Beoordelingen over Hyde Park Executive Apartments 4-sterren

5,6

5,9

Tevreden over het verblijf
    • Superior Studio voor 2 Personen

Het bed was iets minder.

De locatie is echt perfect! Twee metrostations om de hoek met drie verschillende metrolijnen. Kamer en badkamer waren basic, maar alles was wel schoon. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Ik zou zo snel niet meer voor deze accomodatie kiezen, maar voor een of twee nachten is het te doen.
    • Superior Studio voor 2 Personen

De kitchenette werkte niet goed (magnetron en elektrische platen deden het niet goed of helemaal niet). Op het tafeltje in de kamer lag een stoflaag (er was duidelijk al lang niet schoongemaakt). Kamer / beddengoed werden ook niet verschoond en geen nieuwe handdoeken.

Kamer was net groot genoeg, badkamer keurig schoon en krachtige douche. Rustige gang, geen last van andere gasten.

Goed voor een kort verblijf, met uitstekende locatie.
    • Standaard Tweepersoonsstudio

Er ging een rare geur op de gang en in de kamers, waardoor wij ons een beetje onpasselijk voelden. Daarom hebben we telkens buiten de deur gegeten. Misschien komt het door het tapijt in de gangen waar de geur in blijft hangen.

De locatie was echt perfect, tussen 2 metrostations die met verschillende lijnen reden. De kamer zelf was ook goed, op het enorm lawaaiige bed na. Badkamer was fijn! Ook is het fijn dat er een koelkast, gootsteen en kleine kookplaat waren, al hebben wij die zelf niet gebruikt.

teleurstellend
    • Superior Studio voor 2 Personen

Dubbel bed was zeer klein voor 2 personen, zeker als je niet met je partner reist. Gevraagd voor 2 singles beds, maar blijkbaar bestond dit niet in de accomodatie. Dan maar een upgrate gedaan van 30 pond/per nacht om een kamer van 3 pers te krijgen, waarvan dan het 2de bed nog een zetelbed was dat maar op 3 poten stond. Niet leuk. Om je bagage te mogen op bergen moest je nog eens 5 pond betalen! De foto's op de site zijn een beetje bedriegelijk, de grote van de bedden en de kamer bv. Je hoort de metro wel s'nachts onder de grond rijden Toch nog veel lawaai ondanks de iets meer rustige buurt Muren zijn filterdun

Goede locatie, vlakbij Metro Queensway

Bereikbaarheid is prima, bushalte en metro naast de deur.
    • Superior Studio voor 2 Personen

Kamer was niet helemaal schoon, muren (ook in de badkamer) toonden duidelijke gebruikerssporen, vloer was slechts bezemschoon. Bed en matras waren zeer slecht en instabiel. Kamer was toch wel wat kleiner dan op de foto's. Veel herrie 's avonds en 's ochtends door contactgeluid van aanliggende kamers.

Bereikbaarheid is prima, bushalte en metro naast de deur.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

De locatie was goed.
    • Standaard Tweepersoonsstudio

Veel kleiner dan verwacht. Eerste kamer was niet helemaal schoon. Kregen na klacht andere kamer die nieuwer, schoner maar wel nog kleiner was.

De locatie was goed. Vlak bij Hydepark en metro

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Voor 2 nachten prima
    • Executive Suite

Geen schone handdoeken of schoonmaak.

Had eerst een kamer beneden aan de achterkant die heel donker was. Gevraagd om andere kamer en kreeg er een aan de voorkant op de eerste etage in het nieuwste gebouw. Die kamer (120) was wel wat kleiner maar veel beter.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Comfortabel
    • Executive Suite

De eerste kamer die we kregen was nog niet schoongemaakt. Het bed was nog in status van de vorige slaper en er lage overal tasje. Naar de balie gegaan en toen een nieuwe kamer gekregen MET wifi. Alleen het uitzicht was op -1 dus je zag niks.

Schone kamer, aardige man achter de balie. We kregen door het ongemak een nieuwe kamer (met wifi op de kamer) en een gratis leen stekker.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Metrostation op 2 minuten lopen.
    • Club Suite

Het 3e slaapbed/bank op de kamer.Dit was veel te doorgezakt en geen fatsoenlijk matras.

