Beoordelingen over Howard Winchester Hotel

9-10 Argyle Sq, Camden, Londen, WC1H 8AS, Verenigd Koninkrijk

#735 van de 977 hotels in Londen

Teleurstellend

Het ruikt onplezierig muf in dit hotel. Tijdens ontbijt ruikt het gehele hotel naar gebakken spek. Veel herrie op straat van jongeren in het parkje voor de deur.

Ligging ten opzichte van King's Cross station is perfect.

Gewoon heerlijk .

Avonduren: de buurt is prima , maar houd rekening met zwervers en wat hangjeugd . Geef t geen aandacht. Geen last van

Kleine kamer en oude meuk, maar dat is Londen . Het feit dat je een toilet en douche op de kamer hebt ( hoe klein dan ook ) is voor Londense begrippen een luxe. De ligging: 1 minuut lopen van KingsCross/stPancras en bus 10 naar Trafalgar Square alsmede de vele metrolijnen maken dat je binnen 10 min op Piccadilly staat

Het hotel is heel goed gelegen in de nabijheid van station,...

Er is geen lift en ik kreeg een kamer op de 3e verdieping. Door een probleem met mijn knie was dat moeilijk maar nu ook niet onoverkomelijk. Hoewel de kamer over t algemeen goed onderhouden was zat er oud stof in de ventilatie gaten achter het bedhoofd.

Het hotel is heel goed gelegen in de nabijheid van station, winkels en restaurants en toch rustig. Het ontbijt was ok

De locatie vlak bij het metro/treinstation.

Badkamer zeer klein en de kamer was 4 hoog. Via smalle trappen en smalle deuren te bereiken. In geval van brand oid zou er geen ontsnappen mogelijk zijn.

De locatie vlak bij het metro/treinstation. Goede bedden / matrassen.

Okee

De voorzieningen in de kamer. Geen nachtlampje (alleen 'groot' licht), geen glas/bekertje of normale prullenbak. Simpele basisdingetjes die het een stuk leuker hadden gemaakt. Mag je toch wel verwachten voor dat geld.

Goede locatie in prettige, rustige buurt.

Voldoende om enkel te slapen en als uitvalsbasis

Badkamer, piepkleine wasbak, geen douche gordijn o.i.d. dus alles nat. Bij hoge temperaturen waarschijnlijk niet uit te houden op de kamer

Ligging perfect voor reizen met Eurostar en als uitvalsbasis om Londen per metro te verkennen

Perfect hotel voor een stedentrip

Toilet trok moeilijk door

Kleine maar schone kamer. Vriendelijk personeel. Perfecte locatie tov trein, metro en bus. Centrum is ook goed te voet te bereiken.

Londen is een prachtige stad om te bezoeken.

De donker gehorige kamer met weinig comfort. De kleine ontbijtruimte zonder buffetontbijt..

Her personeel aan de receptie was zeer vriendelijk. De locatie was perfect.

Prima om een nachtje te slapen

De badkamer was zo klein dat de douche alles nat maakte (er was geen gordijn). Alles was wel schoon en werkte naar behoren. Helaas geen waterkoker om thee te zetten. Zo dicht bij het station kan het s'avonds nog wat onrustig zijn op straat maar dat was gelukkig ook weer snel over.

De ligging is goed. Veel leuke restaurants rondom het station. De kamer is heel basic maar als je alleen een plek zoekt om te slapen is het een fijne prijs voor een prima bed. Alles werkte naar behoren en het raam kon open wat heel fijn is. Vriendelijk personeel.

Goede keus voor korte stedentrip

Personeel was niet echt spontaan, beetje nors. Kamer is klein maar voor 2 nachten prima te doen.

Goede locatie, vlakbij Kings Cross. Wij hadden een rustige kamer op de tweede verdieping.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Eenvoudige kamer, dichtbij station, aan parkje. Ideaal voor citytrip.
    • Tweepersoonskamer met extra eenpersoonsbed

Hadden kamer in kelderverdieping en kamer boven ons stoorde, voetstappen. Telefoon receptie duidelijk hoorbaar in kamer.

Lekker English breakfast, dicht bij Pancras Station. Propere een houdingen kamer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Low budget hotel met zeer goede, rustige ligging, proper maar heel kleine kamer en mini badkamer.

De kamer was heel klein en de badkamer nog kleiner. Een wasbakje van 30 cm en niets om je gerief te leggen. Niet veel druk op het water in de douche. Vrij smal bed voor twee personen. Het ontbijt was ok maar niet super.

Zeer goede locatie, vlak bij station St. Pancras en het daarnaast gelegen King's Cross. Aan een heel rustig pleintje. De receptionisten waren zeer vriendelijk. Het hotel was heel proper.

