Beoordelingen over Holiday Inn London Bloomsbury 4-sterren

Coram Street, Camden, Londen, WC1N 1HT, Verenigd Koninkrijk

#418 van de 977 hotels in Londen

Geweldig!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geweldige locatie met ruime faciliteiten. Veel hotspots op loopafstand. Metro om de hoek (Russell Square). Fijne schone kamers. Vriendelijk personeel. Prima bedden. Leuke eettenten en pubs in de buurt.

2de verblijf in dit hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

2de verblijf in dit hotel. In vergelijking met 1ste keer een kleinere kamer gekregen niettegenstaande zelfde type gevraagd. Maar kamer was best wel ok. Ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Londen in dichte nabijheid van metro.

Een ideaal hotel voor mensen die voor het betere shoppen naar deze Britse hoofdstad willen komen !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt vond ik wat minder , vooral dan op het gebied van aanbod vers brood , broodjes en vers fruit , voor iemand die graag english breakfast heeft een voltreffer !

de centrale ligging van het hotel was vr ons echt een meerwaarde !

Was positief, hotel viel ons tegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te weinig licht in de kamer om bijv. te lezen. Het comfort van de badkamer; klein en niet gemoderniseerd. Het duurde veel te lang voor de stortbak van het toilet weer gevuld was. Deur van badkamer was versleten. De prijs-kwaliteitsverhouding voor deze vrij dure kamer was zeer matig.

De lrustige ligging Ontbijtbuffet was goed. maar wel teveel plastic afval.

Degelijk hotel met goede ligging in rustige buurt.

Klein dubbelbed. Weinig te beleven in de buurt s' avonds.

Goede ligging tussen St Pancras en centrum (Russel square). Goed, degelijk en verzorgd ontbijt. Hygiene in hotel en kamers was in orde.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het niet kunnen openen van de ramen. (Alleen airco en rooster).

Vriendelijkheid personeel. Vooral één van ons heeft een gluten- & lactoseintolerantie en bij het ontbijt hebben ze daar extra moeite voor gedaan. (Kok heeft verse omelet gebakken.)

Voor de rest was dit hotel zeker geen tegenvaller(Tip!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De enige echte tegenvaller was de heel kleine kamer (552) en een veel te klein bed voor een toch redelijke prijs.

Voor de rest was dit hotel zeker geen tegenvaller(Tip!!! grotere kamer vragen)

Ik had het naar mijn zin.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het lawaai van de airco op de binnenruimte. Het was heel warm op de kamer en je kon dit niet bijregelen (chauffage lag al af)

Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. Goede ligging. Ruime en propere kamers.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Excellent hotel voor een city trip.

Eigenlijk niets.

Ligging met Russel Station om de hoek, uitgebreid warm en koud ontbijt, ruime en propere kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral diegene bij het ontbijt omdat we daar het meeste contact mee hadden.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Top verblijf

Het bed

Ontbijt was top Bedden matig hierover gemeld dat ze erg veren aan het eind van de vakantie We willen niet klagen Personeel. Was teleurgesteld dat we dit niet eerder hebben gemeld dan hadden ze een oplossing gemaakt

gematigd tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het onthaal was een beetje vreemd...aan de balie werd alles heel snel "afgerateld," alsof er een sprekende robot voor ons stond. Idem bij uitchecken. Onpersoonlijk. ontbrekende douchekapjes bij het ontbijt kwam het personeel veel te vlug de bordjes van de tafel wegnemen....alsof we ons moesten haasten....geeft niet bepaald een relax gevoel

De ligging van het hotel is heel dicht bij openbaar vervoer en dus wel erg praktisch. goed uitgebreid ontbijt.

Zeer nette kamer, heel lekker ontbijt.

Kamers zijn niet goed geïsoleerd.

Zeer nette kamer, heel lekker ontbijt. Diner in restaurant zeer lekker en ruime keuze. Prima ligging, niet ver van station.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Prijs-kwaliteit valt behoorlijk tegen.

Ontbijt is éénzijdig en teleurstellend voor diegene die niet van calorie-vol ochtendeten houdt. Kamer is basic, geen verwarming in de kamer, gelukkig vielen de temperaturen mee. Isolatie is ronduit erbarmelijk. Als gast breng je best hygiëne-producten mee, die in andere hotels van deze prijsklasse gelukkig wel aanwezig zijn.

De ligging.

De kamers zijn toch wel verouderd en de badkamer is erg...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn toch wel verouderd en de badkamer is erg klein. Okay voor 3 dagen, maar voor die prijs mag je toch iets meer verwachten. Zelfs in London.

