Beoordelingen over Hilton London Metropole 4-sterren

225 Edgware Road, Westminster, Londen, W2 1JU, Verenigd Koninkrijk

#657 van de 977 hotels in Londen

• Betaald WiFi

Het hotel op zich prachtig.
    • Hilton Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer, die viel erg tegen. Prijs kwaliteit was niet in verhouding voor Hilton normen. nl. 4 sterren. De prijs van het ontbijt is niet inbegrepen. Is wel prijzig. £ 18.00

Het hotel op zich prachtig. Echt een aanrader. Locatie perfect, 50 meter lopen vanaf metrostation naar hotel, 10 minuten lopen naar Oxford Street. Al het personeel fantastisch, allemaal even vriendelijk, behulpzaam. Echt top. Ontbijt heerlijk.

Prima hotel.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Prijzig, maar voor Londense begrippen wel weer in verhouding. Hotel is van minder hoogstaande kwaliteit dan de andere Hiltons in Londen, maar je betaalt ook veel minder. Waterkoker werkte niet.

Locatie, grote kamer. Vriendelijk personeel.

Gunstige ligging vlakbij metrostation en ontbijtbuffet is...
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Zat 1 keer vast in de lift, communicatie onderling personeel kan beter, douchestraal was te zacht, tv ontvangst viel tegen.

Gunstige ligging vlakbij metrostation en ontbijtbuffet is uitgebreid

Heel enthousiast personeel
    • Hilton Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een kamer achteraan de liften, en dit zorgde voor veel lawaai. Tijdens deze warme dagen had ik ook graag een raam opengezet, maar dit kon niet tenzij ik een loper ging vragen aan het onthaal. Hierdoor was het heel warm op de kamer. Ook werkte de frigo niet zo goed. Het bleef heel warm i.p.v. koud.

Het personeel is geweldig enthousiast en heel vriendelijk. Ze zijn heel behulpzaam. Mooi uitzicht in de kamer. De matrassen lagen heel goed!

Ik heb genoten, prima hotel
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Dat er in de faciliteiten van uw hotel staat” rokersgedeelte”. Is voor rokers misleidend, wij hebben buiten moeten roken. Ook vond ik het niet fijn dat er geen raam geopend kon worden, soms heb je toch wel frisse lucht nodig.

Het ontbijt was heerlijk, service van de medewerkers voortreffelijk

Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Londen, net buiten de congestion zone.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Het hotel is enigszins verouderd, dus niet echt wat je van een Hilton-hotel verwacht, de verf in bladerde af in de badkamer en het douchegordijn hing scheef. Vrij duur, maar Londense hotels zijn nu eenmaal duur...

Het hotel is naast een metro-station gelegen, dus prima uitvalsbasis. Rechtover is een patisserie waar je heerlijk kan ontbijten voor een scherpe prijs.

Prima hotel!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Buiten de deur eten was ongeveer 15 minuten lopen voor een fatsoenlijk restaurant. Op de dekbedovertrekken zaten wat vlekken. De ijsmachines bij de liften werkten niet.

Het hotel was prima gelegen vlakbij een metrostation en het personeel was erg vriendelijk. Stroomstoring gehad en dit was heel snel opgelost met een nabelprocedure of alles weer in orde was.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Hotel ligt nabij metro station waar 3 lijnen vertrekken...
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Het hotel is wel wat verouderd. Fijn dat er een zwembad is om even te ontspannen, maar het zwembad en de kleedkamers zijn wel echt aan een opknapbeurt toe. De slaapkamers zijn wat ouderwets en mogen ook wel verbeterd worden. Op zich hebben we een prima tijd gehad in dit hotel, maar van een Hilton hotel (en zeker voor die prijs) hadden wij toch echt wel wat meer verwacht.

Hotel ligt nabij metro station waar 3 lijnen vertrekken waardoor je snel elke gewenste locatie in Londen bereikt. De kamer was wel netjes en schoon.