Metrostation op 2 minuten lopen. Winkels en eetgelegenheden voldoende in de buurt.

Leuke locatie.
    • Superior Studio voor 2 Personen

personeel was niet vriendelijk.

locatie was super.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Geluidsoverlast, klein bed, kamer in kelder, 2x insect in kamer

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Gewoon goed
    • Standaard Tweepersoonsstudio

Er was alleen wifi in de lobby, niet op de kamer. Betalen om koffers te laten staan na uitchecken.

Rustige kamers, mooie locatie.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Citytrip Londen
    • Standaard Tweepersoonsstudio

Er was maar een stoel. Kamer erg klein. Gehorig en warm. Rooklucht met raam open.

Ligging nabij metro en gezellige winkelstraat.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Er was gerookt in de kamer (overigens kregen we wel een...

Er was gerookt in de kamer (overigens kregen we wel een andere kamer toen we er vervolgens om vroegen). Foto's op de website waren misleidend: het bleek niet zo schoon en gezellig te zijn. Prijs kwaliteit stonden niet in verhouding tot elkaar. Zeker geen 4 sterren waard. De locatie is wel super (vlakbij metrostation Queensway en aan Hyde Park/Kensington Park).

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Goede locatie

Kamer niet al te groot Buiten waren ze aan de weg aan het werk om 6 uur s ochtends

Goede locatie Leuke kamer Keukentje Badkamer netjes Vlakbij Hyde park

• Beoordeeld op: 5 april 2016

De ligging van het hotel is goed.

Het tweede bed (slaapbank) was verschrikkelijk. Helemaal doorgezakt en je voelde alles er doorheen komen. Het keukentje was niet echt schoon en de middelen om af te wassen waren oud en versleten (sponsje). De douche was ook erg smal. Als je een extra maatje hebt is het erg krap. Voor de rest was alles in orde

De ligging van het hotel is goed. Supermarkt, Metro en Hyde Park dichtbij.

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

De plek van de accommodatie was prima, mooi gebouw in een...

De foto's op de site waren duidelijk niet van onze kamer! Raampje op een kleine binnenplaats...wij hadden gerekend op minstens een boom voor het raam of voor 2 ramen, n.a.v. de foto's!

De plek van de accommodatie was prima, mooi gebouw in een mooie buurt, goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Wifi mogelijkheid, dicht bij een gezellige...

faciliteiten voor klein vermaak tijdens het slechte weer, zoals een pooltafel of een game room, of speelhoek voor de allerkleinste

Wifi mogelijkheid, dicht bij een gezellige winkelstraat/restaurants/park en openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

Locatie, dichtbij twee metrolijnen en...

Hygiene, het was op zich wel schoon, maar toch ook weer niet helemaal wat je zou verwachten bij vier sterren.

Locatie, dichtbij twee metrolijnen en restaurantjes/supermarkt

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

Schone appartement - Personeel heel aardig - Goede locatie,...

Schone appartement - Personeel heel aardig - Goede locatie, vlakbij 2 metro-stations, Queensway en Bayswater - Bij Bayswater veel eettentjes en supermarkten. Met de bus binnen 5 minuten in de Oxford-street.

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

De locatie is top!

Het bed was erg slecht, geen WIFI en 3 tv zenders. Veel lawaai van appartementen om ons heen. Tot laat in de nacht.

De locatie is top! Ook het personeel is erg behulpzaam.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Licht appartement, het was schoon.

Erg gehorig, enkel glas. Geluidsoverlast van de bovenburen en straat. De lokatie viel ook wat tegen, Hyde park is erg groot, zodat het wel erg ver naar bijv. Knightsbridge en bezienswaardigheden.

Licht appartement, het was schoon.

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Aangename ligging dichtbij de metro.