Best goed verblijf,omdat we creatieve mensen zijn en ons vlug neerleggen bij de situatie en zelf een

Neem nooit een tweepersoonsbed in UK!zijn zeer smal. Mijn partner heeft 5 nachten op de grond gelegen met dekbed.ik met een plaid in bed.kreeg geen tweede dekbed.weren geen twee enkele beddden beschikbaar op dat moment om te veranderen.

Ontbijt was zeer ok.alles was er.zit wel wat sleet op kasten ,uitzicht is gebruikt restaurant wat je meest in UK tegenkomt.

Hier komen we zeker terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen mogelijkheid om het venster op de kamer te openen.

Kamer was in orde, bij het ontbijt was alles aanwezig, personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Proper en netjes, en slechts op een 100 meter van de metro. Aanrader!

Comfortabel

Geen minpunten.

We hebben eigenlijk geen minpunten kunnen ontdekken aan het hotel. De service was goed, de kamer netjes, schoon en comfortabel en het ontbijt was ontstekend! Genoeg keuze voor iedereen. Voordat we in konden checken konden we de bagage bewaakt achterlaten en op de dag dat we vertrokken konden we het ook weer bewaakt en gratis achterlaten.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer mag gemoderniseerd worden. Toilet trok lastig door.

Goede locatie, op twee minuten lopen van het metro station en tegenover een klein winkelstraatje met verschillende eetgelegenheden en een supermarkt. Kamers waren comfortabel, badkamer iets gedateerd.

Hotel niet waard voor de prijs!! Slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer is super klein en donker. Lichten mogen helder. Ook is een lamp kapot. Foto's komen niet overeen dan werkelijkheid. Bed is klein en heel zacht. Bed valt bijna uit elkaar. Badkamer is erg klein. Je douch in een bad. De douch kop kan niet los! Er is geen douch slang. Geen mini koelkast en waterkoker is in de kledingkast.

Via treinstation naar hotel is 1 halte. Locatie is goed. Kamer is schoon.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Een leuke comfortabele uitvalsbasis om Londen ten volle te verkennen.

Bij het ontbijt misten wij een lekkere verse snede gewone Hollandse kaas, Gouda kaas... er was enkel voorverpakte cheddarkaas (echter de rest van het ontbijt zeer in orde!). Ook vast tapijt is niet zo comfortabel wanneer je allergisch bent aan huisstofmijt, al begrijpen we dat een harde vloer natuurlijk zorgt voor veel geluidsoverlast.

Zeer fijne ligging dicht bij British Museum, Metro Rusell Square, St. Pancras Station, supermarktje... Dicht bij verschillende leuke pubs en brasseries/restaurantjes die lekker waren én ook meer voor de "locals"; niet zo toeristisch, ook qua prijzen en ook op verschillende plaatsen actie-menu's of happy-hour/acties. Héél erg vriendelijk en betrokken personeel, steeds netjes verzorgde kamer, thee-faciliteiten om 's avonds nog rustig de dag af te sluiten, uitgebreid en lekker ontbijt. Mogelijkheid om bagage de eerste en laatste dag aan de receptie in bewaring achter te laten enkele uren.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Goede locatie en aardig en behulpzaam personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vanuit booking.com is de communicatie naar het hotel niet goed. Heb dus uw boeking gegevens bij de hand. Dit scheelt veel gezoek! Badkamer is aan de kleine kant.

Perfect locatie. Op kleine loopafstand van de metro die je snel in het centrum brengt. In de directe omgeving veel leuke winkeltjes en restaurants. Hotel is keurig. Kamers zijn niet erg groot maar wanneer je niet van plan bent veel op de kamer te verblijven is dit geen enkel probleem. Personeel is erg behulpzaam en aardig.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Verstaanbaarheid personeel matig (engelse taal leek voor...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Verstaanbaarheid personeel matig (engelse taal leek voor niemand de moedertaal en van voldoende kwaliteit) Focus, doorvragen en het luisteren van verschillende medewerkers naar mijn klantvragen bij de receptie was matig. Daarmee was de service traag en soms blijvend onvolledig.

Centraal gelegen, heerlijk ontbijt.

Badkamer was klein.

Kamer was schoon, goede bedden. Heerlijk ontbijt met brood, yoghurt, fruit. Dat maak je in Londen niet vaak mee. Locatie is ideaal, vlakbij metrostation Russel Square.

Heerlijk hotel, dichtbij alles
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Booking.com stemt kennelijk niet af met het hotel dat er twee losse bedden moeten zijn, dus er was een extra bed naast het tweepersoons bed gezet. Het hotel heeft het super opgevangen.

