Beoordelingen over Holland Inn Hotel 2-sterren

5,1

• Betaald WiFi

3,9

Klein en niet te doen!!

Kamer was klein, badkamer mega klein, tv deed het niet, personeel praatte amper Engels, maar vooral de locatie voor het ontbijt was mega slecht!! Ik denk 2x3m en het ontbijt was brood met kaas en ham en wat zoets, ei en koffie en thee.

De kamer was voor mij alleen groot genoeg.

Slechte wifi verbinding en kapotte deur/kapot slot. Erg dunne wanden dus als je niet diep slaapt net als ik, kan je er veel last van hebben.

De kamer was voor mij alleen groot genoeg. Er wordt goed schoongemaakt en dat vind ik zeer belangrijk. Prima ontbijt maar zeer basic. Perfecte ligging wat mij betreft.

Een klein 6je

Het is echt alleen gunstig voor de locatie. Voor de hygiëne moet je het niet doen. Erg oud maar wij prikten ons daar zo door heen. Het personeel is wel erg vriendelijk dus bovenal hebben wij ons daar prima vermaakt.

De locatie was perfect ! Dicht bij de tram en het olympia

Betaalbaar voor londen, slechte kwaliteit

De hele accomodatie. Bij binnenkomst werden we wel gelijk geholpen. Er was echter geen lift aanwezig. Onze kamer deur stond open en rook naar rook. Alles was heel erg klein en krap. Ik kon niet recht op de wc zitten omdat mijn knieen dan tegen de muur aankwam. De deur van de badkamer kon niet dicht. Het slot werdt later vervangen. Er zaten brangplekken in een van de dekens. Er zat een dikke laag stof op de verwarming. Ook lag er veel stof onder het bed. Er was een dakraam waarvan het gordijn er af viel. Dit werdt gemaakt maar toen kon het gordijn alleen maar dicht. Tenzij je een trap had kon je hem niet open doen. De lakens zijn niet een keer verschoont. De handoeken niet opgehaald. Ook ons afval niet. Het was vrij remoerig. Er was geen continential of english breakfast. Allleen wat toast, en jam, te hard gekookte eieren. Het managment was niet aanwezig rond de tijd van check out. We hebben onze deur kaart op de receptie moeten laten liggen. Fotos van de kamer toegevoegd

Goede locatie voor een redelijke prijs, dat is alles.

De kamers en badkamers waren erg klein, de douche hing boven de WC, de hele badkamer werd drijfnat zonder gordijn of cabine. Het ontbijt is beperkt en wordt neergezet op het aanrecht in een soort kantine, onder scherp toezicht van onvriendelijk personeel. De prijs is gunstig, maar niet zo laag dat je zo'n karig ontbijt mag verwachten.

De locatie i.c.m. de prijs was gunstig (vergeleken met omliggende hotels), met een bushalte voor de deur. Mijn dochter en ik kregen op ons verzoek zonder problemen een twin kamer i.p.v. een double. De mensen van de receptie waren vriendelijk.

N plek om nooit meer terug te keren!!

De kamer, de grootte van de kamer, het personseel en de toon/houding die ze aansloegen (niet van iedereen) Veel trappen lopen Steeds om handdoeken moeten vragen Douche was stuk en moest gerepareerd worden. Duurde 2 dagen en toen nog slecht... Ik vond nog spullen Vd voorganger Bed was te klein. Geen 2-pwrsoons maar twijfelaar.

Het ontbijt was Ok

Zeer matig en niet volgens verwachting

Geen warm douchewater, kleine benauwde ruimte, nauwelijks licht, badkamer ouderwets, zeer klein 'restaurant' zonder daglicht en bijv alleen cornflakes (op site staat ruime keuze)

Goede bereikbare ligging

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Een ramp

De netheid op de kamer de weinig bewegingsruimte. Zeker de kamer van drie was een ramp.onze auto is er gestolen slechte buurt.

Het hotel is klein oud en niet verzorgd de ontbijdkamer is veel te klein voor het hotel je moest lang wachten op een plaats alles was zeer pover

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Nooit meer.