We zijn er 5 nachten gebleven, de handdoeken zijn tijdens deze 6 dagen geen enkele keer ververst. Ook de kamer werd nooit gepoetst. Argument is dat dit appartementen zijn en geen hotelkamers, alle begrip hiervoor. Maar dan zou ik verwachten dat er op zijn minst een stofzuiger of borstel op de kamer is. Voor iemand met een stofallergie is het fijn om het stof regelmatig weg te kunnen doen!!! Ik vraag me dan af als ik in 3 keer had geboekt, ik dan wel 3 handdoeken zou gehad hebben en een propere kamer want er zou maar 1 keer per week gepoetst worden?! Toen we toekwamen konden we zonder problemen onze bagage gratis stockeren voor 1,5 uur in een kamertje. Als we weggingen wilden we dit ook voor 2u en kostte het plots geld?? Dit vonden we vreemd na een verblijf van 5 nachten. De dame die onze sleutel aannam bij het uitchecken was uiterst onbeleefd en gemeen. Ze ging gewoon weg terwijl wij een gesprek voerden. We waren helemaal niet onbeleefd of onrespectvol, laat staan dat we riepen of dergelijke. Spijtig voor het andere personeel waar wel vriendelijke mensen tussen zaten.

Aangename ligging dichtbij de metro.

• Beoordeeld op: 17 december 2015

Locatie: twee metro stations op loopafstand en hyde park 1...

Geluid: Zeer gehorige kamers Bed: kraakbed in de hoek van de kamer waardoor je er maar aan 1 kant in kunt. Koffers: we moesten betalen om de koffers te laten staan na uitchecken

Locatie: twee metro stations op loopafstand en hyde park 1 straat van het hotel vewijderd. receptie personeel: vriendelijk en reageerde snel op verzoeken/klachten

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Ligging is goed, apartementen waren schoon

In gehele pand is heel warm, lijkt of er nooit frisse lucht binnenkomt. Moeilijk om te ventileren. Ramen kunnen niet open zonder erbij te blijven. Bedden heel slecht. Veren prikken door matras..

Ligging is goed, apartementen waren schoon

• Beoordeeld op: 5 december 2015

Het internet wat ze complementairy noemen was gewoonweg...

Het internet wat ze complementairy noemen was gewoonweg slecht, niet meer dan 1 pagina per minuut op te vragen. het bed kraakte enorm en de vloer is erg gehorig

• Beoordeeld op: 26 november 2015

De ligging is ok.

De kamers zien er totaal anders uit dan hoe ze worden voorgesteld op de site. Sommige personeelsleden zijn echt niet vriendelijk.( Duidend op het meisje van de receptie)

De ligging is ok.

• Beoordeeld op: 16 november 2015

locatie, lag in het centrum dichtbij het park

We kregen en kamer in op niveau -1. De metro (2 haltes vlakbij) rijden zo precies door de kamer. Erg lawaaierig

locatie, lag in het centrum dichtbij het park

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Top locatie.

Hotel profileert zich als een 4 sterren hotel maar is hooguit een 3 sterren waard. Dit door enkele beglazing ramen ( veel straat lawaai en koude brug ). Al het meubilair is beschadigd en omschrijving kamer komt niet overeen met werkelijkheid.

Top locatie.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

Ligging in de stad

onpersoonlijk, ongeinteresseerd personeel, geur in de kamer was kiezen voor raam open en straatgeluid of hoofdpijn. Geen gevoel van veiiligheid.

Ligging in de stad

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

De locatie was heel fijn, app.

Dat er geen wifi in de kamer was, maar alleen in de receptie. De brandmelder ging telkens af als we iets aan het bakken waren.

De locatie was heel fijn, app. was schoon en volledig qua faciliteiten.

• Beoordeeld op: 30 april 2015

Locatie is super, kamers schoon en ruim, er kon bij mij een...

Het was een beetje gehorig, maar gelukkig waren alle gasten rustig. Keuken matig ingericht. TV erg klein. Geen wifi op de kamer.

Locatie is super, kamers schoon en ruim, er kon bij mij een raam open, alhoewel het raam op een binnenplaatsje uitkwam en in principe iedere bezoeker het raam open had kunnen schuiven en binnen had kunnen komen (hetgeen niet gebeurd is). Badkamer was ruim, douche prima.

