Beoordelingen over Holiday Inn Express London-Wimbledon-South 3-sterren

#549 van de 977 hotels in Londen

4,5
    zwak
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Zeer kleine kamer. 2-persoonsbed en een zetel die gebruikt werd om ons 10-jarig kind te laten slapen. We hadden nochtans een familiekamer geboekt (2volw+2kind)! Er was amper plaats om onze valies te zetten. Aan het ontbijt heel veel volk en veel te weinig plaats. 1/2u aanschuiven. Het ontbijt werd niet tijdig aangevuld.

Locatie was goed.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het ontbijt is slecht. Veel te druk, daardoor steeds alles op. Keus erg beperkt. Bedden slecht. Slaapbank is niet geschikt voor twee kinderen, waardoor een kind op de grond moest slapen.

Locatie was goed. Op korte afstand van metrolijn.

Gezien de prijs kon je niet veel verwachten,. maar een fatsoenlijk bed is toch wel minimaal...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamer was ronduit slecht. De bedden waren slecht (matrassen geheel versleten) en de slaapbank was beneden de maat. Absoluut aan vervanging toe! Tieners zijn te groot voor deze slaapbank Het ontbijt was een grote chaos (geen overzichtelijke tafelindeling), het personeel probeerde er met de vriendelijkheid nog wat van te maken. Ontbijt erg karig. Onze eerdere (positieve!) ervaring met de hotelketen Holliday Inn heeft ons blijkbaar op een dwaalspoor gebracht... Hadden hierdoor andere verwachtingen.

Het enigepluspunt was de directe ligging bij een metrostation

leuke tijd, prima locatie, maar jammer van drukte bij ontbijt en bedbank
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het ontbijt was veel te druk, wachten op een plaatsje en personeel kon het niet bijhouden om alles aangevuld te houden. Verder hadden we een familiekamer geboekt, maar kregen een 2 persoonskamer met een bedbank die meer op een trampoline leek. Matras uiteindelijk op de grond gelegd, dit was de beste oplossing.

De locatie was perfect, recht tegenover het metro station. Eten bij de Turks restaurant Istanbul iets verderop was goed en ook bij Venus tegenover het hotel hebben we prima gegeten

Hotel zit naast de uitgang van de metro.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt is een regelrechte ramp. Er is geen aparte ontbijtruimte, maar de receptie is de ontbijtruimte. Deze is veel te klein voor het aantal gasten met als gevolg dat het vechten om een tafeltje is. Geen goede start van de dag. Tip van de dag: ontbijt voor 7:30, dan is er nog een tafeltje vrij.

Hotel zit naast de uitgang van de metro.

Goed!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Matras zetelbed, ondermaats. Wanneer we naar de receptie gingen, kregen we wel enkele dekens om er onder te stoppen

Ontbijt in orde, zeker voldoende Personeel heel vriendelijk Kamer in orde

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Hotel in leuke buurt met gunstige ligging t.o.v. openbaar vervoer.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het extra bed (uitgeklapte slaapbank) op de familiekamer was niet groot genoeg voor onze pubers. Bij het ontbijt is het te druk. Dat maakt de ruimte ongezellig. Wij hebben ons ontbijt genuttigd aan de Hotelbar.

De ligging pal tegenover het metrostation en naast een gezellige pub was top. Ook het Italiaanse restaurant op 100 meter afstand is een aanrader.

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt was prima! Engels, dus verwacht geen uitgebreid beleg. Wat er was, was voldoende! Alleen bij drukte waren er te weinig zitplaatsen. Overkant direct het metrostation, ideaal!

Top !!

Helemaal niets

Er is een ruim aanbod bij het ontbijt, het personeel is super vriendelijk, de kamer is zeer netjes en ruim. De hygiëne in het hotel is top !! En ook de schoonmaakdienst komt elke dag je kamer poetsen. De ligging van het hotel is perfect. Het ligt aan de Underground Metro en op 20 min ben je in hartje London.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Het gevraagde tweepersoonsbed bleek twee eenpersoonsbedden...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het gevraagde tweepersoonsbed bleek twee eenpersoonsbedden te zijn, door verkeerde communicatie tussen booking.com en het hotel. Personeel achter de bali.

