Beoordelingen over Hotel Edward Paddington 3-sterren

1A Spring Street, Paddington, Westminster, Londen, W2 3RA, Verenigd Koninkrijk

#750 van de 977 hotels in Londen

Prima verblijf, kamer erg klein.

De kamer was erg klein, en had maar een klein raam. Erg benauwend dus (gelukkig was er airco!) Het ontbijt was summier en werd op de kamer geserveerd, we moesten het eigenlijk zittend op ons bed op eten.

Goede locatie. Vriendelijk ontvangst. Netjes/complete kamer

Het was ok voor de twee nachten, maar daar stopt het dan ook

Dag een ontbijt op de kamer, ontbijt viel echt tegen, zeer basic, dag twee niemand gezien dus dikke tegenvaller.

Omgeving van het hotel is goed, alles vlot bereikbaar met de Tube.

Grote douche kop, goed matras

Beperkt ontbijt op de kamer, check-out om 11 uur, helaas stoffig, op de kast, kozijnen etc vies. Zwarte Schimmel in de badkamer. Zeer gehorig. Hard dicht klappende deuren. Geen airco, was zeer warm. Mini kamer .

Grote douche kop, goed matras Locatie

Een kort maar een goed verblijf.

Het is een ideaal hotel voor 1 overnachting, kamer was niet groot maar dat is ook niet nodig aangezien je toch een ganse dag op stap bent. We lazen dat er ontbijtbuffet werd aangeboden maar wij kregen het ontbijt op de kamer, met z'n 4en ontbijt op bed, best gezellig. Het ontbijt was niet heel erg uitgebreid maar is dit nodig? We logeerden in een rustige omgeving. Ik zou het zeker opnieuw boeken.

Vriendelijke receptioniste, en erg fijn dat we onze koffers...

Kamer erg klein, bed was met tape vastgeplakt. Dekbedovertrek was veel te kort voor het dekbed. badkamer met schimmel, wastafel stuk. Ontbijt erg weinig keus, geen gekookt eitje, geen bacon, geen verse broodjes. Alleen boterhammen en plakjes kaas en ham. Op tafel stond een bordje met verschillende soorten jam.

Vriendelijke receptioniste, en erg fijn dat we onze koffers al achter konden laten toen we aankwamen.

eenvoudig en schoon.

Ontbijt vrij karig en de ruimte te klein (onvoldoende plaatsen) Een (groen) lampje van het brandalarm gaf veel te veel licht af. Dit was hinderlijk bij het slapen!

eenvoudig en schoon. Vriendelijk personeel

Prima Hotel, ontbijt niet aan te raden.

Ontbijt is het geld niet waard. In de kelder, super klein waar mensen je aan staan te kijken omdat er geen plaats is. Geen ramen, warm en benauwd. Dus even rustig en lekker ontbijten is er zeker niet bij. Het buffet was zeer beperkt. Bruin en wit brood, kipfilet, kaas, jam dat was het wel. O ja en wazige chocolade broodjes.

Kamers ruim opgezet, schoon en lekker koel. Locatie top, dicht bij het centrum, paddigton stations echt om de hoek. Rustige buurt en het Italiaanse restaurant aan de overkant zeker gaan eten. Via Hyde park ben je zo in hartje Londen.

Matig hotel met een perfecte ligging!

De eerste kamer die wij kregen deed denken aan een cel. Was het woord hotelkamer niet waardig. Na 1 nacht en een klacht kregen we een betere kamer. Het ontbijt was erg simpel.

De perfecte ligging vlakbij metrostation Paddington. Veel prima restaurants in de buurt.

Kleine kamer (4pers) met alle voorzieningen, matig ontbijt, maar prima locatie.

Het ontbijt was slecht geregeld, veel te veel gasten in kleine ruimte, weinig keuzemogelijkheden en onvriendelijk personeel.

Locatie van het hotel was perfect, vlakbij een handige metrohalte en Hyde Park.

Een goede uitvalsbasis om Londen te ontdekken.

Kleine kamer, te weinig plaats om je spullen te laten. Kleine badkamer, geen rekje om je toiletspullen op te zetten. Karig ontbijt en tevens kleine ontbijtruimte

Goede ligging, dicht bij het metrostation, maar toch rustig gelegen. Goede douche. Zeer vriendelijk personeel.

