzicht op de rivier: echter slechts klein raam, geen balkon geplande kamerwissel liep in het honderd, ondanks concrete afspraken met de receptie vooraf prijs/kwaliteit m.i. niet ok te ver van London waardoor flinke extra kost aan transport. Voor de prijs per kamer + transportkost kan een mooie kamer in centrum Londen worden geboekt. Foutieve afrekening; er werd 1 nacht teveel aangerekend

mooi gebouw, origineel verbouwd

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Niet voor rolstoel bezoekers
    • Kamer met Queensize Bed

De kamer. Ik kwam samen met mijn dochter in een rolstoel, maar de kamer was heel erg klein, badkamer was te krap, moeite met naar binnen komen. Kamer erg gehorig. De hele nacht de lift gehoord en andere hotel bezoekers.

Het ontbijt en vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

De ligging was prachtig.

Het was koud in het restaurant en in de ontbijtzaal. De medewerkers liepen zelf in een vest

De ligging was prachtig. Diner en ontbijt van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Hotel is geschikt voor tijdens zomer periodes en veel minder tijdens de winter
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rivier

Het hotel bestaat uit verschillende apparte gebouwen en de koude komt door de gangen tot zelf in de bar en de ontbijt ruimte. Het hotel is niet geschikt voor koude winterdagen. Onvoldoende personeel tijdens het ontbijt met als gevolg lange rijen wachtenden aan de ingang en veel niet afgeruimde tafels in de ontbijt ruimte een 4 sterren hotel onwaardig.

De kamers zijn ruim en de badkamers was proper maar wel basic.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Goed hotel maar aan de dure kant qua prijs/kwaliteit
    • Kamer met Queensize Bed

Ontbijt en parking niet inbegrepen in prijs. Redelijk fris in de bar.

Vriendelijk personeel. Verzorgde kamers. Transfer per overzet boot naar Canary Wharf inbegrepen in prijs.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Mooi hotel op een onhandige locatie
    • Kamer met Queensize Bed

Het hotel is niet goed verwarmd. Het was koud in de gangen en de kamer was ook lastig te verwarmen. De locatie is lastig te bereiken met OV. Je moet de underground en een bus nemen waardoor je reistijd een stuk langer is.

Mooi gelegen aan de rivier.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Uitstekend!
    • Kamer met Queensize Bed

Zeer mooi hotel, gelegen aan de Rivier. Alle accommodatie was voorzien. Gratis WiFi in het hele hotel. Zeer uitgebreid ontbijt, voor ieder wat wils. Wij gaan zeker terug

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Mooi kader, speciaal met loopbruggetjes aan de rivier, prachtig zicht op de skyline over het water.

Het ontbijt was uitgebreid en zeker in orde. We bestelden ook roomservice, waar we absoluut tevreden over waren.

Prima hotel op top locatie
    • Kamer met Queensize Bed

Kamer mag wel wat ruimer

Prima hotel op top locatie

Erg comfortabel met een correcte ontvangst, jammer van de wel erg eenvoudige tafelaankleding...
    • Kamer met Kingsize Bed

Het restaurantterras is niet erg verzorgd, jammer want hier zou je dè place-to-be van kunnen maken ...

Comfortabele en mooie kamers

Heel mooi hotel en prachtige ligging aan de rivier.

Het centrum van Londen is toch wat ver.

Heel mooi hotel en prachtige ligging aan de rivier. Het pontje was ook heel handig.

Erg dubbel maar toch de ligging, mooi aan de Theems

Afstand tot het centrum

Erg dubbel maar toch de ligging, mooi aan de Theems

Fantastisch hier komen we zeker terug

1 vd personeelleden was niet behulpzaam

De kamer op de 6e met balkon en het terras

Ga zeker terug

Niets eigenlijk

Super vriendelijk personeel, mooie kamer, ferry aan het hotel, lekker ontbijt

Mooi hotel, leuke locatie met eigen ferry.
    • Suite met 1 Slaapkamer en Kingsize Bed

Mooi hotel, leuke locatie met eigen ferry.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Voldoende

Ligt te ver van het centrum vandaan en via veerpont te bereiken. Geen brug in de buurt dus met taxi hoge kosten.