Prima hotel met alles wat je voor een verblijf in Londen nodig hebt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Iets meer uitgebreider ontbijt er er was weinig beleg en erg droog brood. Maar daarentegen weer vers gebakken croissants en lekker jus d’orange. Wij misten een kledingkast op de kamer.

Prima ligging bij metrostation en keurige kamers die elke dag schoongemaakt werden. Ontbijtbop zich prima.

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bedden (zowel 2-persoonsbed als bedbankje) waren erg slecht. Ze zakten erg door. Oud dus. Ook in badkamer veel defecte delen (douchekop en beide zeepdispensers).

Locatie. Was nl. Tegenover de Underground.

Leuk hotel om één of een paar nachten te verblijven voor bezoek London.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Dure parking 20gbp je kan in een parking in de buurt voor 10gbp parkeren maar niet aan te raden ivm veiligheid. Slechte bedden, wij hebben een sportief gewicht en dan lig je nog in een kuil, het kinderbed/bankbed is nog slechter. Bedden zijn te doen voor max. een paar nachten.

Hotel is makkelijk te bereiken en tegenover een metrostation dus zo in London (zone3). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers worden goed schoongemaakt, hygiëne is goed. Kamers zijn klein maar net groot genoeg. TV, waterkoker, kopjes aanwezig op kamer. Ontbijt is prima, Engels warm ontbijt, yogurt met toebehoren en brood/toast een voldoende croisants. Geen vleeswaren wel zoet. lekkere bonenkoffie. Ben je wat later voor het ontbijt dan is het wel druk maar niet hinderlijk vonden wij.

Top! Vooral personeel. Complimenten!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bedden zijn voor een paar dagen te doen. Van een langere periode ( week ) krijg je rugklachten. Bedden aan vervanging toe?

Goed ontbijt. Ruim voldoende. Hotel ligt tegenover metro. Naast leuke pub met lekker eten. Zeer dicht bij Italiaan met lekker eten. Tegenover supermarkt tot 's avonds laat open. Allemaal top

uitmuntend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het licht in de badkamer was in het begin van de dag nogal donker. na enige tijd ok(spaarlampen ?)

ontbijt was super, bediening aan de receptie was super Mimi deed haar best om ons zo goed mogelijk thuis te voelen

beste hotel!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Van tevoren informeren hoe parkeer garage werkt. En bij verlenging van extra verblijf dagen, moeten zij goed informeren van hoe dat te werk gaat.

Het ontbijt was heerlijk, medewerkers waren behulpzaam.

Fijn 3 sterren hotel, met vriendelijk personeel, locatie: ideaal! Half uur max. centrum van Londen
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Geen kaas/vleeswaren bij het ontbijt, alleen jam/Nutella maar de rest was prima voor '3 sterren', lekkere koffie. En heerlijke verse sandwiches overal in London als take away lunch bij: 'Pret a Porter' keten, aanrader!

Ontbijt was prima en voldoende, croissants, toast, scrambled eggs, bacon, worstjes, yoghurt, vers fruit en ontbijtgranen met jus d'orange. Ontspannen sfeer en comfortabele ontbijtruimte, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam!! Fijne bedden, elke dag nwe. handdoeken/bedden opgemaakt, heerlijk terugkomen na een uitputtende dag Londen. En WiFi hele hotel.

De enige pluspunten zijn de locatie en het ontbijt!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De bedden waren echt vreselijk. We hebben al heel veel gereisd en in heel wat hotels geslapen, maar zo'n slechte bedden hebben we nog nooit gehad!! We hadden een vroege incheck gevraagd en dit was ook toegezegd door het hotel, maar dame achter balie was heel onvriendelijk en gaf aan dat we gewoon om 14 uur moesten inchecken (Booking geeft wel aan dat dit kan, maar daar kunnen geen rechten aan verleend worden).

ontbijt en locatie (tegenover metro Colliers Wood, binnen half uur in centrum Londen)