Schimmel in de kamer, zeer ongewenste en vieze situatie. Schimmel sloeg op de luchtwegen. Personeel ontkende de situatie in eerste instantie maar gaf wel een andere kamer. Die kon pas een dag later gerealiseerd worden of ik moest extra betalen... De nieuwe kamers was erg klein waarbij het douchen met koud water ook niet echt prettig was.

Niet boeken. Echt te slecht. Plafond was lek. Werd 's nachts wakker omdat het plafond lekte.

Wat een hopeloos hotel, alles is oud, vies en stuk. Kamers zijn claustrofobisch klein en geluidsoverlast is abnormaal

Locatie tot Olympia event centre

Kamer was ondergrond en vol met schimmel van vocht of damp

Kamer was ondergrond en vol met schimmel van vocht of damp

Dicht bij hyde park

Zeer Kleine kamer

Dicht bij hyde park

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Het was oké kan beter maar oke

De kamer

Het was dicht bij kenzington

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

niet teveel verwachten van een goedkoop hotel

badkamer niet goed schoon, te weinig ruimte in douche, douchekop stuk, wifi was alleen tegen betaling

locatie goed bereikbaar, niet duur

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Bijzetbed had geen harde bodem waardoor matras alleen op de...

Bijzetbed had geen harde bodem waardoor matras alleen op de spijlen steunde. Geen gratis WiFi voor booking.com klanten. Kamer en douchecabin klein. Ontbijtruimte onder in de kelder. Iets groter dan onze kamer. Alleen een gekookt eitje,kaas en jam voor op de bruine en witte boterham aanwezig. Cornflakes koffie,thee en sinaasappelsap uit een pak.

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Locatie.

Slaapkamer is kleiner dan m'n douche thuis. 2 x eenpersoons gammele bed, laken en een deken. 's Ochtends word je wakker onder je deken, wat in mijn optiek niet erg fris is.

Locatie. Erg dicht bij het station.

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Prima locatie.

Trappenhuis van hotel was belachelijk heet. Kamer zelf had airco/blazer dus daar viel het mee, maar het was wel raar. Buiten was het helemaal niet warm.

Prima locatie. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

de wijk waarin het 'hotel' ligt.

zelfs voor het geld dat het kost, zeer matige kamers, ontbijtfaciliteit was werkelijk beneden peil, slecht geventileerde kamers en gangen.

de wijk waarin het 'hotel' ligt.

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Kamer 14: Gat in badkamerdeur, compleet doorgezakt bed met...

Kamer 14: Gat in badkamerdeur, compleet doorgezakt bed met bobbels en vies, vieze deken, zeer gehorig (sliepen aan de gang waar iedereen langsmoest om bij hun kamers te komen), kamer was superklein, gordijn kon niet goed dicht, geen ruimte voor koffers, nauwelijks ruimte om kleren op te hangen. Tot heel laat werd er muziek gedraaid, goed hoorbaar in de kamer. Ontbijt was erg karig: beetje kaas en jam voor op de boterhammen en wat cornflakes, verder niets. Personeel was zeer onvriendelijk (als ze er al waren) en waren niet goed op de hoogte van waar belangrijke locaties waren, ook niet op de kaart (zoals Trafalgar Square voor de oudejaarsviering). Tijdens het uitchecken was er niemand aanwezig en er kwam pas na een halfuur iemand, terwijl er ondertussen zes mensen op hem stonden te wachten. Tevens is het zeer irritant om telkens in te moeten loggen op het wifinetwerk en waren de prijzen ook best wel hoog: £4 voor 2 uur, £8 voor 5 uur (die je overigens wel kon verdelen over de dagen). Ook staat er dat het dichtstbijzijnde metrostation 500m verderop is, maar je moet naar Shepherd's Bush: dik een kwartier lopen. Hier gaat ook een bus heen, maar daar moet je weer voor betalen.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

de kamer de douche,erg warm,geen raam,kan overdag nergens...

de kamer de douche,erg warm,geen raam,kan overdag nergens parkeren

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Afgekloven interieur, douche in de wc, smalle bedjes, mager...

Afgekloven interieur, douche in de wc, smalle bedjes, mager ontbijt

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Handige plek.

Hotel kamer was heeeeeel klein, maar wel alles erin.

Handige plek. Makkelijk te bereiken met bus of metro. Gratis ontbijt.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Holland Inn Hotel