Londen was top maar het hotel wat minder.

De kamer was zeer klein. Geen opbergruimte in de badkamer. De kamer was ook zeer roemoerig. Je kon tot op de letter meeluisteren in de kamer langs ons. Het ontbijt was zeer basic. Beetje charcuterie en een stukje fruit was welkom.

De ligging van het hotel ten op zichte van het station. Heel goede metro verbindingen naar alle bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

De locatie was super.

Het toilet spoelde niet door, het bed was precies een kampeerbed en de plaats waar het ontbijt wordt geserveerd rook naar het vet. Waarschijnlijk een slecht afzuigsysteem in de keuken.

De locatie was super.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Prijs-kwaliteit perfect voor een korte citytrip

Ontbijt kon beter. Kamer heel basic en vrij klein, maar alles was voorzien. Voldoende dus voor een citytripje van korte duur.

Prijs-kwaliteit in orde. Ligging vlakbij St Pancreas treinstation. Alles was proper. Vriendelijke en behulpzame receptie.

Goede ligging mbt de trein!
    • Tweepersoonskamer met extra eenpersoonsbed

We kwamen eerst een nacht met 3 personen op kamer 1, dat was een 2-persoons bed van 1,20 m breed en met dunne wiebelpootjes. Bij een klacht de volgende dag kregen we kamer 4a, perfect! 3 losse bedden en veel meer ruimte! Top! Het was een totaal engels ontbijt - ham, ei, bonen, worstjes en witte toast met jam dus geen bruin brood met ander beleg helaas. Wel met jus 'd Orange en koffie/thee!

De service van de kamerruil na een klacht!

Prima lokatie voor een stedentrip, vooral dankzij de gunstige ligging ten opzichte van het station.

De smalle, onregelmatige trappen van het hotel waren zeer ongemakkelijk.

De ligging van het hotel, op enkele honderden meters van station Kings Cross. In een rustige straat.

Allea was goed in orde kwa prijs/kwaliteit verhouding.

De dames van het ontbijt maakte veel herrie.

Allea was goed in orde kwa prijs/kwaliteit verhouding. Voor dit geld zit je niet in het Hilton en verwacht dan ook geen overbodige luxe. Deze huizen zijn nu 1 maal klein maar onze kamer was zeker niet de kleinste die ik ooit mee heb gemaakt in Londen.

Op korte afstand van st Pancras / kings cross in rustige straat

Prijs / kwaliteit is matig (maar je weet dat London erg duur is in verhouding tot wat je krijgt). Kleine kamer/ kleine doucheruimte. Geen plek om koffers te laten staan na uitchecken anders dan gewoon in de hal (waar overigens verder geen problemen mee zijn geweest en waar ze hebben gestaan zonder dat er iemand aan heeft gezeten).

Ik had dit hotel speciaal uitgekozen vanwege nabijheid van station st Pancras/kings cross. Rustige straat. Vriendelijk personeel.

onrustig en minimaal, onderniveua.
    • Tweepersoonskamer met extra eenpersoonsbed

hotel is slecht van kwaliteit (bedden, badkamer) en zeer gehorig en kleine kamer. In de straat hangen jongeren in de avond (drugs gerelateerd), wat een onveilig gevoel geeft en veel herrie.

dicht bij underground en trein

Ideaal gelegen hotel aan St. Pancras als uitvalsbasis voor citytrip, lekker ontbijt.

De kamers zijn klein en oud en het kan al eens luidruchtig zijn als je pech hebt met de andere gasten.

Ideaal gelegen basic hotel, vlak bij St. Pancras Station. Goede uitvalsbasis om van hieruit met de metro heel Londen te verkennen. Ik was al verschillende keren in Londen en boek altijd dit hotel. Goede prijs-kwaliteitsverhouding: heel basic en kleine kamers, maar netjes en een full English breakfast was in de prijs inbegrepen. Ontbijtgranen en yoghurt kon je er ook bij nemen.

noodzakelijk kwaad

Het ontbijt is mager, er is geen buffet. Geen mogelijkheid tot thee zetten op de kamer (klein 1 persoonskamertje). De douche is zo klein dat als je je zeep laat vallen je 'm niet meer op kunt rapen. Douchekop moet nodig ontkalkt worden. Wastafel was verstopt. Het grootste deel van het kamertje werd in beslag genomen door een gigantische inbouwkast waar de inhoud van wel drie koffers in pasten. Totaal zinloos in een eenpersoonskamer. Kamer rook ook muffig.

Het bed was niet slecht.