Het personeel die de taxi zou regelen was niet vriendelijk...
    • Superior Familiekamer

Het personeel die de taxi zou regelen was niet vriendelijk en totaal niet behulpzaam. Hij was erg bot en hielp ons niet. Overigens beweerde hij dat het overal anders duurder zou zijn voor ons, zodat wij een taxi zouden reserveren in het hotel. Op straat was dat niet het geval! We kregen random een taxi en hij was erg vriendelijk en behulpzaam!

Zeer goed hotel om Londen te verkennen in enkele dagen.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Ontbijt niet genomen omwille van prijs en de vele alternatieve mogelijkheden om te ontbijten in de stad.

Hotel heeft een gratis bagage service . Handig om je bagage in bewaring te geven de dag dat je terug naar huis vertrekt doch eerst nog een uitstap in de stad wil maken.

De locatie was top!
    • Hilton Familiekamer voor 3 Personen

Oubollig hotel met achterstallig onderhoud van de kamer en de andere faciliteiten. Niet wat je zou verwachten van een Hilton hotel en zeker niet voor dat geld!

De locatie was top! Dichtbij 2 metrostations en op 15 min. loopafstand van het centrum en hyde park.

de ligging
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

De kwaliteit van het gebouw binnen was outdated en vies. Executive Lounge was niets. Alleen buitenkant en entree was kwalitetief goed genoeg. Erg duur.

de ligging

Niet van toepassing
    • Hilton Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er kunnen meer stopcontacten op de kamer. En een van de bedden reed steeds weg. Verder was de airco / temperatuur regeling kapot maar dst is snel opgelost

Niet van toepassing

Op zichzelf best een aardig hotel, maar van Hilton verwacht...
    • Superior Kamer met Queensize Bed

- Wifi kost circa 15 pond per dag. - We hadden een 4 persoonskamer met slechts 1 wasbak en een douche boven het bad (zodat je in het bad moet staan) waaruit een zeer karige straal kwam. Bovendien 2 kleine en 2 grote handdoeken voor 4 personen. - Geen minibar op de kamer. - Vrij smalle bedden, queensize type (geen kingsize). - Interieur is echt gedateerd.

Op zichzelf best een aardig hotel, maar van Hilton verwacht je toch wat meer. Zwembad was wel fijn. Het ontbijt was lekker. Het ligt dichtbij metrostation.

• Hilton Familiekamer voor 3 Personen

Zie hierboven. In de tussengang van de receptie naar het nieuwe gedeelte tocht het continue. Ook in het restaurant als je dicht bij de deur zit is het tochtig en koud.

We hadden een kamer in het nieuwe gedeelte, dat was prima. Wel jammer dat wij in eerste instantie een kleinere kamer in het oude gedeelte hadden gekregen en dat er bij de receptie wordt gezegd dat je een grotere kamer in het nieuwe gedeelte kan krijgen maar dan uiteraard wel met een opslag (van 70 pond per nacht). We hebben het gedaan maar ik had het prettiger gevonden als het onderscheid van de kamers beter op de site werd getoond met ook dus andere prijzen

Goed, maar de verwachting lag hoger voor een Hilton hotel.
    • Hilton Kamer met Kingsize bed

Bed was goed, maar beddengoed was oud en op sommige plaatsen kapot. Het dekbed was kleiner dan het dekbedovertrek. De kamer was klein en het uitzicht nul, maar tegen meerprijs was dit aan te passen. Personeel was zakelijk vriendelijk en behulpzaam. Faciliteiten waren zoals te verwachten was, niet bijzonder maar voldoende.

Het ontbijt was na 3x reductie prijzen te hebben ontvangen, goed en ruime keuze. Is niet automatisch inbegrepen. De ligging t.o.v. het openbaar vervoer en het centrum was prima. Leuke restaurantjes in de buurt. De fitness en zwembad waren in orde.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

degelijke uitvalsbasis voor stadsbezoek

kamers in het tower gedeelte zijn al wat afgeleefd, vuil tapijt kamer kinderen in andere vleugel, enkel aangrenzende kamers mogelijk indien wij een kostelijke upgrade namen

zeer uitgebreid en degelijk ontbijt

Hele leuke vakantie met overwegend lekker weer

Het was jammer dat bij inchecken een van de twee kamers nog niet klaar was. Een andere kamer (in een hoger prijssegment) was echter wel al beschikbaar. Toen we aangaven dan maar even te wachten en geen gebruik van de upgrade te willen maken was onze andere kamer opeens toch beschikbaar.