Heel kleine kamer

Heel kleine kamer

10/10

Geen min punten

10/10

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Leuke ervaring
    • Kamer met Queensize Bed

Iets te koud in het gehele hotel

Restaurant Bar View Taxi boot

Leuk hotel .. heel

De prijzen bij de baru

Lekker ontbijt en mooi hotel!

Ver van het centrum.

Lekker ontbijt en mooi hotel!

Verblijf was prettig en ik boek het hotel volgende keer weer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging en de atmosfeer van het hotel

Vriendelijk personeel.
    • Kamer met Queensize Bed

Vriendelijk personeel. Ontbijt perfect; bootdienst naar overkant

Geweldig ontbijt!

Krappe kamer.

Geweldig ontbijt! Goede locatie met gratis veerboot naar metrostation Canary Wharf. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Genoten

Wifi

Mooie ligging, prima kamer, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Mooie kamer met rivierzicht, super ontbijt
    • Kamer met Queensize Bed

Wel beetje ver weg van City. Moeilijk te komen bij public transport

Mooie kamer met rivierzicht, super ontbijt

Ontbijt is goed
    • Kamer met Queensize Bed

Er staat bij beschrijving air conditioning, die doet het niet , bed is Klein 160 cm

Ontbijt is goed

Verassend leuk weekend

Het brood

Gastvrijheid

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Ferry inbegrepen
    • Kamer met Queensize Bed

Geen WiFi-bereik in kamer.

Ferry inbegrepen

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Afstand tot station en centrum

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Wij waren tevreden over ons verblijf.

Een hapje bij aperitief.

prima ontbijt. De kamer was niet modern maar wel proper. Misschien wat renoveren?

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

OK
    • Kamer met Queensize Bed

Restaurant was gesloten wegens renovatie. Wel een beetje jammer als je daar bij aankomst pas achter komt.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Toffe locatie, op metro-afstand van de bezienswaardigheden.
    • Kamer met Queensize Bed

De kamers vertonen wat sporen van de leeftijd, maar da's al bij al niet storend.

Schitterend ontbijt en ronduit fantastisch personeel

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Een schitterend hotel met erg vriendelijk personeel

miste een bedlampje openbaar vervoer naar vliegveld

geweldig

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Uitstekend hotel, lekker uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel en goede veerboot naar de metro.
    • Kamer met Queensize Bed

Geen constante verluchting op de kamer, bad was licht beschadigd en badkamer tamelijk verouderd

Vriendelijk, behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Ontbijt niet inbegrepen in prijs

Ontbijt niet inbegrepen in prijs

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Het bed
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed - Balkon

Kleine badkamer, geen zwembad of spa

Het bed

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Zeer prettig verblijf gehad.
    • Kamer met Kingsize Bed

1 maal vergeten kamer schoon te maken

Super ontbijt. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Fijne ligging nabij Canary Wharf.

Het was geweldig!

wachten bij onbijt

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Citytrip
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Staat van onderhoud van de kamers inc badkamers, personeel was niet echt behulpzaam

Goed ontbijt

Het ontbijt was uitgebreid en goed, het was wel een grote...
    • Kamer met Queensize Bed

Het ontbijt was uitgebreid en goed, het was wel een grote zaal en erg druk bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

De kamer was prima, wel iets lawaaiig qua installatie.

Het ontbijt en de service daar was niet al te best. Veel te veel mensen tegelijk aan het eten en geen personeel om alles op te ruimen

De kamer was prima, wel iets lawaaiig qua installatie. Hygiene en service zeer goed

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Stopcontacten waren afwijkend en hadden geen tussenstuk...

Stopcontacten waren afwijkend en hadden geen tussenstuk beschikbaar voor opladers etc. Het pontje naar de overkant start in het weekend pas om 09.00 uur.

Er zijn ook 52 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.