Pros and cons in 1 tekst:

Matras, douche, gehorigheid.

Pros and cons in 1 tekst: Locatie: redelijk goed, rustige straat, maar dichtbij grote weg bij Kings Cross station met best vaak sirenes. Aardige mensen bij de receptie. Trappen op (nooit fijn met n koffer) naar een kleine kamer, met n bed van 140cm en nog 40cm ernaast en n metertje naar de badkamer Matige matras. matig linnen, oud. Half-kapotte wastafel, heeeel langzame douche, duurt minuten voordat er warm water is, dan wel ok, al is de vloer onder de douche n soort ravijntje. Erg gehorig, je kan de buurman horen lopen. Ontbijt; heerlijk, full-english, snel geserveerd en prima gekookt. EUR 80 is blijkbaar t tarief wat hiervoor gerekend mag worden want ik vond niet iets goedkopers.

Uitstekende ligging, vlak aan het station van de Eurostar en...

Zeer kleine kamer,lawaai door de toestellen die passeren in de underground. Wij hadden de kamer helemaal beneden en er was veel lawaai van de mensen die in de kamer boven ons over de vloer stapten. Toilet staat bijna in de douche, bijgevolg als je een douche neemt is de grond naast het toilet helemaal nat. Brandveiligheid van de kamer. Zeer beperkt ontbijt en enkel tussen 7 en 9.

Uitstekende ligging, vlak aan het station van de Eurostar en de underground. Goede bedden. Goed voor 1 nacht.

Prijs onwaardig

de badkamer die geen badkamer is , toilet staat in de douche. Lavabo in kamer. Voor het ontbijt is het wachten op een zitplaats, veel te weinig voorziening tov aantal kamers. Heel zware deuren die telkens dicht vielen met veel geluidhinder 's nachts of in de ochtend. Geen airco.

De ligging was het enigste positieve, op 5 min van station St.Pancras.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

voor kortverblijf zou ik terug gaan zonder ontbijt. er zijn gelegenheden genoeg om te gaan onbijten.

continentaal ontbijt was sober,enkel toast met zoet beleg.

bereikbaarheid, hotel lag in in een rustige buurt toch maar een 5minuten van metro en 8min van st pancras zeer vriendelijk personeel!

Fantastische uitvalbasis voor een stedentrip

Met de Wi-Fi van het hotel hebben we flink zitten worstelen, die deed het bij ons vaker niet dan wel. De Wi-Fi is erg afhankelijk van de plek van je kamer in het hotel. Voor ons niet erg belangrijk, maar er zijn mensen die niet zonder kunnen :-)

Ons standaard hotel bij een bezoek aan Londen. Prijs-kwaliteitverhouding is prima. Geen overbodige luxe, maar gewoon goed genoeg. Hotelkamer niet echt ruim en zoals aangegeven weinig luxe, maar die gebruiken we toch alleen om in te slapen en dat gaat prima. Dit keer helemaal beneden geslapen, met z'n vieren in een vierpersoonskamer met twee enkele bedden en een tweepersoonsbed. Weinig opbergruimte, maar verder was de kamer ruim genoeg en de bedden sliepen ook prima. Simpel badkamertje, maar ook weer - het wordt wat afgezaagd - prima voor een verblijf van enkele dagen. Het ontbijt is ook goed verzorgd - je kunt kiezen voor een Engels ontbijt, maar ze hebben ook cereals en standaard krijg je ook altijd toast met jam, chocopasta e.d. Personeel bij het ontbijt is oké en de mensen bij de receptie (die, heel fijn, 24 uur per dag open is) zijn nog meer dan dat, super aardig en behulpzaam. De locatie van het hotel is geweldig, vlak bij King's Cross, en er zijn ook diverse winkeltjes en restaurantjes in de buurt.

Goede ligging maar voor de rest niet te veel verwachten!

Niks comfort in de kamer. De matras van het bed is aan vervanging toe, zakt door. Als je niet van het "english breakfast" houdt heb je pech... alleen maar toast met confituur.

De ligging van het hotel is ideaal. Vlakbij het station van zowel de eurostar als de metro.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Prima hotel voor een paar dagen Londen.

Gratis wifi is fijn, maar verbinding werkt niet altijd even goed.

Goed locatie, rustige ligging vlakbij metrostation en restaurants. vriendelijk personeel. Vaker hier geweest.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Goed voor 1 nacht

Ontbijt, elke dag het zelfde. Als je geen English breakfast wenst of geen vlees wilt is het ontbijt maar pover. Het bed heeft meer weg van een logeerbed.

De afstand naar het station

Goede locatie!