Het ontbijt was prima verzorgd en voor elk wat wils. Er was voor een ieder zeker ruim voldoende .

alles was goed heel vriendelijke personeel
    • Superior Kamer met Queensize Bed

alles was goed maar ik had probleem met de badkamer als je toilet door trekt dan kracht van water was heel slecht dat was echt ramp

alles was goed heel vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Zelfs van een ouder Hilton mag je meer verwachten.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed met toegang tot de lounge

Verouderde staat hotel, erg harde bedden, hotel was overvol waardoor geen omboekingsmogelijkheid na geconstateerde gebreken aan kamer.

Ontbijt in de lounge.

• Superior Kamer met Queensize Bed

Zeer druk hotel waar van alles te doen is qua congressen en feesten wat soms wat lawaai met zich mee bracht.

Perfecte locatie, direct aan het metrostation.

Door weersomstandigheden konden we niet naar huis vliege.

Door weersomstandigheden konden we niet naar huis vliege. Service van hotel was echt perfect. Hebben ons super goed geholpen en er alles aan gedaan om te helpen met boeken van nieuwe tickets, langer verblijf in hotel

Ontgoochelend
    • Hilton Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn verouderd, heel koud, verwarming werkte niet, tv werkte niet, doorspoelen van het toilet was een moeilijke bevalling, slechte isolatie.

Lounge, bar en ontbijt waren zeer goed

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Duur maar daar krijg je ook wat voor
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Heerlijk ontbijt, heel veel keuze. Zwembad met sauna was ook erg lekker en schoon. Grote fitness ruimte. Vriendelijk personeel, dicht bij de metro. Al met al een hele goede keuze geweest. We hadden een kamer met uitzicht over een groot deel van Londen op de 16e verdieping.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Goed maar te onpersoonlijk wegens mega hotel zijnde.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Geen deftig restaurant in het hotel enkel snaks in de bar , eenvoudige kleine porties , panoramarestaurant ongelooflijk ongezellig !!!zijn terug naar buiten gegaan!! Te groot geworden hotel voor toeristies bezoek!

Ontbijt goed , de kamers goed maar wel al verouderd in de badkamer wel proper .

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Leuk ontbijt, niet ver van st Pancras station.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Leuk ontbijt, niet ver van st Pancras station. De metro is maar om de hoek, alle bezienswaardigheden zijn daardoor goed bereikbaar. Onze jongens (10 en 13jaar)vonden het ook super!

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Verouderde Hilton
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De matrassen waren slecht, de temperatuur in de kamer was gemiddeld 25 graden (airco gaf slechts beetje verlichting) en de badkamers waren verouderd.

Het personeel was vriendelijk. De kamer zelf was netjes.

Prima ontbijt , personeel zeer vriendelijk , kamer teleurstellend .
    • Hilton Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het vloertapijt in de kamer was zeer vuil en afgeleefd , het was teleurstellend om voor deze prijs een kamer te hebben met vloertapijt en dan nog in die conditie . Had ik dit op voorhand geweten dan had ik nooit hier geboekt .

Ontbijt was zeer uitgebreid , constant aangevuld ,lekker en iets om naar uit te kijken .

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Locatie is oké en mensen vriendelijk

Slaapkamer stinkt en kregen wat anders dan we hadden besteld. Tevens de service als je een van de drie kamers annuleerd vier weken voor aankomst kan dat niet via booking en via Hilton. Dus volgende keer geen booking.com voor ons.

Locatie is oké en mensen vriendelijk

Uitstekend hotel met goede service!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Ik zou zo dadelijk niets kunnen zeggen, iedereen deed daar zijn best om het u naar je zin te maken, tot de bagage-man toe!

Eerst het onthaal, ging vlot, bovendien was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer was netjes en Ok voor 4 personen. Mooie badkamer met zeepje ed. Lekker groot ontbijtbuffet, zeer uitgebreid en gevarieerd! Uitstekend hotel met goede service! Wij gaan zeker terug, een aanrader!