Tegenvallend. Niet meer opnieuw ondanks de goede ligging.

De kamer was niet netjes gepoetst. Douchekop zag er vies uit, het raam was vuil. Je kon het raam ook niet opendoen op een fatsoenlijke manier. Airco werkte niet goed. Eens het warm was op de kamer was de enige oplossing de kamerdeur open te zetten. Dat was het enige wat iets afdeed aan de hitte (en dan was het buiten nog niet eens warm). Ook veel lawaai van de straatkant. Het ontbijt was ook niet aangenaam. We hadden bijvoorbeeld 3 persoonstafeltjes waar je nog niet eens fatsoenlijk aan de tafel kon zitten omdat er een muur in de weg stond. Ook zat je met je hoofd naar de muur gericht en het ontbijt zelf was ook niet wat we verwacht hadden. Boterham (evt in broodrooster) met kaas/hesp/confituur of cornflakes was zo wat het enige wat aangeboden werd.

De ligging van het hotel

Helemaal wat we er van verwacht hadden!

De matras was naar onze mening te zacht, maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening.

De omgeving was rustig en toch dichtbij een metrostation, Hyde Park en Kensington Gardens. Ook zeer aangename, lekkere en betaalbare eetgelegenheden vlakbij! Het hotel zelf voorzag in alle basiscomfort en voorzieningen. Helemaal wat je kan verwachten!

Goede lokatie, vriendelijk personeel, maar slechte kwaliteit bed/kamer/ontbijt

Zeer kleine kamer. Matras klein en oud met doorstekende veren. Te kleine lakens op bed, waardoor je halverwege de nacht op het oude matras met vlekken ligt. Automatisch aanspringende verwarming op 28g (ook midden in de nacht). Zeer matig ontbijt; weinig keuze, niet lekker.

Kamers en omgeving goed,ontbijt + ontbijtruimte kan veel beter.

De ontbijtruimte is veel te klein met lang wachten tot gevolg. Ook het ontbijt zelf was simpel. Kan echt beter voor deze prijs!

De kamers waren best o.k.

Super locatie! Jammer dat de kamers niet schoon waren, maar wat wil je voor dat prijs!

Bij binnenkomst zag je dat er lekkage was geweest aan de plafond en op de 2de nacht waren we zelf getuige van de lekkage en de volgende ochtend kregen we gelijk een nieuwe kamer aangeboden. Kamers niet schoon een beetje zelf wezen schoonmaken. Ontbijt erg matig (brood jam koffie thee verpakte crossaint muesli kaas ham). Je voelt de veren van het bed. In de omgeving kan je voor een redelijke prijs buiten de deur ontbijten. We hebben alleen de eerste ochtend ontbeten in het hotel en dan stond je al op de trap in de file om een tafel te krijgen.

De locatie was geweldig 5 min lopen naar de metro. Personeel behulpzaam. Leuke restaurantjes in de buurt.

Niet voor herhaling vatbaar, oké voor dexe keer.

Afstandsbediening was plakkerig, theekopjes waren vies vanbinnen, doucheputje was vies, bed te zacht en overtrek had vieze witte vlekken. Het raam kon niet goed dicht en de airco is vanbinnen vies en blaast muffe lucht.

De TV had veel zenders, er was goede WiFi en een zeer goede locatie.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Bedden erg zacht, geen normale verwarming dus het was vrij koud, sochtends geen warm douchewater.. ontbijt in erg kleine ruimte met weinig hygiëne en weinig keuze. inchecken was vrij ongeïnteresseerd. Verder was de badkamer niet echt schoon en de kamer redelijk

mooie locatie, zeer middelmatige accomodatie!

De kamer van 4 personen bleken 2 kamers te bevatten waar men nauwelijks ruimte had om te bewegen, slechts één stopcontact, slechts één adapter( met wat geluk) gekregen om onze gsm's op te laden, slechte matrassen, en bleek niet de kamer te zijn dat we oorspronkelijk besteld hadden.