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

zeer vriendelijk personeel, alles heel netjes en zuiver, alleen het bed een beetje tegenvallen ...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

het bed kon beter, we hadden een familiekamer, het normale bed was ok , maar het zetelbed viel een beetje (veel) tegen .... toch als je er met 2 in slaapt, maar kom we zijn in Londen !!! we hebben ons bed niet veel/lang gezien

Ontbijt was in orde, het was wel een beetje het recht van de sterkste . was nogal een chaos, maar we zagen er de sport van in . Metro was aan de overkant van de straat : fantastisch : je was op een 20 tal minuten in de stad

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Heerlijke trip
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bedden waren niet echt top, vooral de bedbank. We hadden een familiekamer maar die was niet erg groot. De douche had geen krachtige straal.

Dicht bij het metro station en bij een aantal buslijnen. Leuk en lekker bar restaurant ernaast. 20 minuten met metro van centrum Londen. Ontbijt was goed en er werd steeds goed afgeruimd. Gratis telefoon met leuke tips en handige kaarten om mee te nemen als je stad gaat verkennen..

• Beoordeeld op: 12 april 2017

super hotel voor gezin
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

kleine kamers, maar ik kon er me leven

een gratis gsm die we mochten gebruiken met 4g. super handig om eventueel gps te gebruiken enz ... hotelpersoneel was super vriendelijk. metro afstand was TOP!!

Prima hotel, locatie kan beter als je een paar dagen naar London wilt
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamer was aan de kleine kant inclusief slaapbank voor de kinderen. Metrostation ligt aan overkant van de weg maar het kost je wel nog een half uur om in Londen-centrum te komen. Daarna nog eens 45 minuten naar vliegveld. Goed te doen maar niet ideaal.

Schoon, vriendelijk personeel, goed ontbijt. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Een meevaller en voor herhaling vatbaar, voor een bezoek aan Londen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het onbijt wat kaas en hesp ? fruitsapautomaat was stuk.

de plaats van het hotel : makkelijk bereikbaar met de wagen, direct bij Underground, prima parking, vriendelijk personeel, propere kamers

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Geweldige ligging, ingang metro aan de overkant van de...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het ontbijt was prijs/ kwaliteit in orde... Het was nl gratis 😊 maar dus geen aanrader

Geweldige ligging, ingang metro aan de overkant van de straat. Leuke restaurants vlakbij het hotel. Parking aan het hotel. Een aanrader met kinderen.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Een gezin met 1 kind en 1 baby
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamers zijn allemaal even groot of je nu een familiekamer een 2 pers. of 1 pers. hebt. Met 2volw.en 2 kinderen is dit krap . We hadden gedacht om de microgolf ter plaatse te gebruiken voor sterilisatie v.d. papflessen dit word niet toegestaan aan de gasten .

Uitstekende locatie vlak over metro . Je krijgt een gsm mee van het hotel waarmee je Londen kan verkennen tijdens je verblijf .

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Ideale uitvalsbasis om Londen te verkennen.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

's Nachts regelmatig sirenes van ambulances door ziekenhuis vlakbij.

Vlak bij metrostation Colliers Wood. Parking beschikbaar (tegen betaling). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt inbegrepen. Kinderen gratis.

Dramatisch voor klanten en lieve dames die er werken
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

"Gezinskamer' was geen gezinskamer maar zeer kleine 2 persoons, met bankbed waardoor geen loopruimte, en bankbed krakend versleten. Neem vaak gezinskamers, dit was ergste ooit ! - bar niet open oudejaarsavond - ontbijt niet langer open nieuwjaarsdag - kamers slechte staat, slechte cleaning - in restaurant en lobby liggen 24 uurs menukaarten , maar als je wat besteld, dan blijkt alleen tussen 1800 en 2200 een kok aanwezig !!!!! Zelfs geen panini !!!!