Slechtste ooit
    • Hilton Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-2,5uur geduurd voordat ik de kamer had di ik had geboekt -roomservice was uitermate slecht -mijn gekochte film viel uit op 3/4 van de film en ik kreeg mijn geld niet terug

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Het ontbijt is heerlijk, ruim aanbod aan keuze.
    • Hilton Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers waten beetje verouderd, dit verwacht je niet als je het hotel betreed

Het ontbijt is heerlijk, ruim aanbod aan keuze. Ligging is geweldig, 10 stappen van metro station

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Matig hotel, veel te duur.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Kreeg eerst een double kamer die vreselijk naar vis stonk. Daarna een kingsize, zoals gereserveerd, maar tegenover de lift. Hotel is zeeeeer gehorig waardoor slecht geslapen. Het is ook 's nachts een komen en gaan van gasten. Stagiaires achter frontoffice zijn niet klantvriendelijk.

Mooie badkamer en de vriendelijkheid en accuraatheid van de congierge bij niet meegekomen bagage.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Groot hotel met veel kamers in 3 torens.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De kamer die wij hadden was wel aan renovatie toe. Bedden erg hard. Ontbijt zaal/restaurant erg druk. Omgeving van het hotel niet interessant/mooi.

Groot hotel met veel kamers in 3 torens. Goede liggen tov openbaar vervoer en buslijnen naar het centrum van Londen. We hadden een kamer op de 13e verdieping met een ver uitzicht.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Ontbijt was uitgebreid en lekker.
    • Hilton Kamer met Kingsize bed

Er was geen uitzicht vanuit de kamer, zelfs geen gebouw. Er was enkel een betonnen (binnen?)muur om naar te kijken

Ontbijt was uitgebreid en lekker. Personeel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Prijs/Kwaliteit uitstekend voor met vrienden
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De kaart voor binnen te geraken in onze kamer werkte niet altijd en dat was soms wel lastig.

De wifi was super, ook op de kamers was er een zeer goede wifi.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Topper.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Heerlijk ontbijt, heel uitgebreid en het buffet werd constant aangevuld. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Rustige kamers en vlakbij het metrostation Edgware Road.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Waardeloos

Alles was oplichterij.

Taxi vervoer van hotel zelf was oplichterij. Taxi ging bewust omrijden. Normale taxi rit kost tussen de 45 en 50 pond. De eigen vervoer kostte tegen de 80 pond. Schandalig en walgelijk.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Vergelijkbaar met Novotel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Bijna al het personeel bestaat uit stagiairs die slechts weinig Engels verstaan. We verbleven op de 18e verdieping en hadden gehoopt op een prachtig (helder) uitzicht, dit viel iets tegen door de condens op de ramen. Het personeel verzekerde ons dat dit in elke kamer het geval was en dat dus van kamer veranderen weinig zin had. Het was pas na twee personeelsleden hierover aan te spreken dat we een klantvriendelijk antwoord kregen.

Heerlijk ontbijt, ruime keuze en alles werd razendsnel weer bijgevuld. Uitstekende excursie service.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Vergane glorie dringend aan een opknapbeurt toe
    • Hilton Kamer met Kingsize bed

Vuile kamer, zeer oud tapijt waar je best niet met blote voeten op liep (kleur beetje te zoeken tussen alle vuile vlekken) airco werkte niet en soms rook het echt verbrand in de kamer. Frigo stuk en zelfs na herhaaldelijk vragen niemand gezien. Kregen de raad van room service de dranken tussen de ramen te plaatsen om fris te houden. De verf schilderde af in de badkamer en het behang kwam op verschillende plaatsen los in de slaapkamer

Het ontbijt was uitgebreid en voor iedereen wat wils, spijtig van de soms lange wachttijden aan de ingang. Capaciteit van de zaal niet voldoende voor de capaciteit van het hotel

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Genoten van de X-mas shopping met het gezin
    • Hilton Kamer met Kingsize bed

nachtlawaai aan de straatkant omwille van ambulances en verkeer

het uitzicht over Londen heel vriendelijk en attent personeel openbaar vervoer vlakbij

vieze kamers, oude bedden, hele vieze lampjes, smerige roosters in de badkamer. Wij hebben degene di
    • Hilton Kamer met Kingsize bed