Prima locatie, verouderde kamers

Kamer was verouderd. Stond een bank met Schueren er in. Douche had veel slijtage plekken. Ontbijt stelt niets voor, kleine ontbijtzaal. Meer dan ham, kaas, yochurt en serials moet je niet verwachten,

Ligging is perfect. Kamer was ruim

voor 2 of 3 nachten perfect als je ook niet te veel geld wilt uitgeven.

het ontbijt is heel simpel en een kleine ruimte. dit kan beter. in de douche was het steen koud, alsof altijd het raam open stond. en het was er niet super schoon.

De bedden liggen goed. En de locatie is perfect. in de buurt van 2 metro stations waardoor je makkelijk overal komt. ook zit het hotel in een leuke wijk met restaurantjes en winkeltjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Lawaaierig

Ontbijt om 9 afgelopen, werd niet vermeld bij de check in.. Kamer was aan de straat, gevolg enorm lawaaierig. Hygiëne was kantje boordje.. gelukkig waren we er maar voor 1 nacht

De ligging,

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Ligging, kamers zijn netjes.

Ontbijt ruimte is te klein, waardoor je moest wachten om te kunnen zitten. Gehorige kamers

Ligging, kamers zijn netjes. Niet groot maar zit wel alles op wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Budget hotel, prima plek maar boek zonder ontbijt, Is niet de moeite waard

Het Ontbijt was echt niet goed. Kleine ruimte, geen plek om te zitten en zeer karig ontbijt. Droog wit brood, plak kaas en worst. Daar blijft het bij. Badkamers waren niet echt schoon. Redelijk nieuwe badkamers maar er was daarna nooit meer een lapje over de muren gegaan. Geel geworden voegen waar je je thuis ook zo aan ergert zitten er hier ook volop. Slippers mee als je gaat douchen!

De locatie was top. Prima prijs.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Geen aanrader tenzij je goedkoop wil logeren

We kregen een kamer in de kelder van het hotel naast de ontbijtruimte. We hadden geen daglicht, werden wakker van de vroege ontbijters. Het ontbijt was heel triestig en we zijn dan ook 2de morgen ergens anders gaan ontbijten in de stad. De kamer naast ons kon je alles horen, er zat enkel een deur tussen. Gelukkig vielen onze buren mee en waren het niet de luidste...

De ligging van het hotel is eigenlijk het enige positieve aan dit hotel.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Schoon en keurig, netjes afgewerkt, 3 persoons kamer ruimer...

Het ontbijt is karig maar er zijn in de straat meerdere plekken waar je prima kan ontbijten.

Schoon en keurig, netjes afgewerkt, 3 persoons kamer ruimer dan verwacht, zeker voor Engelse begrippen. Prima badkamer. Niks te klagen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede locatie!

Goede locatie

-onvriendelijk -zeeer kleine kamers -door spuiten silicone in douche konden we pas douchen de dag na aankomst -fouten gemaakt bij betaling waardoor ik achteraf extra moest bijbetalen -zeer weinig keuze bij het ontbijtbuffet

Goede locatie Parkeergelegenheid

Niet voor herhaling vatbaar.

Kamers waren heel klein Badkamer en toilet nog kleiner. Je kon niet fatsoenlijk je kont afvegen. Wifi alleen in lobby. Ontbijt was karig en veel te kleine ruimte voor 45 kamertjes. 7 tafeltjes!! Je moest soms 10 minuten in de toch al kleine ruimte wachten. Precies half 10 werd alles weggehaald en werd je gesommeerd weg te gaan. Personeel was niet al te vriendelijk of hulpvaardig. ( geen Londenaren, meest andere nationaliteiten). Enige voordeel was een eigen parkeerplaats.

ons verblijf was ontspannend en zeer aangenaam

Heel vriendelijk onthaal en zeer behulpzaam. De kamer was proper en het bed was heel goed. de airco werkte perfect. Het ontbijt was ook best lekker en zeker voldoende. De ligging is ok dicht bij bus en metro

Goede trip , slecht hotel

In het hotel quasi alles.

Belachelijk kleine badkamer met toilet incl.(0.9×2m). Geen comfort,vuil (schimmel!) Ontbijt is zeer miniem en slecht. Nooit een triestige locatie als deze gehad.

Geen bijzonder hotel, maar prima voor een nachtje

Het ontbijt was erg karig, de badkamer kon schoner en het personeel kan je niet adviseren over openbaar vervoer richting vliegvelden.

Geen bijzonder hotel, maar prima voor een nachtje

Redelijk goed hotel dichtbij restaurants en underground/bussen.