Heerlijk bed en zelfs een bad. Grote kamer. Niet echt gehorig. We hadden een kamer met een tussendeur (afgesloten uiteraard) en dan hoor je buren hoesten, dat was het. En mega dichtbij de metro, british museum, centrum en een klein winkelcentrumpje. Top.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Heerlijk verblijf in een aangenaam hotel !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen echt tegenvallende punten !

Rustige en vrij goede ligging van het hotel. Op wandelafstand een station van de metro. Wij hadden een nette en ruime kamer. Praktisch geen geluid van buitenaf. Het ontbijt was super met een ruim aanbod van producten voor elk wat wils.

perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien een beetje duur, maar alle prijzen in Londen zijn duur

Het ontbijt was super uitgebreid en lekker! Ook gaan eten in het restaurant en niets op aan te merken! Heel goed hotel voor een citytrip naar Londen! Ook metrohalte in de nabije buurt. Een echte aanrader!

Ik zou dit hotel aan iedereen aanraden.

Ik heb geen negatieve punten.

Ontbijt was super lekker. De kamers zijn ruim genoeg voor een citytrip,dan ben je ten slotte nie veel op je kamer,enkel om te slapen. Hotel heeft ook een super liggen,ligt om de hoek van een metrostation.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

het ontbijt was verzorgd, werd regelmatig bijgevuld en er...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was maar één stopcontact op de kamer.

het ontbijt was verzorgd, werd regelmatig bijgevuld en er was veel variatie. Het hotel lag centraal en heel dicht bij de metro.

Grote tegenvaller. Kan ik niemand aanraden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt dus superslecht, personeel onvriendelijk.

Ontbijt op kamer besteld, maar niet gekregen. Was men vergeten. Na herhaald verzoek kreeg ik (veel te laat) enkele sneetjes geroosterd brood zonder beleg, koffie en sinaasappelsap. Een soort gevangenismaaltijd. Men wilde dat ik daar ook nog voor betaalde. Personeel heel onvriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Geluidsisolatie tussen kamers
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Geluidsoverlast van kamer naast ons, de mensen kwamen 's nachts om 1 u op de kamer met veel lawaai en vonden het nodig om heel luidruchtig te praten tot 3u 's nachts.

Heel goede kamers

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Goede uitvalsbasis voor citytrip

Stokbrood was vaak op tijdens het ontbijt. Rauwe hamburgers in het restaurant.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende ligging bij metrostation Russell Square.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Perfect voor een citytrip aan London.

De kamer was heel krap met een heel smal bed. En wat me nog het meeste stoorde was dat het raam niet openkon.

Het ontbijt was heel lekker en bovendien de ligging vlak aan St Pancras !

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Meubelen en bedden zijn wat sleets het hotel kan een opknapbeurt gebruiken. Een onprettige lucht atmosfeer in de kamers en hotel, een raampje kunnen openen was prettig geweest.

Vriendelijk personeel. Mooie centrale locatie, vlakbij het metrostation. Erg uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Erg lekker ontbijt.

badkamer wat aan krappe kant

Erg lekker ontbijt. uitstekende lokatie, makkelijk bereikbaar vanuit Russell Square metrostation. Vlak bij Brit. Museum, Queens square hospitals en GOSH.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Perfect voor paar dagen weg.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen makkelijke toegang tot WIFI. Tegenwoordig bij veel hotels wel standaard.

Ruime kamer/badkamer en uitgebreid ontbijt. Dit zie je allebei niet vaak in Londen. Ook een perfecte locatie om veel van londen te zien. Oxford street op loopafstand en dichtbij treinstations en goede metrolijnen.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Moet echt gerenoveerd worden.

Kamers verouderd en klein. Kleine bedden. Kleine en te oude badkamer. Hele slechte en lawaaierige airco die in de laagste stand je nog uit bed blies. Te weinig comfort.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Functioneel gezien een prettig verblijf, qua kamer ruimte minimaal.

De loopruimte in de kamer was net voldoende, weinig kastruimte maar koffer kon ook niet op koffertafeltje blijven want dat blokkeerde de gang naar het bed, er was ook geen gewone stoel. Badkamer was qua ruimte en bergruimte echt minimaal. De zeer beperkte ruimte maakt de prijs-kwaliteit verhouding negatief.

Zeer servicegericht en vriendelijk personeel. Gebreken werden snel opgelost. Keuze bij ontbijt was ruim voldoende. Locatie bij metrostation was perfect.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Iemand vroeg me: Is Londen goed voor je geweest? De mensen bij Holiday Inn in ieder geval wél!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De standaard wifi was matig. Je kon wel upgraden, maar dat zou erg duur worden.

Goede service, kreeg bij binnenkomst een upgrade omdat ik al eerder was geweest, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede bedden en kussens en centraal gelegen in de buurt van treinstation en theatergebied.