Vriendelijke dames die er werken (ze doen wat ze kunnen , hun baas mogen ze aanpakken)

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Goed hotel met een paar punten die voor verbetering vatbaar zijn.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Matrassen bed en slaapbank liggen in een kuil en zijn ook zeer dun. Organisatie van het ontbijt, er waren stoelen en tafels te kort waardoor er chaos ontstond. Bepaalde producten zoals de croissants waren telkens uitgeput en hierdoor begonnen mensen te hamsteren. Parkeer prijzen zijn aan de stevige kant (20 pond per nacht).

Het ontbijt is basis maar toch lekker. Het hotel ligt vlak aan de metro waarmee je binnen 40 minuten in het hartje van Londen staat.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

WiFi deed het niet heel goed op mijn telefoon, maar was toch amper op de hotelkamer te vinden.

Kamer was mooi, badkamer netjes, grote ruime douche, uitgebreid ontbijt en alles was erg schoon. Metro station op 1minuut lopen!!

• Beoordeeld op: 6 december 2016

top hotel gunstig gelegen met gratis telefoon tijdens je verblijf met gratis internet

prima kamer goed ontbijt. vriendelijke personeel. je krijgt een mobiel te leen waardoor je heel london heel makkelijk kunt zien door gratis internet met handige tips etc

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Een fijn hotel,schoon sanitair,goed ontbijt en net naast metro
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

misschien iets uitgebreider ontbijt..

simpel,maar goed ontbijt,mooie complete kamer,zeer schoon,ideale ligging net naast metrostation,vriendelijk personeel,kortom aanrader!

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Dicht bij metro.

Dubbel bed gevraagd. Ondanks boeking lang op voorhand was dit niet zo. Ter plaatse omgeboekt, maar kamen met veel minder comfort. Slecht bed. Klein bed. Veel lawaai van naburige kamers. Onverzorgde badkamer. Onze kinderen sliepen in veel betere kamers. We zijn ontgoocheld.

Dicht bij metro. Aanwezigheid van parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Prima prijs/kwaliteit verhouding en goede ligging. Bed viel tegen.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We hadden een 4 persoonskamer met 2 tweepersoons bedden. Het ene bed prima, het andere bed een slaapbank met een belabberd matras. Niet goed kunnen slapen hierdoor

Ligging zeer gunstig en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Goede uitvalbasis; jammer van de bedden.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De bedden waren niet goed. Het tweepersoonsbed was erg zacht. De kinderen sliepen op een uitgeklapte bedbank. Het matras waar zij op lagen was nog geen 10 cm dik. Het ontbijt zou gecoördineert moeten worden. Als je alleen reist, moet men niet aan een 4-persoonstafel gaan zitten.

Het personeel was behulpzaam. Een metro- en busstation op loopafstand.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Net hotel, maar kamers zijn niet geschikt voor een gezin. Comfort is slecht.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De bedden lagen niet lekker en voor 4 personen is de kamer wel heel klein. Je hebt dan geen zitmogelijkheden. Alles staat vol met bed.

Het ontbijt was goed georganiseerd en personeel was vriendelijk. De hygiene was goed. De ingang naar de underground van London was aan de overkant van het hotel.

Het ontbijt was prima
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

de bedbank viel heel erg tegen kinderen zakte er bijna doorheen het bed was heel erg zacht heel veel herrie van de straat ambulance en politie

Het ontbijt was prima De ligging vlak bij metro ook ideaal

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Prima hotel om in Londen te verblijven
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Aantal plaatsen om te zitten bij het ontbijt. Niet de geboekte kamer gekregen maar werd prima opgelost

Heerlijk dichtbij metrostation, uitgebreid ontbijt

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamer: erg klein Bedden: te zacht en te klein Ontbijt: matig (druk, vol) Overig: Geen stopcontact bij nachtkastje, geen adapter beschikbaar Personeel: weinig vrolijk, onenigheid onderling achter de balie

Wifi is goed Parkeren is ok (wel duur!) Ontvangst bij aankomst is goed Wel schoon

verblijf was super .
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijtzaal was veel te klein voor alle gasten te kunnen laten zitten en rustig te ontbijten

Ontbijt was zeer lekker en kamers waren proper. Undergroud was juist aan de overkant en op 20 min in het centrum van London, zalig!