Meer mensen die eieren bakken. Meer buffet tafels. Meer accommodatie voor ontbijt te serveren of meer tafels zijn andere ruimte. Beneden in de basement was ook ontbijt te krijgen. Heel ongezellig, in een enorme conferentiezaal. De helft van het ontbijt boven was daar niet. En een uur voor sluitingstijd van het ontbijt, begon men al de tafels en het buffet af te ruimen. Het leek wel een eet schuur ipv een gezellige ontbijtruimte. Schandalig!. U kunt de gehele foto reportage opvragen bij mr. Bartok Siudy die incheckmedewerker was afgelopen vrijdag tot en met zondag aan de Hilton Metropool Londen. Mijn dochter en zoon hebben een andere kamer gekregen. Ik heb mijn kamer gehouden, omdat ik niet wilde wisselen van een tweepersoonsbed naar een eenpersoonsbed. Ik wil nooit meer boeken Bij Hilton. Te vies om aan te pakken.

Het ontbijt was goed, echter veel te lange rijen ochtends ( half uur in de rij staan) slechts een broodrooster voor zóveel mensen! Lange rijen aan het buffet, slechts één man die eieren bakte, dus ook weer rijen. Rijen voor het buffet om op te scheppen. Kortom slecht!

Tevreden
    • Hilton Kamer met Kingsize bed

Ik vond een lege chipszak onder mijn bed, poetsvrouwen doen dus geen grondig werk. Wij namen ook geen ontbijt in het hotel, waarvoor ik heel blij was want het was superdruk bij het buffet.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Mooi hotel, prettig, vriendelijk personeel.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Geen nederlandse zenders op de kamer. In de rij voor het ontbijt is vervelend. In bad douchen, geen aparte douche.

Mooie grote kamer. Alles zeer schoon. Nette badkamer.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Vriendinnen weekend
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Schoonmakers spraken geen Engels. Probleem op de kamer werd niet opgelost. De congierge handelde perfect en gaf ook nog een gratis drankje in de bar cadeau voor het ongemak. Keurig gehandeld.

De service van de congierge en baliepersoneel.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Het was een goed comfortabel hotel en ik zou vanwege de locatie en bereikbaarheid zo weer boeken !!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Het zwembad was aan de kleine kant voor zo'n groot opgezet hotel met 1000 kamers...De banentrekkers hielden geen rekening met onze spelende kinderen dus een kindergedeelte zou geen extra luxe zijn. Heel erg jammer dat er geen raam open kon en/of balkon was voor frisse lucht. En ook voor rokers even rekening houden dat je nergens in het hotel mag/kunt roken dus een goed hotel als je wilt stoppen ermee!

Het ontbijt was goed geregeld en uitgebreid buffet voor elk wat wils. De locatie van het hotel was perfect voor ons gezin voor uitstapjes en de metro op korte loopafstand.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Leuk verblijf maar kiezen volgende keer toch ander hotel.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed met toegang tot de lounge

Kamer is standaard en haardroger niet aanwezig. De gangen zijn niet echt proper. Een goed 3 * hotel...geen 4 *

Inkom , receptie en benedenverdieping heel mooi. Personeel redelijk vriendelijk. Executive lounge valt goed mee al zijn er zeker verbeteringspunten. De ligging is goed.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Prima hotel voor city trip
    • Hilton Kamer met Kingsize bed

Kamer kleiner dan verwacht, op de foto's lijken de kamers groter, uitzicht op een muur, ramen konden niet open, vloerbedekking is niet hygiënisch

Ontbijt was uitstekend. Badkamer klein maar prima. Voldoende en snelle liften. Goede service.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Voor die prijs vind ik beter
    • Hilton Kamer met Kingsize bed

De kamer was duidelijk aan renovatie toe. Badkamer was te klein en versleten : slecht werkende wc spoeler, afgebladerde verf op deur, etc. Slecht werkende airco (te koud en nauwelijks regelbaar)