Het is heel gehorig. Ik heb het niet over een beetje gehorig maar ik kon het gesprek van het stel naast mij (die niet heel luid waren) duidelijk verstaan. De persoon boven mij hoorde ik lopen alsof het plafond elke moment ging instorten. Dat is lastig slapen. Oordopjes zijn wel nodig.

Goede locatie! Dicht bij het centrum en dicht bij trein, metro en bushaltes. Prima en vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 6 april 2017

redelijk hotel (voor Londen) voor een stevige prijs maar...met een uitstekend Engels ontbijt!!

kamer was erg klein, maar er was rekening gehouden met onze vraag / wens voor een groot raam!

het echte Engels ontbijt was top. de bediening snel en aardig

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

prima voor doorreis, niet om te werken

de kamer was piepklein en er hing een muffe geur, de verwarming werkte niet dus was het er 's morgens koud, ik kon niet werken want er was in de kamer geen plaats voor mijn laptop. Ik ben wel in de ontbijtruimte mogen gaan zitten en daar mocht ik ook zelf kokend water nemen voor mijn thee.

Het vriendelijke babbeltje met de vrouwelijke bediende 's morgens, de propere kamer, de excellente ligging, het personeel in de ontbijtruimte was ook vriendelijk

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

goede plek om in Londen te verblijven tegen een goede prijs!

De kamer was wel een beetje krap (alsof je op een boot zit). en het bed was een beetje klein.

Het personeel was erg aardig en behulpzaam. Ook de locatie is echt geweldig

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

-Dicht bij Eurostar, redelijk centraal gelegen om vanalles...

-Kamer in de kelder naast ontbijtruimte - was redelijk luidruchting -slecht internet -kleine badkamer ... maar in Londen mag je al blij zijn dat er badkamer in je kamer is :)

-Dicht bij Eurostar, redelijk centraal gelegen om vanalles te bezoeken -heel vriendelijke eigenaars -Engels ontbijt (dagelijks) : spek, worst, witte bonen in tomatensaus, toast, appelsiensap, koffie of thee

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Zeer sober hotel met eenvoudig Eng ontbijt op schitterende rustige ligging op 300 m St Pancras

Heel sobere kamer -2 bedjes van 80 cm-piepkleine badkamer met wc en douche-gehorige kamers-smalle trap met tapijt-ontbijt tot 9u-kleine ontbijtruimte in kelder

Schitterende ligging, rustig op een pleintje 300 m van St Pancras. Zeer propere kamer Geen nachtlawaai Simpel Engels ontbijt maar lekker

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Geen 2e keer

bedden waren smal en kraakten, het zijn veldbedden op wieltjes. Ontbijt was minimaal. Kamers zijn zeer gehorig , als de gasten in de kamer boven ons zich omdraaiden in bed was dat goed te horen. Douche was een druppelaar i.p.v. een straal. In de straat en in het park tegenover het hotel liepen veel zwervers.

Dicht bij Metro.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Prijs/kwaliteit dik oké!

We konden vroeger inchecken waardoor de kamer niet verlucht was. Het was er behoorlijk muf en warm. De bedden zijn vrij klein.

Deftig maar sober is van toepassing op dit hotel. Zowel het ontbijt als de kamer zijn prijs/kwaliteit in orde maar ook niet meer dan dat. Voor een citytrip heb je op zich niet veel meer nodig. Pluspunt is de ligging. Op vijf minuutjes wandelen sta je aan St. Pancras. De receptie is ook heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Dicht bij het station

Alhoewel het direct correct is afgehandeld, wilden ze me in eerste instantie een te hoge prijs laten betalen. Is misgegaan in hun eigen lokale administratie.

Dicht bij het station

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

de ligging is vlakbij station van st pancras

Kamer was zeer verouderd kamerdeur. Deurklink lag er bijna af.vanop het bed keek je recht op de wc maar de deur was in glas was niet erg discreet voor wie op de pot zit.matras had ook zijn beste tijd gehad.

de ligging is vlakbij station van st pancras

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Prima voor een weekendje London.

Wifi werkt traag , soms helemaal niet. Kleine kamers en douche . Waterdebiet is pover, wel heet water. Prijs /kwaliteit

Ontbijt ok, vriendelijk personeel. Ligging vlakbij St.-Pancras !

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Precies goed

Het ontbijt is erg basis, zo ook de voorzieningen.

De locatie is perfect : vlakbij Kingscross station, met alle verbindingen voor Londen. Leuke pubs op loopafstand

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Heel dicht bij Saint Pancras.