Super locatie en lekker gevarieerd ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wat verouderd en toch wel wat duur

Super locatie en lekker gevarieerd ontbijt.

Praktisch, netjes, schoon

Ietwat gedateerd, raam kon niet open

Praktisch, netjes, schoon

Was O.

Was O.K.

Heel uitgebreid lekker ontbijt

Heel uitgebreid lekker ontbijt

Bed en kussens konden beter

Bed en kussens konden beter Douche in bad niet ok

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Vlak bij underground Russel Square.

Bed was minder goed 😏

Vlak bij underground Russel Square. Personeel en ontbijt was top!

Goed hotel voor enkele dagen

Airco werkte niet goed

Onthaal en ontbijt waren.prima

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Prima verblijf dichtbij gewenste locatie, met redelijke prijs/kwaliteit.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Toilet moest meerdere keren doorgetrokken worden voor volledige spoeling.

Bed lag goed, ontbijt prima. Weinig ruimte rond het bed.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

aangenaam verblijf in een hotel met zeer goede ligging

De gezamelijke toilletten in de lobby beneden waren echt heel vuil!

Zeer vriendelijke bediening en lekker ontbijt!

Vriendelijk onthaal.

Vriendelijk onthaal. Heel praktische locatie vlak bij St Pancras

Prima kamer en bedden, vriendelijk personeel met een goed ontbijt.

Niet echt iets.

Vriendelijkheid van het personeel!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Zeer goede centrale ligging, op minder dan 100m van het...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer goede centrale ligging, op minder dan 100m van het metrostation, en toch rustig. Kamer was ruim en goed uitgerust, vriendelijk onthaal.

Super super goed
    • Executive Tweepersoonskamer

De speakers in de kamers waarmee je muziek kon laten op afspelen via bluetooth. Super tof extra’tje

Perfect
    • Executive Tweepersoonskamer

Het ontbijt was zeer verzorgd. Enkele uren op voorhand enkele speciale verzoeken doorgegeven om op de kamer te plaatsen en alles was in orde

Locatie vlakbij perfecte metro lijn naar alle highlights!

Perfecte locatie!

remorabele vakantie

Alles was formidabel 😍

Klantvriendelijke personeel (zeker de concierge) en heerlijk uitgebreid ontbijt met ruime keuze 😍

Comfortabel

Geen

Centraal gelwgeb

Goed ontbijt- ideale uitvalsbasis

Geen fohn- kleine kamer

Goed ontbijt- ideale uitvalsbasis

Alles prima in orde.

Prima locatie. 2 minuten lopen van Underground Russellsquare. Vanaf Heathrow rechtsreekse verbinding via Picadillyline.

Dicht bij metro
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een muffe geur op de kamer Muren zijn niet geluids geïsoleerd

Dicht bij metro

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Ni slecht, goed ontbijt

Het ontlenen van een elektriciteit tussenstuk naar Engels type zonder credit card. Dit zou gerust eenvoudiger kunnen.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

goed ontbijt, heel vriendelijk personeel, zeer goede ligging

badkamer verouderd

goed ontbijt, heel vriendelijk personeel, zeer goede ligging

Stedentrip

Dicht bij metrostation. Genoeg eetgelegenheden in de buurt. Rustige omgeving

Fijne stad en fijn verblijf

Beetje lawaaierig

Ligging en vriendelijkheid van het personeel

Super locatie, uitgebreid ontbijt
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super locatie, uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Zeer goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Frigo was niet aanwezig op kamer

Ontbijt en de bediening waren fantastisch goed.

De ligging (dicht bij metro) en het ontbijt.

geen opmerkingen

De ligging (dicht bij metro) en het ontbijt.

het was kort maar wel goed

Ik zou het niet weten

het was gewoon een goed en net hotel alles was netjes en dus ook keurig net en zuiver sanitaire

Gewoon goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In het midden van de kamer stond een paal. Daar door iets minder zit ruimte.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

De ligging en het ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden een dubble single geboekt, maar kregen een kamer met 2p bed en een slaapbank. Slaapbank was niet zo comfortabel

De ligging en het ontbijt

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Hier komen wij zeker terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel, schone kamers en sanitair, uitstekende ligging ten opzichte van alle "highlights", metrostation om de hoek!

Zeer goede ligging

Ramen kunnen openen

Perfect Ontbijt, Gary van de balie gaf schitterende informatie

Superbe ligging!

Superbe ligging!

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Rustig, comfortabel en dicht bij metro
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verzorgd en netjes. Starbucks in de lobby.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Goede uitvalsbasis om London te bezoeken.

De breedte van het tweepersoonsbed. Zeer smal bed.

Ontbijt was goed verzorg

• Beoordeeld op: 11 april 2017