Onthaal was prima en het personeel was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Goed hotel.Paar kleine minpuntjes
    • Hilton Kamer met Kingsize bed

Klein bed , Graag wat meer informatie gehad bij zwembad , werd niet vermeld dat het inbegrepen was en eens in de kleedkamers blijkbaar soort bandje nodig Voor de lockers, ook niet vermeld, plus douches vrouwen was niet zo proper

Grote douche , heel propere kamer, vriendelijk personeel, ontbijt ook in orde

• Beoordeeld op: 16 juli 2016

Het ontbijt was lekker en werd in een heel uitgebreid buffet...
    • Hilton Kamer met Kingsize bed

De kamers zijn aan vernieuwing toe. Er hing ook een onaangename geur bij het binnenkomen. De badkamer was niet heel proper.

Het ontbijt was lekker en werd in een heel uitgebreid buffet gepresenteerd.

Goed en centraal
    • Hilton Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer beetje simpel voor het Hilton. Ook geen flesjes water op de kamer terwijl het erg warm was.

Hotel uitstraling en faciliteiten

Ontbijt was geweldig

Het weer op zaterdag

Ontbijt Onthaal Ligging Personeel Allen topniveau

uitstekende locatie van hotel en goede service!!!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

ontbijt heel uitgebreid ,en super goed,voor ieders wil iets,en vers fruitsap en al...goede vriendelijke service ,locatie uitstekend !!!

De eetgelegenheden

De badkamer

De eetgelegenheden

Prijs kwaliteit veel te duur....

Ouderdom ...drukte ontbijt...prijs

Personeel...rechtzetting en tegemoetkoming klacht

De ligging.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Het zwembad stelde niet veel voor.

De ligging. Afstand naar Hydepark 1 km. Metro en bussen om de hoek

Kamer en vriendelijk personeel

Lift

Kamer en vriendelijk personeel

Alles naar wens
    • Hilton Kamer met Kingsize bed

Heel harde matras. Persoon aan check-in was niet echt snugger en wilde meer aanrekenen dan afgesproken was via Booking.

Mooie verzorgde grote kamer

We kozen dit hotel voor zekerheid van comfort, locatie en hygiëne
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Personeel zeer behulpzaam en super vriendelijk . Meertalig aan receptie en helpdesk

Weekend Londen met gezin
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Niet super schoon, oude badkamer, x

Zwembad en aardig personeel

Perfect hotel op een goede locatie
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Ons bed kraakte bij iedere beweging!

Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt

Vuile ramen

Service en kamer

degelijk hotel voor een kort verblijf, met zwembad en groot ontbijtbuffet.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

geen verluchting want raam kon niet open.

groot hotel, ideaal voor een paar dagen Londen, vlakbij metro.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Groot centraal gelegen hotel. Vriendelijk onthaal. Dicht bij de metro (Tube)
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Het bed. Plank onder de matras!! Te hard. Luid gepiep van de badkamer deur!!! USB aansluitingen om te laden!!

Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Prima, rustig hotel!
    • Hilton Familiekamer voor 3 Personen

Uitgebreid ontbijt, met lactose vrije melk!

Te duur voor wat je krijgt
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Zwembad fitness centrum personeel en ontbijt

De ligging vlakbij het metro station

Zeker een aanrader
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Onderhoudspersoneel kan soms een beetje grof zijn

Het uitzicht en de luxe

Goed verblijf, dramatisch verouderd hotel.
    • Hilton Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles, gebouw moet snel tegen de grond.

dicht bij metro station

matig
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Lokatie matig, bij viaduct. Kamer erg klein, badkamer erg klein

ontbijt was goed, personeel aardig.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Waterkoker deed het niet

Waterkoker deed het niet

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Perfecte locatie!
    • Hilton Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Perfecte locatie! Personeel was ook echt vriendelijk. Was een prettige verblijf.

Good
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Badkamer viel een beetje tegen. Badkuip zag er niet zo schoon uit.

De service van het personeel. Heel erg behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Kamer kan een renovatie gebruiken.
    • Hilton Kamer met Kingsize bed

Kamer kan een renovatie gebruiken. Hing ook een geurtje in de kamer.