Ontbijt is opgewarmde kost. Zeer kleine familiekamer. Alleen een klein beetje zeep, geen shampoo voorhanden. Gebrekkige wifi. Personeel aan receptie vriendelijk maar kort. Personeel in eetzaal op het onvriendelijke af. Bagage-opslag komt neer op het achterlaten van de koffers tegen een muur in de eetzaal. Uiteindelijk te duur voor geboden kwaliteit.

Heel dicht bij Saint Pancras. Rustige omgeving.Goed om te slapen, meer niet.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

3,5
    foute keuze van ons om dichtbij station te zijn !

geen stoel op de dubbele kamer, bed te smal, enkele kamer in de kelder en bad kamertje in donker hoekje ongezellig weinig verluchting De toast was niet eetbaar , warme rek !! man aan de receptie wist niet waar Tower Bridge was ii hallo ???

dicht bij station Eurostar rustige square ,

Aardig

kamergrootte en ontbijtfaciliteiten

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Eenvoudig maar betaalbaar hotel vlakbij station is ideaal op doorreis

Ligging dichtbij St Pancras station

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Zonde van het geld

Zeer gehorig van buiten en buren. Echt geen sfeer. Totaal niet comfortabel. Vies.

Het ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

• Tweepersoonskamer met extra eenpersoonsbed

Ontbijt Lawaai snachts Geurhinder in gang Vuile vloerbekleding Personeel was onbeleefd

Trappen. Geen lift

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Lage prijs lage kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met extra eenpersoonsbed

Kamer in de kelder zonder venster slechte geluidsisolatie.zeer onvriendelijk o nthaal

De ligging nabij station en metro

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Vloer van gasten boven ons kraakte flink

Schoon en goede bedden en lekker ontbijt

Geen haakjes voor handdoeken en geen rekje in badkamer voor je bad en douche benodigdheden. Geen handdoek bij de wastafel , ook geen haakje.

te hoog gelogeerd.

te hoog gelogeerd...te veel trappen

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Kamer erg klein en oud.

Ruimte en erg gehorig

Kamer erg klein en oud. Wel schoon

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prima hotel voor een kort bezoek aan London en dicht bij het St Pancras station

Het ontbreken van een glimlach bij het bedienend personeel

• Beoordeeld op: 17 november 2017

goed gelegen op wandelafstand van station aan voordelige prijs

kamer en straatgeluiden

Heerlijk engels ontbijt Goed gelegen kort bij Station en de underground goei bedden en proper

• Beoordeeld op: 10 november 2017

kleine maar propere kamers, zeer vriendelijk onthaal, lekker...

kleine maar propere kamers, zeer vriendelijk onthaal, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Zeer vriendelijk personeel, perfecte ligging, maar verouderd.

Zeer klein en oud.

Lekker English breakfast, perfecte ligging.

Keuze ontbijt

Geen lift

Keuze ontbijt

Voor enkele nachten, ok

Kamers en badkamers klein

Dicht bij St. Pancras

De locatie is geweldig. personeel van receptie was erg aardig.

De badkamer was héél erg klein.

Grootte kamer Ontbijt

alles ondermaats alleen de ligging OK

De grootte van de kamer - onvoldoende plaats om iedereen te laten zitten - onvriendelijke bediensters

Schoon voordelig en centraal gelegen verblijf voor Londen

Engels ontbijt wordt per persoon klaar gemaakt. Alles wordt aan tafel gebracht. Eenvoudig maar warm, vers en lekker

ontbijt was beperkt, kamer was klein en zeer primitief

ontbijt was beperkt, kamer was klein en zeer primitief

Geen lift, geen gordijn tussen douche en toilet, ontbijt zeer basic

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Zeker geen aanrader!!!

Eigenlijk alles viel tegen.

Was slecht hotel

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Zeer vriendelijke eigenaars!

Zeer vriendelijke eigenaars! Vlakbij trein en metro, toch rustig.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Erg eenvoudig!

Kleine kamer. Open badkamer met weinig privacy. Personeel onvriendelijk.

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Een aanrader door de locatie!

Zowel de kamer als ontbijt zijn echt basis...

De locatie is SUPER! Heel dicht bij de underground, verschillende restaurants en st. Pancras!

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Prijs kwaliteit verhouding was goed.

Het ontbijt. 1 bed op de kamer had een slecht matras.

Kamer was prima. Ontbijt matig. Geen keus.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Toffe inrichting

We misten enkele hapjes in de bar...en niet enkel chips dan...

Toffe inrichting

Perfecte locatie, eenvoudig maar proper hotel.

De ligging nabij het station St Pancras en de metro is uitstekend. Lekker ontbijt. Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

De kamer was veel te klein.

De kamer was veel te klein.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Locatie dichtbij het station, zowel regionaal als underground