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Okay voor twee dagen, maar ik kom niet terug.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

de bedden zijn vreselijk. De slaapbank voor de kinderen was te smal. We hebben het matras op de grond gelegd dat was beter. Het voeteinde van ons bed was hoger dan het hoofdeinde, heel onconfortabel.

locatie, direct bij een metrostation

Heel proper en super omgeving

Kamers voor gezin met 2 lmkids is echt heel klein. Bewegen niet mogelijk

Heel proper en super omgeving

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Toplocatie.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Super locatie en vriendelijk personeel. Recht tegenover metro en supermarkt

Kinderbed was echt onder de maat

Kinderbed was echt onder de maat

het was heel goed!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

de slaapbank viel tegen, het matras was veel te dun.

de kamers waren netjes en schoon. de locatie is perfect, tegenover heb je de metro.

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Betaald parkeren, zonder garantie dat je plek behouden blijft als je weggaat met de auto De bedden

Geweldig ontbijt !
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Extra te betalen parking.

Geweldig ontbijt ! ! ! Rustige kamer, vlak bij Metro

Gewoon goed
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het 2e bed(slaap bank was erg slecht en niet geschikt voor kinderen rond 15 jaar. Het hoofd bed was ook niet erg goed.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

De beloofde roomservice bestond niet

De beloofde roomservice bestond niet

Bedden familiekamers

Bedden familiekamers

Familiekamer te klein
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Familiekamer veel te klein met een zeer slechte slaapbank voor de kinderen

Dicht bij Metro

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Vlakbij de northern lime metro stop

Vlakbij de northern lime metro stop

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Het was erg koud de eerste nacht en de lakens zijn niet anti...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was erg koud de eerste nacht en de lakens zijn niet anti allergie.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

De vriendelijkheid van het personeel, de ligging vlakbij het...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De vriendelijkheid van het personeel, de ligging vlakbij het metrostation.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Prima hotel om voor korte reis naar Londen te verblijven buiten het centrum recht tegenover de metro
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het bed was klein en slecht matras

Top locatie, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 3 december 2017

London was geweldig kamer viel tegen

Kamer

Ontbijt matig Kamer te klein als familiekamer

Een absolute aanrader tegen een nette prijs!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Iets rumoerig ivm langsliggende weg

Goed ontbijt, uitstekende verbinding met metro, fijne douche en bedden lagen lekker!

• Beoordeeld op: 17 november 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kaartje hangen om kamer te laten kuizen.

Ontbijt lekker

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Ons verblijf was prima!

Steiger voor het raam.

Ontbijt was goed, kamers prima, bedden uitstekend

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Prima hotel voor kort verblijf in Londen.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Hotel stond in de steigers, dit was niet van te voren gemeld.

Dicht bij de metro en schone kamer. Prima geschikt voor een paar dagen Londen.

Vlakbij de metro.

De slaapbank

Vlakbij de metro. Ideaal

Fijne uitvalsbasis voor bezoek Londen. Direct tegenover het metrostation. Makkelijk aan te rijden.

Slechte bedden

Prima en dicht bij metro in 15 min centrum Londen

Extra bed slecht

Toplocatie
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Locatie nabij metro en parkeergelegenheid

de douche

Metrostation dichtbij

slechte bedden

Metrostation dichtbij

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Alles was goed voor elkaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen kaas en vleeswaren bij het ontbijt

Prachtige kamer

De locatie van het hotel is prima. Tegenover de metro en je bent in een half uur in het centrum van
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Beperkte keuze ontbijt en erg slechte matrassen. Vooral op de slaapbank lag een erg dun matras.

Tegenover de metro.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Centrale locatie.

Centrale locatie...Zeer vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Voor korte stedentrip te doen

Bedden doorgezakt

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

prima ontbijt, nette badkamer, prima gelegen tegenover metro

prima ontbijt, nette badkamer, prima gelegen tegenover metro

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Prima verblijf voor citytrip met het gezin
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bedbank voor de kinderen is aan vervanging toe

Prima prijs/kwaliteit, tegenover metrostation, met 25 minuten in het centrum