Airco werkte niet goed. Het was te warm en er was geen echt raam naar buiten. Kamer beetje te klein.

Rustig en personeel heel vriendelijk. Leuke en gezellige buurt

Locatie was prima, in een rustige wijk

Ontbijt was schraal en de ruimte om te ontbijten was ook te klein. In het park stukje verder op zit een leuk zaakje om te ontbijten of een kopje koffie

Locatie was prima, in een rustige wijk

wij hebben een goed verblijf gehad,omdat wij er alleen geslapen hebben .

ontbijt,was minimaal,jammer dat er geen verse broodjes waren,maar verpakt in plastik. kamer kan wat schoner,stof en badkamer oogde ook niet erg schoon,ook omdat het oud is en het meubel waar de waskom op staat was erg beschadigd.jammer dat het raam van zowel de slaapkamer als de badkamer niet open konden.

locatie was perfect en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Goede locatie, meer niet.

Professionaliteit van het personeel viel me tegen. Alleen het noodzakelijke werd gecommuniceerd. Kamer was zeer klein, wat tegenviel. Al met al kwam het wat eenvoudig over.

Goede locatie. Dicht bij park, metro, trein. Centraal in Londen.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Klein bed

Het bed was veel te klein voor twee volwassenen (tenzij je beiden kleiner bent dan 1.7m). Het ontbijt was eerder wat je verwacht in een hostel.

De lobby was leuk.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Hotel op de terugweg, absoluut te mijden!

Op alle punten een onvoldoende! 1. Kamer: goedkoop afgewerkt en te klein: - onderlaken te kort en donsdeken vies, te kort en te smal (dubbel bed voor king-size) - kussens van zetel slap en zakken door - geen frigo, zelfs geen water te koop - wifi onstabiel en traag 2. Badkamer: veel te klein, geen plaats om toiletzak of tandenborstel te plaatsen, geen glas en geen papieren doekjes. Tegels zitten los en piepen. Vlekken op de wand. 3. Ontbijt: onvoldoende en onverzorgd, tafel slecht gedekt, personeel kent onvoldoende Engels, niet behulpzaam en onbetamelijke kledij De inkomhal is misleidend. Op deze locatie zelfs niet 1 ster waardig. Te duur voor wat het maar voorstelt.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

6,0
    locatie

niet gekregen wat wij geboekt hadden twee persoonskamer geboekt en twee persoonskamer geboekt met aparte bedden wel voor betaald maar niet gekregen

locatie

Goede lokatie, maar niet erg schoon !

Kamers waren niet schoon. Om de matras zat geen bescherming. Lakens te krap, waardoor je 's morgen wakker werd op de onbeschermde matras ! Koffie- en thee-faciliteiten: op een 4-persoons-kamer stond 1 kopje !

Geen ontbijt gehad. Kamer-ruimte voldoende.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Mooie locatie, maar viezig
    • Suite

We hadden geen normale hoes om het matras, er was niet stofgezogen en nog niet doorgetrokken van de vorige logee. De kamer was heel stoffig. Voor het ontbijt betaal je 3,5 pond. Dit stelt niets voor, zou ik dan ook zeker niet doen.

De locatie, dicht bij het metrostation en bij hyde park. Met een paar minuten metro ben je bijv. al bij st. Pauls. Wel mooie badkamer met luxe bad en douche, maar viezig.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Goede locatie, prima prijs kwaliteit

* Het ontbijt is maar 3,50 maar er is ook heel weinig keuze en niet vers

* De locatie was erg dichtbij een hop on & hop off bus, dus ideaal ook 10 min lopen van hyde park * Er is een gratis telefoon met wifi waar je de hele dag gebruik van mag maken. * Moderne kamer met lekker bed

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Niet geschik voor zakenreizigers en kan in de kamers een goede opfrisbeurt gebruiken.

Geen ontbijt of pas om 7:30h. Zeer vuil in de badkamer en toilet. Een muts en condoom gevonden!!! Geen matrasovertrek. Was een rook kamer!!!