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

vriendelijk personeel

- bedden zijn heel erg klein, oncomfortabel en kraken ontzettend hard - als je je koffers in het hotel wil achterlaten moet je 5 pond bijbetalen - kookgelegenheid is niet veel soeps - voor het geld zijn er veel betere hotels beschikbaar

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 maart 2015

De locatie was prima (dichtbij Queensbay Station en naast...

De bedden lagen vreselijk en er was veel geluidsoverlast (je kon letterlijk alles horen wat de bovenbuurman uitspookte). We moesten £20 extra betalen voor een kamer met internet maar het internet werkte voor geen meter. Daarnaast was het personeel erg onvriendelijk en totaal niet klantgericht.

De locatie was prima (dichtbij Queensbay Station en naast het Hyde Park). En gelukkig was de kamer schoon.

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

De locatie dicht bij de metro en aardig personeel

ER was geen wifi voor de jongelui op onze kamer dat was jammer. Het was ook behoorlijk vies in het appartement.

De locatie dicht bij de metro en aardig personeel

• Beoordeeld op: 18 januari 2015

Vriendelijk personeel, propere en lichte kamer met mooi...

Nogal weinig kookspullen standaard aanwezig, maar bij de balie was gelukkig alles te verkrijgen wat we nodig hadden. Het deken op bed was aan de smalle kant voor twee personen. Het enige wat ik verder miste in de studio was een lange spiegel.

Vriendelijk personeel, propere en lichte kamer met mooi uitzicht. Supergoede ligging in mijn favoriete buurt in de stad.

• Beoordeeld op: 13 januari 2015

douche/toilet

maar 1 fauteuill 1 mes 1 wijnglas geen fijn matras erg warm geen mooi uitzicht: we keken op een kleine binnenplaats veel klapdeuren door, waarvan steeds door de buitenlucht. we werden niet naar onze kamer begeleid en moesten het met alle bagage maar zelf uitvinden we misten een stoffer en blik o.i.d. geen vaatdoek/afwasborstel geen koffiezetapparaat

douche/toilet bar en krukken receptie en entree locatie t.o.v. ondergrondse het appartement was goed schoon en we voelden ons er snel thuis.

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Goede ligging t.

Erg warm op gang en kamer

Goede ligging t.o.v. Openbaar vervoer, Hyde Park, winkels

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

De kussens waren dun als papier en de kamer was kleiner als...

De kussens waren dun als papier en de kamer was kleiner als in de foto's.

• Beoordeeld op: 12 februari 2016

Fantastische lokatie en comfortabel appartement

We verbleven van donderdag tot zondag en er is niet schoongemaakt

Fantastische lokatie en comfortabel appartement

Locatie en personeel

Matras heel slecht!!!

Locatie en personeel

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Ruim appartement op een mooie locatie.

Ruim appartement op een mooie locatie.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Kamer was basic, maar prijs / kwaliteit verhouding was...

Kamer was vrij gehorig. Ik sliep aan de straat kant. Deze was vrij ruidluchtig.

Kamer was basic, maar prijs / kwaliteit verhouding was prima.

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

Broken floortiles, cheap furniture and airconditioning and a...

Broken floortiles, cheap furniture and airconditioning and a desk should be standard in an executive apartment.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

bagagedepot dient betaald!

bagagedepot dient betaald! heb ik nog nergens meegemaakt. personeel is arrogant.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Ligging vlakbij metro

Geen wifi in de kamer. Kamers zijn niet geluidsdicht. Witte muren zijn reeds vuil geworden.

Ligging vlakbij metro

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Ligging kort blij bus en metro op een par stappen van Hyde...

Ruimte was eerder beperkt

Ligging kort blij bus en metro op een par stappen van Hyde Park

• Beoordeeld op: 20 maart 2015

Locatie, ruimte in appt, lift en personeel

Slaapbank, bed, stoelen en nauwelijks pannen om te koken

Locatie, ruimte in appt, lift en personeel

• Beoordeeld op: 23 februari 2015

Locatie en gratis anuleren

Kook faciliteiten. Geen afzuiging en rookmelder boven de kookplaat (die dan ook afging)

Locatie en gratis anuleren

• Beoordeeld op: 11 januari 2015

+ goede locatie

- bed buitengewoon slechr

+ goede locatie + vriendelijk personeel