Ligging was goed met een lekker Italians restaurant.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Onprettig! Geen oog dicht gedaan

Geen waterdruk op koudwater, waardoor er alleen super heet water uit de kraan kwam (gevaarlijk) Dit was om 11u savonds. En na een dag met een vroege vlucht om 5u sochtends en met 30graden door Londen te hebben gesjouwd wouden we toch wel erg graag douchen. Slechte response van congierge en meerdere malen moeten bellen voor update. Om midddernacht was er weer druk kwamen we achter, maar receptie heeft nooit even gebeld om dit te melden terwijl we zaten te wachten... Tevens gingen de 2 spots boven het bed gewoon weg niet uit. En het leeslampje naast hoofdeinde bleef in zowel de aan- als uitstand knipperen. Dit was uiteraard erg onprettig voor de nachtrust. Vensterbank achter hoofdeinde onwijs smerig. Stof, troep en zelfs een flats vogelpoep binnen (?)

Er kon een raam open...

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Badkamer was te klein.

Badkamer was te klein.

Beoordeling hotel Edward Paddington

Het ontbijt was erg slecht

Goede bedden

Leuk hotel

bedden waren te zacht, geen spiegel bij de hairfohn

Leuk hotel

bedden waren te zacht, geen spiegel bij de hairfohn

Douches waren niet schoon

Douches waren niet schoon

Het Hotel voldeed niet aan onze verwachting prijs kwaliteit was niet goed

De hotel kamers niet proper,ontbijt was sober

De ligging centraal voor dag tripjes in London

Erg fijn hotel

Weinig keus bij het ontbijt en weinig plaats voor zoveel gasten.

Ligt op een erg fijne locatie. Op loopafstand van metrostation.

Plezierig hotel met goed ontbijt.

De kwaliteit van de bedden.

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Op loopafstand van underground station Paddington.

Goede locatie. Matig hotel slechte hygiëne

Hygiëne en ontbijt

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Badkamer was redelijk klein

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Goed gelegen degelijk hotel in Paddington

Het was wel erg klein.

De ligging was heel goed centraal.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Ontbijtruimte was erg klein en maar 1 tafel voor 4 personen

Kamers waren schooniet en netjes.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

De locatie van het hotel is in het centrum dicht bij de metro

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Schone kamer maar klein

Hele kleine kamer en douche

Heel dicht bij het metro station

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Perfecte ligging

Kamers heel klein. Ontbijt heel beperkt.

Perfecte ligging

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Het ontbijt was minder, zeer weinig keuze

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Locatie, bedden en douche

Locatie, bedden en douche

Leuke 3 dagen

Ontbijt was een snee brood, een appel, 1 soort cornflakes of een yoghurt. Da's alles

De ligging was fantastisch

De wifi was echt super slecht!

De wifi was echt super slecht!

De centrale ligging.

Ontbijt was karig. Maar voor ons voldoende.

De centrale ligging. Metro om de hoek.

Geweldige locatie voor Citytrip Londen

Kleine kamer maar dat wisten we voraf

Uitstekende locatie! Prijs kwaliteit top voor Londen! Onervaren maar heel behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Prima hotel voor een nacht

Het ontbijt was erg karig.

Leuk hotel in een gezellige buurt met vele restaurants en Pubs.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Een hotel op een fijne plek met keurige maar kleine kamers met een zeer minimaal ontbijt.

Het ontbijt was zeer slecht. Zeer minimaal. De kamers en badkamers zijn erg klein.

De ligging van het hotel. Dicht bij de metro en busstations.

Kleine kamer, niet schoon en slecht ontbijt

Kleine kamer, niet schoon en slecht ontbijt

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Kleine kamer

Kleine kamer Slecht ontbijt

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Dicht bij underground, prima uitvalt basis

Kamer relatief klein, maar voldoende voor een overnachting

Dicht bij underground, prima uitvalt basis

Het personeel was vriendelijk.

Het ontbijt viel tegen.

Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

WiFi

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

De kamergrootte

Het bed

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Het bad deed het niet.
    • Suite

Het bad deed het niet. Kon niks aan gedaan worden en er werd geen sympathie getoond.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Leuk goede prijs kwaliteit verhouding en centraal gelegen

Kamers mochten wat schoner

Ligging en wifi en bed

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Goeie uitvalbasis voor kort verblijf

Ruimte en netheid van de kamers kon beter.

Handy voor gebruik internet en telefoneren naar elkaar was een fijne extra service.